Sulaako Lukko taas kevään korvilla? Vihjeparatiisissa vihjataan Jyppiä, Jatkoajan vihjeissä puolestaan Lukkoa. Ota tästä nyt sitten selvää, kumpaa pitäisi pelata. Pelihimo on kova, joten joku merkki pitäisi keksiä. Laitan lapulle tasapelin, jos kukaan ei neuvo muuta.
Lukko-Jyppi
3
79
Vastaukset
- RistoRapsakka
Jypin nousuun ei ollut mitään järkevää syytä uskoa. Lukkokaan ei ole kummoinen porukka, mutta oli näistä kahdesta parempi. Vihjeparatiisissa ollaan yleensä väärässä, koska tappiollisuus leimaa sen nurkkauksen pelaajia.
- Epätietoinen-Savosta
Ihan hyvä tulos, kun traktorit putosivat jatkosta. Pystyykö kukaan haastamaan Kärppiä? Pelicans saattaa olla ainoa joukkue, jolla voisi olla pieni mahdollisuus mestariksi, jos Kärpillä menisi kaikki pieleen muutamassa pelissä peräkkäin.
- NHL.on.laatua
Mikään ei ole varmaa, mutta Kärpät juhlii mestaruutta kyllä ennen ensi kesää. Ihmeitä pitäisi tapahtua, jotta kukaan muu voittaisi. Pelicansia kannattaa moni tänä keväänä. HIFK:iä ei rakasta kukaan stadin ulkopuolella. Joka vuosi nähdään miten HIFK alisuorittaa eikä "halua" menestyä. Silti pöljät stadilaiset juntit sen nimeen vannoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211