JT kävi ovella

Outojuttu

Kaksi Jehovan todistajaa kävi ovella. Ensin kysyivät nimeni, sitten pyysivät lukemaan tabletilta Raamatun lauseen, sitten alkoivat tehdä kysymyksiä siitä.
No minä menin sitten kysymään, miksi ette äänestä vaaleissa mutta he sanoivat että jutellaan siitä ensi kerralla.
Vähän ihmettelin kun koko ajan kuulustelivat minua mutta kun minä kysyin jotain niin ei voitu vastata silloin. Ehkei ensi kerralla koko asia enää kiinnosta.
Mitä ihmeen peliä ne oikein pelaa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huudat 'HYI SAATANA' ja kavahdat taaksepäin.

      Kokemuksesta voin kertoa, etteivät jää siihen ovelle hautomaan.

    • Näinonnäppylät

      Olisit antanut roskapussit keittiöstä heidän vietäväkseen mennessään. He tekevät sen mielellään. Ystävällisiä kun ovat. Tulos: eivät tule enää sen jälkeen.

    • Mistähänjohtuu

      Minä olen taas tehnyt tällä palstalla kysymyksiä Jehovan todistajille mutta eivät he vastaa.
      En ole tehnyt niitä riitelymielessä vaan olen halunnut tietoa heidän opistaan ja miksi he toimivat niinkuin toimivat.
      Nämä kysymykset ovat liittyneet erotettujen karttamiseen, miksi voidaan ottaa fraktioita jonkun luovutetusta verestä mutta itse ei voi luovuttaa verta, pedofilia-asiakirjojen salaamisesta vaikka oikeus niitä vaatii, mikä Jumalan laki kieltää sen.
      Olen kysynyt myös uudesta sukupolviopista, pelastuvatko ainoastaan Jehovan todistajat Harmagedonista ja on voinut olla jotain muutakin.
      Mutta yhteenkään kysymykseen ei kukaan Jehovan todistaja ole vastannut muut kyllä ovat kommentoineet.
      Ärhäköitä Jehovan todistajia on kyllä palstalla mutta näissä asioissa ollaan hiljaa.

      • Turhayrittää

        Jehovalta ei koskaan saa suoraa vastausta heille kiusalliseen asiakysymykseen. Erilaista liirumlaarumia aiheen vierestä kyllä riittää, niin täällä, ovilla kuin kärryilläkin.


      • Meikämasa2.0

        Ja oikeuskomiteassa.

        Sekin on koklattu syksyllä 17.

        Tulos: saapi arvata.


      • Onnesilaatu
        Turhayrittää kirjoitti:

        Jehovalta ei koskaan saa suoraa vastausta heille kiusalliseen asiakysymykseen. Erilaista liirumlaarumia aiheen vierestä kyllä riittää, niin täällä, ovilla kuin kärryilläkin.

        Kävimpä minäkin kärryillä taas, kyselemässä...
        Kaksi sisarta siinä niin onnellisina patsasteli, että ihan pakko oli pysähtyä kysyen ja miten heillä menee ja onko kaikki ihan OK ?
        Että voisihan sitä varmaankin elämässään muutakin tehdä kuin turhana vartiossa patsastella ?

        Sanoi johtajasisar päättelevänsä kysymykseni lievästä sarkasmista minun olevan onneton ihminen, johon toinen sisar nyökytellen kertoi heidän olevansa niin onnellisia ja täynnä elämää seisoessaan kärryillään, että. Kaikki mukavat ihmiset pysähtyvät juttelemaan mukavia ja vain minä olen aina ikävä ja onneton ihmispoloinen...-)
        Jaa jaa. No siinä hetken vielä omituisia heidän onnellisuutensa laadusta kyseltyäni tämä avustava sisar suivaantui aivan herkäksi ja sanoi lopettavansa "hedelmättömän" keskustelun kanssani... Se ei kuulemma johtanut mihinkään ja oli siten turhaa (heidän kannaltaan) , ja voisin jatkaa matkaani ja jättää heidät rauhaan, sillä kertaa.

        Lievää turhautumista ja sarkasmia lienee heidänkin puolen kasvojen ilmeistä ja viestinnässä havaittavissa.

        Todellakin tuli sellainen olo, että he voivat kyllä olla halutessaan aloitteellisia ja tulla kotiovelle pimputteleen, tuppaantua kylillä seuraan ja kyselemään omituisia ja kertomaan miten henkilöllä mahdollisesti yksityiselämässä ja sen onnellisuuden määrään ja laatuun kuuluu.
        Mutta guid pro guo tilanteessa sitten vedetään,sinä olet ilkeä ja onneton maallinen ihminen, joka vaan tulee häiriköimään onnellisia ihmisiä.
        Omituisia onnellisia ?


      • Kurinpalautusta
        Onnesilaatu kirjoitti:

        Kävimpä minäkin kärryillä taas, kyselemässä...
        Kaksi sisarta siinä niin onnellisina patsasteli, että ihan pakko oli pysähtyä kysyen ja miten heillä menee ja onko kaikki ihan OK ?
        Että voisihan sitä varmaankin elämässään muutakin tehdä kuin turhana vartiossa patsastella ?

        Sanoi johtajasisar päättelevänsä kysymykseni lievästä sarkasmista minun olevan onneton ihminen, johon toinen sisar nyökytellen kertoi heidän olevansa niin onnellisia ja täynnä elämää seisoessaan kärryillään, että. Kaikki mukavat ihmiset pysähtyvät juttelemaan mukavia ja vain minä olen aina ikävä ja onneton ihmispoloinen...-)
        Jaa jaa. No siinä hetken vielä omituisia heidän onnellisuutensa laadusta kyseltyäni tämä avustava sisar suivaantui aivan herkäksi ja sanoi lopettavansa "hedelmättömän" keskustelun kanssani... Se ei kuulemma johtanut mihinkään ja oli siten turhaa (heidän kannaltaan) , ja voisin jatkaa matkaani ja jättää heidät rauhaan, sillä kertaa.

        Lievää turhautumista ja sarkasmia lienee heidänkin puolen kasvojen ilmeistä ja viestinnässä havaittavissa.

        Todellakin tuli sellainen olo, että he voivat kyllä olla halutessaan aloitteellisia ja tulla kotiovelle pimputteleen, tuppaantua kylillä seuraan ja kyselemään omituisia ja kertomaan miten henkilöllä mahdollisesti yksityiselämässä ja sen onnellisuuden määrään ja laatuun kuuluu.
        Mutta guid pro guo tilanteessa sitten vedetään,sinä olet ilkeä ja onneton maallinen ihminen, joka vaan tulee häiriköimään onnellisia ihmisiä.
        Omituisia onnellisia ?

        Me muut olemme kuin ne 156 matkustajaa jotka kuolivat Etiopian lento-onnettomuudessa. Vain yksi kuoli onnellisena odottaen hymyileviä leijonia.


    • Saattoivat olla huijareita. Seuraavan kerran pyydä laskemaan siionin suolikaasua. Jos ei sitä tule heti ja äänekkäästi, niin huijareita ovat. Tosin niin ovat oikeatkin, mutta eri tavalla. Eli kannattaa olla avaamatta tai vetäistä ovi heti kiinni.

    • Eiponmikko

      Mistähänjohtuu 20.3.2019 16:09

      "Minä olen taas tehnyt tällä palstalla kysymyksiä Jehovan todistajille mutta eivät he vastaa."

      "Nämä kysymykset ovat liittyneet erotettujen karttamiseen, miksi voidaan ottaa fraktioita jonkun luovutetusta verestä mutta itse ei voi luovuttaa verta, pedofilia-asiakirjojen salaamisesta vaikka oikeus niitä vaatii, mikä Jumalan laki kieltää sen.
      Olen kysynyt myös uudesta sukupolviopista, pelastuvatko ainoastaan Jehovan todistajat Harmagedonista ja on voinut olla jotain muutakin."

      -Vasta värvätty ja rakkauspommituksesta innoissaan oleva saattaa kysellä valtakunnansalilla myös. Silloin kiusalliseen kysymykseen rauhoitellaan että Jehova kyllä sitten aikanaan antaa vastauksen.
      Ja vastavärvätty saa uutta intoa ja puhtia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe