Eräs nainen kertoi minulle, että odottaessaan lapsia hän kärsi raskauspahoinvoinnista eli 2kk aikana oksensi joka päivä monta kertaa kummankin lapsen odotusaikana. Naiselle seksi ei ole valtava riski"vain"huoran maineen takia vaan naiselle siihen sisältyy myös aina raskaaksi tulemisen riski, jonka seuraukset nainen kantaa yksinään ja kokee em. kaltaista kärsimystä sekä saa vielä halveksunnan jos on yh. Miehelle taas seksissä ei ole mitään riskiä, mies voi vain voittaa, status nousee ja lisääntyminen ei vaadi kuin minuutin nylkytyksen ja mies voi myös lisääntyä rajattomasti ja saada lapsia vielä 70 vuotiaanakin.
Näin ollen nainen joutuu valitsemaan kumppaninsa erittäin tarkasti ja naisen on pakko panostaa laatuun.
Naisen elämä on fyysisestikin täyttä helvettiä
29
<50
Vastaukset
"Miehelle taas seksissä ei ole mitään riskiä"
No ei nyt ihan noin. Hyvässä tapauksessa pääsee maksamaan elatusapuja 17 vuodeksi ja sittenkin vielä lisää, Sillä rahalla saa jo ihan kivan veneen tai turvaa eläkepäivät.- Naisasialooser11
Ne voi jättää maksamatta, luuletko, että jännämies maksaa penniäkään elareita?
Naisasialooser11 kirjoitti:
No sen tyyppisille kavereille ei tietysti juuri riskiä ole. Itse ei voisi kyllä huoletta panna menemään, jos yrittää yritystoimintaa pyörittää tai saada sitä venelainaa.
Yhteiskunta maksaa sen mitä joku ei itte kykene. Tavalla tai toisella.
Minusta on kiva että olet vähän alkanut ymmärtää naisia.
Vieläkin kun perehtyisit enemmän, tuo viha suurin osa naisista on ainakin minusta kunnollisia eikä niitä ole syytä haukkua.
Pahoinvointi kuuluu raskauteen mutta kaikilla se ei ole yhtä paha joillakin vie sairaalapetii.
Raskaus on seurannassa kaikilla koska siihen perustuu niin paljon riskejä ja lapsi otetaan aiemmin pois jos on raskausmyrkytys tai käynnistetään.
Synnytys käynistyminen tuntuu kuin veistä käännettäis vatsassa ja mikä kestää kuin esikoisesta yleensä 16 tuntiakin.
Aina mietin miksi olen tässä tilassa mutta pelko on aina hyvin suuri ja aina sitä toivoo erittäin lyhyttä mutta siltikin tuntuu pitkältä ajalta.
Se että mieskään ei ole jättiläinen ei ole lapsikaan ettei miehen pituus ole hyvä juttu lapsen kannalta ja sellaista pysyvää miestä on vaikea etsiä kun ne voi ollakin vain sydänmurskaajia kun niiden pysyvyydestä ei tiedä mutta ei se naisesta huoraa.- Naisasialooser11
Ethän sinä itsekkään ole kunnollinen vaikka häpeäkseni täytyy myöntää, että erehdyin luulemaan niin. Nainen joka antaa reikää ilman että miehen tarvitsee seurustella on kaukana kunnollisesta, sellainen nainen on huora.
- fhjnkl
Ethän sinä itsekkään ole kunnollinen vaikka häpeäkseni täytyy myöntää, että erehdyin luulemaan niin. Nainen joka antaa reikää ilman että miehen tarvitsee seurustella on kaukana kunnollisesta, sellainen nainen on huora.
Se on ihan sama mitä mieltä sinä olet jostain ihmisestä. Kukaan ei ota sinua vakavasti.
Jahas jos olisit ollut isäni kertomassa minulle tuon tiedon olisin noudattanut sitä.
Mutta minulle ei kukaan kertonut silloin 18 ja alle sen missä vaiheessa on seksiä saa harrastaa olematta huora.
Eikä siihen edes opeteta koulussaNaisasialooser11 kirjoitti:
Sinun opit ei ole minun korviini tullut eikä kukaan niistä kertonutkaan.
Sekä häpesin menkkojakin kun en tiennyt niistäkään mitään.
Voisit nyt sitten saarnata ihmisille miten seurustellaan minulla ei ollut käyttöohjeita siihen.
Minua ei miehistä varoiteltu.- Naisasialooser11
Kyllä sinun pitäisi varottamattakin tietää, että kyllä miehelle helppo pillu kelpaa ja että nainen saa siitä huoran maineen? Sen toki ymmärrän, että et ollut tiennyt että naisen seksisuhde MA>>>>>>parisuhdeMA eli ymmärrän jos kuvittelit kelpaavasti miehelle parisuhteeseen vaikka kelpasit vain panoksi.
- Naisasialooser11
fhjnkl kirjoitti:
Se on ihan sama mitä mieltä sinä olet jostain ihmisestä. Kukaan ei ota sinua vakavasti.
Kyllä ottaa ja minä tiedän, että sinä tiedät sen. Livenäkin eräs nainen oli kuulemma itkenyt kun"luuli"että vihaan häntä.
Kyllä sinun pitäisi varottamattakin tietää, että kyllä miehelle helppo pillu kelpaa ja että nainen saa siitä huoran maineen? Sen toki ymmärrän, että et ollut tiennyt että naisen seksisuhde MA>>>>>>parisuhdeMA eli ymmärrän jos kuvittelit kelpaavasti miehelle parisuhteeseen vaikka kelpasit vain panoksi.
Miten ihmeessä olisi tiennyt kun minun isäkin kasvatti?
Että osa miehistä on olisi vain hyväksikäyttäjiä? Ja valehtelijoita.
Kun nekin pojat jätti joiden kanssa seurustelin.
Ei tuohon ole käyttöohjeita jos haluaa olla mielyttävä miehelle alusta asti että kelpuuttaa.Naisasialooser11 kirjoitti:
Sitä paitsi miksi luokittelet naiset jotka jättää miehensä?
valtakunta kirjoitti:
Sitä paitsi miksi luokittelet naiset jotka jättää miehensä?
Tai miksi luokittelet naiset joita epäillään huorin teoista?
Silloin minulle opetti siskopuoli ”kaveri ”että kun annan sitä minusta tulee nainen.
On ihan turha syyttää naisia jos miehetkin/pojatkin on vain hyväksikäyttäjiä kun tilaisuus tulee.
Että minusta ongelma on täysin kasvatus tässä meidän asiassa minua ei ole kasvatettu samoin jos minulta kysytään ei ollenkaan.
Mutta mistä ihmeestä oot keksinyt että ihmiset ei tee tietämättään virheitä?Naisasialooser11 kirjoitti:
Mutta on turha haukkua tietämättä.
Mjaa, raskauspahoinvointi on varsin tuttua. Kärsin itsekin kummankin kanssa useamman kuukauden pahoinvoinnista ja laihduin kuin pyy maailmanmlopun edellä...raskausmyrkytyskin oli toisen kanssa. Onneksi lievä, mutta sairaalassa pitivät melkein viikon kumminkin.
Ketoarvot näytti jatkuvasti, että kuivun läpi raskauden. Radi, migreeni paheni, monet kivut paheni..onhan se aika rankaa aikaa, jos on kaikenlaista perushässäkkää vielä lisänä. Mutta onneksi tilapäistä. :)
En kuitenkaan enää kolmatta lasta alkanut tekemään, vaikka oisin ehkä voinut halutakin koska riskit määriteltiin suuriksi siihen nähden, että haluaisin ottaa sen riskin.
Yksinhuoltajuus nyt ei ole nolo juttu. Raskasta takuulla kyllä, kellä ei tukijoukkoja juuri ole tai ole ollenkaan.- Naisasialooser11
Tieskin kyllä, että raskaus on naiselle epämukava tila, mutta en tiennyt että se on tuollaista helvettiä johon liittyy tuollaisia terveysriskejäkin.
Tieskin kyllä, että raskaus on naiselle epämukava tila, mutta en tiennyt että se on tuollaista helvettiä johon liittyy tuollaisia terveysriskejäkin.
Voi olla pahempiakin helvettejä vielä, kun nämä. Jos vaikka syntyvällä lapsella on ongelmia kehityksessä tai terveydessä tai vaarassa äidin sairauksien tms. vuoksi. Se on jopa pahempi helvetti, kun omat vaivat.
Pelko on pahin helvetti kaikista.Päläpälä kirjoitti:
Voi olla pahempiakin helvettejä vielä, kun nämä. Jos vaikka syntyvällä lapsella on ongelmia kehityksessä tai terveydessä tai vaarassa äidin sairauksien tms. vuoksi. Se on jopa pahempi helvetti, kun omat vaivat.
Pelko on pahin helvetti kaikista.Jos on jokin hätätilanne lapsella tai odottavalla äidillä, jossa on vaarassa kumpi vain tai molemmatkin kuolla. Usein äidit toivovat, että lääkärit koittaa pelstaa lapsen, vaikka itse kuolisi. Usein taas näiden naisten miehet ja lasten isät taas toivovat, että lääkäri pelastaa sen äidin, vaikka lapsi kuolisi.
Lapsi on äideille useinmiten tärkeämpi, kun oma hyvinvointi tai henki. Miehille taas monesti kumppanin menetys on kovempi juttu vielä tuossa vaiheessa, kun lapsi ei konkreettisesti läsnä. Äidille se lapsi on läsnä kaiken aikaa siellä vatsassa. Sydämen alla kasvanut ja aina sydämessä.
Toki erilaisikin ihmisiä on, mutta noin yleistäen.
- pitkäpahaolo
Kokemuksesta voin kertoa, että 9 kuukautta oksensin melkein joka päivä ja lopuksi
synnytyspöydällä oksensin niin että kaarimaljat eivät riittäneet pyysin hoitajaa tuomaan ämpärin sängyn viereen. Siihen loppui lasten tekeminen, yhteen lapseen siis. Toisaalta nainen saa itse päättää lisääntyykö vai ei.
- oletmaholehmä
Toisaalta et saa itse päättää oletko viisas vai tyhmä, koska olet idiootti.
- Ei.voi.mitään
”Näin ollen nainen joutuu valitsemaan kumppaninsa erittäin tarkasti ja naisen on pakko panostaa laatuun.”
Juuri tämän laatuun panostamisen vuoksi sinusta ei tule koskaan isää. Ikävämpi homma.- Naisasialooser11
Luulet, että tuo laatuun panostaminen on huono asia meille miehille, mutta olet väärässä, se on huono asia naiselle kun paitsi huoran maineen takia niin myös jälkeläisen takia(kyllä seksistä tulee raskaaksi vaikka käyttäisikin ehkäisyä)pitää olla äärimmäisen tarkka siitä kenet päästää parittelemaan.
Niin ja miksi haluaisin naisesta saati lapsesta palloa jalkaani? Ja jos haluaisin niin on paljon naisia, joilla ei ole valinnanvaraa kuten 30v yh-äidit. - Ei.voi.mitään
Luulet, että tuo laatuun panostaminen on huono asia meille miehille, mutta olet väärässä, se on huono asia naiselle kun paitsi huoran maineen takia niin myös jälkeläisen takia(kyllä seksistä tulee raskaaksi vaikka käyttäisikin ehkäisyä)pitää olla äärimmäisen tarkka siitä kenet päästää parittelemaan.
Niin ja miksi haluaisin naisesta saati lapsesta palloa jalkaani? Ja jos haluaisin niin on paljon naisia, joilla ei ole valinnanvaraa kuten 30v yh-äidit.Aina heillä sen verran valinnanvaraa on että sinä et ole heidän valintansa.
Tjaah, mutta sinähän olet sanonut ettei sinulla ole seksuaalisia haluja eikä kyllä kykyjäkään. Sittenhän mitään ongelmaa ei ole 😊
Minusta nainen on kohtuuttomassa käytössä
elämässä.
Naiset, vaalikaamme kroppaamme, se tarvitsee suojelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6363287Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982672Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211691Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471510Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 691444
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3421414- 271328
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233