😊👓👜minulta tänään niin se, etten kirjoita mistään!
Jos nyt jotain yllättävää
8
<50
Vastaukset
Whatsuppi näyttää minun kotiutuneen sukulaiskierrokselta 21.26. Sen jälkeen käytin vielä koiran ulkona. Eksyksissä Vantaalla ajelukin oli kivempaa kuin ylläolevan kaltaisten palstapalautteiden lukeminen. Kaipasin kyllä niitä miellyttäviä ajo-ohjeita joita taannoin apukuskin paikalta sain.
- LaukkasenLantaPaukku
Vetäse kuule se istuintyynys lähimmälle sutarille, ni voit jatkaa Noita Väärin kirjotettujen reseptieski ulostamista.
Koitapa arvata, missä senki seuraavaks teet. ;) - JÄTTItaksi
Oli onnenpotkaisu ajelu tänään, kun ajelin taksilla niin tuli sellainen tilataksi, harvinaista, minibussi, melkein yhtä suuri kuin linja-auto.
Niin sellaisen etupelkiltä oli hyvä tarkkailla kevyenliikenteen väyliä, että ovatko jo täysin sulia, totesin: ovat.
Lähden vaihtamaan kesärenkaan pyörään ja rullailemaan kun on näin hyvä kelikin.
Renkaan vaihdossa ei kestä montaa minuuttia, koska vaihdan koko pyörän kerralla vanteineen,
2 mutteria vain avattavana helposti ja pyörän vaihto. - YksPyöriäinen
JÄTTItaksi kirjoitti:
Oli onnenpotkaisu ajelu tänään, kun ajelin taksilla niin tuli sellainen tilataksi, harvinaista, minibussi, melkein yhtä suuri kuin linja-auto.
Niin sellaisen etupelkiltä oli hyvä tarkkailla kevyenliikenteen väyliä, että ovatko jo täysin sulia, totesin: ovat.
Lähden vaihtamaan kesärenkaan pyörään ja rullailemaan kun on näin hyvä kelikin.
Renkaan vaihdossa ei kestä montaa minuuttia, koska vaihdan koko pyörän kerralla vanteineen,
2 mutteria vain avattavana helposti ja pyörän vaihto.Vaihapa sinä Tor-Pedo samalla se Flooras vaikkapa Keijuun.
Jos et Maireltakaan saa millään rakkautta, ni Varmasti Sisko ainaki auttaa. ;)
Kuten lukijat huomaavat niin minun ei itse tarvitse enää paljon kirjoitella. Innokas ihailijani huolehtii aloitukseni näkyvyydestä. Kaikki kunnia siitä hänelle ja iso Kiitos!
- vaar.organisaatiot
Palstan Uniryhmä saattaa olla vaarallinen sinänsä, Naurujoogaakin vaarallisempi organisaatio.
Koska sieltä voi tarttua unettomuus itseen, jos niitä juttuja lukee... Ei tuu uni, vai mikä olikaan tuon nimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294