Kovan hinnan maksaa Suomalaiset tytöt jotka tuomarit uhraavat kotoutumisen alttarille jolla perustelivat tuomiota. Vain ehdollista sai raiskaaja joka tuhosi 15 vuotiaan elämän. mitä näiden tuomareiden päässä liikkuu.
Maastakarkoitus olisi pitänyt olla tuomioraiskaajalle.
Itäsuomessa raiskauksesta vain ehdollista
13
<50
Vastaukset 13
- OnKoviakinTuomioita
Oulun moskeijahiplaaja sai kovan rangaistuksen muslimitytön sormetuksesta
- Somettaja
Ei todellakaan tullu pelkästään "sormetuksesta".
Syyksi luetut rikokset olivat:
- törkeä raiskaus 7. lokakuuta 2018
- törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, joka alkoi jo heinäkuussa. - OnKoviakinTuomioita
Somettaja kirjoitti:
Ei todellakaan tullu pelkästään "sormetuksesta".
Syyksi luetut rikokset olivat:
- törkeä raiskaus 7. lokakuuta 2018
- törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, joka alkoi jo heinäkuussa.Jos näin niin olin väärässä.
Laita linkki uutiseen. - tasapuolistako
Tästä tuli vuosi ja 8 kk ehdotonta vankeutta.
Suomalaistyttöjen raiskaajat näyttävät selviävän vähemmällä.
Erikoista.
Luottamus suomen oikeuslaitokseen jatkaa mahalaskuaan,osa siitä haisee mätänevälle kompostille.
- Kellotikittää
Imaamien pitäisi saada hillittyä lampaansa kunnes saavat ylivallan. Shariahan antaa sitten vapaat kädet.
- demokratiaajapaskat
Eli suomessa ei enää saa tuomioita raiskausksesta mutta törkypuheesta tulee.
- Oikeutta.uhreille
Tätä samaa asiaa ihmettelee myös rikosoikeuden professori.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e0283559-faa2-4052-890e-b176fe45bd6a Keppostelijalle ehtoollista ja vissiinniinkaet ehdollisviintäkin...?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562