Kaikkee ne keksivätkin!

uskova-urpo

Nyt kaivattaisiin sitä konkreettista näyttöä ennenvanhojen hyvien aikojen tapaan, kun kaikenmaailman translakeja sorvaillaan. Aikaisemmin Herra järjesti kunnon kevättulvat tai sodomankomorrat, jos meno ei häntä miellyttänyt. Kumma on, jos tämmöiset uudet ihmeeellisyydet ovat hänen tarkoituksensa. Paheksun suuresti!!!

17

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottahan se on, että Raamatussa Jumala rankaisee jumalattomia kansoja. Nykymaailmassa taas maallisimmat valtiot pärjäävät parhaiten. Raamattu taitaa olla roskaa.

    • Joo ja korkeat rekennukset herra ravisutti päreiksi ja muutti jopa puhutut kielet - se oli oikeaa meininkiä.
      Allahilla lienee arkkitehti ystävällinen sillä Dubain Burj Khalifa on vielä pystyssä mutta - herra varjele heitäkin synnistä. Hän voi muutta jopa arabian kielen savoksi joka olisi verinen loukkaus savolaissia vastaan.

    • AteistiVaan

      "kaikenmaailman translakeja sorvaillaan"

      Mihin lainvalmisteluun viittaat? Kuka valmistelee ja mikä on lain sisältö?

    • Se teidän hihhuleiden jumala ei onneksi toimi Suomen lakeijana vaan lakeja säätää Suomessa Eduskunta. Kannattaisi teidänkin vaan alkaa sitä Suomen lakia noudattamaan eikä vain sieltä sun täältä.
      Toivoisin että teidän ahdasmielisten hihhuleiden erityisasemaa kavennettaisi kuten vietäisi oikeus uskoonne, jos aina haluatte vastustaa kaikkien muiden vähemmistöjen oikeuksia täällä.
      Sun maailmaasi ei todellisuudessa vaikuta se mitään vaikka kaupungilla kävelisi miljoona transua. Enemmistö hyväksyisi varmasti heidät, muttei silloinkaan teitä kaikkia muita ihmisiä pilkkaavia uskovia! Taidat olla transuille kateellinen kunnei teitä hihhuleita enää hyväksytä! Ei kannata saarnata uskoa päivittäin ihmisille. Ihmiset ovat kyllästyneitä teihin!

      • TaistoihinTiemmeKunKäy

        =="Sun maailmaasi ei todellisuudessa vaikuta se mitään vaikka kaupungilla kävelisi miljoona transua."==

        Ja sinä et voi sietää sitä, että joku on asioista eri mieltä sinun - Suuren Vapaa-ajattelijan - kanssa.
        Et voi sietää toisinajattelijoita. Nähty on.

        ________________________

        =="Taidat olla transuille kateellinen kunnei teitä hihhuleita enää hyväksytä!"==

        Voisinhan minäkin arvuutella: Taidat olla 1970-luvun taistolaiskommunisti (entinen nuori), jonka aate rommasi pahasti.


      • TaistoihinTiemmeKunKäy kirjoitti:

        =="Sun maailmaasi ei todellisuudessa vaikuta se mitään vaikka kaupungilla kävelisi miljoona transua."==

        Ja sinä et voi sietää sitä, että joku on asioista eri mieltä sinun - Suuren Vapaa-ajattelijan - kanssa.
        Et voi sietää toisinajattelijoita. Nähty on.

        ________________________

        =="Taidat olla transuille kateellinen kunnei teitä hihhuleita enää hyväksytä!"==

        Voisinhan minäkin arvuutella: Taidat olla 1970-luvun taistolaiskommunisti (entinen nuori), jonka aate rommasi pahasti.

        "Et voi sietää toisinajattelijoita. Nähty on."

        Jos se mielipide tulee uskovaiselta uskonto edellä niin en todellakaan voi sietää, enkä tietääkseni ole ainoa ihminen joka ei sellaista uskovaisten käännytyspropagandaa hyväksy! Eikä tarvitse olla vapaa-ajattelija vaan omia eikä sen mielikuvitusolennon jumalan aivoja käyttävä. Sä olet lahjoittanut aivosi jumalalle...aivosi paikalla on tyhjiö!


      • TaistoihinTiemmeKunKäy kirjoitti:

        =="Sun maailmaasi ei todellisuudessa vaikuta se mitään vaikka kaupungilla kävelisi miljoona transua."==

        Ja sinä et voi sietää sitä, että joku on asioista eri mieltä sinun - Suuren Vapaa-ajattelijan - kanssa.
        Et voi sietää toisinajattelijoita. Nähty on.

        ________________________

        =="Taidat olla transuille kateellinen kunnei teitä hihhuleita enää hyväksytä!"==

        Voisinhan minäkin arvuutella: Taidat olla 1970-luvun taistolaiskommunisti (entinen nuori), jonka aate rommasi pahasti.

        "Voisinhan minäkin arvuutella: Taidat olla 1970-luvun taistolaiskommunisti (entinen nuori), jonka aate rommasi pahasti. "

        En ole elänyt vielä 70-luvulla, enkä ole tutustunut moiseen aatteeseen ...aina ennemmin sitten vaikka se "taistolainen" kuin kristitty vaikkei muuta kuin kristittyjen kiusaksi!! :D Oikeistokristitty vaietkoon!!


      • TaistoihinTiemmeKunKäy kirjoitti:

        =="Sun maailmaasi ei todellisuudessa vaikuta se mitään vaikka kaupungilla kävelisi miljoona transua."==

        Ja sinä et voi sietää sitä, että joku on asioista eri mieltä sinun - Suuren Vapaa-ajattelijan - kanssa.
        Et voi sietää toisinajattelijoita. Nähty on.

        ________________________

        =="Taidat olla transuille kateellinen kunnei teitä hihhuleita enää hyväksytä!"==

        Voisinhan minäkin arvuutella: Taidat olla 1970-luvun taistolaiskommunisti (entinen nuori), jonka aate rommasi pahasti.

        Taidat olla niitä joille toisin ajatteleva ateisti on kommunisti tai "pohjoiskorealainen"!
        Onneksi Suomessa ei ole teokratian hallintoa vaikka se olisikin sinusta ihqua!


    • Jos haluat noudattaa jonkun jumalan lakeja niin sun kannattaa muuttaa Suomesta pois jonnekin Vatikaanivaltioon, jossa vallitsee teokratia eikä demokratia!

      • SosDemJongUn-KimMarx

        Sinä pärjäisit jumalattomien elämänarvojesi kanssa hyvin Pohjois-Koreassa.


      • SosDemJongUn-KimMarx kirjoitti:

        Sinä pärjäisit jumalattomien elämänarvojesi kanssa hyvin Pohjois-Koreassa.

        Kiitos, vaikka en pidä Pohjois-Koreasta! Sinä et taas pärjäisi teokratiassa esimerkiksi Vatikaanivaltiossa, koska olet tottunut suomalaiseen "vapauteen"!


    • paakoodotell

      Eikö tollasten "sodomankomorrat" kehittymiseen sille asteelle että se pitää tuhota ja asukkaat tappaa kestä aina jonkin aikaa. Eli viellä voi joutuu odottaan useita vuosia ennenkuin ateistit ja muut bervot rupee heittään kauheissa kärsimyksissä henkiään mut mikäs kiire tässä on.

      • Kristinuskovaiset ne suurimpia pervoja on ...lestadiolaisetkin varsinkin nussivat omia lapsiaan! Siis transut on todella kaukana siitä lestadiolaisten pervoilusta!


      • tilastot_esiin
        ateisti1982 kirjoitti:

        Kristinuskovaiset ne suurimpia pervoja on ...lestadiolaisetkin varsinkin nussivat omia lapsiaan! Siis transut on todella kaukana siitä lestadiolaisten pervoilusta!

        Voitko laittaa linkkejä tilastoihin joista jokainen voisi itse tutkia kuinka yleisiä tällaiset asiat ovat eri ihmisryhmien keskuudessa?

        Alkaa jo kyllästyttää tuollainen mielikuvilla mustamaalaaminen.


      • LippuHelvettiinKiitos

        Luettelon jatkeeksi katolilaiset, helluntailaiset, Jehovat ja myös muslimit....


      • tilastot_esiin kirjoitti:

        Voitko laittaa linkkejä tilastoihin joista jokainen voisi itse tutkia kuinka yleisiä tällaiset asiat ovat eri ihmisryhmien keskuudessa?

        Alkaa jo kyllästyttää tuollainen mielikuvilla mustamaalaaminen.

        Voitko laittaa linkkejä siitä että lestadiolaiset eivät raiskaisi lapsiaan!?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe