Veikkauskupongit saa heittää kerta toisensa jälkeen voittamattomina roskiin (nettipeleihin en enää viitsi edes rahoja siirrellä ja suurin osa on jo suljettukin), pelikoneet vie sukkana eikä Veikkaus raski enää laittaa palkintoja Pointseihin. Mitä niille pisteillä palkintona tekee? Ei viitsi enää käydä Veikkauksen markkinointivideoita pisteiden keräämiseksi katsomassa eikä muutakaan. Joskus harvoin jotain satasen lahjakorttia tavoittelee muutama tuhat ihmistä ja samapa se on niihin arvontoihin ollut tuhlata pisteet, kun ei niillä muutakaan tee.
Veikkauksen Points aikansa elänyt?
Jonniinjoutavaa
2
131
Vastaukset
- kusetuksenmaku
Pointseilla voit osallistua maksukanavan ilmaisen kuukauden arvontaan joka jatkuu sen jälkeen maksullisena jatkuvana tlauksena, eli veikkaus myy sulle maksukanavan. Klifaa eix vaan....
- Huonotpalkinnot
Jos palkintona/lahjana on mikä tahansa määräaikaisjakso, tilauksen pitäisi loppua automaattisesti määrääajan jälkeen. Ikinä en ota vastaan sellaisia, jotka jatkuvat automaattisesti määräajan jälkeen ellei itse katkaise tilausta. Sähköyhtiölle on myös Viaplaylle vastaava lahja, joka jatkuu automaattisesti. Jätin väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394