Vasemmistonperussuomi

Uuspuolue

Itse olen vasemmistolainen mutta kannatan tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa. Haluaisin yhdistää tietyt asiat Vasemmistoliitosta ja Perussuomalaisista. Sellaista puoluetta ei ole. Puoluetta, joka ajaisi työläisten ja työttömien asioita, köyhäillistön asioita, eikä kannattaisi tasaverotusta kuten monet persut eikä olisi niin kokoomuslainen kuin monet persut mutta olisi tiukka maahanmuuton suhteen. Maahanmuuton ongelma on se että maahamme otetaan liian paljon väkeä joka ei kykene tai halua integroitua maamme lakeihin ja tapoihin ja eivätkä he työllisty. Heistä ei tule eläkkeidemme maksajia vaan lisääntyvä kuluerä sosiaaliturvajärjestelmämme rasitteeksi. Meillä tulisi olla oikeus valita kuka saa muuttaa maahamme. Niin kuin esim Australia tekee. Koulutettua väestöä, kiinalaisia, vietnamilaisia, länsi-eurooppalaisia saisi tulla joilla on koulutusta ja muutenkin jos on varma työpaikka. Ne, jotka tulee tänne seurustelu- tai avioliittoaikeissa, saavat tulla mutta heillä ei ole oikeutta sosiaaliturvaan elleivät opi kieltä, tai opiskele tai työllisty edes osa-aikaisesti. Pakolaiset ja turvapaikan hakijat jotka ovat työttömiä ja käyvät lomailemassa omassa kotimaassaan eivät ole enää tervetulleita takaisin. Toinen asia on tuo että valtiomme omaisuutta on myyty yksityisille ja ulkomaille, se ei ole järkevää paitsi Kokoomuslaisten mielestä. Se on härskiä. Samoin malmivarantojemme myyminen ulkomaalaisille yhtiöille. Sitten on nämä muut veropetos, vakuutuskuori, veronkierto, veroparatiisi, yms jutut. En jaksa niistä edes kommentoida. Ongelmana on että maastamme virtaa rahaa enemmän ulos kuin sitä tukee sisälle. Se on vakava ongelma! Eläkkeistä voisi sanoa että niissä olisi oltava jokin katto. Samoin lapsilisät voisi olla riippuvaisia siitä että kuinka suuret ovat pääomatulot. Joku miljonääri ei tarvitse lapsilisiä vaan ne on tarkoitettu kaikkein köyhimmille.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso peukku. Tarvittais perusvasemmisto. ;)

• Kuunatsit

Tuskin enää on kommunisteja, kuten ei natsejakaan kuin muutama sata

• VaalikoneKertoo

Toisin kuin persujen propagandassa väitetään, SDPssä on kyseisten kriteerien maahanmuuttoon kriittisesti ja hyvinkin varauksellisesti suhtautuvia ehdokkaita. Demareilta löytyy samassa paketissa kaikki nuo ominaisuudet.

• djhy

Saman olen huomannut.

• Kirurgi

Ongelma on puoluekuri. Näissä isoissa puolueissa kun kansanedustaja edustaa puoluetta, ei kansaa.

• Frrf
        Kirurgi kirjoitti:

Ongelma on puoluekuri. Näissä isoissa puolueissa kun kansanedustaja edustaa puoluetta, ei kansaa.

Perussuomalaisissakin on ihmisiä vasemmalta laidalta

• Xyxy

Siniristin liitto yrittää myös puolueeksi. Kristillinen, konservatiivi ja maahanmuuttovastainen.

IPU kannattaa perustuloa. Olen paljon äänestänyt sitä.

• Maantierosvo

Liin poppoo voi siirtyä rehellisesti vihreisiin. Vasemmisto palautettava alkuperäisiin tavoitteisiin.
      Suomalaisen työväen puolustamiseen.

• Bbtr

Siis Lii itse ja muutama hörhö

• tarkennusta

Kannatan vasemmistoa = haluan lisää työttömyyttä.

• Totuudentorvio

Kannatan kokkareita = kannatan työhön ohjausta sorkkaraudalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9388
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      50
      3982
    3. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      41
      2920
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      127
      2596
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      102
      2529
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      27
      1987
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      16
      1665
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1477
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1297
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179