Mitä söit tänään?

Macaronfetish

Minä söin riisiä ja papuja sweet chili kastikkeella. Hyvää oli!

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naudanfilee

      Naudanfileepihviä valkosipuliperunoita ja tietysti salaattia.

    • anonyymi_SöimmeTänään

      Keitettyä makaronia, siihen purkillinen vaaleita papuja ja hieman jauhelihakastiketta, hyvää ketsupin kanssa. Hollantilaisia tomaatteja ja raastettua porkkanaa. Tyttären kanssa syötiin, kun hänellä vapaapäivä ja oli täällä kotosalla.

      • roletaari

        Tuo on terveellistä ja järkevää!
        Itse ostin noin kilon painoisen punalappuisen pintamaustetun broilerin.
        Paistoin sen uunissa ja keitin kaveriksi yhden riipussin pohjat ja lisänä kokojyvämakaroonia.
        Syömme siitä eukon kanssa kolme kertaa.
        Pohjalle karvahatullinen tuoresalaattia jonka ainekset ovat sikamaisen kalliita mutta eipä sitä grammoissa tule hirveän paljon.


    • Hyväjahalpa

      Nakkisoppaa, ilmaista lahjoitusleipää, halpaa ja hyvää kurkkua.
      Mehukeittoa omien puskien marjoista ja piimää.
      Välipalaksi lahjoitusjugurttia ja hedelmärahkaa.

    • SaanNauttia

      Voissa paistettua siikaa, sekä keitettyjä perunoita, porkkanoita ja kananmunia. Harrastan tuota talvikalastusta verkoilla, tulee kerralla riittävän paljon saalista. Saa ulkoilua eikä maksa luvat kuin parikymppiä per vuosi.

      Yleensäkin syön paljon kalaa, koska sitä saa harrastuksen ohessa kantaa kotiin enemmän kuin jaksaa syödä. Sitten syön paljon perunaa ja porkkanaa, koska sitä on omasta takaa kellarissa. Kananmunia "ostan" naapurilta, yleensä vaihtokaupalla, vien kalaa ja saan kananmunia tilalle. Kananmunat ovat oivallinen ravinto, siitä saa proteiinia ja se pitää nälän poissa pitkään. Yleensä syön keitettynä 2-3 kpl kananmunaa per päivä. Kaurapuuroa tietysti aamuisin, ja pakastimesta itse poimittuja mustikoita siihen päälle, se kuuluu joka aamuiseen rutiiniin.

      Kaupasta ostan lähinnä kaurahiutaleita, leipää, voita, maitoa ja kahvia. Mutta nuo pääruoka-aineeni ovat siis käytännössä melkein ilmaisia, eli perunat, porkkanat, kala, kananmunat. No välillä tulee ostettua tarjouslenkkimakkaraa, vaihtelun vuoksi ruokaan, mutta sen tarttee saada eurolla sit. Yleensä syön kalaa perunoiden kanssa melkein joka päivä, ehkä yhtenä tai kahtena päivänä korvaan kalan makkaralla, vaihtelun vuoksi. Kala on kuitenkin niin hyvää ja ravitsevaa, ettei siihen kyllästy, sitä haluaa aina vain lisää ja lisää. Parasta on kun sen paistaa voissa ja laittaa reilusti suolaa. Eikä maksa mitään, meikäläiselle.

      • Rakastuinensilukemalta

        Kuulostaa ihanalta. Oletko miesjo. Oletin niin. Vapaa? Voisin tulla emännäksi.


    • köyhtynyt

      Eilen hernekeittoa, tänään kaurapuuroa, aion syödä nakkikeittoa.

    • alle_eurollapäivä

      Tänäänkin syön ihan hyvin, kuten muinakin päivinä. Aamulla söin lautasellisen kaurapuuroa, jonka päälle laitoin vielä itse poimittuja marjoja pakastimesta ja leipäviipaleen levitteellä, sekä edam viipaleilla ja join lasillisen rasvatonta maitoa. Päivällä varmaan syön eilistä jauhelihakastiketta ja spagettia tuoreiden vihannesten kera. Illaksi teen jotain laatikkoruokaa perunoista uunissa, kun lämmitän leivinuunia, niin ruoka paistuu uunissa sopivasti, kun vaimo tulee töistä kotiin illalla.

    • kyöhäollaan

      Eilen keitetyt prunat mitä jäi niin ne paistoin pannulla ja siihen viellä makkaraa kävin ostamassa jos paistoin myös pannulla poprilli makkaraa ja siihen viellä herne maissa paprikaa. Nyt alan tekemaan 2 uunivuokallista lasagnea kun on tarvikeet ja kaikki oli 30% alennuksena, siitä sitten syökin monta päivää. Ei ole varaa ostaa normaali hintaisena tommoisia tuotteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe