Holysmoke toiminta

Hopl

Vai paras lounasravintola,ugh,olen puhunut. Päivällä ilmeisesti kokit vielä sen verran selvinpäin että tämä mahdollista.Illalla kyllä mahdotonta löytää selvää palvelua,oli sitten kokki tai tarjoilija.Mutta hyvä kun lounas onnistuu reippaasti.

11

2307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinseon

      Kokeneena kävijänä näinhän se on,ilta elämää välttänyt

    • GourmetMies

      Tuo paras ravintola on vitsi.

      Ei parasta ravintolaa jollain epämääräisellä nettiäänestyksellä valita. Paras ravintola näkyy siellä missä oikeasti on tasokas ruoka, erinomainen palvelu jne.

      Juurella, Uppalan kartano, Alma, Matador jne. Sieltä ne parhaat löytyvät. Kuinkahan moni edellä mainittujen ravintoloiden asiakkaista osallistuu mihinkään turhanpäiväisiin nettiäänestyksiin. Ei kovinkaan moni.

      Hampurilaisravintolalla ei todellisten ravintoloiden kanssa pitkälle pärjää. Sen nyt ymmärtää jokainen, joka tasokkaan ruuan päälle jotain ymmärtää.

      • Ruokafriikkix

        Harva asiaa kirjoittava. Joo näin on. Juurella -ravintolaa vain ei ole päässyt testaamaan. Olkoon nyt kuin ka hyvä tahansa.


    • Nopuli

      Holy smoke on vähän semmonen kersojen paikka. Lapsenomaiset nuoret aikuiset menee sinne syömään mölisten, kun on kivoja nuorekkaita ruokien nimiä, ja jossain lukee "Jack Daniels".

      -No, onneksi Seinäjoella on varaa mistä valita.

    • NAMnamnam

      Mitä Vi..ua! Holysmokessa lähes joka päivä lounaalla ja monesti myös illalla käyneenä ihmettelen tätä paskan jauhantaa! Ruoka on lounaalla taivaallista ja illalla saa nauttia samasta TAIVAALLISESTA ruoasta! Täällää taas paskan puhujat huutelee! Käykää nyt kokeilemassa tätä ravintolaa! Itse olen vakioasiakas!

      • NääOnNäitä

        Kirosanoista päätellen tyypillinen kersa, mistä asiakaskunta pääosin koostuu. Kersojen arviointikyky monesti pettää, niin kuin tässäkin tapauksessa, kirosanojen ja provosoitumisen ryydittämänä. Jonain päivänä sinäkin kehityt vielä ihmisenä, elämä opettaa. Jätät vaikka sen nuuskaamisen ensiksi, ja toiseksi opettelet käyttämään pitkävartisia sukkia, siitä se lähtee.


    • TapsaKapernaumista

      Köksän baarista löytyi osaamista, ruuan valmistuksen saralla.

    • alepizza

      muuten ihan jees mutta jos meinaa olla pihviravintola on pihviravintola....kyl siinä ny muutama burgeri ym menee. mut jos on buffetista burgerin kautta pihviin ja yökerhoon kuulostaa se jo mokkakorvien turhalta rahankeruu yritykseltä mikä ei keskity hyvin mihinkään.....vai?

    • Kiom

      Kasperin kukka

    • Anonyymi

      Houli Savu Oy, mainostemppu... 90 hampurilaista meni honottajille ! :D Aika surkea yritys. Ei kannatusta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3144
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2353
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      122
      1818
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1494
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1461
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1299
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1289
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1276
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      45
      1127
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      231
      1010
    Aihe