Suomi maailman onnellisin

08p97y8utyr

Suomihan on lähes kaikkien maiden kehitystä mittaavien listojen kärkipäässä. Vähän korruptiota, paljon demokratiaa, puhtain juomavesi,puhtain ilma jne jne.

Olisi outoa ellei tämä näkyisi kansan tyytyväisyytenä.

19

<50

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o86i7trey

      Venäjällä on vain kurkien kanssa lentelevä Puutin.

    • 78oy6t7irue
      • pure-porkkanaa

        Iltalehden jutussa on vaikuttava 98 kohdan lista. Vielä on kyllä parannettavaa, kansanterveyden alalla. Viina ja tupakki pitäisi saada melkeinpä pois ja muutenkin elämäntapoja voisi säätää terveellisempään suuntaan.


    • 897y86t

      Kansan on tärkeää tietää että sillä on mitä kannattaa puolustaa. Tämä liittyy niin Nato-asiaan.

    • ghhgjfjfkdkd

      YK:n tapa manipuloida. Kultaa jakamalla Suomelle muslujen ja bolsevikkien hallitsema YK valmistelee valtaisaa musluryntäystä Suomeen. ...Se tarkoittaa Suomen lopullista tuhoamista.

      • OutoJuttu

        Eli YK:n johtoajatus on Suomen tuhoaminen jatutkimukset manipuloidaan tavoitteen mukaan?

        Onko kaikki Tiltut sairaita salaliittofriikkejä?


    • @AP ,
      Ainakin minä olen onnellinen, toivottavasti sinäkin?

      Tietenkään ei ole olemassa utopiaa, täydellistä yhteiskuntaa ja maata mutta jos kansalaiset tuntevat voivansa hyvin, niin se on ihan mahtavaa!

      Ps. Aina löytyy nillittäjiä, jotkut oikeasta asiasta, jotkut vain nillittämisen pakko-oireista kärsivinä.

    • Ikävä kyllä kaikilla ei mene niin hyvin kuin Suomella. Esim. naapurimaamme Venäjä on tippunut Putinin politiikan takia listalla reilut kymmenen sijaa ja on nyt vasta 68:s.

    • LolloFerraari

      Etsi netistä sivu "Where live happiest people..." niin vastaus on... ZADAAM!! FINLAND!

      Asenna F-securen freedome ja laita virtuaaliseksi sijainniksi esim Moldova, arvaas mikä on onnellisin maa?
      AIVAN OIKEIN! MOLDOVAAAA!" 12BOANG!

      ELi se siitä onnellisuudesta.

      Ps. Maailmassa on noin 100 valtiota joissa on maailman kauneimmat naiset :D

      • @LolloFerraari ,
        Nojoo, missä nyt ei olisi kauniita naisia? :)
        Rumia miehiä kyllä löytyy joka maasta. Kun arvotaan maasta yksi mies virtuaalisella arvonnalla, niin virtuaalisen rotan persauksista vedetty märkä sukkakin on samaa luokkaa.

        Mutta toisaalta, naiset pitävät rumista miehistä! Valitettavasti :p


    • JohanEBäckman

      Maailman onnellisimman kansan miehet tappavat kännipäissään entistä enemmän miten selitätte tämän?Tutkimukset saadaan aina sellaisiksi miksi vallanpitäjät haluavat.Todellisuus on sitten ihan toista.

    • VittuunKokoValtio

      Mäkin olin onnellinen, niin onnellinen, että hymyillessä purin takahampaan halki... keskeltä kahtia.

      • zs_mhndcfbasf

        :D

        Lisää tällaisia läppiä niin eiköhän ala ihmiset olemaan aidosti onnellisia!


    • MolokT

      'Maailman onnellisin kansa', voiko enää tarkoitushakuisemmin toimia?

      Maassa jossa vanhukset ovat lähes heitteillä, monikansalliset yhtiöt suorittavat kaivostoimintaa suojelualueella, rikkaat ovat viime vuosina rikastuneet ja samalla leipäjonoille ei näy häntäpäätä.
      Rakenteita ollaan hyvää vauhtia hajoittamassa mm: sote, kiky, posti ja oman maan 50-kymppisille ei ole työtä tarjolla. Työntekijät haetaan Virosta ja sitten tuo kontrolloimaton matu politiikka...sekö sen onnellisuuden meille ratkaisi? Merkkivaatteet, älykännykät sun muut?

      • OnnetonMolo

        Parasta onnellisessa Suomessa on juuri se, että se tekee stallarin todella onnettomaksi!

        Molo nyyhkii sydäntäsärkevästi kun häneltä puuttuu ”Merkkivaatteet, älykännykät sun muut”? Ei ole ihme, että suomalaisen matkustaminen ulkomaille on Mololle käsittämätön ihme! Ja etenkin Venäjälle! Eihän sinne matkusta erkkikään!


      • asian_vierestä
        OnnetonMolo kirjoitti:

        Parasta onnellisessa Suomessa on juuri se, että se tekee stallarin todella onnettomaksi!

        Molo nyyhkii sydäntäsärkevästi kun häneltä puuttuu ”Merkkivaatteet, älykännykät sun muut”? Ei ole ihme, että suomalaisen matkustaminen ulkomaille on Mololle käsittämätön ihme! Ja etenkin Venäjälle! Eihän sinne matkusta erkkikään!

        Huono kommentti.


    • PirkkoLiisaKuusisto

      "isänmaalliset" putinistit itkee että fake news ja juutalaisten salaliitto. Ei voi suomi olla onnellinen koska matut ym jne :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe