Olishan se helppoo

😀 👓 👜 jos kaivattu mies kuuluisi palokuntaan. Sytyttäisi vaan pikkuisen nuotion rappukäytävään. Mielellään sinne ylös vintin ovelle niin kaikki ehtisivät ajoissa ulos. Kaivattu ryntäisi vesiletkuineen paikalle palastamaan pulassa olevaa neitoa. Tai entä jos olisi ensihoitaja. Aina hänen ollessaan työvuorossa soittaisi 112:een ja kun ambulanssimiehistö saapuisi paikalle niin makaisi silmät kiinni lattialla odottaen suusta-suuhun pelastusta 😍 Kiinnostus lisäpelastukseen pitäisi tehdä samalla selväksi, koska liian usein ei voi hälytysnumeroon soitella. Tulisivat epäluuloiseksi siellä.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasaaja

      Tai jos lounas.idoticus vaan pitäisi omista asioistaan huolto, eikä sekaantusi muiden asioihin. Minun silmissäni olet vain pelkkä 0!

      Näen sinut ihmisenä, joka ei osaa asioitaan... oli se sitten mikä tahansa. Olen sinulle ikuisesti vihainen ihmisenä ja kosto on ainoa mitä mietin kohdallesi. Se on sinulle täysi arvoitus milloin se tapahtuu.

      Muista! Kuitenkin aina se etten sinua kohtaan katso koskaan villaisella sormien läpi. Tämä on paykologista sodankäyntiä, jossa sinä olet häviävä osapuoli!

      • Mulle ihan sama, kun et näytä puhuvan minusta. Ihmettelen vaan, että mikä sinua oikein vaivaa kun kuvittelet täällä olevan tuttujasi!


    • Varmista

      Oliko tuo nyt varmasti oikeelle henkilölle?

      • Miten tuosta voi henkilön päätellä? Rivienkään väleissä kun ei lue mitään.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Miten tuosta voi henkilön päätellä? Rivienkään väleissä kun ei lue mitään.

        Tarkoitin aloitusta.


    • PilaPuhelusMestari

      Tuhopolttaja palaa AINA rikospaikalle. Oli se sitte sytyttäjä tai sammuttaja.
      Mut kumpihan teist hyyppäis ekana kaivoon?
      Oli sitte kumpi hyvänsä, ni ottakaa Ellu ja Mimosa mukaan. Siin on toisillenne just sopivaa seuraa. ;)

      • Näyttää palstatuholainenkin palaavan rikospaikalle. Miten sinä oikein jaksat päivästä päivään? Kaivoon tässä ei ole kukaan menossa (jollet tee itse maailmalle palvelusta)


      • Error122
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Näyttää palstatuholainenkin palaavan rikospaikalle. Miten sinä oikein jaksat päivästä päivään? Kaivoon tässä ei ole kukaan menossa (jollet tee itse maailmalle palvelusta)

        Hyvin jaksaa. Eipä tarvi Instagramiinkaan soitella Päivittäin Sun puole.sta. ;)


      • Error122 kirjoitti:

        Hyvin jaksaa. Eipä tarvi Instagramiinkaan soitella Päivittäin Sun puole.sta. ;)

        Hyvä kun asioit instagrammissa mun puolesta kun en itse sitä käytä. Kiitos siitä!


      • NäytätkiPaavolta
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Hyvä kun asioit instagrammissa mun puolesta kun en itse sitä käytä. Kiitos siitä!

        Et tietenkään. Ethän sää muutenkaan näytä omaa naamaas missään.
        Ja kukaan ei todellakaan ihmettele mix. ;)


      • NäytätkiPaavolta kirjoitti:

        Et tietenkään. Ethän sää muutenkaan näytä omaa naamaas missään.
        Ja kukaan ei todellakaan ihmettele mix. ;)

        Mulla on facebookissa tili ihan omalla nimelläni ja naamakuvallani. Muuta näkyvyyttä en kaipaa!


    • Peräpukama

      Miten täällä mitään mimosoja tuntee. Taidat noiden kaikkien nimimerkkien alla rypeä. Ehditkö töitäsi tekemään. Taidat olla toimihenkilö.

      • Minulla on vain tämä yksi rekisteröity nimimerkki jolla teen aamupäivisin yhden aloituksen. Muut tekemiset ei kuulu palstalle mitenkään!


      • OotSymbolisestikinSairas
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minulla on vain tämä yksi rekisteröity nimimerkki jolla teen aamupäivisin yhden aloituksen. Muut tekemiset ei kuulu palstalle mitenkään!

        Kauheeta pakkopullaa. Niin sulle ku palstalaisillekin. ;)
        Mutta teille autisteillehan tommoset pakkoliikkeet on aivan normaalia. ;)


      • OotSymbolisestikinSairas kirjoitti:

        Kauheeta pakkopullaa. Niin sulle ku palstalaisillekin. ;)
        Mutta teille autisteillehan tommoset pakkoliikkeet on aivan normaalia. ;)

        Voi voi kun pitää pakkopulla lukea ja ilkeillä vielä sen perään ja vielä koko palstan nimissä!


    • eQuiNox

      lounas.idioticusta vaan ottaa pannuun kun huomenna totuus paljastuu ja kivi alkaa vierimään niin nopeaan tahtiin muiden korviin ja silmiin että heikompaa hirvittää... go girl go olet jo hävinnyt pelin...

      • Kuulehan pieni hikinen trolli. Tuo sinun pelisi päättyy kyllä nolosti itsellesi. Tässäkin ketjussa on nyt jo paljon materiaalia poliisille. Alan ammattilaisena pystyn huolehtimaan todisteet häirinnästä ja kunnianloukkauksista niin että saat Suomen Lain mukaisen rangaistuksen tekemisistäsi.


      • PellepollarinPaljasTus
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kuulehan pieni hikinen trolli. Tuo sinun pelisi päättyy kyllä nolosti itsellesi. Tässäkin ketjussa on nyt jo paljon materiaalia poliisille. Alan ammattilaisena pystyn huolehtimaan todisteet häirinnästä ja kunnianloukkauksista niin että saat Suomen Lain mukaisen rangaistuksen tekemisistäsi.

        Aivan mahtavaa. Tulihan se tunnustukses vihdoinkin, ja aivan Sun itse todistamana.
        Samalla sait ansaitsemaaski "kunnioitusta" myös kollegoilles, nii että koko amnattikuntas vois vetää vaikka naapurin viemäristä sinne koko Suomen lietealtaaseen, jota virkakoneistoks on joskus muinoin aiheellisesti kutsuttu. ;)


      • eQuiNox
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kuulehan pieni hikinen trolli. Tuo sinun pelisi päättyy kyllä nolosti itsellesi. Tässäkin ketjussa on nyt jo paljon materiaalia poliisille. Alan ammattilaisena pystyn huolehtimaan todisteet häirinnästä ja kunnianloukkauksista niin että saat Suomen Lain mukaisen rangaistuksen tekemisistäsi.

        Älä sinä pikkufillakka hurjaksi ala! Totuus tekee kipeää :) tämä on mulle pelkkää aurinkoa ❤️ Kun huomaan sinun lepäävän laakereillasi ja tajuavasi tehneesi kaiken väärin alusta lähtin. Muista olla liikaa pelamasta rulettia, pallo voi vierähtää omaan jalkaa 😂


    • Hauhaaau

      Edelleenkin tasaaja haukkuu väärää puuta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe