Onko näin, et Suomi on muinainen pohjoinen juutalainen valtio joka eli pakanauskonnossa ja josta tuli pappiskansa tänne POHJOISEEN! Merkit näyttävät vahvasti sinne, kun katsotaan leijona vaakunaa ja Jerusalemin kaupungin vaakunaa aikalaila sama! DNA testit miten N haploryhmän miehien vaellus on siirtynyt Aasiasta Lähi-itää. Monia muita yhtäläisyyksiä Mesopotania ajalta, sumerin kieli josta löytyy yhtäläisyyksiä Suomen kieleen myös turkin ja hebrean kieliin.
Suomi=Israel
Lähetti
8
157
Vastaukset
- Singeri
yhtäläisyyksiä on kymmeniä jos niitä alkaa etsimään, millään muulla kansalla ei ole.
Ainakin Saalemin hihhulit haluaisivat kovasti olla oa Israelin ihanaa ihmisläheistä ja humaania maata.
- Anonyymi
Ollaan syvällä tinafoliohattuaivopieruilussa.
- eddddddddfrfr
Ei ole mitään yhtäläisyyttä eurooppalaisten, skandinaavien ja ugrien asuttamalla Suomen kansan ja juutalaisten kanssa.
- tggggggggggt45
Ei ole mitään yhtäläisyyksiä. Ei yhtään mitään.
Eri kansaa ja uskontoa. - fhsgf
Ei.
- Suomi_ei_ole_Israel
Olet ilmeisesti lukenut satusetä Sartolan sepustuksia.
- Anonyymi
Ei ole noin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984