Haloo L_S!!

herätkää

Tämä on ensimmäinen avaukseni täällä. Luultavasti myös viimeinen. On aika tehdä yhteenveto kaikesta kokemastamme.

Kun hyppäsin mukaan, en osannut lainkaan arvata minkälaisen elämän pituisen matkan tämä kaikki tuleekaan tarjoamaan. Tämä vaikuttaa ihmeelliseltä minun silmissäni. Ensimmäinen uhrini oli L_S jonka kimppuun hyökkäsin kuin... Toiseksi tuttavuudeksi muodostui Samaatietä. Samaatietä nimmarin kanssa olikin mukavaa avautua. Tuoda esiin pedofiiliset taipumukseni, jos ne todella ovat sellaisia olleet. Pimpinnuolemispyrkimykseni uskossa. Uskossa että se olisi mahdollista. Sieltä jo kuuluukin ääniä. Onko se mahdollista?

Sammaatietä oli rekisteröinyt mielessään minut mahdollisena uhkana rakastamansa L_S nimimerkin, ja itsensä väliin. Aluksi hän tarkkaili tilannetta, kuin Yrjö talonsa ulkopuolella, toisin sanoen hän pyrki etsimään heikkoja kohtia sekoittaakseen pyrkimykseni. Päästyään ymmärrykseen, että L_S saattaisi ihan oikeasti hyljätä hänet ja kääntyä puoleeni, hän pyhäksi heittäytymällä sekoitti ja pyrki viemään keskustelua haluamaansa suuntaan. Syyllistämällä ensin minut, ja muistuttaen säännöllisin, sangen sopivin väliajoin, älässää millaisen pervon kanssa hän oikeasti onkaan tekemisissä.

Minä puolestani tein ennätyksiä hakatessani tekstiä palstaviljelyksille, kuin tosi mies halonhakkuussa. Oli näet kiire pitää älässästä kiinni. Sammaatietä, Samaatietä toisin sanoen, puolestaan esitti armollista, lakihenkistä, esiliinaa, heikkopäistä jopa tyhmää, aina tilanteen mukaan.

Mitä siis sanomme? Kysymyksessä on klassinen tarina hurmahenkisyydestä, manipuloinnista, kateellisuudesta ja ystävyydestä. Sanalla sanoen elämästä. Tuntemani tunteet nimimerkki L_S ää kohtaan olivat, ja ovat aitoja. Olen otettu hänen rehellisyydestään, ja aitoudestaan. Toivon, ja tiedän, että hän ei anna sammaatietä nimmarin manipuloida itseään. Kunhan muistaa, että Samaatietä ei ole lainkaan niin pyhä yksinkertaisuus kuin antaa lukijansa aluksi ymmärtää.

222

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaatietä

      Vai semmosta likaista peliä olet pelannut. Ei pitänyt paikkaansa tuo mitä kirjoitit. Joko olet ymmärtänyt motiivini väärin tai sitten todellakin yrität saada minut huonoon valoon tai loukata minua.

      En puolustele sen enempää itseäni, sillä Jumala näkee ja tietää totuuden.
      Hän näkee sydämmiime.

      Kiitos kokemuksesta.

      • herätkää

        Ole hyvä. Jumala tuntee sinut, en minä. Kirjoitukseni on spekulointia nimimerkkisi ympärillä. Jos sen niin ymmärrät, et voi myöskään loukkaantua.


      • Samaatietä
        herätkää kirjoitti:

        Ole hyvä. Jumala tuntee sinut, en minä. Kirjoitukseni on spekulointia nimimerkkisi ympärillä. Jos sen niin ymmärrät, et voi myöskään loukkaantua.

        Ja se ei ollut edes totta, mutta samapa tuo.

        Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
        Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
        Isän, pojan ja Pyhön Hengen nimeen.
        Amen

        Ei muuta. Kiitos. Oli erikoinen tapaaminen.


      • herätkää
        Samaatietä kirjoitti:

        Ja se ei ollut edes totta, mutta samapa tuo.

        Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
        Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
        Isän, pojan ja Pyhön Hengen nimeen.
        Amen

        Ei muuta. Kiitos. Oli erikoinen tapaaminen.

        Siunausta myös sinulle. En minä sinua vihaa. Olet edelleen minulle rakas.


      • Samaatietä
        herätkää kirjoitti:

        Siunausta myös sinulle. En minä sinua vihaa. Olet edelleen minulle rakas.

        Tuskimpa olen. Ongelmasi on ettet osaa rakastaa.


      • herätkää
        Samaatietä kirjoitti:

        Tuskimpa olen. Ongelmasi on ettet osaa rakastaa.

        Ehkä en. Nimimerkkejä ainakin on hankala rakastaa. Yritän parhaillaankin ymmärtää minkälainen ihminen nimimerkin taakse kätkeytyy. Sillä ei todellisuudessa ole kuitenkaan merkitystä.

        Jos rakkaus on sinulle rumasti sanottu minulta, niin ehkäpä kaipaus soi kauniimpana. Kaipaan sinua, tulen aina kaipaamaan.


      • teatteria
        Samaatietä kirjoitti:

        Tuskimpa olen. Ongelmasi on ettet osaa rakastaa.

        Ja sinäkö sen tiedät roolinvetäjä.Mikä teatteriesitys nyt on menossa?😁


      • itse.pitää.kiinni
        herätkää kirjoitti:

        Ehkä en. Nimimerkkejä ainakin on hankala rakastaa. Yritän parhaillaankin ymmärtää minkälainen ihminen nimimerkin taakse kätkeytyy. Sillä ei todellisuudessa ole kuitenkaan merkitystä.

        Jos rakkaus on sinulle rumasti sanottu minulta, niin ehkäpä kaipaus soi kauniimpana. Kaipaan sinua, tulen aina kaipaamaan.

        Samaatietä ei ymmärrä lopettaa ja taas se alkaa. Psykopaatti nauraa hänen tyhmyydelleen ja nolaa häntä vain enemmän.


      • TässäTotuutta
        itse.pitää.kiinni kirjoitti:

        Samaatietä ei ymmärrä lopettaa ja taas se alkaa. Psykopaatti nauraa hänen tyhmyydelleen ja nolaa häntä vain enemmän.

        Samaatietä kuvittelee korjaavansa psykopaatin olemalla ymmärtäjä ja kuuntelija. Mikäkin Starling ja Lechter.


      • ei.jatketa.enää
        TässäTotuutta kirjoitti:

        Samaatietä kuvittelee korjaavansa psykopaatin olemalla ymmärtäjä ja kuuntelija. Mikäkin Starling ja Lechter.

        Tuo on etenkin naisten yleinen harha ja viimeiseksi nauraa psykopaatti.

        Tätä ketjua ei nyt kannattaisi meidän jatkaa, ettemme tällä antaisi omaa tukeamme vääryydelle.


      • TässäTotuutta
        ei.jatketa.enää kirjoitti:

        Tuo on etenkin naisten yleinen harha ja viimeiseksi nauraa psykopaatti.

        Tätä ketjua ei nyt kannattaisi meidän jatkaa, ettemme tällä antaisi omaa tukeamme vääryydelle.

        Samaatietä haluaa uskovaisena auttaa "herätkää" nimmarin oikealle tielle. Voi meitä naisia. Luulemme parantavamme koko maailman ymmärtämisellämme. Ei hän mikään pervoilija ole, vaan tavallinen uskovainen.


      • katsokoonpeiliin
        TässäTotuutta kirjoitti:

        Samaatietä haluaa uskovaisena auttaa "herätkää" nimmarin oikealle tielle. Voi meitä naisia. Luulemme parantavamme koko maailman ymmärtämisellämme. Ei hän mikään pervoilija ole, vaan tavallinen uskovainen.

        Minä olen niin kurkkua myöten täynnä näitä"auttaja"naisia.Heiltä puuttuu terve ajattelukyky.Usein he ovat keski-ikäisiä jätettyjä naisia,tai uskislesboja.


    • Samaatietä

      Ja totta totisesti, vieläkin pelottaa, ettet vain satuttaisi L.S.ää.


      No onneksi tämä kaikki tapahtuu palstalla, eikä tuolla oikeassa elämässä.

      Älkää ottako keheenkään yhteyttä palstalla, älkää vaihtako sähköpostiosoitteita tms.

      Tämäkin tapaus osoittaa, että täällä voi tapahtua mitä vain. Pitäkää palstan jutut palstoilla ja ulkopuoliset jutut ulkopuolisina.

      Missään nettimaailmassa ei kannata luottaa keheenkään. Eläkää vain netin ulkopuolella.

      Tämä on ihan kummallinen paikka.

      • herätkää

        Täällä voi jutsksilla aivan vapaasti. Joko huvikseen, tai tosissaan. On vain ymmärrettävä, että täällä puhuu nimimerkit, ei elävät päät.

        Kukaan tuskin on niin hölmö, että jakaisi jollekin nimi erkille, edes rekistöröityneelle, yhteystietojaan.


      • tääontosi

        Jestas,että tuo samaatietä on ovela velho,varokaa häntä.


      • luojasentään
        tääontosi kirjoitti:

        Jestas,että tuo samaatietä on ovela velho,varokaa häntä.

        Tää tulee jatkumaan vielä 400 viestin verran, kun samaatietä "yrittää ymmärtää mistä on kysymys"... ja pitämään tiukasti pervostaan kiinni.


      • abimalesspiritus
        tääontosi kirjoitti:

        Jestas,että tuo samaatietä on ovela velho,varokaa häntä.

        Nämä ovat pirun lähettiläitä uskovien palstaa sotkemaan ja hämmentämään !


      • Samaatietä
        abimalesspiritus kirjoitti:

        Nämä ovat pirun lähettiläitä uskovien palstaa sotkemaan ja hämmentämään !

        "Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu" Näinhän se on. Pyhää Henkeä ei voi hujata.


    • pitäkäätunkkinne

      Tämän kaiken on nähnyt ja näkee järjissään oleva lukija kaiken aikaa.

      Voisitteko jo lopettaa sikailunne tällä foorumilla? Netissä varmasti on palstoja kaltaisellenne seksuaalivähemmistölle. Löytyy pervoa ihan joka lähtöön!

      Toistan, että "herätkää" on aivan erityisen kylmä psykopaatti. Kurjassa elämänkoulussani hyvinkin tuntemani hahmo ja olen alusta asti lukenut häntä kuin avointa kirjaa. Samoin arvon rouvia, joista alkoi jo koostua pienenpuoleinen haaremi. Yritin varoittaa. Odotin myös tätä käännettä kaiken aikaa ja jo eilen alkoi antaa hyviä viitteitä.

      L_S on herätkään alkuperäinen uhri ja nyt hän sadistisilla sanoillaan pyrkii sitomaan itseään tiukemmin häneen. Lienee turha varoittaa, kohta on L_S jo paikalla kysymässä "että ai miten niin?"

      Kiittäen harvinaisen tökeröstä teatterista.

      • NiinTeki

        Hän on mustasukkainen tämä Herätkää ja hyökkää nyt samaatietä nimmarin kimppuun, joka tuli heidän väliinsä.


      • herätkää

        Minusta tämä on ollut mitä mainiointa. En myöskään loukkaannu lainkaan nimimerkkiini kohdistuvista solvauksista.

        Nämä kirjoittelumme ovat olleet hyväksi opiksi ja ojennukseksi. Kaiken "teatterin" takaa huutaa edelleen ääneen lausuttu totuus: Katso ihmistä!

        Sanailumme on näin ollen täyttänyt tehtävänsä, ja sopinut oikein hyvin kaiken lakihenkisyyden, oikeaoppisuuden, korkeakirkollisuuden, keskelle, tuomaan inhimillisyyttä, todellista ihmisyyttä, esiin.


      • on.tunteeton.olio
        herätkää kirjoitti:

        Minusta tämä on ollut mitä mainiointa. En myöskään loukkaannu lainkaan nimimerkkiini kohdistuvista solvauksista.

        Nämä kirjoittelumme ovat olleet hyväksi opiksi ja ojennukseksi. Kaiken "teatterin" takaa huutaa edelleen ääneen lausuttu totuus: Katso ihmistä!

        Sanailumme on näin ollen täyttänyt tehtävänsä, ja sopinut oikein hyvin kaiken lakihenkisyyden, oikeaoppisuuden, korkeakirkollisuuden, keskelle, tuomaan inhimillisyyttä, todellista ihmisyyttä, esiin.

        Kultarakas, puluseni, omarakkaani, muruseni! Minäkin olen kaiken aikaa "katsonut ihmistä" (ecce homo!), jota en ole nimeksikään nähnyt sinussa, mutta enemmänkin sinun ja kaltaistesi uhreissa.

        He ovat särjettyjä ihmisiä joita tulee katsoa!

        Kiittäen huomaavaisuudesta.

        "NiinTeki
        23.3.2019 12:08

        Hän on mustasukkainen tämä Herätkää ja hyökkää nyt samaatietä nimmarin kimppuun, joka tuli heidän väliinsä."

        Ei ole mustasukkainen eikä rakasta muita kuin itseään sillä psykopaatilla ei ole sellaisia tunteita, Painakaa nyt kaaliinne, että psykopaatilla ei ole empaattisia tunteita muita kohtaan. Hän leikkii omaa leikkiään, kuin kissa hiirellä ja nauttii saadessaan repiä ihmisiä kappaleiksi niin henkisesti, fyysisesti kuin seksuaalisesti ja sosiaalisesti. Hän on Perkele! Tämä kaikkihan on ollut luettavissa herätkään kirjoituksissa myös tähän liittyvissä edeltävissä ketjuissa, esim. ketju "Saarnaajan saalistama".

        Häntä ei voi muuttaa, tämä on psykopaatin olemus ja jokaisen täyspäisen pitäisi ainoastaan pysyä näistä kaukana. Mikään "rakkaus" ei vetoa tällaiseen.


      • Sekopäitäootte

        "Samaatietä" on liian kiltti nähdäkseen tuon Herätkää esityksen läpi. Herätkää vedättää jatkuvasti noita kahta sekä L.S että samaatietä vedetään kuin pässiä narussa.


      • herätkää

        Kyllä minäkin tykkään että minua rakastetaan, voin myös itse sanoa rakastavani. Rakkaus on ihanaa, tuo valon elämään.


      • pakoon
        Sekopäitäootte kirjoitti:

        "Samaatietä" on liian kiltti nähdäkseen tuon Herätkää esityksen läpi. Herätkää vedättää jatkuvasti noita kahta sekä L.S että samaatietä vedetään kuin pässiä narussa.

        Samaatietä on "kiltti"lainausmerkeissä.Hän on valkeuden enkeliksi pukeutunut peto.


      • Sekopäitäootte
        pakoon kirjoitti:

        Samaatietä on "kiltti"lainausmerkeissä.Hän on valkeuden enkeliksi pukeutunut peto.

        Näin kirjoittaa itse nimimerkki "Herätkää"


      • pakoon
        Sekopäitäootte kirjoitti:

        Näin kirjoittaa itse nimimerkki "Herätkää"

        Nyt joudun tuottamaan pettymyksen,en ole nimim.herätys,vaan eräs joka näkee jotain,mitä sokeat eivät näe.Samaatietä manipuloi nimim.L.S:ää taitavasti,vaati ystävyyttä ym.


      • Elikkänäin

        Minusta taas samaatietä ei ole seksuaalisesti vähemmistöön kuuluva tai pervo. Hän vaikuttaa ihmiseltä, joka yrittää ymmärtää loppuun asti satuttaen itsensä. Tuollaisia auttajia ja ymmärtäjiä on helppo köyttää narsisti miesten hyväksi. Samaatietä tais nähdä Herätkää nimmarissa eksyneen poloisen, jota pitää rientää auttamaan ja L.S oli yhtälailla apua tarvitseva. Tuollaisia samaatietä raukka naisia on helppo manipuloida. En usko, että samaatietä on seksuaalisesti poikkeava tai pettäjä.


      • pakoon
        Elikkänäin kirjoitti:

        Minusta taas samaatietä ei ole seksuaalisesti vähemmistöön kuuluva tai pervo. Hän vaikuttaa ihmiseltä, joka yrittää ymmärtää loppuun asti satuttaen itsensä. Tuollaisia auttajia ja ymmärtäjiä on helppo köyttää narsisti miesten hyväksi. Samaatietä tais nähdä Herätkää nimmarissa eksyneen poloisen, jota pitää rientää auttamaan ja L.S oli yhtälailla apua tarvitseva. Tuollaisia samaatietä raukka naisia on helppo manipuloida. En usko, että samaatietä on seksuaalisesti poikkeava tai pettäjä.

        Kerskuihan hän tuolla,että on pari homo ystävääkin.Taitaa olla itse naisista kiinnostunut.Tällaisiin "auttaja"naisiin olen itse törmännyt,jotka myöhemmin ovat kiimoissaan alkaneet lääppimään ja ehdottamaan seksiä.Olen siis nainen.


      • JeesusYksin
        pakoon kirjoitti:

        Kerskuihan hän tuolla,että on pari homo ystävääkin.Taitaa olla itse naisista kiinnostunut.Tällaisiin "auttaja"naisiin olen itse törmännyt,jotka myöhemmin ovat kiimoissaan alkaneet lääppimään ja ehdottamaan seksiä.Olen siis nainen.

        "Lääppimään" ja "kiimoissaan" provosoivaa tekstiä ja sanoja, jotka eivät ole syntyneet Pyhän Hengen vaikutuksesta.


      • Elikkänäin
        pakoon kirjoitti:

        Nyt joudun tuottamaan pettymyksen,en ole nimim.herätys,vaan eräs joka näkee jotain,mitä sokeat eivät näe.Samaatietä manipuloi nimim.L.S:ää taitavasti,vaati ystävyyttä ym.

        Se taisi olla alunperin niin että L.S pyysi ystävyyttä. Seurasin heidän kirjoitteluaan noin vuosi sitten. Siittä tuo heillä lähti. Kirjoittivat melko tiivistikkin yhdessä välissä häiriköiden aloituksillaan palstaa.


      • herätkää

        On väärin sanoa että sanat lääppimään tai kiimoissaan olisi syntynyt jopa Pyhässä Hengessä.

        Roomalaiskirjeestä 2. Luku "Samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan yhtyneet toisiinsa..."

        Eiköhän Paavalikin puhune tässä ihan Pyhässä Hengessä.


      • pakoon
        JeesusYksin kirjoitti:

        "Lääppimään" ja "kiimoissaan" provosoivaa tekstiä ja sanoja, jotka eivät ole syntyneet Pyhän Hengen vaikutuksesta.

        Oletko täysillä matkassa.Taidatkin olla juuri tällainen "auttaja"kun noin hermostuit!!Mitä tähän tuot Pyhän Hengen!Kyllä se on lääppimistä ja kiimaa,jos hyväillään reittä pitkin ylös kohti intiimialueita ja yritetään suudella.V...tun kaksnaamaiset uskisnaiset.Ei muuta kuin remmiä tuollaisille.


    • Samaatietä

      L.S.lle jos hän on oikea henkilö, sillä luotan tämän jälkeen vielä vähemmän palstaan, koska huomaan miten täällö voidaan vetää noin vääriä johtopäätöksiä tapahtumista kuten Herätkää nimimerkki teki minusta.

      Siis L.S.

      Koskaan ei ole ollut tarkoitus vedättää sinua missään. En ole myöskään ollut kateellinen, liian suojelunhaluinen kylläkin ja sitä tulen olemaan kaikissa ihmissuhteissani jatkossakin.

      En koskaan manipuloi ihmisiä. Olen siihen joko liian naivii tai oikeastaan en tunne tarvetta sellaiseen.

      Kuten totesimme jo aikaisemmin täällä keskustellessamme, että ystävyyssuhteita, niitä syvempiä ei pysty täällä luomaan.

      En ole sinua L.S mitenkään huijannut vaan ollut oma itseni.
      En ole suuttunut Herätkää nimimerkille. Sama minulle. Päällimmäinen tunteeni on edelleenkin huoli sinusta,koska olet kertonut pettyneesi kaverisuhteissasi. Toivon, ettei koskaan enään niin kävisi ja saisit eheytyä Jumalan hoidossa ja ympärillesi ihania, välittäviä ystäviä ja hyviä eheyttäviä kokemuksia.

      Kiitos kaikesta. Näyttää siltä, että kirjoitteluni sinulle tuo hankalia lieveilmiöitä niinkuin nyt tapahtui Herätkää nimimerkinkin toimesta. En kirjoita enää erikseen sinulle, ettei suurempaa vahinkoa tapahtuisi.

      Siunausta elämääsi.

    • herätkää

      "Täytyyhän teillä ollakin keskuudessanne ryhmäkuntia, jotta nähtäisiin, ketkä teistä osoittautuvat luotettaviksi."

      • Noniimpäjust

        Näyttää, että olet tehnyt väärän arvion samaatiestä. Aloit jäämään alakynteen niin heittäydyit lempeäksi.


      • herätkää

        Täytyyhän sitä kaikkia konsteja yrittää,.


    • LopuksiSanon

      Pimeys vihaa valoa, sillä valo tuo esiin totuuden. Tämä nousi mieleeni. Kuka voi olla meitä vastaan, sillä meillä on puolustaja, Pyhä Henki, joka on itse Jumala taivaissa.

      • tuttu.hemmo

        Myös Luciferista loistaa tietynlainen valo, mutta se ei ole rakkauden valo, vaan valo joka etsii heikkoja, repii ja häpäisee.


      • herätkää

        "Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa."


      • Noniimpäjust
        herätkää kirjoitti:

        "Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa."

        Sinussa on itse pimeys.


      • KuhavaaSanon
        tuttu.hemmo kirjoitti:

        Myös Luciferista loistaa tietynlainen valo, mutta se ei ole rakkauden valo, vaan valo joka etsii heikkoja, repii ja häpäisee.

        Luciferissä ei ole PyhääHenkeä.


      • herätkää

        Valossa, siis minussa, ei ole mitään pimeyttä.


      • PahatHedelmät
        herätkää kirjoitti:

        Valossa, siis minussa, ei ole mitään pimeyttä.

        "Ja näin loistakoon teidän hyvät tekonne, että ihmiset näkisivät ne ja ylistäisivät Isäänne taivaassa"

        Aloituksen luonteessa ei loista se valo, joka saa uskovia ylistämään Isää taivaassa vaan vihaamaan paholaista entistä enemmän.

        Käänny pois pahoilta teiltäsi.


      • herätkää
        PahatHedelmät kirjoitti:

        "Ja näin loistakoon teidän hyvät tekonne, että ihmiset näkisivät ne ja ylistäisivät Isäänne taivaassa"

        Aloituksen luonteessa ei loista se valo, joka saa uskovia ylistämään Isää taivaassa vaan vihaamaan paholaista entistä enemmän.

        Käänny pois pahoilta teiltäsi.

        Sittenhän se, avaus, on täyttänyt tehtävänsä.

        Karttakaa pahaa, roikkukaa hyvässä kiinni.


      • missäpahat
        PahatHedelmät kirjoitti:

        "Ja näin loistakoon teidän hyvät tekonne, että ihmiset näkisivät ne ja ylistäisivät Isäänne taivaassa"

        Aloituksen luonteessa ei loista se valo, joka saa uskovia ylistämään Isää taivaassa vaan vihaamaan paholaista entistä enemmän.

        Käänny pois pahoilta teiltäsi.

        En nyt sanoisi niin.Vaikka tämä show on mennyt överiksi,on tässä ihmisyyttä ja inhimillisyyttä,toisin kuin niissä pitkissä raamatun jakeissa,sinussa on saastainen henki sanomisissa,hirvittäviä helvetintulikatkuisia kiroamisia.Jotkut ovat niin "pyhiä"mielestään,etteivät koskaan ole tehneet yhtäkään virhettä.


      • Sivustavaan
        missäpahat kirjoitti:

        En nyt sanoisi niin.Vaikka tämä show on mennyt överiksi,on tässä ihmisyyttä ja inhimillisyyttä,toisin kuin niissä pitkissä raamatun jakeissa,sinussa on saastainen henki sanomisissa,hirvittäviä helvetintulikatkuisia kiroamisia.Jotkut ovat niin "pyhiä"mielestään,etteivät koskaan ole tehneet yhtäkään virhettä.

        Jokainen tekee virheitä, muttei välttämättä juuri niitä virheitä, joista joku kysyy., että oletko niitä tehnyt.


      • herätkää
        Sivustavaan kirjoitti:

        Jokainen tekee virheitä, muttei välttämättä juuri niitä virheitä, joista joku kysyy., että oletko niitä tehnyt.

        Hyvin sanottu. Oletkos tehnyt.. Tunnustakkos nyt että olet tehnyt.. Kadutkos ny että olet mennyt tekemään.. Ja toinen on haavi auki. Syystä taikka toisesta.


      • ettäsilleesti
        missäpahat kirjoitti:

        En nyt sanoisi niin.Vaikka tämä show on mennyt överiksi,on tässä ihmisyyttä ja inhimillisyyttä,toisin kuin niissä pitkissä raamatun jakeissa,sinussa on saastainen henki sanomisissa,hirvittäviä helvetintulikatkuisia kiroamisia.Jotkut ovat niin "pyhiä"mielestään,etteivät koskaan ole tehneet yhtäkään virhettä.

        Tämän shown voi tosiaan kiteyttää sanomalla: katso ihmistä. Se tuli minulle mieleen lukiessani vanhempaa ketjua. Rikkinäinen ihminen meissä oireilee eri tavoin. Ja kun rikkinäisyydet törmäävät toisiinsa, niin syntyy juuri tällaisia vahvoja reaktioita.

        Naamioiden putoamine ei ole välttämättä huono juttu. Kun vihastuttaa, on aika miettiä miksi reagoin tähän näin vahvasti? Taustalla on todennäköisesti muutakin kuin huoli palstan naisten moraalista.:)

        Samaatietä on sitkeä elämää nähnyt nainen. Hänen empaattisuutensa on kunnioitettavaa, eikä surkuteltavaa. Enkä usko, että herkältä vaikuttava L.S:kään on manipuloitava hölmö. Hänellä on sen verran teräviä oivalluksia. Uskon, että kumpikin pystyy pitämään huolen itsestään vallan mainiosti.


      • Sivustavaan
        herätkää kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Oletkos tehnyt.. Tunnustakkos nyt että olet tehnyt.. Kadutkos ny että olet mennyt tekemään.. Ja toinen on haavi auki. Syystä taikka toisesta.

        Tai että jos kysyy oletko varastanut ja toinen vastaa etten koskaan. Toinen kysyy sitten oletko pettänyt vaimoasi, en koskaan vastaa toinen ja vieläkin hän kysyy, oletko ajanut ylinopeutta ja toinen vastaa en ikinä. Vastaajaa sitten haukutaan , että onpas siinä muka pyhä olevinaan, yks paska. Kukaan ei hoksaa, ettei kysytty esimerkiksi oletko polttanut tupakkaa? Vastaaja olisi voinut tunnustaa polttavansa askin päivässä, mutta kun ei kysytä.


      • herätkää

        He he. Juuri näin. Hyvin sanottu.


      • Sivustavaan
        herätkää kirjoitti:

        He he. Juuri näin. Hyvin sanottu.

        Voi myös valehdella vastatessaan. Jos kysyjä kysyy, oletko tappanut ja toinen vastaa olen, vastaaja kysyy lisää, että kuinka usein? Ja toinen vastaa melko usein, vaikkei ole koskaan tappanut. Tuolloin vastaaja on luonut itse itsestään kuvan, jonka haluaa antaa ja joutuu kantamaan valehtelunsa seuraukset.


      • herätkää

        Puhut viisaita sanoja sisko.


      • SananValossa
        Sivustavaan kirjoitti:

        Voi myös valehdella vastatessaan. Jos kysyjä kysyy, oletko tappanut ja toinen vastaa olen, vastaaja kysyy lisää, että kuinka usein? Ja toinen vastaa melko usein, vaikkei ole koskaan tappanut. Tuolloin vastaaja on luonut itse itsestään kuvan, jonka haluaa antaa ja joutuu kantamaan valehtelunsa seuraukset.

        Huomioksi; yhdellekään valehtelijalle ei löydy Taivaspaikkaa, mukaanlukien vilpistelijöille!
        Jatkakaa vaan, helvetissä on tilaa laajalti, vaikkei Herra Jeesus olisi sinne teitä halunnut..


    • omaatyhmyyttään

      L.s ja samaatietä avautuivat hiukan liikaa asiositaan palstalaisille. Samaa teki myös caphice , myös uudellakin nimmarilla. Tämä kolmen kopla on helppoa saalista psykopaatille. Omaa syytään että joutuivat herätkään kiusaamiksi.
      Tyhmyydestä sakotetetaan, sanotaan.

      • Vaikuinka

        Psykopaatti tosin oli se syyllinen.


      • omaasyytäkin

        Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tietää mitä kannattaa julkisille palstoille kirjoittaa, ja mihin kannattaa lähteä mukaan, joten myös heissä itsessään on kyllä syytä.

        Mutta hyväuskoisia höynäytettäviä aina löytyy. Jopa deittipalstoilla aina löytyy näitä , joilta huijarit vievät rahat edes koskaan tapaamatta uhriaan!


      • Samaatietä
        omaasyytäkin kirjoitti:

        Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tietää mitä kannattaa julkisille palstoille kirjoittaa, ja mihin kannattaa lähteä mukaan, joten myös heissä itsessään on kyllä syytä.

        Mutta hyväuskoisia höynäytettäviä aina löytyy. Jopa deittipalstoilla aina löytyy näitä , joilta huijarit vievät rahat edes koskaan tapaamatta uhriaan!

        No minun tarkoituksenani ei todellakaan ole ollut mikään deittailu tms vaikka keskustelin Herätkää nimmarin kanssa.


      • varokaa.nyt.jo
        Vaikuinka kirjoitti:

        Psykopaatti tosin oli se syyllinen.

        Jos nk. uhreja moneen kertaan varoitetaan, että ovat tekemisissä seksuaalirikollisen psykopaatin kanssa, mutta itse jatkavat hänen ympärillään pyörimistä, syy on kyllä heidän omansa.

        Seurasin herätkään toimintaa: hän ei tuon ed. ketjun aikana itseasiassa tehnyt muuta kuin heitteli välillä manipuloivia täkyjään. Mutta aiemmissa ketjuissa näkyy hänen todellinen, julma puolensa ja tämä puoli on hänessä edelleen, muistutan.

        Arvasin, että enää kovin pitkään hän ei sietäisi Samaatietän leimaamista ja kiinnostusta hänestä ainoastaan "pedofiilina", huomasin hänen iltaa myöten jopa kerran suuttuneen. Onko herätkää todella pedo, vai loiko tai vahvistiko vain Samaatietä hänestä tätä kuvaa? Luulen näin. herätkäähän moneen kertaan kielsi tämän.

        Mutta hyvin hän säilytti pokkaansa ja osasin odottaa tätä h-hetkeä.

        Vaikka herätkää muutoin olisikin raivohullu, tietyt ihmisoikeudet hänellekin kuuluvat. Luulisin. Mutta erittäin varottava henkilö, TOISTAN!


      • ettäsilleesti

        "L.s ja samaatietä avautuivat hiukan liikaa asiositaan palstalaisille. Samaa teki myös caphice , myös uudellakin nimmarilla."

        Olen keskivertoa avoimempi. Mutta älkää antako sen pettää itseänne. Avautumiseni on aina harkittua. En puhuisi koskaan asioista, joiden kautta joku voisi minua satuttaa. Olen puhunut lähinnä asioista, jotka olen vuosikymmeniä sitten käsitellyt Jumalan avulla. Enkä näe elämäni faktoissa mitään häpeämistä. Ihmisiähän tässä kaikki ollaan?

        Voin vielä avautua senkin verran, että olen nähnyt pahempiakin tapauksia kuin herätkää nimimerkin. Syy siihen on mm. 1) pitkä elämänkokemus, 2) hengellinen vapaaehtoistyö katuprostituoitujen ja sutenöörien parissa sekä 3) takavuosien sielunhoitotehtävät seurakunnissa. Voin miltei sanoa kuten Paavali: mikään inhimillinen ei ole minulle vierasta. Ja siksi en teeskentele olevani itsekään muuta kuin inhimillinen.

        Uskoisin, että herätkää nimmarikin laskee minut ei manipuloitavien joukkoon.:) Hän ei nimittäin ole tyhmä. Ja tuon tarpeettoman shown ohessa hänellä on jopa todella syvällisiä havaintoja. Pärjäisi hyvin niilläkin ilman tuota showta.


      • herätkää

        Komppaan täysin


      • minäminäminä
        ettäsilleesti kirjoitti:

        "L.s ja samaatietä avautuivat hiukan liikaa asiositaan palstalaisille. Samaa teki myös caphice , myös uudellakin nimmarilla."

        Olen keskivertoa avoimempi. Mutta älkää antako sen pettää itseänne. Avautumiseni on aina harkittua. En puhuisi koskaan asioista, joiden kautta joku voisi minua satuttaa. Olen puhunut lähinnä asioista, jotka olen vuosikymmeniä sitten käsitellyt Jumalan avulla. Enkä näe elämäni faktoissa mitään häpeämistä. Ihmisiähän tässä kaikki ollaan?

        Voin vielä avautua senkin verran, että olen nähnyt pahempiakin tapauksia kuin herätkää nimimerkin. Syy siihen on mm. 1) pitkä elämänkokemus, 2) hengellinen vapaaehtoistyö katuprostituoitujen ja sutenöörien parissa sekä 3) takavuosien sielunhoitotehtävät seurakunnissa. Voin miltei sanoa kuten Paavali: mikään inhimillinen ei ole minulle vierasta. Ja siksi en teeskentele olevani itsekään muuta kuin inhimillinen.

        Uskoisin, että herätkää nimmarikin laskee minut ei manipuloitavien joukkoon.:) Hän ei nimittäin ole tyhmä. Ja tuon tarpeettoman shown ohessa hänellä on jopa todella syvällisiä havaintoja. Pärjäisi hyvin niilläkin ilman tuota showta.

        Olen ollut työssä mielisairaalan suljetulla miesten osastolla,olen nainen.Olen antanut sielunhoitoa seksuaalisesti hyväksikäytetyille,rukoillut vapautusta demonien vallassa oleville.Käynyt katsomassa yksinäisiä vanhuksia.Lähettänyt vaateavustuksia Afrikkaan ym.Että kokemusta riittää.Sainpahan kerrankin tuoda itseäni esille.


      • minä.vielä.enemmän
        minäminäminä kirjoitti:

        Olen ollut työssä mielisairaalan suljetulla miesten osastolla,olen nainen.Olen antanut sielunhoitoa seksuaalisesti hyväksikäytetyille,rukoillut vapautusta demonien vallassa oleville.Käynyt katsomassa yksinäisiä vanhuksia.Lähettänyt vaateavustuksia Afrikkaan ym.Että kokemusta riittää.Sainpahan kerrankin tuoda itseäni esille.

        😁

        Kenen hoivattavaksi puolisairas psykopaattimme nyt siirtyy? Ymmärtäjiä on monia!

        Ole varovainen, herätkää!


      • onpallohukassa
        minä.vielä.enemmän kirjoitti:

        😁

        Kenen hoivattavaksi puolisairas psykopaattimme nyt siirtyy? Ymmärtäjiä on monia!

        Ole varovainen, herätkää!

        Niin,mietippä sitä,mistä haet apua!!!Oleppa varovainen herätys tämän minä.vielä.enemmän irvistelijän kanssa.


      • ettäsilleesti
        minäminäminä kirjoitti:

        Olen ollut työssä mielisairaalan suljetulla miesten osastolla,olen nainen.Olen antanut sielunhoitoa seksuaalisesti hyväksikäytetyille,rukoillut vapautusta demonien vallassa oleville.Käynyt katsomassa yksinäisiä vanhuksia.Lähettänyt vaateavustuksia Afrikkaan ym.Että kokemusta riittää.Sainpahan kerrankin tuoda itseäni esille.

        Ai kun kiva! Mielisairaalasta on minullakin kokemusta. Heh heh. Muualla maailmassa on tapana puhua elämänhistoriasta ilman että kukaan ottaa itseensä. Its reagoin sellaiseen, että onpa mielenkiintoista. Olen näköjään 35 vuoden poissaolon aikana vieraantunut suomalaisuudesta. Täällä normaaleista asioista tehdään kummallisen kieroutuneita. Mutta omapa on ongelmanne.


      • mielenkiintoistaon
        ettäsilleesti kirjoitti:

        Ai kun kiva! Mielisairaalasta on minullakin kokemusta. Heh heh. Muualla maailmassa on tapana puhua elämänhistoriasta ilman että kukaan ottaa itseensä. Its reagoin sellaiseen, että onpa mielenkiintoista. Olen näköjään 35 vuoden poissaolon aikana vieraantunut suomalaisuudesta. Täällä normaaleista asioista tehdään kummallisen kieroutuneita. Mutta omapa on ongelmanne.

        Mitä sitten reagoit,jos joku kertoo omasta elämänhistoriasta.Hänellä on siihen täysi oikeus.Minö olen yli 40 vuotta ollut täysin pois suomalaisuudesta ja tiedän jotain,eikö mielenkiintoista.Hienoa työtä tekee nimim.minäminäminä.


      • HALOOO
        Samaatietä kirjoitti:

        No minun tarkoituksenani ei todellakaan ole ollut mikään deittailu tms vaikka keskustelin Herätkää nimmarin kanssa.

        Eheipä suinkaan. Deittailusi on kohdistunut ällässäään!


    • Samaatietä

      Ihmeellistä. En tunne, että minut olisi nolattu. En myöskään näe, että L.S tai Capiche olisi nolattu.

      Minulla on vain rauhallinen olo, enkä ole huolissani omasta kunniastani tms. Tai siittä miltä näytän täällä palstalla tai minkä kuvan olen muille itsestäni antanut.

      Varmaan johtuu siittä, että olen ollut vain oma itseni, eikä motivaationi ole olleet pahat.

      Se tosin harmittaa ja huolettaa enemmänkin miten tämä on muihin vaikuttanut. Mutta täytyy luottaa varmaan vain siihen, että he osaavat kyllä käsitellä asioita oikeassa valossa, eivätkä ole antaneet näiden keskustelujen häiritä liikaa.

      En enää vastaa Herätkää nimimerkille, että muut saavat palstarauhan siltä osin.

      • kaikkea.hyvää.eteenpäin

        Kiitos.


      • tässäiisebel

        Ja edelleen rouva"täydellinen"kehtaa nostaa itsensä lähes Jumalolennoksi,tässä teille todellinen iisebel.Oksennan.


      • Samaatietä
        kaikkea.hyvää.eteenpäin kirjoitti:

        Kiitos.

        Kiitos itsellesi. Vain Jeesus voi auttaa, emme me ihmiset.


      • herätkää

        Olet kyllä epäilyttävän yhteistyöhaluinen..


      • kaikkea.hyvää.eteenpäin
        Samaatietä kirjoitti:

        Kiitos itsellesi. Vain Jeesus voi auttaa, emme me ihmiset.

        Totta on, että sinua on kohdeltu rumasti tällä foorumilla. Uskon, että yritit auttaa, mutta aloit luottaa ihmiseen, johon ei voi luottaa. Kovat on olleet lääkkeet, että (toivottavasti) opit!

        Etkö muista miten hän pilkkasi sinua ja L_S:ää aiemmissa ketjuissa? Ei älykäs psykopaatti ole yhdessä hetkessä yhtä ja toisessa toista. Hän halusi kostaa sinulle ja L_S:lle, sillä hänhän aivan romahti siellä aiemmin, kaikkien silmien edessä, eikä psykopaatti kostamatta ota tällaista vastaan. Loit kyselyilläsi hänestä tietynlaista mielikuvaa, joka varmasti suututti häntä ja hän odotti kuin lempeä hämähäkki hetkeä, kun lopulta iskisi hampaansa verkossaan oleviin uhreihinsa.

        Hän vaikuttaa leppoisalta jutustelijalta, mutta takana on kylmä, aikuinen mies, jolla määrätietoinen päämäärä. Hän manipuloi sinua jutustelemaan levottomia. Jos tuntisin, en menisi hänen kanssaan edes samaan hissiin.

        Ota rauhallisesti, sinusta tuli hänen uhrinsa. Et ole pervo, mutta hän sai sinut näyttämään siltä. Olet kovan rääkin läpikäynyt kuten kaikki muutkin psykopaattien uhrit. Pidä nyt mielessäsi tämä kauhea kokemus, äläkä enää luota hänen "kaveruuteensa". Hän halveksii naisia (etkö muista kuinka hän teitä nimitteli?), on "tappaja", eli tekee, henkisestikin, selvää jälkeä uhreistaan! Hän on kuin Käärme Edenin puutarhassa.

        Älä herranen aika enää kysy häneltä, että "miksi?" SIKSI koska hän on seksuaalirikollinen psykopaatti, ei ehkä niinkään pedo, mutta muutoin julma kuin Saatana.


      • Samaatietä
        kaikkea.hyvää.eteenpäin kirjoitti:

        Totta on, että sinua on kohdeltu rumasti tällä foorumilla. Uskon, että yritit auttaa, mutta aloit luottaa ihmiseen, johon ei voi luottaa. Kovat on olleet lääkkeet, että (toivottavasti) opit!

        Etkö muista miten hän pilkkasi sinua ja L_S:ää aiemmissa ketjuissa? Ei älykäs psykopaatti ole yhdessä hetkessä yhtä ja toisessa toista. Hän halusi kostaa sinulle ja L_S:lle, sillä hänhän aivan romahti siellä aiemmin, kaikkien silmien edessä, eikä psykopaatti kostamatta ota tällaista vastaan. Loit kyselyilläsi hänestä tietynlaista mielikuvaa, joka varmasti suututti häntä ja hän odotti kuin lempeä hämähäkki hetkeä, kun lopulta iskisi hampaansa verkossaan oleviin uhreihinsa.

        Hän vaikuttaa leppoisalta jutustelijalta, mutta takana on kylmä, aikuinen mies, jolla määrätietoinen päämäärä. Hän manipuloi sinua jutustelemaan levottomia. Jos tuntisin, en menisi hänen kanssaan edes samaan hissiin.

        Ota rauhallisesti, sinusta tuli hänen uhrinsa. Et ole pervo, mutta hän sai sinut näyttämään siltä. Olet kovan rääkin läpikäynyt kuten kaikki muutkin psykopaattien uhrit. Pidä nyt mielessäsi tämä kauhea kokemus, äläkä enää luota hänen "kaveruuteensa". Hän halveksii naisia (etkö muista kuinka hän teitä nimitteli?), on "tappaja", eli tekee, henkisestikin, selvää jälkeä uhreistaan! Hän on kuin Käärme Edenin puutarhassa.

        Älä herranen aika enää kysy häneltä, että "miksi?" SIKSI koska hän on seksuaalirikollinen psykopaatti, ei ehkä niinkään pedo, mutta muutoin julma kuin Saatana.

        En tunne itseäni rikotuksi, toivottavasti ei L.S.kään.
        Enkä tunne, että olisin käynyt läpi rääkin täällä. Tämä on vain palsta.

        Mutta tiedän, että jos psykopaatti tai vastaava narsisti tms pääsisi tosi elämässä jonkun ihmisen kimppuun, hän tekisi uhrinsa olemisen ja elämisen sietämättömäksi.

        Mutta hienoa, että puolustat ihmisiä rohkeasti.


    • oikeallepalstalle

      Olipa melkoista keskustelua. Siinä perää ja pannakkaa tunnuttiin tarjoiltavan vähän sieltä ja täältä. Kakismielistä ja rivoa. Siinä ulkopuolisetkin näkevät helluntailaisten tasn!!

      Kuitenkin sopimatttomia keksuteluja helluntaiplastalle. Aihealue kuullu tuonne k-18 keksustelujen piiriin. Saisi ylläpito siirtää ko. ketjun minne kuuluukin!!

      • Samaatietä

        Tosin, en ole helluntailainen, joten minun kirjoituksillani ei voi musta maalata helluntailaisia.


      • herätkää

        Niin just. Enkä ole minäkään.


      • ettetodellakaanole

        Eikä ole l.s eikä capichekaan. Joten miksi olette helluntaipalstalla, muuta kuin häiriköimässä !?


      • herätkää

        Mistähän syystä lakiosasto adventisteineen täällä häiriköi. On myös eri asia olla seurakuntaan kuuluva tai muuten vaan helluntailainen. Luulempa olevampi enempi ja helluntailaisempi kuin moni seurakuntaan rekistöröitynyt.


      • Samaatietä

        Jumalanlasten valtakunnassa eli uskovaisissa ei ole yksistääm helluntailaisia. Se joka kuuluu Jumalanlasten valtakuntaan tietää, ettei uskominen ole yksistään helluntailaisten lahja.
        Joka omaa tuollaisen näkökannan, että uskovaisia on monissa eri seurakunnissa, tykkää että hän voi kirjoitella myös helluntaipalstalla niinkuin keskustellakseen muiden uskovaisien kanssa.


      • ettäsilleesti
        Samaatietä kirjoitti:

        Tosin, en ole helluntailainen, joten minun kirjoituksillani ei voi musta maalata helluntailaisia.

        Sama täällä. Eikä tämä edes ole helluntailaisten palsta. Vaan sekulaarin median ylläpitämä helluntaikarismaattisuutta käsittelevä palsta. Jossa kirjoittelee kaikenlaista porukkaa.

        Myönnettäköön, että keskustelu oli erikoinen. Vaikka siinä oli loppuvaiheessa rivien välissä asiaakin. Olen törmännyt tällä palstalla paljon pahempiinkin seksijuttuihin. Täällä on myös jatkuvaa riitelyä, vihapuhetta, nimeltä mainittujen ihmisten ja seurakuntien mustamaalaamista. Mutta eihän korppi korpin silmää noki.


      • ettäsilleesti
        ettetodellakaanole kirjoitti:

        Eikä ole l.s eikä capichekaan. Joten miksi olette helluntaipalstalla, muuta kuin häiriköimässä !?

        Siksi, että teidän tunkkaiseen lampeenne pääsisi happea.:) Ja löytäisitte sellaisen Jumalan lapsen vapauden, jossa ei pipo kiristä päätä. Tunnen myös 20 vuoden kokemuksen jälkeen helluntailaisuuden paremmin kuin useimmat teistä. En vain ole koskaan pitänyt siitä lahkohengestä, jota sinäkin nyt ilmennät.


      • kaikkitietäviä
        ettäsilleesti kirjoitti:

        Siksi, että teidän tunkkaiseen lampeenne pääsisi happea.:) Ja löytäisitte sellaisen Jumalan lapsen vapauden, jossa ei pipo kiristä päätä. Tunnen myös 20 vuoden kokemuksen jälkeen helluntailaisuuden paremmin kuin useimmat teistä. En vain ole koskaan pitänyt siitä lahkohengestä, jota sinäkin nyt ilmennät.

        Ja taas tämä tietää ja on kokenut enemmän kuin yksikään meistä!!On se ihme,kun hän on joka asiassa paljon viisaampi ja tietää paremmin.Minulla on ystävä,joka ei ole naimisissa,mutta hän tietää kaiken seksielämstä afrikkalaisen miehen kanssa,vaikka ei ole koskaan ollut afrikkalaisen kanssa.Minulla on afrikkalainen mies.


      • ettäsilleesti
        kaikkitietäviä kirjoitti:

        Ja taas tämä tietää ja on kokenut enemmän kuin yksikään meistä!!On se ihme,kun hän on joka asiassa paljon viisaampi ja tietää paremmin.Minulla on ystävä,joka ei ole naimisissa,mutta hän tietää kaiken seksielämstä afrikkalaisen miehen kanssa,vaikka ei ole koskaan ollut afrikkalaisen kanssa.Minulla on afrikkalainen mies.

        Ollaanpas sitä nyt kitkeriä ja pikkumaisia. Täällä on epäilemättä paljonkin ihmisiä, joilla on paljon elämänkokemusta. Mutta heitä ei yritetty leimata manipuloitaviksi tytönhupakoiksi.

        Jos yhtään helpottaa, voin luvata, etten tiedä mitään seksielämästä afrikkalaisen miehen kanssa. Enkä myöskään hirveästi ydinfysiikasta. Mutta koulutukseni ja elämänkokemukseni saattavat kommentoinnissani joskus näkyä. Entä sitten?

        Sinähän olet vapaa hankkimaan vaikka mitä tietoa, ettei tarvitse olla katkera muiden tietämisistä.


      • kaikkitietäviä
        ettäsilleesti kirjoitti:

        Ollaanpas sitä nyt kitkeriä ja pikkumaisia. Täällä on epäilemättä paljonkin ihmisiä, joilla on paljon elämänkokemusta. Mutta heitä ei yritetty leimata manipuloitaviksi tytönhupakoiksi.

        Jos yhtään helpottaa, voin luvata, etten tiedä mitään seksielämästä afrikkalaisen miehen kanssa. Enkä myöskään hirveästi ydinfysiikasta. Mutta koulutukseni ja elämänkokemukseni saattavat kommentoinnissani joskus näkyä. Entä sitten?

        Sinähän olet vapaa hankkimaan vaikka mitä tietoa, ettei tarvitse olla katkera muiden tietämisistä.

        Minulla taitaa olla pitempi kokemuslista ja tietoa,mutta en ole sitä täällä tuomassa esille ja kehumassa itseäni.


      • ettäsilleesti
        kaikkitietäviä kirjoitti:

        Minulla taitaa olla pitempi kokemuslista ja tietoa,mutta en ole sitä täällä tuomassa esille ja kehumassa itseäni.

        Sehän on erinomaista. Toivottavasti et vain istu sen päällä, vaan käytät sitä muiden auttamiseksi.


      • herttinensentä
        ettäsilleesti kirjoitti:

        Sehän on erinomaista. Toivottavasti et vain istu sen päällä, vaan käytät sitä muiden auttamiseksi.

        Häh? Että mitenkä?
        Niinkö sinä teet?


      • herätkää

        Anteeksi nyt, mutta nyt kyllä nauran kyyneleet silmissä. Ei maha mittään.


    • herätkää

      Mitä yksinkertaisuutta nyt. Yhdentekevää mitä joku mahdollisesti ajattelee kenenkään kirjoituksista. Täällä ei kukaan pyytele koskaan mitään anteeksi. Paahdetaan vaan pää punaisena, ja hakataan näppäimiä raivon vallassa. Varsinkin tuolla lainopillisella puolella.

      Ei ole syytä pyydellä keneltäkään anteeksi, jokainen voi olla, ja saa olla lukematta. Mahdollisesta vanteen kiristymisestä pään ympärillä on vastuussa lukija yksin.

      Opiksi ja ojennukseksi. Tuskin L_S kään paljon tänne enää kirjoittelee. Toivon niin, toisaalta toivon, että kirjoittelisi ( - :

    • Lauseenjäsentäjä

      Nämä tälläiset keskustelut kuuluvat muualle.

      • herätkää

        Minne muualle?


      • herätkää

        Väärin


      • toinen.osoite
        herätkää kirjoitti:

        Minne muualle?

        Menkää jonnekin deittipalstalle vaikka, mutta helluntailaisuuden kanssa teidän diibadaaba jutuilla ei ole mitään tekemistä.

        On täällä Suomi24:ssäkin paljon eri palstoja minne voitte mennä ihmissuhde sotkujanne setvimään.

        Sopikaa siis ihan keskenänne se, mikä olisi oikeampi paikka touhullenne !


      • herätkää

        Taas väärin. Yhteisöt muodostuu ihmisistä. Meillä on sitä paitsi hengellinen missio. Jokainen on vapaa osallistumaan.

        Mieluummin ihmisten keskusteluja lukee, kuin raamatunlauseväittelyjä. Raamattu selittää itse itseään, ja sitä voi lukea kussakin kodissa itse.

        Mutta lueppa ihmistä. Siinä onkin haastetta. Niiih!


      • uteliasolen
        herätkää kirjoitti:

        Taas väärin. Yhteisöt muodostuu ihmisistä. Meillä on sitä paitsi hengellinen missio. Jokainen on vapaa osallistumaan.

        Mieluummin ihmisten keskusteluja lukee, kuin raamatunlauseväittelyjä. Raamattu selittää itse itseään, ja sitä voi lukea kussakin kodissa itse.

        Mutta lueppa ihmistä. Siinä onkin haastetta. Niiih!

        Haluan kysyä,herätkää ,oletko sinä todellakin sellainen seko ,joksi nämä täällä sinut tuomitsee.Kun minussa joku ymmärtää sinun "sekoiluasi",koska minä joudun itse tilanteisiin,jossa todella eivät uskisten säännöt päde.Kuitenkin näissä tilanteissa olen nähnyt SuurenJumalan käden jäljen.


      • PsykiatrinenOsasto
        herätkää kirjoitti:

        Taas väärin. Yhteisöt muodostuu ihmisistä. Meillä on sitä paitsi hengellinen missio. Jokainen on vapaa osallistumaan.

        Mieluummin ihmisten keskusteluja lukee, kuin raamatunlauseväittelyjä. Raamattu selittää itse itseään, ja sitä voi lukea kussakin kodissa itse.

        Mutta lueppa ihmistä. Siinä onkin haastetta. Niiih!

        Ihminen ei kykene lukemaan toista ihmistä, vain Jumala on kaikki voipa. Tämäkin aloitus viesteineen on oiva esimerkki siittä miten ihminen lukee väärin toista ihmistä.


      • pannakkaapannakkaa

        Väärin, taas . Helppoa on kaltaistasi lukea. Useampi sen taidon täälläkin osaa.

        Ja eikös ne " raamatunlauseväittelyt" myöskin ole ihmisten keskusteluja, vai Raamatutko mielestäsi keskustelevat keskenään ...?!

        Tarkoitit varmaankin että hakemalla haet ja yrität johdattella ihmisiä keskustelemaan mieleisiäsi, pervoja juttuja, saadaksesi niistä haluamaasi tyydytystä....

        Melko yksinkertaisella tasolla juttusi kyllä muutoinkin liikkuvat.


      • Todellakin
        pannakkaapannakkaa kirjoitti:

        Väärin, taas . Helppoa on kaltaistasi lukea. Useampi sen taidon täälläkin osaa.

        Ja eikös ne " raamatunlauseväittelyt" myöskin ole ihmisten keskusteluja, vai Raamatutko mielestäsi keskustelevat keskenään ...?!

        Tarkoitit varmaankin että hakemalla haet ja yrität johdattella ihmisiä keskustelemaan mieleisiäsi, pervoja juttuja, saadaksesi niistä haluamaasi tyydytystä....

        Melko yksinkertaisella tasolla juttusi kyllä muutoinkin liikkuvat.

        Totta tosiaan. Nyt vasta minäkin huomaan tuon, kun kerrot. Yritti saada samaatietä ja L.S tunnustamaan jotain pervoa, mutta kimpaantui, kun mitään tunnustettavaa ei ollutkkaan. Nyt sitten haukkuu samaatietä ylpeäksi ja tekopyhäksi aloituksessaan.


      • herätkää

        Yksinkertainen ihminen puhuu yksinkertaisia asioita. Eräät jotka pitävät itseään viisaina kopioivat miljoona raamatunjaetta peräjälkeen, kuitenkaan ymmärtämättä mitä niissä sanotaan.

        Ihmistä luetaan usein väärin, silti ihmisen lukeminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin Raamatunjakeista kiivailu. Semminkin kun ne pyritään repimään asiayhteydestään. Otetaan nyt vaikka sanonta: "Tältä tieltä ei hullukaan eksy." Jos nyt lähtee hakemaan Raamatusta kyseistä lausetta nykyaikana, ei taatusti sellaista löydä. Kuitenkin sitä heitellään ilmaan totuutena. Niinhän ihmisistäkin "tiedetään" paljon asioita, muka totuutena. Joku voi todeta, että "ny se kimpaantui kun ei saanutkaan tyttöjä tunnustamaan mitään pervoa." Se on hänen totuutensa. Kun sitä tarpeeksi kauan toistetaan, se muuttuu totuudeksi useimpien mielessä.

        Ihan kuin tämän tienkin kanssa on asiain laita. Raamatussahan sanotaan, että tältä tieltä ei hullukaan eksy. Kyllä kyllä, huudamme nyt kaikki kuorossa. Jos joku lukee vielä 38 käännöstä, sieltä löytyy Jesaja 35 "joka sitä tietä kulkee, ei eksy- eivät hullukaan." Nykyään hullutkin on laimennettu tyhmiksi. Kuitenkin Jesaja kirjoittaa Karmelista ja Saaronista ja niin pois päin, tietä pitkin, eikä mistään pelastuksen tiestä pakanalakanoille.

        Olenko minä sitten semmoinen keisari mobutu seko seko, kuin monet väittävät. Jokainen saa tehdä siltäkin osin aivan omia johtopäätöksiä. Minua ei ihmisten mielipiteet hetkauta, puoleen, ei toiseen.


      • TässäTotuutta
        herätkää kirjoitti:

        Yksinkertainen ihminen puhuu yksinkertaisia asioita. Eräät jotka pitävät itseään viisaina kopioivat miljoona raamatunjaetta peräjälkeen, kuitenkaan ymmärtämättä mitä niissä sanotaan.

        Ihmistä luetaan usein väärin, silti ihmisen lukeminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin Raamatunjakeista kiivailu. Semminkin kun ne pyritään repimään asiayhteydestään. Otetaan nyt vaikka sanonta: "Tältä tieltä ei hullukaan eksy." Jos nyt lähtee hakemaan Raamatusta kyseistä lausetta nykyaikana, ei taatusti sellaista löydä. Kuitenkin sitä heitellään ilmaan totuutena. Niinhän ihmisistäkin "tiedetään" paljon asioita, muka totuutena. Joku voi todeta, että "ny se kimpaantui kun ei saanutkaan tyttöjä tunnustamaan mitään pervoa." Se on hänen totuutensa. Kun sitä tarpeeksi kauan toistetaan, se muuttuu totuudeksi useimpien mielessä.

        Ihan kuin tämän tienkin kanssa on asiain laita. Raamatussahan sanotaan, että tältä tieltä ei hullukaan eksy. Kyllä kyllä, huudamme nyt kaikki kuorossa. Jos joku lukee vielä 38 käännöstä, sieltä löytyy Jesaja 35 "joka sitä tietä kulkee, ei eksy- eivät hullukaan." Nykyään hullutkin on laimennettu tyhmiksi. Kuitenkin Jesaja kirjoittaa Karmelista ja Saaronista ja niin pois päin, tietä pitkin, eikä mistään pelastuksen tiestä pakanalakanoille.

        Olenko minä sitten semmoinen keisari mobutu seko seko, kuin monet väittävät. Jokainen saa tehdä siltäkin osin aivan omia johtopäätöksiä. Minua ei ihmisten mielipiteet hetkauta, puoleen, ei toiseen.

        Oliko sitten aloituksessasi tekemäsi arviot samaatiestä ja L.S totta? Nekin perustuivat vain omaan näkemykseesi ja ymmäryskykyysi eli oli totta sinulle, ei minulle. Minä sain taas tytöistä ihan rtillaisen kuvan ja nimmarin samaatietä motiiveista. Todennäköisesti totuus itsestään on jokaisella kirjoittajalla itsellään. Valehdellahan itsestään voi, jos haluaa.


      • herätkää
        TässäTotuutta kirjoitti:

        Oliko sitten aloituksessasi tekemäsi arviot samaatiestä ja L.S totta? Nekin perustuivat vain omaan näkemykseesi ja ymmäryskykyysi eli oli totta sinulle, ei minulle. Minä sain taas tytöistä ihan rtillaisen kuvan ja nimmarin samaatietä motiiveista. Todennäköisesti totuus itsestään on jokaisella kirjoittajalla itsellään. Valehdellahan itsestään voi, jos haluaa.

        Oli ja eivät olleet. Koska epäilin oli asioista otettava selko. Niin kuin tuolla edellä joku viisaasti totesi. Ihminen on tehnyt syntiä, mutta ei välttämättä juuri niitä syntejä joista häntä syytetään. Ei näin ollen ole viisasta mennä kysymään ihmiseltä suoraan, oletkos semmoinen mitä vähän epäilen.

        Nyt kun tein siitä oman aiheen, sain monipuolisen kuvan ihmiseltä itseltään, ja sen lisäksi monelta muulta asiaa seuranneelta. Onko sammaatietä nyt sitten syytön väitöksiini? Luultavasti. Älässää en ole mistään syyttänytkään.

        Erittäin hyvän analyysin näyttää tehneen nimimerkki ettäsilleesti, tuolla ylempänä. Kannattaa lukea.


      • PsykopaatinExVaimo
        herätkää kirjoitti:

        Yksinkertainen ihminen puhuu yksinkertaisia asioita. Eräät jotka pitävät itseään viisaina kopioivat miljoona raamatunjaetta peräjälkeen, kuitenkaan ymmärtämättä mitä niissä sanotaan.

        Ihmistä luetaan usein väärin, silti ihmisen lukeminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin Raamatunjakeista kiivailu. Semminkin kun ne pyritään repimään asiayhteydestään. Otetaan nyt vaikka sanonta: "Tältä tieltä ei hullukaan eksy." Jos nyt lähtee hakemaan Raamatusta kyseistä lausetta nykyaikana, ei taatusti sellaista löydä. Kuitenkin sitä heitellään ilmaan totuutena. Niinhän ihmisistäkin "tiedetään" paljon asioita, muka totuutena. Joku voi todeta, että "ny se kimpaantui kun ei saanutkaan tyttöjä tunnustamaan mitään pervoa." Se on hänen totuutensa. Kun sitä tarpeeksi kauan toistetaan, se muuttuu totuudeksi useimpien mielessä.

        Ihan kuin tämän tienkin kanssa on asiain laita. Raamatussahan sanotaan, että tältä tieltä ei hullukaan eksy. Kyllä kyllä, huudamme nyt kaikki kuorossa. Jos joku lukee vielä 38 käännöstä, sieltä löytyy Jesaja 35 "joka sitä tietä kulkee, ei eksy- eivät hullukaan." Nykyään hullutkin on laimennettu tyhmiksi. Kuitenkin Jesaja kirjoittaa Karmelista ja Saaronista ja niin pois päin, tietä pitkin, eikä mistään pelastuksen tiestä pakanalakanoille.

        Olenko minä sitten semmoinen keisari mobutu seko seko, kuin monet väittävät. Jokainen saa tehdä siltäkin osin aivan omia johtopäätöksiä. Minua ei ihmisten mielipiteet hetkauta, puoleen, ei toiseen.

        Ihminen sinäkin olet herätkää, monin tavoin vinksallasi mutta Jumalan luoma ja Hänelle rakas.

        Sinua on loukattu, yksityisyyttäsi, ja perattu sielunmaailmaasi kuin silakkaa pöydällä. Mutta myös sinä olet uhri, et yksin "se suuri pahantekijä"!

        Vaikka olet vahva, on sinullakin heikkoutesi: juuri itsevarmuutesi joka ei näe uhkia ympärillään. Et huomaa kuinka myös sinua hyväksikäytetään!

        Vaikka houkutuksia olisi, yritä nähdä ne myös ulkopuoleltasi tulevina uhkina, ei vain omina ajatuksinasi.


      • Tiesitkoettä
        PsykopaatinExVaimo kirjoitti:

        Ihminen sinäkin olet herätkää, monin tavoin vinksallasi mutta Jumalan luoma ja Hänelle rakas.

        Sinua on loukattu, yksityisyyttäsi, ja perattu sielunmaailmaasi kuin silakkaa pöydällä. Mutta myös sinä olet uhri, et yksin "se suuri pahantekijä"!

        Vaikka olet vahva, on sinullakin heikkoutesi: juuri itsevarmuutesi joka ei näe uhkia ympärillään. Et huomaa kuinka myös sinua hyväksikäytetään!

        Vaikka houkutuksia olisi, yritä nähdä ne myös ulkopuoleltasi tulevina uhkina, ei vain omina ajatuksinasi.

        Psykopaatin pahin uhka on hän itse.


      • Yleisestikaikille
        Tiesitkoettä kirjoitti:

        Psykopaatin pahin uhka on hän itse.

        Psykopaatti nauttii saadessaan toiset tanssimaan pillinsä mukaan.


      • herätkää
        PsykopaatinExVaimo kirjoitti:

        Ihminen sinäkin olet herätkää, monin tavoin vinksallasi mutta Jumalan luoma ja Hänelle rakas.

        Sinua on loukattu, yksityisyyttäsi, ja perattu sielunmaailmaasi kuin silakkaa pöydällä. Mutta myös sinä olet uhri, et yksin "se suuri pahantekijä"!

        Vaikka olet vahva, on sinullakin heikkoutesi: juuri itsevarmuutesi joka ei näe uhkia ympärillään. Et huomaa kuinka myös sinua hyväksikäytetään!

        Vaikka houkutuksia olisi, yritä nähdä ne myös ulkopuoleltasi tulevina uhkina, ei vain omina ajatuksinasi.

        Melko hyvin sanottu. Tyyliini kuuluu rynnätä päätäpahkaa, kuin norsu porsliinikauppaan. Silloin voi joku mennä rikki, ja samalla sisäiset tuntoni purskahtaa sisuksistani kaikkien arvioitavaksi. Siinä ne on sikinsokin.

        Niin, houkutukset tulevat ihmisten kautta, se on selvä. Minua kun ei mikään hetkauta, niin voin hyvinkin revitellä. Ihmettelen kyllä monta kertaa jälkeenpäin. On niin monenlaisia johtopäätöksiä.

        Mutta, minun hartiat kantaa kyllä.


      • KaikkeaRakkauskaanKestä
        Tiesitkoettä kirjoitti:

        Psykopaatin pahin uhka on hän itse.

        Tiedän. Olen nähnyt sen tuhannesti ja saanut kaitsea norsua lasikaupassa, kuin pikkulasta.

        En väitä että herätkää olisi näin avuton henkilö! Mutta heikkoutensa herätkäälläkin. 🐈

        Voin kuvitella miten hän nyt luimistelee silmät suorina kohti tietokonetta...


      • Yleisestikaikille
        KaikkeaRakkauskaanKestä kirjoitti:

        Tiedän. Olen nähnyt sen tuhannesti ja saanut kaitsea norsua lasikaupassa, kuin pikkulasta.

        En väitä että herätkää olisi näin avuton henkilö! Mutta heikkoutensa herätkäälläkin. 🐈

        Voin kuvitella miten hän nyt luimistelee silmät suorina kohti tietokonetta...

        Psykopaatti saa kiepautettua syyn uhrinsa niskaan. Hän on taitava tekemään uhrista syyllisen. Aloituksessa näemme tämän.


      • se.ex.vaimo
        herätkää kirjoitti:

        Melko hyvin sanottu. Tyyliini kuuluu rynnätä päätäpahkaa, kuin norsu porsliinikauppaan. Silloin voi joku mennä rikki, ja samalla sisäiset tuntoni purskahtaa sisuksistani kaikkien arvioitavaksi. Siinä ne on sikinsokin.

        Niin, houkutukset tulevat ihmisten kautta, se on selvä. Minua kun ei mikään hetkauta, niin voin hyvinkin revitellä. Ihmettelen kyllä monta kertaa jälkeenpäin. On niin monenlaisia johtopäätöksiä.

        Mutta, minun hartiat kantaa kyllä.

        Satuimme käyttämään samaa sanaa "norsusta lasikaupassa", sillä sitä se on ja lähipiiri ahdistuu tällaisesta.

        Itse sanoin aikoinaan, "kuin yrittäisi rauhoitella vauhkoa hevosta".


      • Yleisestikaikille
        se.ex.vaimo kirjoitti:

        Satuimme käyttämään samaa sanaa "norsusta lasikaupassa", sillä sitä se on ja lähipiiri ahdistuu tällaisesta.

        Itse sanoin aikoinaan, "kuin yrittäisi rauhoitella vauhkoa hevosta".

        Jos exäsi olikin pelkkä narsku. Psykopaatti nimittäin on kylmän järjestelmällinen ja tunteeton. Narskut on ennemminki voita vauhkoja.


      • herätkää

        Niinpä. En minä kyllä ihan terve ole..


      • hyvä.alku
        herätkää kirjoitti:

        Niinpä. En minä kyllä ihan terve ole..

        Tuo on hyvä alku itsetutkiskelussa ja sen miettimisessä kuinka oma toiminta voi vahingoittaa lähellä olevia. Tiedän, ettei tällaisen persoonan omaava edes pohdi tällaista kysymystä, muut ovat hänelle kuin leluja joiden reaktioita on hauskakin seurata, mutta ajattele, miltä itsestäsi tuntuu, jos sinua petetään ja sinun kustannuksellaan pilaillaan!

        Älä itse tee toiselle siten!


      • ettäsilleesti
        uteliasolen kirjoitti:

        Haluan kysyä,herätkää ,oletko sinä todellakin sellainen seko ,joksi nämä täällä sinut tuomitsee.Kun minussa joku ymmärtää sinun "sekoiluasi",koska minä joudun itse tilanteisiin,jossa todella eivät uskisten säännöt päde.Kuitenkin näissä tilanteissa olen nähnyt SuurenJumalan käden jäljen.

        "Kun minussa joku ymmärtää sinun "sekoiluasi",koska minä joudun itse tilanteisiin,jossa todella eivät uskisten säännöt päde.Kuitenkin näissä tilanteissa olen nähnyt SuurenJumalan käden jäljen."

        Et osoittanut kysymystä minulle. Mutta minulla on ollut elämässä aivan samanlaisia kokemuksia. Se mikä on pinnallisesti katsoen näyttänyt ensin kyseenalaiselta tai jopa pahalta, onkin ollut Jumalan johdatusta.

        Sen vuoksi tarvitaan kristittyjä, jotka eivät pelkää mennä paikkoihin, joita ei pidetä kristityille sopivina. Tai vaikka keskustella henkilöiden kanssa, jotka "kunnon kristityt" sulkevat seurapiirinsä ulkopuolelle.


      • herätkää
        ettäsilleesti kirjoitti:

        "Kun minussa joku ymmärtää sinun "sekoiluasi",koska minä joudun itse tilanteisiin,jossa todella eivät uskisten säännöt päde.Kuitenkin näissä tilanteissa olen nähnyt SuurenJumalan käden jäljen."

        Et osoittanut kysymystä minulle. Mutta minulla on ollut elämässä aivan samanlaisia kokemuksia. Se mikä on pinnallisesti katsoen näyttänyt ensin kyseenalaiselta tai jopa pahalta, onkin ollut Jumalan johdatusta.

        Sen vuoksi tarvitaan kristittyjä, jotka eivät pelkää mennä paikkoihin, joita ei pidetä kristityille sopivina. Tai vaikka keskustella henkilöiden kanssa, jotka "kunnon kristityt" sulkevat seurapiirinsä ulkopuolelle.

        Joo. Minäkin innostun tästä. Ei se elämä ole kirkkojen seinien sisällä, välttämättä. Se on tuolla ulkona. Ihan varmasti. Siellä missä ihmiset liikkuvat ja ovat.


      • PsyykeJamieli
        herätkää kirjoitti:

        Joo. Minäkin innostun tästä. Ei se elämä ole kirkkojen seinien sisällä, välttämättä. Se on tuolla ulkona. Ihan varmasti. Siellä missä ihmiset liikkuvat ja ovat.

        Mitä tunnet nyt, kun kirjoitit aloituksessasi asioita, jotka eivät pitäneetkään paikkaansa?


      • antakaa.ihmisen.olla
        PsyykeJamieli kirjoitti:

        Mitä tunnet nyt, kun kirjoitit aloituksessasi asioita, jotka eivät pitäneetkään paikkaansa?

        Miksi otat kantaa siihen, mikä pitää paikkaansa tai ei?

        Aloitus oli hänen sen hetken tunne ja mielipide. Jos on hänkin pistänyt ranttaliksi, niin kyllä myös jotkut naiset hänen ympärilläänkin. Eivät hekään ole viattomia. Yksi juuri jatkaa psykologia esittäen samaa rumbaa, kaksi muuta sentään älyävät jo jättää rauhaan.

        Kun hän juuri nyt on rauhoittumaan päin, miksi tulet sekoittamaan? Myös häntä on syvästi loukattu. Yritetään olla ystävällisiä hänelle, kuitenkin varoen.


      • PsyykeJamieli
        antakaa.ihmisen.olla kirjoitti:

        Miksi otat kantaa siihen, mikä pitää paikkaansa tai ei?

        Aloitus oli hänen sen hetken tunne ja mielipide. Jos on hänkin pistänyt ranttaliksi, niin kyllä myös jotkut naiset hänen ympärilläänkin. Eivät hekään ole viattomia. Yksi juuri jatkaa psykologia esittäen samaa rumbaa, kaksi muuta sentään älyävät jo jättää rauhaan.

        Kun hän juuri nyt on rauhoittumaan päin, miksi tulet sekoittamaan? Myös häntä on syvästi loukattu. Yritetään olla ystävällisiä hänelle, kuitenkin varoen.

        Mitä epäystävällisyyttä kysymyksessäni muka oli? Kävipähän vain mielessä mitä Herätkää nimmari ajattelee. Antaa hänen itsensä vastata, jos haluaa tai olla vastaamatta. Kylläpä hän osaa olla vastaamatta, jos ei halua kertoa.


      • herätkää
        PsyykeJamieli kirjoitti:

        Mitä tunnet nyt, kun kirjoitit aloituksessasi asioita, jotka eivät pitäneetkään paikkaansa?

        En tunne oikein mitään, koska en voi tietää todellista totuutta. Tein sen avauksen oletuksena, ja myönnän, kiihkon vallassa. Toisaalta vain näin toimien pystyn nyt saamaan jonkinlaisen kokonaiskuvan tästä sammaatietä nimimerkistä. Teoreettista ja empiirista tietoa, niinku hienosti sanotaan.

        Sitä tässä nyt olen yrittänyt yhdistellä, ja kallistun aika voimakkaasti siihen suuntaan, että olen ollut väärässä. Sammaatietä on todennäköisesti paljon lutuisempi kuin olen äkkipikaaistuksessani arvioinut.

        Luulen myös, että tuolla ylempänä ollut kommentti osuu lähelle oikeaa, tässäkin tapauksessa. Joskus vaan tempautuu mukaan sellaiseen, jossa huomaa jälkeenpäin olleen suuri Jumalan käden jälki. Mistäpä sitä tietää mitä hyvää tästä vielä kaikille asianosaisille, asiattomillekin seuraa.

        Ehkä sammaatietä sai ihan uusia ajatuksia, samoin minä, ja L_S , kenties capiche myös. Puhumattakaan kaikista muista, mukanana häärivistä.


      • PsyykeJamieli
        herätkää kirjoitti:

        En tunne oikein mitään, koska en voi tietää todellista totuutta. Tein sen avauksen oletuksena, ja myönnän, kiihkon vallassa. Toisaalta vain näin toimien pystyn nyt saamaan jonkinlaisen kokonaiskuvan tästä sammaatietä nimimerkistä. Teoreettista ja empiirista tietoa, niinku hienosti sanotaan.

        Sitä tässä nyt olen yrittänyt yhdistellä, ja kallistun aika voimakkaasti siihen suuntaan, että olen ollut väärässä. Sammaatietä on todennäköisesti paljon lutuisempi kuin olen äkkipikaaistuksessani arvioinut.

        Luulen myös, että tuolla ylempänä ollut kommentti osuu lähelle oikeaa, tässäkin tapauksessa. Joskus vaan tempautuu mukaan sellaiseen, jossa huomaa jälkeenpäin olleen suuri Jumalan käden jälki. Mistäpä sitä tietää mitä hyvää tästä vielä kaikille asianosaisille, asiattomillekin seuraa.

        Ehkä sammaatietä sai ihan uusia ajatuksia, samoin minä, ja L_S , kenties capiche myös. Puhumattakaan kaikista muista, mukanana häärivistä.

        Teit kuitenkin aika kovia syytöksiä, eikä tunnu missään. No, tapansa kullakin. Elämä on.


      • herätkää

        Ei sitä kuule ihmisiä myötäkarvaan silittelemällä saada mitään selville. Täytyy mennä raskaimman kautta. Sillä lailla ne asiat selviää, jos on selvitäkseen.


      • Noniimpäjust
        herätkää kirjoitti:

        Ei sitä kuule ihmisiä myötäkarvaan silittelemällä saada mitään selville. Täytyy mennä raskaimman kautta. Sillä lailla ne asiat selviää, jos on selvitäkseen.

        Eli heittelet pitkin seiniä ja katsot jääkö henkiin?
        Jos noitia paiskottiin veteen. Jos noita hukku, hän ei ollut noita. Jos pysy pinnalla, oli noita.
        Sinun versiosi tästä oli, että paiskot pitkin seiniä ja jos jää henkiin, on uskossa, Jumalan pelastama.


    • NiinTeki

      Psykopaattien aivoalueella on nähtävissä muutoksia ei-psykopaattisiin verrattuna. Heiltä ei voi odottaa esim. normaalia empatiakykyä. He käyttävät ihmisiä hyväkseen ilman omantunnon tuskia. Heiltä on turha odottaa ymmärryskykyä. He eivät edes ymmärrä olevansa pahoja.

      Se mikä voidaan katsoa hyväksi puoleksi on, että psykopaatit lisäävät työpaikkoja esim. asianajajilla, poliiseilla, saitaanhoitopiirissä laajalla alueeilla.

      • erilaistaSamanlaisuutta

        On myös niin, että psykopaatin läheisyyttä, ennen pitkää romahtamatta, ei kestä kuin toinen psykopaatti. Tunnerikas ihminen hajoaa.

        Heitähän on tietysti toiminnaltaan erilaisia, vain psykopatia, tunteettomuus yhdistää...


      • yrittää.voi
        erilaistaSamanlaisuutta kirjoitti:

        On myös niin, että psykopaatin läheisyyttä, ennen pitkää romahtamatta, ei kestä kuin toinen psykopaatti. Tunnerikas ihminen hajoaa.

        Heitähän on tietysti toiminnaltaan erilaisia, vain psykopatia, tunteettomuus yhdistää...

        Tunteettomuus = tunne-elämän köyhyys, jopa lähes täysi puutos.

        Tällehän psykopaatti itse ei voi mitään. Mutta jotain voisi myös itse yrittää.

        Juttelin aikoinaan erään puolitutun psykopaatin kanssa. Hän sanoi: "Kerro minulle mikä on omatunto." Hän oli älykäs ja yritti ymmärtää ja muuttaa käytöstään.


      • NiinTeki
        yrittää.voi kirjoitti:

        Tunteettomuus = tunne-elämän köyhyys, jopa lähes täysi puutos.

        Tällehän psykopaatti itse ei voi mitään. Mutta jotain voisi myös itse yrittää.

        Juttelin aikoinaan erään puolitutun psykopaatin kanssa. Hän sanoi: "Kerro minulle mikä on omatunto." Hän oli älykäs ja yritti ymmärtää ja muuttaa käytöstään.

        Psykopaatti jää kuitenkin lopulta yksin, koska toiset ihmiset katoavat hänen ympäriltään.


      • noissaäänissä
        yrittää.voi kirjoitti:

        Tunteettomuus = tunne-elämän köyhyys, jopa lähes täysi puutos.

        Tällehän psykopaatti itse ei voi mitään. Mutta jotain voisi myös itse yrittää.

        Juttelin aikoinaan erään puolitutun psykopaatin kanssa. Hän sanoi: "Kerro minulle mikä on omatunto." Hän oli älykäs ja yritti ymmärtää ja muuttaa käytöstään.

        Narsisteissa on jonkin verran samaa, hekään eivät kykene tuntemaan syyllisyyttä.


    • 40marttyyriä

      Kestäen urheasti ajallisen ja iloiten toivostaan pyhät marttyyrit sanoivat toisilleen:
      "Emmehän riisu vaatteitamme, vaan jätämme vanhan ihmisen. Ankara on talvi, mutta suloinen on paratiisi, kivulloista on jäätyminen, mutta ihana nautinto. Älkäämme siis taipuko, sotilastoverit, kestäkäämme hetki, niin saamme voiton seppeleet Kristus Jumalalta, meidän sielujemme Pelastajalta."

      Riisuen vaatteensa pyhät marttyyrit astuivat pelotta järveen ja sanoivat toisilleen:
      "Älkäämme pitäkö tänään kiinni katoavaisesta vaatteesta menettämämme paratiisin takia.
      Riisukaamme nyt kaikkien ylösnousemisen takia vaatteet, joihin meidät puettiin turmelevan käärmeen kautta. Ylenkatsokaamme lamauttavaa kylmää ja vihatkaamme lihaa,
      niin saamme voittoseppeleet Kristus Jumalalta, meidän sielujemme Pelastajalta."

      Katsoessaan kidutukset nautinnoiksi pyhän marttyyrit riensivät hyiseen järveen ikään kuin kesän lämpöön ja sanoivat:
      "Älkäämme kavahtako talvista säätä, niin vältämme helvetin peljättävän tulen.
      Palakoon jalka karkeloidakseen iankaikkisesti. Vaipukoon käsi noustakseen Herran puoleen.
      Älkäämme säälikö kuolevaa luontoa. Valitkaamme kuolema, niin saamme voittoseppeleet Kristus Jumalalta, meidän sielujemme Pelastajalta."

      Neljänkymmenen vartija hämmästyi nähdessään seppeleet ja jättäen elämän rakkauden,
      innostui rakastamaan ilmestynyttä kunniaasi, hän veisasi marttyyrien kanssa:
      "Kiitetty olet Sinä, meidän isiemme Jumala!"

      Kuka ei ylistäisi veisuin marttyyrien nelikymmenistä kuoroa? Urheasti he astuivat järven veteen
      ja kylmän puristuksessa veisasivat Herralle laulun:
      "Virtoihinko sinä, Herra, olet vihastunut, virtoihinko Sinä, ihmisiä rakastava, olet vihastunut?
      Kevennä ilman paino ja katkeruus, sillä oma veremme on värjännyt meidän jalkamme.
      Sinä, Jumala, olet saattanut meidät iankaikkisiin asuntoihisi, patriarkka Abrahamin helmojen lämpöön."

      • aitomarttyyrit

        Alkuaikojen ortodoksiskatolilaista kristillisyyttä.

        Pyhät marttyyrit olivat sisukasta sakkia.


      • Herran.marttyyrille

        Enkä minä sinua vihaa. Mutta et sinä myöskään minua huiputa.


      • TeologinenSeura

        Ortodoksikatolilaisuuden kimppuun ei kannata hyökätä tai arvostella. Sieltä lähetetään joku psykopaatti kimppuusi ja äkkiä.


    • Hiljaisuutta

      Näin se on, että psykopaatti jää lopulta yksin hävitettyään läheiset ympäriltään. Eikä psykopaatti edes välitä siittä. Hän toimii kuin robotti tyhjiössään. Psykikset on erittäin sairaita ihmisiä. Heillä häiriöstä puolet tulee perimässä ja toinen puoli on ympäristön aikaa saamaa esim kasvatuksen tuomaa.

    • Ihanselvästi

      Mustamaalamis aloitus.

    • TässäTotuutta

      Kannattaa pysyä erossa kaikista noista, joiden kirjoituksista tulee paha olo. Täällä on paljon sairaita ihmisiä.

    • TässäTotuutta

      Pahat syytökset heitetty aloitukseen.

      • Ihanselvästi

        Herätkää nimmari yrittää sälyttää kaiken samaatietä nimmarin niskaan.


    • hullulle

      Tähän "herätkää" nikin viestiin pitää puuttua !

      " Yksinkertainen ihminen puhuu yksinkertaisia asioita. Eräät jotka pitävät itseään viisaina kopioivat miljoona raamatunjaetta peräjälkeen, kuitenkaan ymmärtämättä mitä niissä sanotaan.

      Ihmistä luetaan usein väärin, silti ihmisen lukeminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin Raamatunjakeista kiivailu. Semminkin kun ne pyritään repimään asiayhteydestään. Otetaan nyt vaikka sanonta: "Tältä tieltä ei hullukaan eksy." Jos nyt lähtee hakemaan Raamatusta kyseistä lausetta nykyaikana, ei taatusti sellaista löydä. Kuitenkin sitä heitellään ilmaan totuutena. Niinhän ihmisistäkin "tiedetään" paljon asioita, muka totuutena. Joku voi todeta, että "ny se kimpaantui kun ei saanutkaan tyttöjä tunnustamaan mitään pervoa." Se on hänen totuutensa. Kun sitä tarpeeksi kauan toistetaan, se muuttuu totuudeksi useimpien mielessä.

      Ihan kuin tämän tienkin kanssa on asiain laita. Raamatussahan sanotaan, että tältä tieltä ei hullukaan eksy. Kyllä kyllä, huudamme nyt kaikki kuorossa. Jos joku lukee vielä 38 käännöstä, sieltä löytyy Jesaja 35 "joka sitä tietä kulkee, ei eksy- eivät hullukaan." Nykyään hullutkin on laimennettu tyhmiksi. Kuitenkin Jesaja kirjoittaa Karmelista ja Saaronista ja niin pois päin, tietä pitkin, eikä mistään pelastuksen tiestä pakanalakanoille.

      Olenko minä sitten semmoinen keisari mobutu seko seko, kuin monet väittävät. Jokainen saa tehdä siltäkin osin aivan omia johtopäätöksiä. Minua ei ihmisten mielipiteet hetkauta, puoleen, ei toiseen. "

      Sinä ITSE lainaat sanaa, etä sitä ITSE ymmärrä, etkä ole Raamattuun kyllin perehtynyt !

      Sananl. 26:4 Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin.

      Sananl. 26:5 Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi.

      Joten raamatussa kyllä yhdistetään tymyys ja hulluus monessa kohtaa ja ne ovat toistensa synonyymejä jopa !

      Sananl. 24:7 Kovin on korkea hullulle viisaus, ei hän suutansa avaa portissa.

      Sananl. 15:5 Hullu pitää halpana isänsä kurituksen, mutta joka nuhdetta noudattaa, tulee mieleväksi.

      Jer. 4:22 Sillä minun kansani on hullu; eivät he tunne minua. He ovat tyhmiä lapsia eivätkä ymmärtäväisiä; he ovat viisaita tekemään pahaa, mutta tehdä hyvää he eivät taida.

      Joten ylen viissaana ja tietävänä pidät itsesäsi ja haukut muita ymmärtämättömiksi, mutta miten taas kävikään ???

      • NiinTuota

        MItä tarkoittaa "pakanalakana" ?


      • herätkää

        He he. Niinpä. Mitähän. Se on myös minulle ainoa, mikä tuosta purkauksesta jäi mieleen


      • hullulle
        herätkää kirjoitti:

        He he. Niinpä. Mitähän. Se on myös minulle ainoa, mikä tuosta purkauksesta jäi mieleen

        Sinunhan se pitäisi itse tietää, "herätkää" sillä sinä itsehän sen olet kirjoittanut !

        Vai etkö tiedä enää sitäkään, että mitä itse kirjoitat tuossa lainaamassani kirjoituksessasi ?

        Mutta miksi ITSE siis opetat vastoin Raamatun Sanaa siis, ja väität samalla toisen muka valehtelevan, siitä oli kyse viestissäni kyse !

        Mutta sinähän et näköjään löydä millään vikaa itsestäsi, vaan heti yritit siirtää huomion pois omista valheellisista väitteistäsi !


    • L_S

      Kerro, miltä minusta tuntuu?

      • herätkää

        Sinä olet loukkaantunut, ja luultavasti olet itkenyt. Et minun vaan sammaatietä tähden. Oikeasti minullakin on suru nyt päällimmäisenä mielessä.


      • L_S

        Väärin, en ole itkenyt, en ole loukkaantunutkaan oikeastaan... samaatietä kyllä selviää asioista kuin asioista, vahva nainen ja vahvat periaatteet.

        Huomasin vaan.... että olen surullinen ja tunteita, joita pidän negatiivisina... olen tarkastellut ketjua ja se alkaa masentamaan minua... se kaikki näyttäytyy hullutuksena(ei tarkoita, että pitäisin sinua millään tavalla hulluna)... ehkä olen elänyt unessa tämän hetken? kenties, dejavuu.

        En halua tai toivo, että itseäni pidetään esillä, ei positiivisessa mielessä, enkä negatiivisessakaan... nämä palstajutut, ne eivät ole "aitoja"... ne näyttäytyvät jotenkin epäaidon ilmentyminä... ja koetan kovasti katsella, mitä kaikki on ja en ymmärrä näistä mitään... sanoit jossain että näistä olisi jotain opittu, en koe oppineeni mitään.


      • herätkää
        L_S kirjoitti:

        Väärin, en ole itkenyt, en ole loukkaantunutkaan oikeastaan... samaatietä kyllä selviää asioista kuin asioista, vahva nainen ja vahvat periaatteet.

        Huomasin vaan.... että olen surullinen ja tunteita, joita pidän negatiivisina... olen tarkastellut ketjua ja se alkaa masentamaan minua... se kaikki näyttäytyy hullutuksena(ei tarkoita, että pitäisin sinua millään tavalla hulluna)... ehkä olen elänyt unessa tämän hetken? kenties, dejavuu.

        En halua tai toivo, että itseäni pidetään esillä, ei positiivisessa mielessä, enkä negatiivisessakaan... nämä palstajutut, ne eivät ole "aitoja"... ne näyttäytyvät jotenkin epäaidon ilmentyminä... ja koetan kovasti katsella, mitä kaikki on ja en ymmärrä näistä mitään... sanoit jossain että näistä olisi jotain opittu, en koe oppineeni mitään.

        Hyvä että et, ole itkenyt. Turhuuksien turhuus sano saarnaaja, kaikki on turhuutta.

        Jos et ole ns oppinut mitään, niin sitten et, mutta kuten sanoit, dejavuu, nämä tulevat vielä mieleesi. Toivottavasti ei kovin pahoina.

        Olen jotenkin surullinen tämän neljän koplan tähden, niin kuin joku sanoi. Tarkoitan, että tulee tunne, näinkö sen piti sitten mennä. Tämäkö on loppu. Sitten sitä vaan toivoo, että ei voi olla...


      • L_S

        Mikä ihmeen neljän kopla, ihmisiä kommentoimassa keskusteluja jossain suomi24 palstalla.

        Sinä kirjoitat paljon paskaa, herätkää nimmari... tiesitkö sitä?


      • herätkää
        L_S kirjoitti:

        Mikä ihmeen neljän kopla, ihmisiä kommentoimassa keskusteluja jossain suomi24 palstalla.

        Sinä kirjoitat paljon paskaa, herätkää nimmari... tiesitkö sitä?

        Kuinka sen koet. Minä olen viimeinen mohikaani.. Ugh Kävin taistoon yksin ja sen jälkeen heimo johon kuuluin on poistunut.. iäksi


      • L_S
        herätkää kirjoitti:

        Kuinka sen koet. Minä olen viimeinen mohikaani.. Ugh Kävin taistoon yksin ja sen jälkeen heimo johon kuuluin on poistunut.. iäksi

        Kuulostat kaikenlisäksi lapselliselta, pikkupojalta, leikkimässä luomillaan "palstahahmoilla"... jotka ovat vain osa leikkiä.

        En halua silti sinua satuttaa sanomisillani... en halua satuttaa... ja silti sanon, koska kaikki tämä alkaa masentamaan, sitä katsoessa. Saat aikaan härdelliä, ja sitä myös itse teet tarkoituksellisesti, ajattelet... että osa leikkiä on vedellä nappuloista ja naruista ja katsoa miten kukakin reagoi, ja kun se saa aikaan "sirkuksen", sinun leikkisi on silloin jotain josta saat vastetta toimintaasi.


      • herätkää
        L_S kirjoitti:

        Kuulostat kaikenlisäksi lapselliselta, pikkupojalta, leikkimässä luomillaan "palstahahmoilla"... jotka ovat vain osa leikkiä.

        En halua silti sinua satuttaa sanomisillani... en halua satuttaa... ja silti sanon, koska kaikki tämä alkaa masentamaan, sitä katsoessa. Saat aikaan härdelliä, ja sitä myös itse teet tarkoituksellisesti, ajattelet... että osa leikkiä on vedellä nappuloista ja naruista ja katsoa miten kukakin reagoi, ja kun se saa aikaan "sirkuksen", sinun leikkisi on silloin jotain josta saat vastetta toimintaasi.

        Tiedän. Sinulla on enkelin sydän. Tiedän, että et voi satuttaa minua oikeasti, enkä minäkään sinua. Mehän ollaan vaan ykkösiä ja nollia bittiavaruudessa.

        Kuitenkin. Härdrelliä. Mutta jos luulet että toimin tietoisesti, olet väärässä. Mikään ei ole suunniteltua. Kaikki on vain tapahtunut kuten on tarkoitettu. Siinä se.


      • L_S

        Olet varmastikin saanut elämääsi paljon iloa tästä kaikesta aidosti... en epäile sitä lainkaan, eikä ilon syy ole se meidän nappulana pitäminen... koet, ehkä kaiken antavan hengellisesti jotain elämääsi.


      • herätkää

        Kyllä. Se on totta. Olen saanut paljon. Paljon enemmän kuin olen koskaan antanutkaan. Tosin en minä mitään antanutkaan. En kuitenkaan halua olla mikään verenimijä


      • L_S

        Näen...kuinka järjestät ison mediamylläkän... aukaiset lööpin... kertyy kommentteja... ja kaikki on vain tarkoitettua?


      • L_S
        herätkää kirjoitti:

        Kyllä. Se on totta. Olen saanut paljon. Paljon enemmän kuin olen koskaan antanutkaan. Tosin en minä mitään antanutkaan. En kuitenkaan halua olla mikään verenimijä

        Olet saanut paljon, etkä itse antanut mitään... etkä halua olla verenimija, ja kuvailet verenimijää.


      • herätkää

        Käytin nimmariasi hyväkseni. Mutta uskot tai et. Mikään mediamylläkkä ei ollut tavoitteeni. Me, meistä eräät vaan näemmä saa aikaan kiihkoa. Hyvä niin.


      • herätkää

        Toivon että olisin antanut jotain, varsinkin sinulle. Pelkään vaan pahoin, että en


      • L_S
        herätkää kirjoitti:

        Käytin nimmariasi hyväkseni. Mutta uskot tai et. Mikään mediamylläkkä ei ollut tavoitteeni. Me, meistä eräät vaan näemmä saa aikaan kiihkoa. Hyvä niin.

        Mikä on se hyvä niin siinä asiassa? mikä? ei ne ihmiset muutu tai muuta asenteita siksi että niitä ärsyttelee... ja kaikkein eniten, satutat toimintasi kautta vain minua... ja itseäsi myös.... satutat siis niitä, joita sinun ei ollut tarkoitus satuttaa.


      • herätkää
        L_S kirjoitti:

        Mikä on se hyvä niin siinä asiassa? mikä? ei ne ihmiset muutu tai muuta asenteita siksi että niitä ärsyttelee... ja kaikkein eniten, satutat toimintasi kautta vain minua... ja itseäsi myös.... satutat siis niitä, joita sinun ei ollut tarkoitus satuttaa.

        Se on totta. En haluaisi satuttaa sinua en sammaatietä. Capichea ei pysty loukkaamaan ..

        Eikä se ole tarkoituskaan. Olet myös oikeassa. En ole jäänyt osattomaksi minäkään.


    • herätkää

      LightingStar

      • L_S

        Niin? Se nimimerkki ei kerro mitään muuta kuin että halusin vain keksiä jonkin kauniin nimimerkin, siis mielestäni, mikä olisi kivankuuloinen... se on yksinkertaisuudessaan LightningStarin tarina.


      • herätkää

        Tuli vaan mieleeni. Ei sen kummempaa


      • L_S

        Niin varmaan tuli? Heitit sen siksi, koska arvostelit sitä, kirjoitin etten halua olla esillä, nimimerkkini voi herättää vastakkaisia reaktioita


      • herätkää

        Ei ole totta. En siksi. Minähän rakastan sinua. Sinä olet siskoni. Tarkoitan että se on totta. Loistat kuin tähti minun pimeässä yössäni.


    • OlipaTarina

      Sen pituinen se. Ja kaikki elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.

      • herätkää

        Täh? Joko se viimeinen juna män?


    • alfa.uros

      Nukuin hyvin, söin terveellisesti, en stressannut. Tältä elämänilon pitäisi tuntua aina.

    • herätkää

      Kyllä nukutti makeasti. Lopulta asiat selvisivät. Kristallinkirkkaina. Hallelujjaa!

      Kun tarpeeksi tonkii pääsee lopulta villakoiran ytimeen, vai pitäisikö sanoa villakissan. Minkäs sille voi, että sellaisiksi luoja miehen loi. Paskantonkijaksi.

      Koko kuplettia on alusta saakka vetänyt muuan aurooran poreallas. Tunnettu myös nimellä Lighting Star, nyttemmin L_S. Yhteistä näille hahmoille on myös huoruuden henki, johtamassa heitä. Uhreina olemme olleet minä, herätkää - - hemmo, sammaatietä sekä jossain määrin myös capiche.

      Ovelasti pyörittikin meitä. Monet muutkin keskusteluiden hahmot olivat hänen nimimerkkejään. Näin hän sai vedätettyä keskusteluja haluamaansa suuntaan. Perkeleleellisellä tarmolla ja tarkkuudella.

      Olen pahoillani sammaatietä, että jouduin käyttämään sinua, ja tätä aloitusta, totuuden selvittämiseen. Olet manipuloijan uhri, niin kuin minäkin. Olet minun rakas siskoni Herrassa. Voi hyvin, kuin myös capiche.

      • L_S

        Sinun täytyy olla jotenkin täysin ymmärtämätön ja empatiakyvytön, että jaksat tuollaista peliä vetää koko ajan.

        Tiedätkös... elän tällä hetkellä sellaista kokemusta, että yksi päivä kerrallaan koetan... ryömiä eteenpäin...

        Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?


      • herätkää
        L_S kirjoitti:

        Sinun täytyy olla jotenkin täysin ymmärtämätön ja empatiakyvytön, että jaksat tuollaista peliä vetää koko ajan.

        Tiedätkös... elän tällä hetkellä sellaista kokemusta, että yksi päivä kerrallaan koetan... ryömiä eteenpäin...

        Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?

        Olet kyllä ovela, mutta et tarpeeksi ovela.. Tuo uhriksi heittäytyminen ei tehoa enää, eikä sinuun usko enää erkkikään.

        Olisiko aika vaihtaa taas nimimerkkiä. Luoda nahkansa.


      • sophiie

        Herttinen sentäs. Nyt se itsekin heräsi!

        Sain yöllä paskahalvauksen, kun näin sen taas haamuilleen paikanpäälle ja kirjoitin kieltämättä varsin rumasti. Tässä pyörityksessä on mennyt monien muidenkin foorumilaisten henkinen tasapaino raiteiltaan.

        Onnittelut, herätkää. Tätäkin käännettä epäilin ja lähes rukoilin tulevaksi pian, jotta rauha palautuisi tähän Herran huoneeseen.

        Myös itse ymmärsin eilisillan aikana tuon seikan varsin kirkkaasti: se on ollut L_S jonka uhreja olet ollut sinä, herkkäuskoinen Samaatietä sekä teidän toilailujanne läheltä seuranneet. Myös monet muut tällä foorumilla ovat tämän tapahtumasarjan eräänlaisia uhreja. Ei kyllä Sammaatietäkään ihan viaton ole, mutta...

        Mutta jo eilen illalla, näiden poissaollessa tässä ketjussa alkoikin jo puhaltaa ystävällisemmät tuulet, suloinen Herran rauha ja sinut ihmisenä hyväksyntäsi alkoi vaikuttaa. L_S ei kaiketi tätä rauhantilaa sietänyt.

        Itsehän olen yksi Samantien kaltainen hölmö auttaja, joka yritin "pelastaa L_S:ää rikollisen kynsistä". Totta on, että olet rikollinen, tämä on fakta ja ketä tahansa tulee varoittaa, että pian ei hyvää seuraa jos sinut päästää liian lähelle.

        Olen kyllä ihan aitojen rikosuhrien ystävä ja suoranainen suojelija, siksi poltin päreeni moneen kertaan L_S:n haamuillessa paikalle "varoituksista huolimatta". Pidin häntä "vähäjärkisenä ressukkana, joka on pelastettava kaikkia keinoja käyttäen".

        On nyt miten on. Jos nyt uskot huiputtaneesi myös Soffiinaa "tulemaan esiin", et ole sitä tehnyt. Kirjoitan tämän ihan ottaen vastuun niin asiallisista kuin asiattomistakin viesteistäni. Vai kerrotko kohta olevasi nyt kihloissa L_S:n kanssa? Tiedän varmasti, että sinusta ei tiedä. Mutta se päävedättäjä et kuitenkaan aina ole sinä. Jos nyt kuitenkin jo vetäisit vetoketjun kiinni ja alkaisit itse käyttäytyä kunnioittavasti foorumin ihmisiä, naisia ja miehiäkin kohtaan.

        Kaikkea rauhaa elämääsi toivoen.


      • L_S

        :) kiitos kauniista sanoistasi.


      • herätkää

        Hyvä että seurakunta alkaa heräilemään. Kun Jumala puhuu, ja ilmoittaa totuuden, hän ei tee niin vain yhdelle, vaan monelle.


      • hullunmylly
        L_S kirjoitti:

        :) kiitos kauniista sanoistasi.

        Täh,putosin kärryiltä?Kuka on missäkin,mikä on kussakin.Suuret ovat noitanaisten voimat.Huh,huh.


      • L_S

        Herätkää nimimerkille:
        Minä haluan sopia kanssasi. En halunnut tuottaa pahaa mieltä.


      • herätkää
        L_S kirjoitti:

        Herätkää nimimerkille:
        Minä haluan sopia kanssasi. En halunnut tuottaa pahaa mieltä.

        Et sinä minulle ole aiheuttanut pahaa mieltä. Olet murehduttanut Pyhää Henkeä. Kadu syntejäsi, polvistu Herran Jeesuksen eteen. Hän on sinun tuomarisi. En minä.


      • L_S
        herätkää kirjoitti:

        Et sinä minulle ole aiheuttanut pahaa mieltä. Olet murehduttanut Pyhää Henkeä. Kadu syntejäsi, polvistu Herran Jeesuksen eteen. Hän on sinun tuomarisi. En minä.

        Minkä synnin olen tehnyt jolla murehdutin pyhää henkeä? Sekö millä te minua syytätte?


      • L_S

        Minä halusin sopia kanssasi, koska näen... että pystyt tekemään ihan mitä vain ja lampaat seuraavat perässäsi... en halunnut joutua sinun vihasi alle, mitä voit tehdä palstalla... saat kaiken toimimaan juuri tavallasi.

        En silti ole tehnyt palstalaisia kohtaan syntiä, en sinuakaan kohtaan koe niin tehneeni.


      • herätkää
        L_S kirjoitti:

        Minkä synnin olen tehnyt jolla murehdutin pyhää henkeä? Sekö millä te minua syytätte?

        Jos et sitä ymmärrä, olet totisesti noita, saatanalle sydämesi antanut.


      • L_S
        herätkää kirjoitti:

        Jos et sitä ymmärrä, olet totisesti noita, saatanalle sydämesi antanut.

        Jos sinä kerran sen niin sanot, niin senhän täytyy olla totuus.


      • herätkää
        L_S kirjoitti:

        Minä halusin sopia kanssasi, koska näen... että pystyt tekemään ihan mitä vain ja lampaat seuraavat perässäsi... en halunnut joutua sinun vihasi alle, mitä voit tehdä palstalla... saat kaiken toimimaan juuri tavallasi.

        En silti ole tehnyt palstalaisia kohtaan syntiä, en sinuakaan kohtaan koe niin tehneeni.

        Kylläpäs osaat venkoilla. Lähellä olikin, että olisit vetänyt minutkin sotkuihisi. Lopullisesti. Sanoudun sinusta ja sinua vievästä hengestäsi, irti, tässä ja nyt. Herran Jeesuksen nimeen. Aamen.


    • tottaon

      Olen saanut sanan Herralta jokin aika sitten,noitanaiset ovat maamme keskellä tuhoamassa.Naisen kautta tulee viettelys.

    • tääontosi

      Miehet,ottakaa se paikka,minkä Jumala on teidät tarkoittanut.Älkää olko pikkupoikia,jotka näiden ovelien naisten annatte pyörittää ja manipuloida!!Jumala huutaa suomessa,missä olet MIES!

      • alfa.uros

        Mitä asiaa?


    • taikasiteet

      Hesekiel 13: 17-23
      17 Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan

      18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.
      19 Ja te häpäisette minut kansani edessä muutamista ohrakourallisista ja leipäpalasista, kun kuoletatte sieluja, joiden ei olisi kuoltava, ja annatte elää sielujen, jotka eivät saisi elää; kun valhettelette minun kansalleni, joka kuuntelee valhetta.
      20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
      21 Ja minä revin teidän huntunne ja pelastan kansani teidän käsistänne, niin etteivät he enää joudu teidän kätenne saaliiksi; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.

      22 Koska olette valheella murehduttaneet vanhurskaan sydämen, vaikka minä en tahtonut häntä murehduttaa, ja olette vahvistaneet jumalattoman käsiä, ettei hän kääntyisi pahalta tieltänsä ja saisi elää,
      23 sentähden ette enää saa petosnäkyjä nähdä ettekä ennustella ennustelujanne, vaan minä pelastan kansani teidän käsistänne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
      *

      • tääontosi

        Aamen,aamen,tuo raamatun paikka saa minut itkemään,koska Herra on minulle puhunut noitanaisista,viekoittelijoista.


      • herätkää

        Totta. Kerrankin minä myös totean. Nyt tuli Raamatun jakeet oikeaan paikkaan.


      • sophiie
        herätkää kirjoitti:

        Totta. Kerrankin minä myös totean. Nyt tuli Raamatun jakeet oikeaan paikkaan.

        Noniin. Tulehan nyt sitten rauhassa keskustelemaan hengellisiin ketjuihin, varoen ja kompastelematta enää taikahuntuihin... 🙂


      • herätkää
        sophiie kirjoitti:

        Noniin. Tulehan nyt sitten rauhassa keskustelemaan hengellisiin ketjuihin, varoen ja kompastelematta enää taikahuntuihin... 🙂

        Katsotaan. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että häivyn. Lopullisesti. Olen iloinen sophiie, että osoittauduit todelliseksi Jumalan palvelijaksi. Ole siunattu, siskoni.


      • tääontosi
        sophiie kirjoitti:

        Noniin. Tulehan nyt sitten rauhassa keskustelemaan hengellisiin ketjuihin, varoen ja kompastelematta enää taikahuntuihin... 🙂

        Kyllä näiden noitien pauloihin joutuu moni muukin.Minä olen nainen ja olen ollut todella taitavan noidan pyörityksessä.Uskon kuitenkin ,että Jumala on tämän sallinut,että oppisin käyttämään hengellistä lahjaani.Varmasti herätys nimim. on Jumalan koulussa.


      • sophiie
        herätkää kirjoitti:

        Katsotaan. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että häivyn. Lopullisesti. Olen iloinen sophiie, että osoittauduit todelliseksi Jumalan palvelijaksi. Ole siunattu, siskoni.

        Kiitos. Samaa toivotan sinulle. 🙂
        *


      • herätkää
        tääontosi kirjoitti:

        Kyllä näiden noitien pauloihin joutuu moni muukin.Minä olen nainen ja olen ollut todella taitavan noidan pyörityksessä.Uskon kuitenkin ,että Jumala on tämän sallinut,että oppisin käyttämään hengellistä lahjaani.Varmasti herätys nimim. on Jumalan koulussa.

        Jotenkin noin sen minäkin koen. Tämän täytyi tapahtua, jotta ymmärtäisin jotain. Enkä ainoastaan minä, vaan ehkä joku toinenkin, tai toiset.


      • tääontosi
        herätkää kirjoitti:

        Jotenkin noin sen minäkin koen. Tämän täytyi tapahtua, jotta ymmärtäisin jotain. Enkä ainoastaan minä, vaan ehkä joku toinenkin, tai toiset.

        Minä ainakin sain vahvistuksen sille,että en ole kuvitellut omaa taisteluani!Tässä teidän jutussa oli niin samaa sekasotkua,jota minun on täytynyt kokea.Järkyttävintä on ollut,että tämä minun velhoni on saanut minut uskomaan puheisiinsa ja kun illalla olen rukouksissa,Pyhä Henki onkin paljastanut hänen kieroutensa.Aivan niin kuin sinulle kävi.Todella raskas koulu.


      • herätkää
        tääontosi kirjoitti:

        Minä ainakin sain vahvistuksen sille,että en ole kuvitellut omaa taisteluani!Tässä teidän jutussa oli niin samaa sekasotkua,jota minun on täytynyt kokea.Järkyttävintä on ollut,että tämä minun velhoni on saanut minut uskomaan puheisiinsa ja kun illalla olen rukouksissa,Pyhä Henki onkin paljastanut hänen kieroutensa.Aivan niin kuin sinulle kävi.Todella raskas koulu.

        On se. Kun illalla tuntee saatanan läsnäolon, tietää mistä se tulee, ja kuitenkin ryhtyy epäilemään itseäänkin. Minussako se onkin? Minun tapauksessa varmasti olikin. Olin ryhtynyt tyhmänä kantamaan samaa iestä, viekoittelijan kanssa.


      • herätkää
        sophiie kirjoitti:

        Kiitos. Samaa toivotan sinulle. 🙂
        *

        Kirjoitat allekirjoituksen kuin Paavali. Et yhtä isolla, mutta kumminkin.


      • tääontosi
        herätkää kirjoitti:

        On se. Kun illalla tuntee saatanan läsnäolon, tietää mistä se tulee, ja kuitenkin ryhtyy epäilemään itseäänkin. Minussako se onkin? Minun tapauksessa varmasti olikin. Olin ryhtynyt tyhmänä kantamaan samaa iestä, viekoittelijan kanssa.

        Älä syytä itseäsi.Voi kuinka paljon tämä nainen on saanut tuhoa aikaan kun en ole uskonut PH:en puhetta,enkä omaa itseäni.Kantapään kautta joutuu oppimaan.


      • herätkää
        tääontosi kirjoitti:

        Älä syytä itseäsi.Voi kuinka paljon tämä nainen on saanut tuhoa aikaan kun en ole uskonut PH:en puhetta,enkä omaa itseäni.Kantapään kautta joutuu oppimaan.

        Niin. Tie on joskus pitkä ja kivinen. Tärkeintä on kuitenkin päämäärä. Vailla tuskaa ihminen harvoin oppii. Mitään.


    • Samaatietä

      Mutta jokin asia on väärin. Jokin on kesken vielä. Jokin ei täsmää vieläkään. Puuttuu palanen. Jokin yhdysside tai linkki.

      • herätkää

        Mieti mieti, mutta älä kysy neuvoa ihmisiltä, vaan Jumalalta.


      • Samaatietä
        herätkää kirjoitti:

        Mieti mieti, mutta älä kysy neuvoa ihmisiltä, vaan Jumalalta.

        Keiltäpä ihmisiltä minä täällä mitään kysyisin, kun en luota pätkääkään teihin, enkä palstaan, enkä ole luottanutkaan. Se henki, sama henki, ei se ole poistunut. Jokin ei nyt täsmää. No, se selviää kun mietin lisää.

        Sinusta en ota vielä selvää, mutta sekin selviää, jos Jumala niin on tarkoittanut. En luota sinuun yhtään. Sinun lampailuusi.
        Olen pahoillani ihmisien puolesta. Olen niin pahoillani uskovien puolesta. Olen niin pahoillani niiden ihmisien puolesta, joita henget vievät ja kiusaukset ja synti rrottaa Jumalasta.

        Olen niin pahoillani suden pukeutuessa lampaaksi. Kun pimeys pukeutuu valkeudeksi. Siittä kun henki ensin rikkoo ja vie. Minä inhoan sitä ja vihaan sitä !!!!


      • Samaatietä
        Samaatietä kirjoitti:

        Keiltäpä ihmisiltä minä täällä mitään kysyisin, kun en luota pätkääkään teihin, enkä palstaan, enkä ole luottanutkaan. Se henki, sama henki, ei se ole poistunut. Jokin ei nyt täsmää. No, se selviää kun mietin lisää.

        Sinusta en ota vielä selvää, mutta sekin selviää, jos Jumala niin on tarkoittanut. En luota sinuun yhtään. Sinun lampailuusi.
        Olen pahoillani ihmisien puolesta. Olen niin pahoillani uskovien puolesta. Olen niin pahoillani niiden ihmisien puolesta, joita henget vievät ja kiusaukset ja synti rrottaa Jumalasta.

        Olen niin pahoillani suden pukeutuessa lampaaksi. Kun pimeys pukeutuu valkeudeksi. Siittä kun henki ensin rikkoo ja vie. Minä inhoan sitä ja vihaan sitä !!!!

        En siis ihmistä vaan henkeä. Olen täällä ennenkin sanonut, että inhoan ja vihaan sitä henkeä!!


      • herätkää
        Samaatietä kirjoitti:

        Keiltäpä ihmisiltä minä täällä mitään kysyisin, kun en luota pätkääkään teihin, enkä palstaan, enkä ole luottanutkaan. Se henki, sama henki, ei se ole poistunut. Jokin ei nyt täsmää. No, se selviää kun mietin lisää.

        Sinusta en ota vielä selvää, mutta sekin selviää, jos Jumala niin on tarkoittanut. En luota sinuun yhtään. Sinun lampailuusi.
        Olen pahoillani ihmisien puolesta. Olen niin pahoillani uskovien puolesta. Olen niin pahoillani niiden ihmisien puolesta, joita henget vievät ja kiusaukset ja synti rrottaa Jumalasta.

        Olen niin pahoillani suden pukeutuessa lampaaksi. Kun pimeys pukeutuu valkeudeksi. Siittä kun henki ensin rikkoo ja vie. Minä inhoan sitä ja vihaan sitä !!!!

        Ei sinun minuun tarvitse luottaakaan. Minulle on kyllä selvinnyt, mikä sinä olet. Kuulut Jeesuksen Kristuksen pyhien joukkoon.


      • pelinpelaaja
        Samaatietä kirjoitti:

        En siis ihmistä vaan henkeä. Olen täällä ennenkin sanonut, että inhoan ja vihaan sitä henkeä!!

        Tämä nainen pelaa taitavaa peliä.Kun nyt on paljastunut herätykselle totuus,hän lähtee liikkeelle.Ja muitakin,joilla on terve näkökyky,hän mitätöi heidät!!!


      • herätkää

        Kenties. Kaikki selviää kyllä..


      • sophiie

        Itse en ole niinkään varma, että L_S olisi sama henkilö kuin aurora.b. Saattaa olla, saattaa olla, ettei. Mutta viettelijä L_S epäilemättä on. On avioliitossa ja kuitenkin piirittää ja takertuu noin vieraisiin miehiin internetissä.

        On tietysti outoa hänen toimintansa herätkäätä kohtaan. Ehkä kyseessä on henkivalta joka osaa uskotella ja esiintyä tietyllä tavalla, tahtoo herätkään sortua. Muutoin en itse huomaa asiassa enempää "kummallisuutta".

        Kuin tietysti herätkää itse, joka onkin varsin kummallinen henkilö... (vitsi, heh) ja ilm. myös seksuaalisesti vetoaa tietynlaisiin naisiin (ei jatketa tästä aiheesta).

        Tämä tarina näyttäisi nyt päättyvän hyvin, kunhan herätkää yksityishenkilönä, asioineen jätetään rauhaan. Jokainen, myös sinä, Samaatietä! Tämä on helluntailaisuuden hengellinen keskustelupalsta jolla ei ole tarkoitus käydä miesten ja naisten välistä, yksityistä kirjeenvaihtoa tyyliin "mitä sulle kuuluu?". Tämä ei ole julkinen päiväkirja.

        Asiat ovat nyt nähdäkseni täällä loppuun käsiteltyjä, kunhan kukaan ei turhaan jatka. Kaikki on sanottu. Aamen.


      • Samaatietä
        herätkää kirjoitti:

        Ei sinun minuun tarvitse luottaakaan. Minulle on kyllä selvinnyt, mikä sinä olet. Kuulut Jeesuksen Kristuksen pyhien joukkoon.

        Niin uskovista sanotaan, että ovat pyhiä. Mutta kun katsoo itseään, kuka tahansa uskova, näkevätkö pyhän?

        Minulla on tunne, että tehtävä on vielä kesken. Hullun kuuloista tekstiä kirjoitan, mutta kun täällä ei voi kirjoittaa suoraan.


      • lopetajo
        Samaatietä kirjoitti:

        Niin uskovista sanotaan, että ovat pyhiä. Mutta kun katsoo itseään, kuka tahansa uskova, näkevätkö pyhän?

        Minulla on tunne, että tehtävä on vielä kesken. Hullun kuuloista tekstiä kirjoitan, mutta kun täällä ei voi kirjoittaa suoraan.

        Ei ole mitään kesken,lue sophien kirjoitus,täyttä asiaa.


      • Samaatietä
        sophiie kirjoitti:

        Itse en ole niinkään varma, että L_S olisi sama henkilö kuin aurora.b. Saattaa olla, saattaa olla, ettei. Mutta viettelijä L_S epäilemättä on. On avioliitossa ja kuitenkin piirittää ja takertuu noin vieraisiin miehiin internetissä.

        On tietysti outoa hänen toimintansa herätkäätä kohtaan. Ehkä kyseessä on henkivalta joka osaa uskotella ja esiintyä tietyllä tavalla, tahtoo herätkään sortua. Muutoin en itse huomaa asiassa enempää "kummallisuutta".

        Kuin tietysti herätkää itse, joka onkin varsin kummallinen henkilö... (vitsi, heh) ja ilm. myös seksuaalisesti vetoaa tietynlaisiin naisiin (ei jatketa tästä aiheesta).

        Tämä tarina näyttäisi nyt päättyvän hyvin, kunhan herätkää yksityishenkilönä, asioineen jätetään rauhaan. Jokainen, myös sinä, Samaatietä! Tämä on helluntailaisuuden hengellinen keskustelupalsta jolla ei ole tarkoitus käydä miesten ja naisten välistä, yksityistä kirjeenvaihtoa tyyliin "mitä sulle kuuluu?". Tämä ei ole julkinen päiväkirja.

        Asiat ovat nyt nähdäkseni täällä loppuun käsiteltyjä, kunhan kukaan ei turhaan jatka. Kaikki on sanottu. Aamen.

        Aivan sama mitä minusta ajattelet, sillä ei ole merkitystä minkään kannalta. Tiedän senkin, miksi hyökkäät.

        En pelaa likaista peliä, vaan olen totuuden puolella. Niinkuin on jokainen uskova, mutta lain henki on sokaissut ja pahasti muutamat, etteivät he ymmärrä. Se on vääryyden henki, joka vihaa totuutta.


      • herätkää
        Samaatietä kirjoitti:

        Aivan sama mitä minusta ajattelet, sillä ei ole merkitystä minkään kannalta. Tiedän senkin, miksi hyökkäät.

        En pelaa likaista peliä, vaan olen totuuden puolella. Niinkuin on jokainen uskova, mutta lain henki on sokaissut ja pahasti muutamat, etteivät he ymmärrä. Se on vääryyden henki, joka vihaa totuutta.

        Taisin kuitenkin olla oikeassa aloituksessa, sinun suhteesi. Olet samaa maata kuin L_S


      • Samaatietä
        lopetajo kirjoitti:

        Ei ole mitään kesken,lue sophien kirjoitus,täyttä asiaa.

        No tarkoitin, että tämä ei mennyt oikein, mutta se on Jumalan käsissä tämäkin asia.

        Mutta minä poistun nyt. Toivottavasti ei tule enää uutta aloitusta tämän asian/ aiheen tiimoilta.


      • Samaatietä
        herätkää kirjoitti:

        Taisin kuitenkin olla oikeassa aloituksessa, sinun suhteesi. Olet samaa maata kuin L_S

        Sekin on aivan sama, mikä minä olen sinun mielestäsi.
        Jumalalle tulee olla otollinen, eikä ihmisille. Ei minun tarvitse ihmisille kelvatakkaan ja maailmalle.

        Meillä on jokaisella oman sisimmän tutkimisen ja Jumalsuhteen tarkistamisen paikka, ihan kaikilla.
        Mutta voi ihmistä 😣

        Pyydän anteeksi kaikilta ennenkuin poistun, jos olen loukannut teitä tai olen käyttänyt kovia sanoja tai aiheuttanut sekaannusta ja hämmennystä.

        En kirjoita enään tähän ketjuun. Herätkää on ihminen minulle, ei mies.


      • herätkää
        Samaatietä kirjoitti:

        Sekin on aivan sama, mikä minä olen sinun mielestäsi.
        Jumalalle tulee olla otollinen, eikä ihmisille. Ei minun tarvitse ihmisille kelvatakkaan ja maailmalle.

        Meillä on jokaisella oman sisimmän tutkimisen ja Jumalsuhteen tarkistamisen paikka, ihan kaikilla.
        Mutta voi ihmistä 😣

        Pyydän anteeksi kaikilta ennenkuin poistun, jos olen loukannut teitä tai olen käyttänyt kovia sanoja tai aiheuttanut sekaannusta ja hämmennystä.

        En kirjoita enään tähän ketjuun. Herätkää on ihminen minulle, ei mies.

        Hyvä


    • herätkää

      Nyt tuli tervettä puhetta, taas, sophiie, tähän on helppo sanoa aamen!

      • Aurorasarisus

        Juu,sophie ja sinä olette kirjoittaneet minusta..en ole mikään viettelijätär.eikä ole ls myöskään...ja siis olemme ihan oikeasti kaksi eri ihmistä.suututtaa tollanen.


      • herätkää
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Juu,sophie ja sinä olette kirjoittaneet minusta..en ole mikään viettelijätär.eikä ole ls myöskään...ja siis olemme ihan oikeasti kaksi eri ihmistä.suututtaa tollanen.

        Häivy!


    • TässäTotuutta

      Taisi alkaa pelottamaan aloittajaa : (

      • TässäTotuutta

        Suurin juonija on Herätkää itse. Moninikki ja manipuloija. Aurorasarisus taitaa olla hän niinkuin joku jo aikaisemmin oletti palstalla.


      • Jepulista
        TässäTotuutta kirjoitti:

        Suurin juonija on Herätkää itse. Moninikki ja manipuloija. Aurorasarisus taitaa olla hän niinkuin joku jo aikaisemmin oletti palstalla.

        Auroraboreallis on myrkynkeittäjä alias Herätkää.


    • pyöritäänpyöritään

      Psykiatrian osaston potilas kirjoitti kirjettä. Osaston lääkäri kysymään mitä kirjeessä lukee ; " En tiijä kun suan sen vasta huomenna"....::::::)))
      Tämä kuvastaa hyvin näitä sekopäitä kirjoittajia ketjussa. Minä oon sinä, eiku sinä oot minä....Aurioora on l.s , herätkää on samaatietä, jne jne. Jankataan ja jauhetaan samaa päivästä toiseen, välillä palaten vanhoihin ketjuihin , niihin lisäyksiä ja uudelleen käynnistetään j taas sama auhaminen j menneistä asioista vanhassa ketjussa....

    • TeologinenSeura

      Herätkää = Auroraboreallis

      Se siittä sitten. Sitä se sairaus teettää, mutta eiköhän jatketa eteenpäin ja haudataan tämä asia.

      • tarkkuutta

        Aurora on nainen ja Herätkää on mies !


    • alfa.uros

      Oliko tämä tässä? Olen syvästi pettynyt.

    • Tiesitkoettä

      Aurorasarisus on mies.

    • Aikuisiako

      Teinitouhua ja välillä lapioidaan kuin pikkuiset hiekkalaatikolla...

    • herätkää

      Palaan vielä tänne tämän vihonviimeisen viestin verran. Tämä on viimeinen, se on patentti.

      En voinut mennä nukkumaan pyytämättä sinulta anteeksi kovia sanojani L_S.

      En minä ole sen parempi kuin sinäkään. Hyvää yötä L_S. Jeesus myötä. Voi hyvin.

      • L_S

        Saat anteeksi. Hyvää yötä.


    • Mainitsen

      Ennemminkin Herätkää on nainen kuten Aurorasarisuskin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe