No niin. Nyt tänne voi tulla.

Reitti selvä. Kiukkuajat ovat kaikonneet muualle mesomaan ja voimme aloittaa seesteisen keskustelun.

Sana on vapaa.

Mitä haluat sanoa juuri nyt?
Saat sanoa vielä huomennakin jos on juttelutuulta.

Ainoa, mikä diskataan on häiriökäyttäytyminen.

122

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimuuta

Mistä syystä trollaat täällä ja provoat muka hyväntahtoisesti??
      Tunnuit äärimmäisen yksinäiseltä seurustelevaksi ihmiseksi. Öitä.

• Pahansuopaisuutta ei hyväksytä. Tämä on iloisen mielen ketju enkä ole kasvanut seurustelukumppaniini edelleenkään kiinni.

Äijä makaa jo.

Minulla on paljon keskusteltavaa eikä ihmiset livessä aina ehdi jorinoitani kuunnella.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Pahansuopaisuutta ei hyväksytä. Tämä on iloisen mielen ketju enkä ole kasvanut seurustelukumppaniini edelleenkään kiinni.

Äijä makaa jo.

Minulla on paljon keskusteltavaa eikä ihmiset livessä aina ehdi jorinoitani kuunnella.

Pitäisköhän sun hankkia tuollanen:

https://www.power.fi/audio/tarvikkeet/sony-icd-bx140-sanelin/p-237638/

Voisit siihen aina purkaa juttuja ja antaa sen sitten miehen matkaan, seuraavalla näkemiskerralla pitäisit sitten aina pienen tentin jotta tulee varmistettua että on kuunnellut kaiken, eihän sitä muuten voi tietää onko se tosissaan ja kuunteleeko ollenkaan.

• Ahahah, sehän olisi toiselle painajainen :’D

Eipä sillä, mulla olisi paljon tätä asiaa...

Jaarittelenko minä sinun mielestäsi?
        Kyllästyttääkö?
        Onko puheet puisevia?

Kyllähän toista pitäisi kuunnella..

• Harmaaritari kirjoitti:

Pitäisköhän sun hankkia tuollanen:

https://www.power.fi/audio/tarvikkeet/sony-icd-bx140-sanelin/p-237638/

Voisit siihen aina purkaa juttuja ja antaa sen sitten miehen matkaan, seuraavalla näkemiskerralla pitäisit sitten aina pienen tentin jotta tulee varmistettua että on kuunnellut kaiken, eihän sitä muuten voi tietää onko se tosissaan ja kuunteleeko ollenkaan.

Hetkinen. Paljonko noissa on tallennustilaa minuutteina? :D

Kyllähän se olisi ajan säästämistä kun ajomatka on pitkä. Nauhuri päälle, rupattelu alkaa, kunhan ei nukahda rattiin...

Ahahah, sehän olisi toiselle painajainen :’D

Eipä sillä, mulla olisi paljon tätä asiaa...

Jaarittelenko minä sinun mielestäsi?
        Kyllästyttääkö?
        Onko puheet puisevia?

Kyllähän toista pitäisi kuunnella..

Tuossa väittävät olevan 1043 tuntia, pitäs riittää jaaritteluunkin :D

Niin, no jos minä pystyn tässä katsomaan kahta elokuvaa ja jaarittelemaan sun kanssa niin ei pitäs sille ukolles olla kovin vaikeeta kuunnella sun juttuja :D ja niin minä vähän ajttelinkin että hän vois ajomatkoilla kuunnella sun tuntoja ja sitten kehitellä niihin nasakoita vastauksia tenttiä varten :)

Hetkinen. Paljonko noissa on tallennustilaa minuutteina? :D

Kyllähän se olisi ajan säästämistä kun ajomatka on pitkä. Nauhuri päälle, rupattelu alkaa, kunhan ei nukahda rattiin...

Ensin miehet haluavat iloisen puheliaan naisen ja sitten he eivät halua kuunnellakaan.

Olisi niin paljon asiaa.

Niin, no jos minä pystyn tässä katsomaan kahta elokuvaa ja jaarittelemaan sun kanssa niin ei pitäs sille ukolles olla kovin vaikeeta kuunnella sun juttuja :D ja niin minä vähän ajttelinkin että hän vois ajomatkoilla kuunnella sun tuntoja ja sitten kehitellä niihin nasakoita vastauksia tenttiä varten :)

Aika söpöä Harmis! Katsotko sinä oikeasti elokuvaa ja silti seuraat pulinaani? Oo...burr. Niin, toisilta miehiltä tuo näyttää onnistuvan etkä silti vaikuta mitenkään hermostuneelta vaikka kihisen sivussa.

Aika söpöä Harmis! Katsotko sinä oikeasti elokuvaa ja silti seuraat pulinaani? Oo...burr. Niin, toisilta miehiltä tuo näyttää onnistuvan etkä silti vaikuta mitenkään hermostuneelta vaikka kihisen sivussa.

Kihisen = kuhisen.

Mikä elokuva?

Ensin miehet haluavat iloisen puheliaan naisen ja sitten he eivät halua kuunnellakaan.

Olisi niin paljon asiaa.

Ehkä siinä äkkiseltään tulee nin paljon kuormaa että se rasitus sitten näkyy mutta älä huoli, ajan kanssa mies kyllä oppii olemaan kuuntelevinaan, antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, nyökyttelee sopivissa kohdissa ja murahtelee väliin, se vaan vaatii aikaa päästä siihen rytmiin.

Niinpä näkkyy olevan! Ehdin laulaakin väliin!

Joo en, tämä netti on siitä kätevä että sut voi jättää huomiotta halutessaan :D Avalta katselen viimeistä mohikaania ja kakkoselta rudderlessia.

Ehkä siinä äkkiseltään tulee nin paljon kuormaa että se rasitus sitten näkyy mutta älä huoli, ajan kanssa mies kyllä oppii olemaan kuuntelevinaan, antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, nyökyttelee sopivissa kohdissa ja murahtelee väliin, se vaan vaatii aikaa päästä siihen rytmiin.

Kuuntelevinaan. Jos sotkeutuu karjalaisjuuriseen, on myös tajuttava kuulemansa.

Meillä kävi jo kyytimoka, hän ei kuunnellut päivää tarkkaan ja kelkkasi minut sitten kaverinsa kyytiin, koska oli itse huitsin nevadassa vaikka piti olla mun ovella. Sitten minä istuin vieraan miehen autossa ja pulisin koko matkan sille. Vieras mies lohdutti ystävällisesti, että älä huoli, kyllä se tulee sinut kumminkin pois hakemaan.

Joo en, tämä netti on siitä kätevä että sut voi jättää huomiotta halutessaan :D Avalta katselen viimeistä mohikaania ja kakkoselta rudderlessia.

Päh! Joku hevosen teurastuskuva taas tai sitten et sano suoraan, että jalista.

Kahta kuvaa tosiaan...

Kuuntelevinaan. Jos sotkeutuu karjalaisjuuriseen, on myös tajuttava kuulemansa.

Meillä kävi jo kyytimoka, hän ei kuunnellut päivää tarkkaan ja kelkkasi minut sitten kaverinsa kyytiin, koska oli itse huitsin nevadassa vaikka piti olla mun ovella. Sitten minä istuin vieraan miehen autossa ja pulisin koko matkan sille. Vieras mies lohdutti ystävällisesti, että älä huoli, kyllä se tulee sinut kumminkin pois hakemaan.

Melkoinen suhari taitaa olla jos nyt jo unohtaa kaikki tärkeät päivämäärät, sanomista tulee pitkässä juoksussa :D Ei kai se kaveri nyt enää ole vieras mies kun olet pulissut sen kanssa vaikka mitä :)

Päh! Joku hevosen teurastuskuva taas tai sitten et sano suoraan, että jalista.

No kyllä ne tuossa aika paljon sotii, vähän huonommin tullut sitä seurattua. Rudderless just loppu, se oli hyvä.

Melkoinen suhari taitaa olla jos nyt jo unohtaa kaikki tärkeät päivämäärät, sanomista tulee pitkässä juoksussa :D Ei kai se kaveri nyt enää ole vieras mies kun olet pulissut sen kanssa vaikka mitä :)

Juu! Hänen kaverinsa oli itse asiassa tosi mainio, iloinen ja nauravainen mies!

Ajomatka oli hauska! Toisaalta aika riskaabelia tyrkätä mut vaan jonkun ramdom hepun kyytiin.

No suht vaarattomalta se vaikutti.

(kehveli pudotin läppärin tässä touhutessa, tää sekosi jotenkin).

• misspönttöuuni
        Harmaaritari kirjoitti:

No kyllä ne tuossa aika paljon sotii, vähän huonommin tullut sitä seurattua. Rudderless just loppu, se oli hyvä.

Te ootte säästäneet muuten häntä paljolta.

Palstalla ojennettiin yksi päivä tuossa aiemmin ettei saisi jaaritella niin paljoa.

Noh enemmistö jaarituksista on täällä.

Sori nyt kun elokuvat menee sekaisin... :D

Ajomatka oli hauska! Toisaalta aika riskaabelia tyrkätä mut vaan jonkun ramdom hepun kyytiin.

Oishan se tietysti voinut viedä mut Inariin...

Miehet on sinällään kummia, että nainen voidaan "luovuttaa" toiselle hyysättäväks.

En mä vaan antais ukkoa tyttökavereideni messiin.

Kunhan ei vaan liian mainio. Olisi se kyllä aika kova isku miehelle jos kävisikin niin että sen oma mokailu johdattaisi morsiamen romanssiin kaverin kanssa. Sullehan tuo on hyvä, nyt heppu joutuu ottamaan sinua huomioon tai sen kaveri alkaa pian kilvoittelemaan sinusta, alkaa tarjoilemaan kyytejä ilman tilauksiakin :D

Kunhan ei vaan liian mainio. Olisi se kyllä aika kova isku miehelle jos kävisikin niin että sen oma mokailu johdattaisi morsiamen romanssiin kaverin kanssa. Sullehan tuo on hyvä, nyt heppu joutuu ottamaan sinua huomioon tai sen kaveri alkaa pian kilvoittelemaan sinusta, alkaa tarjoilemaan kyytejä ilman tilauksiakin :D

Heh, noh hän itse asiassa kutsui nauraen kylään jo, mutta loppuun herrasmiehenä lisäsi, että voin ottaa myös tämän ns. oikean miehen mukaan ; )

Mut ei kuski mikään jöröjukka ollut, ottais tuo ukko mallia kaveristaan!

Oishan se tietysti voinut viedä mut Inariin...

Miehet on sinällään kummia, että nainen voidaan "luovuttaa" toiselle hyysättäväks.

En mä vaan antais ukkoa tyttökavereideni messiin.

Ne saunottais joka ukon...

Heh, noh hän itse asiassa kutsui nauraen kylään jo, mutta loppuun herrasmiehenä lisäsi, että voin ottaa myös tämän ns. oikean miehen mukaan ; )

Mut ei kuski mikään jöröjukka ollut, ottais tuo ukko mallia kaveristaan!

Heh, herrasmies selvästikin taisi olla vähän kiinnostunut :D No pidät sen varanumerona taustalla :)

Heh, herrasmies selvästikin taisi olla vähän kiinnostunut :D No pidät sen varanumerona taustalla :)

Eee...eeiii, se on sen niin hyvä kaveri, ei se silleen : )

Mutta tiedäkö mitä?

Jos nyt olisit tässä, halisin sinua lujaa.

En oo viikkoon ollu näin hyvällä tuulella! : )

• huonomäihä
        misspönttöuuni kirjoitti:

Olisi niin paljon asiaa.

Nettideiteistä ei aina tule sellainen kuin haluaisi, teillä kävi nyt niin.

• huoltoasemalle

Mutta tiedäkö mitä?

Jos nyt olisit tässä, halisin sinua lujaa.

En oo viikkoon ollu näin hyvällä tuulella! : )

Mutta vessaan et saisi mennä harmiksen luona. wc paperiakin vain muutama arkki jäljellä.

• huoltoasemalle kirjoitti:

Mutta vessaan et saisi mennä harmiksen luona. wc paperiakin vain muutama arkki jäljellä.

Tämä on jo sovittu aiemmin päivällä :D

• huonomäihä kirjoitti:

Nettideiteistä ei aina tule sellainen kuin haluaisi, teillä kävi nyt niin.

Mutta Harmis on kuunnellut minua illan...

Se on aika hienoa. Sotken elokuvaa ja mies kuuntelee siinä silti. Vaikkei mulla ole edes kovin tärkeää kunhan vaan tuntuu, että arkiasiaa tulee.

Palstalaisissa on herrasmiehiä.

• Aloitan malliksi. Olen niin tyytyväinen uuteen kesäpaitaan ja shampanjan väriseen luomiväriin. Ensiviikolla pääsen jalkahoitoon ja hiustaiteilijalle, sitten on tiedossa enemmän vapaata ja jeeeee, ihanaa, kukaan ei komentele eikä hoputa ja odotan, että aurinko paistaa koko viikon ja saan tutkia luontoa ja kevään etenemistä kumpparit jalassa :D

• Pitäisi käydä optikolla ja saada lasitkin, hierontakin tekisi hyvää ja lähettyville on tullut uusi ravintola. Kyllä tuolle työlle tarvitsee muuta vastapainoa...

Mikähän väri silmälaseihin olisi hyvä? Rimmaisi punaisen tukan kanssa..

• Mustat varmaan sopis, tai sitten tuollaset:

http://66.media.tumblr.com/fb2310ba8ab2c4793db274e8ad7c1dec/tumblr_mtbpmhIOOJ1s2sqnno1_500.png

Ei hippeilyä god sake! Mutta mustat sopis kyllä joka vaatteeseen ja takkiin...

Ei ihan urhokalevaakaan vaan kevyemmät kehykset..

Mun on pakko hommata lasit, en näe kohta Erkkiäkään.

Tummia toi aikalailla tarjoaa:

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&biw=972&bih=650&tbm=isch&sa=1&ei=ZpqWXM2pKcOimwWAvKr4BQ&q=redhead glasses&oq=redhead glasses&gs_l=img.12..0i30i19.8493.8493..12765...0.0..0.55.55.1......0....1..gws-wiz-img.95YVtTxp1PM

Erkin täytynee olla aika pieni mies jos ei näy :D

Tummia toi aikalailla tarjoaa:

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&biw=972&bih=650&tbm=isch&sa=1&ei=ZpqWXM2pKcOimwWAvKr4BQ&q=redhead glasses&oq=redhead glasses&gs_l=img.12..0i30i19.8493.8493..12765...0.0..0.55.55.1......0....1..gws-wiz-img.95YVtTxp1PM

Erkin täytynee olla aika pieni mies jos ei näy :D

Ai sä hait noin! Noh ensimmäinen rivi ja oikea laita, se ois mun tukan väri ja lasimalli ois kyllä aika makee, ne pitää olla kantikkaay ne lasit juu, koska kasvot ei ole kantikkaat.

Hyviä vinkkejä, mitäpä en ite tajunnu hakea hiusvärin kanssa. Nohevaa Harmis, nohevaa : )

Hmm...kyllä, on mustat on paremmat paljon paremmat, kun ekaksi mietin punaista. Noh eihän se käy punaiseen kuontaloon.

Joo, se ekan rivin oikea oikein mainio :) Heh, ite meinasin jo siihen edfelliseen kirjottaa että älä ainakaan pnasia sankoja :D Ne ei käy kun ne ei kuitenkaan satu tukan väriset ja näyttää sitten vaan räikeeltä. Joku tumma sävy on hyvä, Tai sitten tuo näyttää minusta hyvältä, tumma yläosa, vaalea alhaalta:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQRVshbcBUgHQ7rnMen0UcJW5khfiJDxcT7otkHMOVRK-2DfImY

Joudutko sinä pitämään laseja koskaan?

Ai se voi olla liian henkilökohtainen kysymys sulle...

Ei ole pakko vastata. Tuli vain automaattisesti mieleen kysyä, kun linssit on itsellä polttava aihe.

Ei tahdo nähdä enää ulospääsyä liikenneympyrästäkään. Otin parit ringit siinä ja tuli jo paha olo. Sitten oli vaan suhautettava jostakin liittymästä ulos eikä se sattunut oikealle tielle.

Joo, se ekan rivin oikea oikein mainio :) Heh, ite meinasin jo siihen edfelliseen kirjottaa että älä ainakaan pnasia sankoja :D Ne ei käy kun ne ei kuitenkaan satu tukan väriset ja näyttää sitten vaan räikeeltä. Joku tumma sävy on hyvä, Tai sitten tuo näyttää minusta hyvältä, tumma yläosa, vaalea alhaalta:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQRVshbcBUgHQ7rnMen0UcJW5khfiJDxcT7otkHMOVRK-2DfImY

Tuossakin on mun tukan väri! Eihän tässä mitään optikkoa enää tarvita ku sie olet siinä!

Pitäskö herran harkita stylistin hommia kun kaikki ehdotukset on ollut priimaa. : )

Joo, kyllä kallistun nyt tässä vertaillessa vahvasti mustaan. Punainen sanka on kuopattu, kiitos näkemyksistä. Siis kaksi asiaa on tosi vaikeaa ostaa; tissiliivit ja silmälasit.

Ei ole pakko vastata. Tuli vain automaattisesti mieleen kysyä, kun linssit on itsellä polttava aihe.

Ei tahdo nähdä enää ulospääsyä liikenneympyrästäkään. Otin parit ringit siinä ja tuli jo paha olo. Sitten oli vaan suhautettava jostakin liittymästä ulos eikä se sattunut oikealle tielle.

Mun piti ajaa Joensuuhun niin lähdin Kajaaniin.

Olen rasittanut sinua. Haluatko sinä jo nukkumaan?

En välttämättä tarvitse aina laseja mutta ajaessa ja telkkaria katsellessa tulee pidettyä kun minusnäköä jonkin verran, toisaalta se on hyvä niin lähinäkö säilyy sitten pidempään, saattaa olla etei tarvitse lukulaseja koskaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Likinäköisyys

Sinä oot vaaraks siellä liikenteessä jos noin :D Melkein muuten suosittelisin, ainakin jos on 2 yhden hinnalla tarjouksia, että otat samalla polarisoiduilla ruskeilla linseillä aurinkolasit vahvuuksilla autoilua varten. Kun kuitenkaan et taida oppia jatkuvasti laseja pitämään niin hyvä jois autossa hyvät ajolasit olemassa:

https://www.lensway.fi/magazine/polarisoivat-aurinkolasit/

Burbeli uuvahti jo...jonnekin.

Hyvää yötä nakero... : )

En välttämättä tarvitse aina laseja mutta ajaessa ja telkkaria katsellessa tulee pidettyä kun minusnäköä jonkin verran, toisaalta se on hyvä niin lähinäkö säilyy sitten pidempään, saattaa olla etei tarvitse lukulaseja koskaan.

Sinä oot vaaraks siellä liikenteessä jos noin :D Melkein muuten suosittelisin, ainakin jos on 2 yhden hinnalla tarjouksia, että otat samalla polarisoiduilla ruskeilla linseillä aurinkolasit vahvuuksilla autoilua varten. Kun kuitenkaan et taida oppia jatkuvasti laseja pitämään niin hyvä jois autossa hyvät ajolasit olemassa:

Joo, tarkoitus onkin ne aurinkolasit! On pakko ottaa. Ajan niin paljon. Lisäksi on riesana tuo aurallinen migreeni.

Mulla on kans miinusta...

Sattuis nyt vaan kerralla hyvät, että silmät katsois samaan suuntaan eikä joka seinälle. Niissä on aina hillitön säätäminen.

Siinä voi olla perää, että se säästää silmää jatkuvalta lasin pidolta.

Mulla on lipsunu liikaa tämä asia. Olis pitänyt fiksata jo ajat sitten. Liikenne on pahin.

Tuossakin on mun tukan väri! Eihän tässä mitään optikkoa enää tarvita ku sie olet siinä!

Pitäskö herran harkita stylistin hommia kun kaikki ehdotukset on ollut priimaa. : )

Joo, kyllä kallistun nyt tässä vertaillessa vahvasti mustaan. Punainen sanka on kuopattu, kiitos näkemyksistä. Siis kaksi asiaa on tosi vaikeaa ostaa; tissiliivit ja silmälasit.

Sorry, tissiliiviasiassa ei voi auttaa näkemättä tissejä ensin :D

Et oo rasittanu, otin ne pikkutirsat ruuan päälle niin ei väsytä yhtään :)

Siinä voi olla perää, että se säästää silmää jatkuvalta lasin pidolta.

Mulla on lipsunu liikaa tämä asia. Olis pitänyt fiksata jo ajat sitten. Liikenne on pahin.

Joo no todellakin ois pitänyt :D Minä oon pitänyt aina ajaessa vaikkei ajokortissa virallisesti vaaditakaan, no nyt jos menis ajokortitarkastukseen vaadittais kyllä, mutta varsinkin pimeällä mukava nähdä kunnolla niin ei oikein osais enää ilman laseja ajaakaan.

Sorry, tissiliiviasiassa ei voi auttaa näkemättä tissejä ensin :D

Ai joo, mun moka. :D

Eh..meninkin sanomaan. Mutta onhan se hankalaa. Ostin tissiliivitkin kerran hasardilla ja oma mamma sai niistä aurinkohatun.

Niitä ei jaksa hullukaan sovitella. Ja sitten toiset muijat ottaa sinne liiviosastoille ukkonsa mukaan, niin kyllä siinä ahdistaa. Tiedätkö sellaiset vertailevat katseet. Yritäpä tutkia kuppikokoja rauhassa. Ne on naisten juttuja.

Joo ei oo kiva jos koko kaupunki tietää millaset liivit, lasit ei niinkään haittaa.

Et oo rasittanu, otin ne pikkutirsat ruuan päälle niin ei väsytä yhtään :)

Hyvä : )

Vaikutat iloiselta ja virkeältä!

Joo no todellakin ois pitänyt :D Minä oon pitänyt aina ajaessa vaikkei ajokortissa virallisesti vaaditakaan, no nyt jos menis ajokortitarkastukseen vaadittais kyllä, mutta varsinkin pimeällä mukava nähdä kunnolla niin ei oikein osais enää ilman laseja ajaakaan.

Miten se muuten on, että jos (siis ei mullakaan kortissa vaadita) poliisi pysäyttää ja ne lasit on nokalla muttei näy kortissa, niin tuleeko siitä merkintä tai joku huomautus tai vaatimus tai joku?

Sateella en ajaessa näe mitään, se on yhtä tuskaa.

Joo ja pimeä, ja monikaistaisuus ja opasteet. Huh huh.

Hyvä : )

Vaikutat iloiselta ja virkeältä!

Joo, sinä sait kivan ketjun aikaan, ihan jää nuo elokuvakin seuraamatta mutta onhan nuo jo nähty aiemmin.

Miten se muuten on, että jos (siis ei mullakaan kortissa vaadita) poliisi pysäyttää ja ne lasit on nokalla muttei näy kortissa, niin tuleeko siitä merkintä tai joku huomautus tai vaatimus tai joku?

Ei kai ne mitään siitä sano eikä huomaakaan, ei oo ainakaan mulle mitään sanoneet kun joskus sakkoa kirjoittaneet. Mutta ihan oman mukavuuden kannalta tosiaan ajellessa hyvä pitää.

Ei kai ne mitään siitä sano eikä huomaakaan, ei oo ainakaan mulle mitään sanoneet kun joskus sakkoa kirjoittaneet. Mutta ihan oman mukavuuden kannalta tosiaan ajellessa hyvä pitää.

Se on kyllä helpotus. Aina on pelottanut jos siinä on poliisisedän/-tädin mukaan jotain vilunkia, millon linssit ja millon ei.

Kyllä, totta kai ne itekin haluaa.

Saisi nyt nopeasti. Yritän heti ensikuun alussa. Ja telkkuakin on helpompi katella, Inhoon sihraamista.

Sulla on varmaan tyylikkäät lasit itelleäs kun noin nopeasti mullekin löysit : )

• Pönttö.ulkona
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, sinä sait kivan ketjun aikaan, ihan jää nuo elokuvakin seuraamatta mutta onhan nuo jo nähty aiemmin.

Kiitos! Tällä illalla oli kyllä positiivinen vaikutus.

Toivottavasti muillekin : )

Se on kyllä helpotus. Aina on pelottanut jos siinä on poliisisedän/-tädin mukaan jotain vilunkia, millon linssit ja millon ei.

Kyllä, totta kai ne itekin haluaa.

Saisi nyt nopeasti. Yritän heti ensikuun alussa. Ja telkkuakin on helpompi katella, Inhoon sihraamista.

Sulla on varmaan tyylikkäät lasit itelleäs kun noin nopeasti mullekin löysit : )

Juu, ei tule ongelmia varmaan eikä nykyään poliiseja edes ole juuri liikennettä valvomassa niin tuskinpa edes joutuu tekemisiin kovin helposti.

Joo, kyllä ne helpottaa elämää ja voi migreenitkin vähentyä kun ei tarvii sitten "tihrustella" :)

No jaa, no ihan toimivat ainakin. Itselleenhän sitä varmaan huonoiten osaa valita mutta mitä on niin ne toimii, autossa ajolasit ja sisällä telkkarilasit, ulkona liikkuessa harvoin tulee pidettyä kun kohtuudella näkee ilmankin :)

Mutta nyt taidan toivotella hyviä öitä kaikille valvojille, kai sitä pitää lähtä nukkumaan kun tuo viestien lähetyskin näyttää vähän tökkivän :)

• Tämä-selvä

Suomi on surkean huono jalkapallomaa. Ei yhtään maalipaikkaa ekalla puoliajalla italiaa vastaan.

• Eihän Suomessa pelata jalkapalloa? Se on futsalia, mitä täällä touhutaan ja muuta wakawaka oheistoimintaa, rantalenttistä, katusählyä, mutta ei fudista.

Meillä oli Litmanen, mutta hänkin on jo eläköitynyt jossain Tanskassa?

• Mikä sinua niin kiukuttaa?

• Ketä? Ei minua. Olen Harmiksen takia/hänen ansiostaan hyvällä tuulella : )

Ketä? Ei minua. Olen Harmiksen takia/hänen ansiostaan hyvällä tuulella : )

Jes. Niin se on. Hyvä ystävä piristää aina mieltä.

• Vihertäjä kirjoitti:

Jes. Niin se on. Hyvä ystävä piristää aina mieltä.

Niin piristää. Harmis on ihana <3 Nyt ja aina.

Haha. Näin miehenä paha sanoa mitään tuohon ihanuuteen, mutta yksi palstan asiallisimmista tyypeistä se on.

• Vihertäjä kirjoitti:

Haha. Näin miehenä paha sanoa mitään tuohon ihanuuteen, mutta yksi palstan asiallisimmista tyypeistä se on.

Sano vaan nyt reilusti sinäkin, että hän on ihana <3

Kun mä olen vanha mummo ja jossain attendolla, mä oikeasti muistan Harmiksen. <3

Sano vaan nyt reilusti sinäkin, että hän on ihana <3

Kun mä olen vanha mummo ja jossain attendolla, mä oikeasti muistan Harmiksen. <3

Okei, okei. Täältä tulee. Ootteko valmiina?

Harmis sä oot ihana!

Tuntuu jotenkin oudolle. Liian hinttiä. Ei toiminut tämä homma. No tulipahan kokeiltua.

• Vihertäjä kirjoitti:

Okei, okei. Täältä tulee. Ootteko valmiina?

Harmis sä oot ihana!

Tuntuu jotenkin oudolle. Liian hinttiä. Ei toiminut tämä homma. No tulipahan kokeiltua.

Ei se sinua pahentanut.

Ei se sinua pahentanut.

Miksi minullq on sitten jotenkin likainen olo. Toivottavasti Harmis ei lue näitä viestejä 😶

• Vihertäjä kirjoitti:

Miksi minullq on sitten jotenkin likainen olo. Toivottavasti Harmis ei lue näitä viestejä 😶

Koska on suihkuaika. Ja sulle unimyssy päähän ja pehmokani kainaloon.

Se ois kohta jokaisella niin..

Kävin jo suihkussa. Hampaatkin pesty. Eikun silmät kiinni. Öitä.

PS. Mikä on pehmokani?

• Vihertäjä kirjoitti:

Minuakin jo nolottaa :D Lopettakaa hehkutus!

Sinä saat sen nallen halittavaksi :)

Kunnia sille jolle se kuuluu.

Hah hah, älä nyt kursaile kun hyvää tulossa.. :D

Toinenkin kaveri tuossa vapautui henkisesti eikä pingottanut.

• Vihertäjä kirjoitti:

Kunnia sille jolle se kuuluu.

Aamen! Tässä olen samaa mieltä.

Sinä saat sen nallen halittavaksi :)

Kyllä nyt on jostain syystä hirveä halipuuska. Sopisitten kaikki syliin <3

Nallesta tursuis vanut ulos...

Onks se semmoinen Teletappi hali?

• hohohohoho

Mitä mieltä olisi normaali nainen miehestä joka säännöstelee vieraiden vessan käyttöä :D

• hohohohoho kirjoitti:

Mitä mieltä olisi normaali nainen miehestä joka säännöstelee vieraiden vessan käyttöä :D

Ei vessa-asia voi olla ongelma.

Minä esim. olen tottunut jopa ulkohuussiin.

En pidä itsekään jos joku sotkee veskin. Kertoo vaan, että ihminen on siisti!

• Vihertäjä kirjoitti:

Onks se semmoinen Teletappi hali?

Mikä ikinä se sitten onkaan.

No jos sulla on se oma halinalle jo siellä niin halit sitten sitä senkin edestä aamulla, onpahan sitten ihmeissään että mistähän nyt tuulee :D

Ei muuten meinaa jostain syystä tulla viestit läpi, tätä nyt kolme kertaa ladannut.

• hohohohoho kirjoitti:

En minä mitenkään säännöstele, tottakai nainen voi milloin tahansa käydä kylppärissä käsien pesulla, sen tietää siitä hanan suhinasta että käsiähän se siellä pesee :)

No jos sulla on se oma halinalle jo siellä niin halit sitten sitä senkin edestä aamulla, onpahan sitten ihmeissään että mistähän nyt tuulee :D

Ei muuten meinaa jostain syystä tulla viestit läpi, tätä nyt kolme kertaa ladannut.

Sivusto on vähän lamaantunut. Minulla ei tahdo kirjatuminen pysyä eikä koko saitti aueta. Hyvä tietää, vika ei ollut läppärissä, luulin, että se otti osumaa kun kaikki takkuaa..

Joo, aamulla vedän sitä parrasta ja nappaan keskivartalosta painiotteen ni tietää mikä on hali. Heh. Semmosta se.

Kai se pitäs kontata täkin alle...Jos saan unta.

Kiitos kivasta illasta. Ei mikään muuta sitä, että sie olet koko palstan suloisin ja kärsivällisin <3
        Mulle ainakin herrasmies...vaikken aina ansaitsiskaan. Toiset ukkelit sais ottaa susta mallia.

• Vihertäjä kirjoitti:

Kävin jo suihkussa. Hampaatkin pesty. Eikun silmät kiinni. Öitä.

PS. Mikä on pehmokani?

Öitä sullekin. Noh pehmokani tuuraa teddykarhua :)

Kauniita unia Sir, ota sunnuntai-aamu leppoisasti, siitä pitää aina nauttia, paras aamu. : )

Öitä sullekin. Noh pehmokani tuuraa teddykarhua :)

Ai nalle. Missäköhän sekin on...

Mutta sinä kaipaisit herrasmiesmäisyyttä? Me lähettiin aikanaan vähän huonosti liikkeelle. Tutkimusten mukaan ensivaikutelmaa on hankala muuttaa pitkässäkään juoksussa. Mutta laitan tuon korvan taakse.

Mutta hyviä öitä,
        Harmikselle myös.

• lempi.leiskuu

miksi et ole miehesi kanssa

• Mikä leiskuu? Se nukkuu!

• Ja mulla on lupa chattailla täällä : )

• Katopa näkkyykö revontulia?

Niitä on luvattu.

• oliko.ilta.seksiä

Ja mulla on lupa chattailla täällä : )

luulisi että nukut vierellä että aamulla herättyä jaksatte aamu seksiä ja luulisi että et halua tai et ehdi enään palstailla

• oliko.ilta.seksiä kirjoitti:

luulisi että nukut vierellä että aamulla herättyä jaksatte aamu seksiä ja luulisi että et halua tai et ehdi enään palstailla

En saa unta jos toinen ehtii ensin ja aloittaa kuorsaamisen. Jos nukahdan ensin, ei kuorsaaminen haittaa.

Lisäksi on taipumusta potkia toista, niin antaa nyt olla vähän aikaa rauhassa...

• oliko.ilta.seksiä kirjoitti:

Haluanpas palstailla!

Tämä on hyvien asioiden sivu.

• voi.voi.sentään

Haluanpas palstailla!

Tämä on hyvien asioiden sivu.

tarkoitin että luulisi että kaikki aikasi menee miehesi kanssa ja sen kanssa kaikkea tehden eikä ehtisi tänne enään kirjoitella ja aamulla kun ptäisi rakastella niin sinä nukut

• voi.voi.sentään kirjoitti:

tarkoitin että luulisi että kaikki aikasi menee miehesi kanssa ja sen kanssa kaikkea tehden eikä ehtisi tänne enään kirjoitella ja aamulla kun ptäisi rakastella niin sinä nukut

Ei aamulla sellaiseen ole aikaa.

Tässä on mietittävä linssejä.

• nyt.nukkumaan

Ei aamulla sellaiseen ole aikaa.

Tässä on mietittävä linssejä.

eli menes nyt nukkumaan että jakssat aamulla ns painia

• nyt.nukkumaan kirjoitti:

eli menes nyt nukkumaan että jakssat aamulla ns painia

Kohta menen. Sanon sulle jo varalta hyvät yöt..

• eisiltänäytä

ei ole miestä pönttiksellä. lupasi lopettaa palstailun heti kun seurustelee.

• eisiltänäytä kirjoitti:

ei ole miestä pönttiksellä. lupasi lopettaa palstailun heti kun seurustelee.

Enkä luvannut, tämä on neuvoteltu. Ei mulla ole hälle salattavaa, se tietää kuin puhelias olen ja kirjallinen.

Seurustellessakin toinen saa nukkua, eikö?

Enkä luvannut, tämä on neuvoteltu. Ei mulla ole hälle salattavaa, se tietää kuin puhelias olen ja kirjallinen.

Vai pitääkö mun nyt keskiyöllä mennä sänkyyn pomppimaan ja huutamaan megafoniin?

• aamu.kahvit

Vai pitääkö mun nyt keskiyöllä mennä sänkyyn pomppimaan ja huutamaan megafoniin?

kiitos samoin hyvää yötä sinullekkin mutta voit kokeilla sitä megafonia ja mees nukkumaan että jaksat aamulla keittää kahvit teille

• aamu.kahvit kirjoitti:

kiitos samoin hyvää yötä sinullekkin mutta voit kokeilla sitä megafonia ja mees nukkumaan että jaksat aamulla keittää kahvit teille

Mies meillä keittää aamukahvit.😁

Onneksi kukaan muu ei ole tänään oksentanut kuin kaksi lapsista.

Elä murehdi siitä minullakin on sellainen hengähdystauko. Ei meinaa malttaa nukkua mutta pitäisi. Sit aamulla ylös kuin tänäkin aamulla 8.00 pintaan.

• huiputtekeeminkälupaa

Et juuri nyt ole luvannut mutta oliko viime vuonna kun johonkin ketjuun laitoit lopettavasi heti palstailun kun alat seurustelemaan. Ei asia kuulu minulle mutta mainitsin vain.
        Olet luvannut paljon muutakin palstalla eikä mikään ole pitänyt. :D
        Jotkut tekevät kuten lupaavatkin mutta harvassa taitaa olla ne immeiset.

• kutittaako.persettä
        huiputtekeeminkälupaa kirjoitti:

Et juuri nyt ole luvannut mutta oliko viime vuonna kun johonkin ketjuun laitoit lopettavasi heti palstailun kun alat seurustelemaan. Ei asia kuulu minulle mutta mainitsin vain.
        Olet luvannut paljon muutakin palstalla eikä mikään ole pitänyt. :D
        Jotkut tekevät kuten lupaavatkin mutta harvassa taitaa olla ne immeiset.

Miksi haluat ilkeillä Pönttikselle? Haluatko pöntön pois palstalta?

• teitä

Säälin vieläkin.

• Juu muut nukkuu...palstakansa nukkuu, nukkuu, nukkuu..

Palstakansa nukkuu vuoteissaan...🎶🎤🎶

HERÄTYS LAISKAMADOT!!!!👹

• No hyvää Huomenta! Kirkas taivas ulkona, aamulenkille tsup tsup. Sitten kuppi kuumaa mustaa kultaa sen jälkeen.

• Irvokas kirjoitti:

No hyvää Huomenta! Kirkas taivas ulkona, aamulenkille tsup tsup. Sitten kuppi kuumaa mustaa kultaa sen jälkeen.

Huomenta, kahvi on tänään erityisen maukasta, nam.😃

Mukavat lenkkeilyt isännälle ja karvakamu Mintulle!

• wanhaämmä

Oon ollu hereillä jo hyvän aikaa :) Vitsit että on keväinen sää, se alkaa nyt ihan oikeasti, se kesän tulo. Valo piristää kummasti :)

• wanhaämmä kirjoitti:

Oon ollu hereillä jo hyvän aikaa :) Vitsit että on keväinen sää, se alkaa nyt ihan oikeasti, se kesän tulo. Valo piristää kummasti :)

Samma här. Niin on, tosi hyvä fiilis nähdä aurinko jo heti aamusta. Kyllä sitä on kaivattukin..herää ikään kuin henkiin valosta.😀

Ikkunat on likaset, mutta nyt pitää keskittyä valoon, ei likaan...👍

• wanhaämmä
        Päläpälä kirjoitti:

Samma här. Niin on, tosi hyvä fiilis nähdä aurinko jo heti aamusta. Kyllä sitä on kaivattukin..herää ikään kuin henkiin valosta.😀

Ikkunat on likaset, mutta nyt pitää keskittyä valoon, ei likaan...👍

Katselin ihan samaa, ikkunoissa on vaikka mitä sormen, nenän ja tassun jälkiä. Jotain nokeakin naapuritalojen piipuista ikkunan välissä. Mulle tuli aamusta kova hinku tapetoida seinät uusiksi. Aika herätä talviunesta :)

• wanhaämmä kirjoitti:

Katselin ihan samaa, ikkunoissa on vaikka mitä sormen, nenän ja tassun jälkiä. Jotain nokeakin naapuritalojen piipuista ikkunan välissä. Mulle tuli aamusta kova hinku tapetoida seinät uusiksi. Aika herätä talviunesta :)

Uudistusvimma??

Mun taas tekis taas mieli mennä meidän landelle ja meenkin tänään. Mettän reunaan kuuntelee tuulen huminaa..

Kevät kesä ja silloin iskee lande buumi. 💥

• wanhaämmä
        Päläpälä kirjoitti:

Uudistusvimma??

Mun taas tekis taas mieli mennä meidän landelle ja meenkin tänään. Mettän reunaan kuuntelee tuulen huminaa..

Kevät kesä ja silloin iskee lande buumi. 💥

Mä luulen että haluan vain kevätsiivoksen. Talven pölyt pois nurkista ja rakosista, puhdasta tuoksua tilalle! Tapetit on samat mitä joskus muinoin laitoin kun muutin tähän. Niistä tulee nyt nuhju fiilis. Milloinkahan sitä ehtisi... Kiva kun on vähän virtaa! :)

Muuttolintuja on palannut jo paljon, joutsenet parveilevat pelloilla.. Ulkona on nyt ihanaa!

• wanhaämmä kirjoitti:

Mä luulen että haluan vain kevätsiivoksen. Talven pölyt pois nurkista ja rakosista, puhdasta tuoksua tilalle! Tapetit on samat mitä joskus muinoin laitoin kun muutin tähän. Niistä tulee nyt nuhju fiilis. Milloinkahan sitä ehtisi... Kiva kun on vähän virtaa! :)

Muuttolintuja on palannut jo paljon, joutsenet parveilevat pelloilla.. Ulkona on nyt ihanaa!

Kävin vähän keräilemässä pieniä ja poistoon meneviä vaatteita ja muuta kierrätykseen vietävää. Hyvä koukata kierrätyspisteelle takakontti turvoksissa matkalla maalle...

Kyllä se virkistää lisää, kun pääsee pölypalloista ja tunkkaisesta huoneilmasta eroon. Ja voi olla ikkunat selkoman selällään kohta taas..

Nyt hyvät ja pirteet sunnuntait, palaillaan!!🐇💨

• Aika seesteinen on kyllä olo. Salin jälkeen hieroin tennispallolla hartiaseudun vähän vetreämmäksi. Ensi viikolla olisi hieronta luokkakaverilla, saa keskittyä avaamaan nuo pohkeet.

Onko joku muuten tutustunut paremmin tuohon frisbeegolffiin? Kaveri pyysi talkoilemaan yhdelle radalle. Ajellaan sinne ja poistetaan lumia aloituspaikoilta. Kuulemma heittelevät talvellakin.

• Olen tutustunut, Myllykoskella on pitkä rata, kauniilla paikalla kymijoen vieressä. Mukavaa hommaa on, kunhan ei vaan heitä kiekkoa (olen heittänyt)kymijokeen

• pujotteIija kirjoitti:

Olen tutustunut, Myllykoskella on pitkä rata, kauniilla paikalla kymijoen vieressä. Mukavaa hommaa on, kunhan ei vaan heitä kiekkoa (olen heittänyt)kymijokeen

Täytyypi perehtyä tarkemmin. Joskus testaillut mutta ei oikein tuntunut omalta. Aika suosittua taitaa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2538
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1853
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1328
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1208
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe