Meijun silmissä jotain vikaa?

EntinenFani

Näyttää tosi oudoilta. Onko vaan luonnottomat piilarit vai mitä?

Muutenkin tylsää kun viimevuosien henkilöitä kierrätetään. Luulis että hakijoita olis niin paljon, että uusiakin ois löytynyt..

5

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buuuuuuu

Silmistä en tiiä, mutta just kuulin että Vilma ja Juuso tulee lähteneen parin tilalle. En jaksa niitä kattoa jaksoakaan 🤮

• hilipatihippaa_rannalla

Vilman ja Juuson jutut nyt tiedetään: ne tulee sinne feikkaamaan jotain kamalaa draamaa tai sitten sitä, että parisuhde on maailman paras.

• hilipatihippaa_rannalla

Onhan hänellä huuliakin vähän muokattu, että miksei sitten silmiä kans. :'D

Mua harmittaa näiden jaksojen perusteella Meijun puolesta, koska vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä, joka luuli löytäneensä unelmiensa miehen. Mut kenen unelmien mies kiehnää heti tyyliin vuorokauden eron jälkeen jonkun toisen kanssa tolleen? Siis noilla ihmisillä tuntuu olevan tosi oudot henkilökohtaiset rajat muutenkin. Muutaman päivän tuntemisen jälkeen nukutaan ulkona päällekkäin terassilla yms. Itelle jotenkin vaikea käsittää.

• Giganttia

Oudot silmät Meijulla on. Muutenkin outo botox naama, luulee liikaa itsestään.
      Suu on jotenkin muodoton.

• temppisfani

Joo, oikeesti harmittaa jos Meijun sydän särkyy Iiron takia, mutta oikeesti ihan hyvä että tulivat temppareihin ja Meiju pääsee siitä epärehellisestä äijästä eroon. Parempiakin löytyy ihan varmasti. Suoraan sanoen en ymmärrä mitä Meiju siinä näkee, ovat ihan eri tasoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe