Tiedätkö milloin suomi kylvi ne tuhon siemenet joiden satoa nyt korjataan?
Vastaukset 6
- KunNytKerranAlotit
En, kerro toki?
Vuonna 1906. joko arvaat mitkä olivat ne tuhon siemenet?
- VIHTAKARVA
Olisiko se ollut se naisille annettu täysi yhtäläinen äänioikeus?
NÄIN ON.
Aitini kuoli viime kesänä. Perikuntaan kuuluu 5 naista. Ensin ne tappeli kuka saa kunnian siitä että äidille pidetään mahdollisimman kalliit hautajaiset. Sitten ne tappeli kuka saa teettää perunkirjoitukset. Lopulta kaikki kieltäytyivät maksamasta, ettei kukaan saa kunniaa itselleen. Kyrsiintyneenä minä lupasin maksaa perunkirjoituksen. Yksi uhkasi sen takia polttaa koko talon.
FARSSI JATKUU EDELLEEN
Tyhmin niistä valitsi asunnonmyyjän ja toiseksi tyhmin soitteli sille joka päivä ja jakeli käskyjä. Lopulta asunnonvälittäjä kyllästyi ja sanoi että hän lopettaa, juuri kun myyntikausi on parhaimmillaan. Nyt ne tappelee siitä kuka saa kunnian valita asunnonvälittäjän seuraavaksi. Kukaan ei anna periksi ettei muut saisi kunniaa.
Voi hyvin olla että talo ehtii mädäntyä ennen kuin se saadaan myydyksi. Minulle se on yks hailee, olen jo eläkkeellä.
TÄMÄ ON MALLIESIMERKKI MITEN KÄY KUN NAISET JOHTAA
Ei raamatussa turhaan lue että nainen vaietkoon seurakunnassa.
TÄMÄ PERINTÖTAPPELU KUVAA HYVIN SITÄ TILAA MIHIN NAISVALTA ON SUOMEN SAATTANUT.
Eikä asiat suoriudu ennen kuin naiset palautetaan siihen asemaan mikä niille kuuluu.- Ghettoboy
Toivon että siihen taloon muuttaa mamu perhe Irakista, Somaliasta tai Syyriasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479