Täällä on viimeisen reilun kuukauden ajan aiheuttanut vaaratilanteita Vesivekin tarroissa oleva pakettiauto. Ajaa todella kovaa vauhtia Lepsämäntiellä, Myrskylinnuntiellä ja Lintuparventiellä. Ei pysähdy suojateille ja ei oikein ymmärrä, että oikealta tulevia täytyy väistää. Nimi on tiedossa, mutta en sitä tällä palstalla viitsi julkaista. Herra itse tietää niin voi muuttaa vauhdin 30km/h Lintumetsän alueella.
Klaukkala - Lintumetsä
10
2378
Vastaukset
- Iskä2lapsenkera
Saman huomannut kans aamu- ja iltapäivälenkeillä😤 😱😡
- Iskä2lapsenkera
Ajaa kovaa ylinopeutta ja ei kunnioita suojateitä😤
Toni, Toni!!!
- Lintumetsässä35vuotta
Saman huomannut itsekin kun koiran kanssa olen ollut lenkillä.
Kerran näytettiin jopa keskisormea kun varmaan kuskin mielestä ylitin kadun koirani kanssa liian hiljaa. - Puujapalikka
Keuda nurmijärven helmet näköjään tuolla töissä kun firman sivuja katsoo :D
- VesivekinALAMÄKI
Juuri näin. Vesivekille eivät ammattilaiset mene töihin.
- Sotaveteraani
Näyttää tosi huolestuttavalta onkohan toi lintumetsä se sama paikka missä väitettiin kädettömän sotaveteraanin soutaneen veneellä keskellä autotietä!Aika trolli sanon minä!
- Anonyymi
mopo onnettomuus lepsämäntiellä ,tietämättä kuka on syyllinen tai syytön olen koko kevään ihmetellyt kevari /mopopoikien rellestystä ,monikon ,jäähallin ja järvihaan alueella piittaamatta mistään liikennesäännöstä on enemmän kuin todennäköistä tapahtunut onnettomuus,
poliisiisia ,eikä vanhempia kiinnosta missä nuoriso viettää aikaansa
tehkääpä vanhemmat iltalenkki noilla alueilla ,saattaa selvitä miksi mopo ei kestä...- Anonyymi
Turha toivo.
- Anonyymi
Oletteko tulleet vanhoiksi, kun mopoilijoita kyttäätte?
- Anonyymi
volvo harmaa farmari ajaa paljon kovempaa mets kyl
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703