KD-ehdokkaat vahvoilla tietämättömille

Testasin Hesarin vaalikonetta Pirkanmaan vaalipiirissä ja laitoin kaikkiin kohtiin vastaukseksi "En osaa sanoa".

Peräti 13 parasta ehdokasta olivat KD-ehdokkaita, kärjessä laulaja Pentti Hietanen.

Myös Puolueena KD oli ykkösenä, Keskusta kakkosena ja perää piti feministit.

Tarkoittaako tuo sitä, että KD-ehdokkaat ei yleisesti tiedä päätettävistä asioista mitään?
Mihinkä tarvitaan sellasia kansanedustajia, jotka sanoo "En osaa sanoa"?

Testasin samaa Helsinkiläisenä ja KD putosi neljänneksi.
Edelle meni piskuiset Liike nyt, RKP ja Väyrysen puolue.

18

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vaan se tarkoittaa, että SINÄ et tiedä yhtään mitään!

      • "Ei vaan se tarkoittaa, että SINÄ et tiedä yhtään mitään!"

        Mikä teitä AA-väkeä oikein pännii, kun heti menee asiattomuuksiin?


      • värilippukelpaa

        Siniristilippua en hyväksy Suomen lipuksi, sillä se on vajaamielisten merkki.


      • Älytön kannanotto, Sini-RISTI-Lippu. Pe.kun vastaukset kun korreloivat eniten kristillisten vastausten kanssa yhteen.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Ei vaan se tarkoittaa, että SINÄ et tiedä yhtään mitään!"

        Mikä teitä AA-väkeä oikein pännii, kun heti menee asiattomuuksiin?

        Älähän nyt puhu hölmöjä. SINÄ teit vaalikoneen ja vastasit jokaiseen, ettet osaa sanoa.
        SINä et siis osannut vastata yhteenkään kysymykseen etkä näinollen tiedä mitään.
        Turhaan sinä minua siitä syytät.


      • Sini-RISTI-Lippu kirjoitti:

        Älähän nyt puhu hölmöjä. SINÄ teit vaalikoneen ja vastasit jokaiseen, ettet osaa sanoa.
        SINä et siis osannut vastata yhteenkään kysymykseen etkä näinollen tiedä mitään.
        Turhaan sinä minua siitä syytät.

        Siis teki kokeen niillä vastauksilla. Eniten samoja "en osaa sanoa"- vastauksia oli kristillisillä ehdokkailla.


    • atheisti

      Ite kuopiosta ja kristityt ja kokoomus jakavat ykkössijan "Ei tiedä"-vastauksella.

      Smaa suuntaa siis kuopiossa, mutta ei yhtä toholoja kuin Mansessa

      • Näyttää siis kautta Suomen kristillisten olevan tietämättömiä.
        Pirkanmaalla heidän tietämättömyytensä on täysin ylivoimaista.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Näyttää siis kautta Suomen kristillisten olevan tietämättömiä.
        Pirkanmaalla heidän tietämättömyytensä on täysin ylivoimaista.

        Sinähän se vastasit, ettet osaa sanoa!


    • kd-debiilit

      En osaa sanoa, ei loukkaa ketään, sillä se on vajaamielisen kristityn puhetta se.

    • serious

      "En osaa sanoa" on neutraali kannanotto kyseiseen asiaan, ei sama kuin "en tiedä".

      • ettäsilleesti

        Suurin osa poliitikoista tietää vasta, kun asiantuntijat ovat heille asioista kirjoittaneet, ja piirtäneet tarkkaan erilaisten päätösten seuraukset.


    • Suvaitse.vainen

      Entä jos tulee KD:n jytky. Kaikki edellytykset on, moni ihminen on miettinyt kd:n äänestämistä, vaikka ei koekkaan kristillisiä asioita niin läheisiksi. Kd:lla on erittäin järkevä ohjelma joka sopii kaikille.

      • Odotatko siis ihmettä? Sellaista ihmettä joka tapahtui kertomuksen mukaan yli 2000 v. sitten, tosin siitä ei ole mitään historialista dokumenttia.


    • KD-

      KD-jytky tulee...!!!

      • Heh heh. Siis kun saavat neljä eduskuntaan.


    • Jos äänestää krisua, menee ääni hukkaan. Puhetta riittää ja Raamattu toimii vipuvartena, mutta kuten esim. entinen kristillisten kansanedustaja totesi, että nussittuna nukkuisit sikeämmin, kun tuki avioliiton ulkopuolista panoaan.
      Kristillisten Sari Tanus on myös malliesimerkki Raamatun Sanan tuhoamisesta epäkristillisessä suhteessaan eronneena. Sitten tuo kristillisdemokraattisten naisjärjestön puheenjohtaja, joka tuuletteli kainaloitaan eduskuntatalon rappusilla toisten natsien kanssa. Ilmeisesti KD:lla on käytännössä kaksijakoinen suhtautuminen juutalaiskysymykseen, mikä heidän mukaansa jäi toisessa maailmansodassa ratkaisematt. On siis helpompi vastata "en tiedä" kuin paljastaa todelliset karvansa.

      • Persuilla on 3 helluntailaista kansanedustajaa.
        Yksi nukkuu nussittuna paremmin, toinen tykkää naisten käsilaukuista ja kolmas kirkkohopeista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe