En kyllä muista että kone olisi kirtänyt noin paljon kuten IS jutussa. Liekkö ollut heillä tiheä puoli päällä tai 4 vaihteella ? tai sitten itse muistan väärin mutta mieleen jäi asiallinen välitys ei noin tiuha. Kelpo auto muutenkin. Pieni mutta hyvä ja moneen ajoon juuri oikea. Kaikkihan tietysti haluaa ajaa 2800kg malmikasalla ja siihenhän jmnyä pitääkin verata, tupla turboiseen öky maasturi murikkaan eikö vaan. Suzuki jimny hemmetin jees auto. Tuleva TM lehden testi kertoo sitten jotain ellei se mies aja joka kertoo aina että tylsä ompa tylsä toyota tylsä. Potkut perseelle sille toimittajalle POTKUT!
https://www.is.fi/autot/art-2000005842306.html
Jimny 2019 testiluettua vs oma ajo
väistinkömuurin
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä se kierrosnopeusmittari sen 3750 näyttää kun nopeusmittarissa on 120.mutta eipä tota ole tarkoitettukaan moottoritie ajeluun.ihan kelpo peli ajella metsäautoteillä ja muillakin pikkuteillä kun vauhtia ei juurikaan tarvita.reilut 6 tonni nyt ajettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764