Ihan totta

Tyttönen

Elämä kuljettaa erinäisiä teitä.. Tuovatko nämä etsintäkuulutukset Teille niitä etsimiänne ihmisiä takaisin? Minäkin lähetin eilen ainakin kahdeksan viestiä Jonelle eri tavalla muistutellen yhteisestä ajastamme, mutta ei pihaustakaan.

Lähetelkää niitä ystävänpäivä- ja pääsiäiskortteja yllätysmunineen ajallaan, ettei tarvitse jälkeen päin miettiä, olisko se Jone sittenkin ollu kaikkein onnellisin juuri mun kanssani. Miten se nyt on jaksellu näin kauan ilman mun kaiken voittavaa rakkauttani.

Lähetelkää kukkia ja osoittakaa tunteitanne, koskaan ei ole liian myöhäistä välittää lähimmäisestään -oikeesti :)

9

986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommenttina

vaan, ettei Anttikaan hassumpi ollut:)

• Mies_80

Kahdeksan... Eikö ole jo aika epätoivoista. Eikös pelkkä soitto/tekstari riitä selvittämään kiinnostaako tyypillä enään vai ei... Itse erosin noin puolivuotta sitten pitkästä suhteesta yhteisymmärryksessä, tottakai alussa hieman kaihersi jne, mutta loppujen lopuksi olen nyt onnellisempi kuin suhteen loppuaikoina. En vielä ole vakavasti otettavaa löytänyt, mutta ei tässä ole mikään kiirekkään.

• Jonen

vuoksi voisin yhdeksännenkin laittaa, eihän se ota tai annakaan. Ainut asia, että juuri suhteemme loppuaikoina välit ns. tulehtuivat.

• kävi

näin, että kun Jone odotti mua luokseen, en löytänyt rohkeutta kohdata häntä ja vetkuttelin ikävällä tavalla... ja Jonepa "pisti pillit pussiin" ja sen jälkeen yhteys katkesi...
        Jahkailu taitaa olla jonkinlainen prosessi sekin...

• odotin

Jonea Topparissa tavatakseni hänet viimein, Jone oli ehtinyt ajella kaahata kesämökilleen Nummelaan... arvatenkin harmitti...

• Mies_80
        odotin kirjoitti:

Jonea Topparissa tavatakseni hänet viimein, Jone oli ehtinyt ajella kaahata kesämökilleen Nummelaan... arvatenkin harmitti...

Anna Jonen mennä ja jatka omaa elämääsi... Ei mieskään jaksa ikuisuuksia odottaa vetkuiluja, en minä ainakaan... Elämä on rikasta jo sinällään kun sen oikein ottaa.

• Kun
        Mies_80 kirjoitti:

Anna Jonen mennä ja jatka omaa elämääsi... Ei mieskään jaksa ikuisuuksia odottaa vetkuiluja, en minä ainakaan... Elämä on rikasta jo sinällään kun sen oikein ottaa.

A...Jone on mulle niin rakas...

• Kun
        Mies_80 kirjoitti:

A...Jone on mulle niin rakas...

• Vantaakin

on ihan kiva mesta noin niinku muuten vaan :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      433
      2656
    2. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1807
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1776
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      302
      1357
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      154
      1163
    6. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      70
      1059
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      87
      1020
    8. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      1003
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      987
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      9
      949
    Aihe