Miksi Aatami meni syömään omenan kieletystä puusta, olisi uskonut että niin ei saa tehdä. Näin muodoin mikä saa ihmisen tekemään syntiä ja ajattelemaan syntisiä ajatuksia. Tietoisena siitä, että ei hyvä heilu, ja että se on syntiä.
Miksi näin
3
146
Vastaukset
Tämä alku on kerottu Mooseksen kirjassa kuinka Jumala nukutti Aadamin ja sitten muodosti Eevan.
Siinä unessa Aadam erehtyi, kuten tiedät synti on muilla kielillä erehdys, usko Jumala eroon....
Unessa pystyy kuvittelemaan eron Isästä se ei onnistu totuudessa. Siis valveilla ei onnistu.
Unessa Aadam erehtyi. Montaakaan ei vielä ole herännyt, kun näitäkin sivuja lueskelee.
Hetkenmatkaa luettuasi Moseksen kirjaa huomaat että:
3:21 Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.
Siis vasta myöhemmin ihmisestä muodostui tämä nahkaan eli ihoon puetu keho
Paljon puhutaan kirjaimellisesta luennasta, en suinkaan ole sellaiseen käskemässä, kuitenkin olisi jotenkin muutamat kohdat ymmärretävä jotta seuraava kohta olisi edes symbolisesti järkevä- DippaDaa
Aatami ei tiennyt, mikä on oikein ja väärin. Tämänhän hän oppi vasta hyvän- ja pahantiedon puusta syötyään.
Aatami tiesi kaiken mutta unissaan alkoi epäilemään, Epäilys on erehdys, epäillä Jumalan Luomaa on erehdys.
Siksi on käsky Rakasta itseäsi niinkuin...
Sinun Itsesi on Jumalan Luomus, sen epäileminen on kaiken erehtymisen "äiti": Jokaisessa on tämä sama Itse Rakasta itseäsi niinkuin lähimmäistäsi silloin heräät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988