Iltalehti tapasi virolaisen Janen,
suorittaa avustetun itsemurhan.
Janen mukaan perheenjäsenet ovat ottaneet hänen itsemurhapäätöksensä vastaan ymmärtäväisesti.
Kukaan ei ole yrittänyt saada minua muuttamaan mieltäni, mistä olen onnellinen. Elämässä on alku ja loppu.
Jane sanoo, että kielteisesti hänen itsemurhapäätökseensä ovat ottaneet kantaa jotkut kristityiksi itseään nimittävät ihmiset, jotka ovat hyökänneet häntä vastaan internetissä.
− Näitä pahantahtoisia on ollut useita kymmeniä. Sitä minä ihmettelen, että jos he todella ovat kiinnostuneita minusta niin miksi heistä yksikään ei ole tarjonnut minulle reaalista apua. Olisivat tulleet vaikka puhdistamaan pihaani lumesta, tai antaneet läheisilleni mahdollisuuden pieneen lomaan
Kristittyjen kaksinaismoraalia, osa 1
0
159
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511