Evoluutio ei tarkoita mitään

duddu

Evoluutiolla ei oikeastaan tarkoiteta mitään. Sitä teoriaa on kehitetty ja korjattu jo tuhansia vuosia eikä sillä ole edes mitään päämäärää vaan kunhan mölistään joutavia eikä todisteta mitään.

Darvinin varsio on jo evokkienkin toimesta hylätty kun se ei toiminut. Nykyisetkin tyhjät evokkkipäätelmät hylätään jo muutaman vuoden kuluttua. Evoluution todistajat pyörittävät näkymätöntä tyhjää kiveä vastamäkeen eivätkä saavuta koskaan huippua eikä se ole edes niitten tarkoituskaan.
Paatoksellinen tyhjän puhuminen riittää evoluution todistajille.

Jumalan luomistyö on niin todistettu että sen takia evokit pitää kovaa meteliä omasta ateistisesta uskonnostaan.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duddu

      Juuri nämä ev.lut luuserit haluaa vetää Jumalansa pään irti kamelilla ja tehdä Hänestä kanasoppaa pääsiäisenä. Näläkä voi tulla kun, kuten sanoin

      "Sitä teoriaa on kehitetty ja korjattu jo tuhansia vuosia eikä sillä ole edes mitään päämäärää vaan kunhan mölistään joutavia eikä todisteta mitään. "

      Raamatun Jumalaa ei ole näkynyt, eikä kuulunut meitä auttamaan. Ei tunnu

      kiinnostavan ketään esiaivottaman seksin jeesushedelmä

      • zxczcz

        Miksi et käytä omaa rekattua nikkiäsi? Olet pelkkä evokkiräksyttäjä kuola suupielissä. Ei se evoluutio räksyttämällä ala toimimaan.


      • duddu

        Ärsyttääkö avaukseni sinua? 4 poistettiin tänään enkä ymmärrä Hellari-zxczcz:n älyttömiä, rasistia purkauksia. Käytöksesi EI edusta kristinuskoa ja olen tehnyt vististäsi ilmoituksen rasistisena !

        Pää kiinni Hellari-itikka ellet Lestapärtääsi kestä ses ti
        in olet


      • juujux
        duddu kirjoitti:

        Ärsyttääkö avaukseni sinua? 4 poistettiin tänään enkä ymmärrä Hellari-zxczcz:n älyttömiä, rasistia purkauksia. Käytöksesi EI edusta kristinuskoa ja olen tehnyt vististäsi ilmoituksen rasistisena !

        Pää kiinni Hellari-itikka ellet Lestapärtääsi kestä ses ti
        in olet

        Onko evokilla paha mieli?


    • EvoRulettaa

      Darwin ja Wallace julkaisivat teoriansa enis kertaa 1859. Miten evoluutioteoria voi olla tuhansia vuosia vanha?
      Evoluutiosta on kirjoitettu jo tuhansia vuosia, mutta teoria on vasta reilu n. 160 vuotta vanha. Se, että evoluutiosta on aina ollut havaintoja, todistaa vain sen, että evoluutio on niin ilmeinen prosessi, että se on ollut fiksumpien havaittavissa aina. Tyhmät eivät havaitse vieläkään, vaikka todisteet ovat aivan kiistattomat.

      • xcvxcv

        Evoluutiosta kertominen on juuri sitä teoriaa. Evoluutiosta itsestään ei ole koskaan tehty yhtään havaintoa eli se on niin ilmeinen valhe.


      • söin.hänet
        xcvxcv kirjoitti:

        Evoluutiosta kertominen on juuri sitä teoriaa. Evoluutiosta itsestään ei ole koskaan tehty yhtään havaintoa eli se on niin ilmeinen valhe.

        Mikä kelpaisi sinulle havainnoksi evoluutiosta? Pitäisikö tamman synnyttää lohikäärme vai hauen nousta puuhun laulamaan?


      • PeräKaneetti
        xcvxcv kirjoitti:

        Evoluutiosta kertominen on juuri sitä teoriaa. Evoluutiosta itsestään ei ole koskaan tehty yhtään havaintoa eli se on niin ilmeinen valhe.

        Voi lapsi parka. Evoluutiosta on kymmeniätuhansia havaintoja.


      • asasd
        söin.hänet kirjoitti:

        Mikä kelpaisi sinulle havainnoksi evoluutiosta? Pitäisikö tamman synnyttää lohikäärme vai hauen nousta puuhun laulamaan?

        Mikäkö saa sadun todeksi? Siinäpä vasta kysymys.


      • ETRERER
        asasd kirjoitti:

        Mikäkö saa sadun todeksi? Siinäpä vasta kysymys.

        Se kun veli puhujapöntöstä väkevästi todistaa.
        Hyönteisillä on neljä jalkaa, koska itse Mooses on niin kirjaansa kirjoittanut totisena Jumalan sanana.


      • ETRERER kirjoitti:

        Se kun veli puhujapöntöstä väkevästi todistaa.
        Hyönteisillä on neljä jalkaa, koska itse Mooses on niin kirjaansa kirjoittanut totisena Jumalan sanana.

        Näin sanoo Herra, Herra:
        "Ihmisiä on kolmenlaisia: niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa."


      • bnbnm
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Näin sanoo Herra, Herra:
        "Ihmisiä on kolmenlaisia: niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa."

        Ja nekö kolme ovat eri lajia evoluutiohömpän mukaan?


      • Exevokki

        Tässäpä sinulle kiistaton todiste Darwinin evoluutioteoriasta josta evuskoiset pitävät lujasti kiinni: Wiki: "1920- ja 1930-luvuilla osin virheellisen darwinismin korvasi synteettinen evoluutioteoria (moderni synteesi). Nykyinen teoria ei ole tarkalleen ottaen darwinismia,"

        Sama löhde: "Evoluutioteorian historia on melko pitkä, sillä jo eräät antiikin filosofit arvelivat, että eläimet ovat saattaneet muuttua ajan myötä. Antiikin aikana pohdinnat evoluutiosta jäivät kuitenkin vain ajatuksen asteelle."

        Niin että antiikin kreikkalainen mytologia uskoi evoluutioon josata Darwin sen todellisuudessa kopsasi koska tunsi aiheen hyvin kun oli sitä opiskellut.

        Niin että kaikista olemassaolevista uskonnoista evouskonto on se kaikkein vanhin. Turhaa on vastaan wikistä!


      • Exevokki kirjoitti:

        Tässäpä sinulle kiistaton todiste Darwinin evoluutioteoriasta josta evuskoiset pitävät lujasti kiinni: Wiki: "1920- ja 1930-luvuilla osin virheellisen darwinismin korvasi synteettinen evoluutioteoria (moderni synteesi). Nykyinen teoria ei ole tarkalleen ottaen darwinismia,"

        Sama löhde: "Evoluutioteorian historia on melko pitkä, sillä jo eräät antiikin filosofit arvelivat, että eläimet ovat saattaneet muuttua ajan myötä. Antiikin aikana pohdinnat evoluutiosta jäivät kuitenkin vain ajatuksen asteelle."

        Niin että antiikin kreikkalainen mytologia uskoi evoluutioon josata Darwin sen todellisuudessa kopsasi koska tunsi aiheen hyvin kun oli sitä opiskellut.

        Niin että kaikista olemassaolevista uskonnoista evouskonto on se kaikkein vanhin. Turhaa on vastaan wikistä!

        Eikä nykyinen auto ole tarkkaan ottaen auto, koska se eroaa niin paljon Benzin ensimmäisestä ja jopa Hoppa-Fordista. Vai mitä?

        Mutta ethän sinä jyrpäle ole koskaan mitään evoluutiteoriasta ymmrtänytkään.


    • duddu

      Toivoisin kristittyjä vastaajii pitämään pallit päänsä sisälle. Viimeaikaiset purkauksenne sekä typerät lauseen vastauksenne ovat poistaneet useita avauksia täältä. Millä saisit kretioNisistä kohteliaan ja sisäsiistin ja jolla ei ole uf vuh fuf, kuolainen pikkurilli pystyssä Taivashommoiluun päin?

      Toivoen nimim.
      Tuddu duddu

    • 12____13

      Huvittavaa nähdä kretionistien joutuneen Sana-Sotaan keskenään. Eikö oo edes 402.kerta kun Sanan takia soditaan, Jumalan nimi itselleen ryöstäen!

      • vbnvbn

        Olipa taas hölmö yritys evokilta.


      • Ei.luotu.eikirj
        vbnvbn kirjoitti:

        Olipa taas hölmö yritys evokilta.

        Ei evojen tarvitse edes yrittää mitään kun kretut ihan itse itsensä nolaavat ja esittelevät typeryyttään. Ei tarvitse kuin lämmittää popparit ja seurata showta ;)


      • asssdsd
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Ei evojen tarvitse edes yrittää mitään kun kretut ihan itse itsensä nolaavat ja esittelevät typeryyttään. Ei tarvitse kuin lämmittää popparit ja seurata showta ;)

        Evokit ei todellakaan yritä mitään, he vain uskovat mitä heidän on käsketty uskoa.


      • Ei.luotu.eikirj
        asssdsd kirjoitti:

        Evokit ei todellakaan yritä mitään, he vain uskovat mitä heidän on käsketty uskoa.

        Minä ainakin olen ateisti joten en usko mihinkään. Vai oletko niin tyhmä että luulet että evoluutio on uskonto? En kyllä yhtään ihmettelisi vaikka näin luulisit, koska ettehän te kretut ole kovinkaan viisasta kuvaa itsestänne antaneet ainakaan tällä palstalla.

        Ja toisin kuin sinä; minä osaan etsiä tietoa ja päätellä niistä mikä on uskottavaa _todisteiden_ perusteella. Toisin kuin sinä joka olet uskontosi orja ja selität juuri mitä sinun uskontosi haluaa sinun selittävän.

        Huomaahan se jo siitäkin että yrität rinnastaa evoluutio uskontoihin, koska et vain pysty tajuamaan että kaikki asiat eivät liity uskontoihin. Tämä tietysti myös rajoittaa sinun ajatusmaailmaa joka aina lähtee siitä olettamuksesta että uskonto on kaiken keskellä.

        Mutta juuri tämä tekee teistä kretuista niin hauskoja. Lapsen uskolla ollaan niin tosissaan muka taistelemassa pahoja evoja vastaan. Todella järkevää toimintaa.. not... :D


    • ennuste

      Luulen että kohta EV kannattajat sanovat,nyt on syntynyt uusi eliölaji,kun tiedemiehet sorkkivat
      jonkun eläimen DNA,ta ,ja saavat aikaan jonkun mutantti hirviön.

      Kun luultavasti ihmiskokeitakin on tehty,kohta varmaan tulee uusi ihmismalli jolla on siivet selässä
      sitten on liikkumis ongelmat ohi,kun lentäen siirrytään paikasta toiseen.

      • ERERWREWER

        Onko Loogisesti vaihtanut nikkiä? Kukaan muu ei ole kirjoittanut palstalla tuollaisia typeryyksiä. Kirjoittaja on pienen lapsen asteella.


    • Vai että evoluutio on ateistinen uskonto. Minkähänlaisia raiteiltasuistumisia sinun hermoradoillasi on tapahtunut?

      • dfgfrd

        Häpeätkö sinä evoluutiouskoasi?


      • dfgfrd kirjoitti:

        Häpeätkö sinä evoluutiouskoasi?

        >>Häpeätkö sinä evoluutiouskoasi?

        Evoluutio on luonnonilmiö ja sitä selittävä evoluutioteoria taas tieteilijöiden konsensuksen hyväksymä. Kummassakaan ei ole mitään hävettävää, varsinkaan meillä satunnaisilla palstapulliaisilla.

        Hihhulien oman uskon projisointi sinne missä sitä ei ole, kertoo siitä että he 1) häpeävät omaa uskoaan ja 2) haluavat siksi muiden alentuvan omalle tasolleen.

        En oikein uskalla arvella miten tällaisten defenssien kanssa hanskataan sosiaalisesti sidonnaisessa uskonyhteisön arjessa. Tsemppiä!


      • sdfsde
        Buck_Naked kirjoitti:

        >>Häpeätkö sinä evoluutiouskoasi?

        Evoluutio on luonnonilmiö ja sitä selittävä evoluutioteoria taas tieteilijöiden konsensuksen hyväksymä. Kummassakaan ei ole mitään hävettävää, varsinkaan meillä satunnaisilla palstapulliaisilla.

        Hihhulien oman uskon projisointi sinne missä sitä ei ole, kertoo siitä että he 1) häpeävät omaa uskoaan ja 2) haluavat siksi muiden alentuvan omalle tasolleen.

        En oikein uskalla arvella miten tällaisten defenssien kanssa hanskataan sosiaalisesti sidonnaisessa uskonyhteisön arjessa. Tsemppiä!

        Evoluutio on evoluutiotodistajien päässä tapahtuva harhausko, hölmöt 'konsensukset' uskoo myös satuihin.
        Siitä evoluutiouskosta on syntynyt uushihhulismi ja nämä hihhulit ovat alentaneet itsensä apinan tasolle eivätkä edes häpeä olla mielikuvitusapinoita.

        Luuletko saavasi jotain uskottavaa arvovaltaa kun käytät sivistyssanoja? Naurattaa tuollaiset halvat yritykset.


      • sdfsde kirjoitti:

        Evoluutio on evoluutiotodistajien päässä tapahtuva harhausko, hölmöt 'konsensukset' uskoo myös satuihin.
        Siitä evoluutiouskosta on syntynyt uushihhulismi ja nämä hihhulit ovat alentaneet itsensä apinan tasolle eivätkä edes häpeä olla mielikuvitusapinoita.

        Luuletko saavasi jotain uskottavaa arvovaltaa kun käytät sivistyssanoja? Naurattaa tuollaiset halvat yritykset.

        >>Luuletko saavasi jotain uskottavaa arvovaltaa kun käytät sivistyssanoja?

        En, vaan pohdin minkälaista on elämä ihmisellä, joka (todetusti) halveksuu omaa identiteettiään, mutta (luultavasti) elää yhteisössä jossa ryhmäpaine kyseisen identiteetin ylläpitoon on kova.

        Olen taipuvainen ajattelemaan ettei kovin helppoa.


      • sdfsdfsd
        Buck_Naked kirjoitti:

        >>Luuletko saavasi jotain uskottavaa arvovaltaa kun käytät sivistyssanoja?

        En, vaan pohdin minkälaista on elämä ihmisellä, joka (todetusti) halveksuu omaa identiteettiään, mutta (luultavasti) elää yhteisössä jossa ryhmäpaine kyseisen identiteetin ylläpitoon on kova.

        Olen taipuvainen ajattelemaan ettei kovin helppoa.

        Jumala antoi ihmiselle ajattelukyvyn joten älä käytä sitä. Käytä vaan sattumaa ja arpomista ja miljardeja vuosia.


      • fghfgfgh
        Buck_Naked kirjoitti:

        >>Häpeätkö sinä evoluutiouskoasi?

        Evoluutio on luonnonilmiö ja sitä selittävä evoluutioteoria taas tieteilijöiden konsensuksen hyväksymä. Kummassakaan ei ole mitään hävettävää, varsinkaan meillä satunnaisilla palstapulliaisilla.

        Hihhulien oman uskon projisointi sinne missä sitä ei ole, kertoo siitä että he 1) häpeävät omaa uskoaan ja 2) haluavat siksi muiden alentuvan omalle tasolleen.

        En oikein uskalla arvella miten tällaisten defenssien kanssa hanskataan sosiaalisesti sidonnaisessa uskonyhteisön arjessa. Tsemppiä!

        Luonnossa ei ole havaittu evoluutiota eikä missään muuallakaan.


      • sdfsdfsd kirjoitti:

        Jumala antoi ihmiselle ajattelukyvyn joten älä käytä sitä. Käytä vaan sattumaa ja arpomista ja miljardeja vuosia.

        >>Jumala antoi ihmiselle ajattelukyvyn joten älä käytä sitä.

        Tahaton ironia on tässä vahvaa. Olen vain tyytyväinen että kasvoin liberaalissa perheessä, eikä kirkosta eroaminen 18-vuotiaana ollut mikään kysymys vanhemmille. Isäni sen sijaan päätti huomaavaisuuttaan odottaa oman äitinsä kuolemaa, ennen kuin jätti eroilmoituksen. Näin konkretisoituvat erot sukupolvien välillä.

        Omat lapseni aloittavat sitten puhtaalta pöydältä syntymästään saakka, ja saavat tehdä aikanaan itse omat päätöksensä - omaa järkeään käyttäen.



      • KirkostaEronnut
        Buck_Naked kirjoitti:

        >>Jumala antoi ihmiselle ajattelukyvyn joten älä käytä sitä.

        Tahaton ironia on tässä vahvaa. Olen vain tyytyväinen että kasvoin liberaalissa perheessä, eikä kirkosta eroaminen 18-vuotiaana ollut mikään kysymys vanhemmille. Isäni sen sijaan päätti huomaavaisuuttaan odottaa oman äitinsä kuolemaa, ennen kuin jätti eroilmoituksen. Näin konkretisoituvat erot sukupolvien välillä.

        Omat lapseni aloittavat sitten puhtaalta pöydältä syntymästään saakka, ja saavat tehdä aikanaan itse omat päätöksensä - omaa järkeään käyttäen.

        Tyttäreni erosi kirkosta jo ennen minua. Se sai minut miettimään, kannattaako minun maksaa eläkkeestäni 500 egeä vuodessa palvelusta, jota en käytä. Erosin kirkosta ja olen jo vuosia laittanut kirkollisverosta säästämäni summan lapsenlastani varten perustamaani sijoitusrahastoon. Nuorempi lapsenlapseni ei ole kastettu, eikä kuulu kirkkoon. Kun saan kohta viimeisen maksuerän uuden asuntoni lainasta maksetuksi, avaan hänellekin sijoitustilin.

        Miksi maksaisin kirkolle veroa tai lahkolle kymmenyksiä? Enköhän itse kykene keksimään sillekin rahalle parempi kohteita.


      • HavaitaanKunHuomioidaan
        fghfgfgh kirjoitti:

        Luonnossa ei ole havaittu evoluutiota eikä missään muuallakaan.

        Wiki evoluution historiasta: ". Evoluutioteoria ei nykyisin ole pelkkä teoria, vaan tiedemiehet ovat hyväksyneet sen tosiasiana ylivoimaisen todistusaineiston vahvistamana. "


      • gfhfghfgh
        HavaitaanKunHuomioidaan kirjoitti:

        Wiki evoluution historiasta: ". Evoluutioteoria ei nykyisin ole pelkkä teoria, vaan tiedemiehet ovat hyväksyneet sen tosiasiana ylivoimaisen todistusaineiston vahvistamana. "

        Evoluutio on ylivoimainen valhe. Nyt ne tutkijat sitten kieltävät evoluutioteorian olemassaolon. Ei siis jäänyt evoluutiosta mitään jäljelle.


      • dfdgdfg
        KirkostaEronnut kirjoitti:

        Tyttäreni erosi kirkosta jo ennen minua. Se sai minut miettimään, kannattaako minun maksaa eläkkeestäni 500 egeä vuodessa palvelusta, jota en käytä. Erosin kirkosta ja olen jo vuosia laittanut kirkollisverosta säästämäni summan lapsenlastani varten perustamaani sijoitusrahastoon. Nuorempi lapsenlapseni ei ole kastettu, eikä kuulu kirkkoon. Kun saan kohta viimeisen maksuerän uuden asuntoni lainasta maksetuksi, avaan hänellekin sijoitustilin.

        Miksi maksaisin kirkolle veroa tai lahkolle kymmenyksiä? Enköhän itse kykene keksimään sillekin rahalle parempi kohteita.

        Ateistit eroavat rakennuksesta ja muuttaa metsään asumaan kuusen juurelle. Siellä onkin sopivat apinaolosuhteet.


      • tieteenharrastaja
        dfdgdfg kirjoitti:

        Ateistit eroavat rakennuksesta ja muuttaa metsään asumaan kuusen juurelle. Siellä onkin sopivat apinaolosuhteet.

        Huomaat kai, että tyhmyyksien päästely helpottuu, kun itse heittäytyy tyhmäksi. Tässä kohtaa kirjoituksen ymmärtämisessä.


      • sdfsdft
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Huomaat kai, että tyhmyyksien päästely helpottuu, kun itse heittäytyy tyhmäksi. Tässä kohtaa kirjoituksen ymmärtämisessä.

        Evoluutiotodistajien ei tarvitse heittäytyä tyhmäksi koska ovat jo sitä.


    • dfgfdgdf

      Evoluutiolla ei ole alkua eikä sillä ole päämäärää eikä sillä ole mitään muutakaan siltä väliltä.

    • fghfghfg

      Ateistit tekivät tarkoituksettomasta evoluutioteoriasta itselleen myyttisen uskonnon.

    • dfdgdfg

      Evoluutio on pelkkää tyhjää meteliä ja älämölöä muka apinaihmisistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe