Täällä on viimeisen reilun kuukauden ajan aiheuttanut vaaratilanteita Vesivekin tarroissa oleva pakettiauto. Ajaa todella kovaa vauhtia Lepsämäntiellä, Myrskylinnuntiellä ja Lintuparventiellä. Ei pysähdy suojateille ja ei oikein ymmärrä, että oikealta tulevia täytyy väistää. Nimi on tiedossa, mutta en sitä tällä palstalla viitsi julkaista. Herra itse tietää niin voi muuttaa vauhdin 30km/h Lintumetsän alueella.
Klaukkala - Lintumetsä
10
2316
Vastaukset
- Iskä2lapsenkera
Saman huomannut kans aamu- ja iltapäivälenkeillä😤 😱😡
- Iskä2lapsenkera
Ajaa kovaa ylinopeutta ja ei kunnioita suojateitä😤
Toni, Toni!!!
- Lintumetsässä35vuotta
Saman huomannut itsekin kun koiran kanssa olen ollut lenkillä.
Kerran näytettiin jopa keskisormea kun varmaan kuskin mielestä ylitin kadun koirani kanssa liian hiljaa. - Puujapalikka
Keuda nurmijärven helmet näköjään tuolla töissä kun firman sivuja katsoo :D
- VesivekinALAMÄKI
Juuri näin. Vesivekille eivät ammattilaiset mene töihin.
- Sotaveteraani
Näyttää tosi huolestuttavalta onkohan toi lintumetsä se sama paikka missä väitettiin kädettömän sotaveteraanin soutaneen veneellä keskellä autotietä!Aika trolli sanon minä!
- Anonyymi
mopo onnettomuus lepsämäntiellä ,tietämättä kuka on syyllinen tai syytön olen koko kevään ihmetellyt kevari /mopopoikien rellestystä ,monikon ,jäähallin ja järvihaan alueella piittaamatta mistään liikennesäännöstä on enemmän kuin todennäköistä tapahtunut onnettomuus,
poliisiisia ,eikä vanhempia kiinnosta missä nuoriso viettää aikaansa
tehkääpä vanhemmat iltalenkki noilla alueilla ,saattaa selvitä miksi mopo ei kestä...- Anonyymi
Turha toivo.
- Anonyymi
Oletteko tulleet vanhoiksi, kun mopoilijoita kyttäätte?
- Anonyymi
volvo harmaa farmari ajaa paljon kovempaa mets kyl
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889