Testasin Hesarin vaalikonetta Pirkanmaan vaalipiirissä ja laitoin kaikkiin kohtiin vastaukseksi "En osaa sanoa".
Peräti 13 parasta ehdokasta olivat KD-ehdokkaita, kärjessä laulaja Pentti Hietanen.
Myös Puolueena KD oli ykkösenä, Keskusta kakkosena ja perää piti feministit.
Tarkoittaako tuo sitä, että KD-ehdokkaat ei yleisesti tiedä päätettävistä asioista mitään?
Mihinkä tarvitaan sellasia kansanedustajia, jotka sanoo "En osaa sanoa"?
Testasin samaa Helsinkiläisenä ja KD putosi neljänneksi.
Edelle meni piskuiset Liike nyt, RKP ja Väyrysen puolue.
KD-ehdokkaat vahvoilla tietämättömille
18
<50
Vastaukset
Ei vaan se tarkoittaa, että SINÄ et tiedä yhtään mitään!
"Ei vaan se tarkoittaa, että SINÄ et tiedä yhtään mitään!"
Mikä teitä AA-väkeä oikein pännii, kun heti menee asiattomuuksiin?- värilippukelpaa
Siniristilippua en hyväksy Suomen lipuksi, sillä se on vajaamielisten merkki.
Älytön kannanotto, Sini-RISTI-Lippu. Pe.kun vastaukset kun korreloivat eniten kristillisten vastausten kanssa yhteen.
Pe.ku kirjoitti:
"Ei vaan se tarkoittaa, että SINÄ et tiedä yhtään mitään!"
Mikä teitä AA-väkeä oikein pännii, kun heti menee asiattomuuksiin?Älähän nyt puhu hölmöjä. SINÄ teit vaalikoneen ja vastasit jokaiseen, ettet osaa sanoa.
SINä et siis osannut vastata yhteenkään kysymykseen etkä näinollen tiedä mitään.
Turhaan sinä minua siitä syytät.Sini-RISTI-Lippu kirjoitti:
Älähän nyt puhu hölmöjä. SINÄ teit vaalikoneen ja vastasit jokaiseen, ettet osaa sanoa.
SINä et siis osannut vastata yhteenkään kysymykseen etkä näinollen tiedä mitään.
Turhaan sinä minua siitä syytät.Siis teki kokeen niillä vastauksilla. Eniten samoja "en osaa sanoa"- vastauksia oli kristillisillä ehdokkailla.
- atheisti
Ite kuopiosta ja kristityt ja kokoomus jakavat ykkössijan "Ei tiedä"-vastauksella.
Smaa suuntaa siis kuopiossa, mutta ei yhtä toholoja kuin MansessaNäyttää siis kautta Suomen kristillisten olevan tietämättömiä.
Pirkanmaalla heidän tietämättömyytensä on täysin ylivoimaista.Pe.ku kirjoitti:
Näyttää siis kautta Suomen kristillisten olevan tietämättömiä.
Pirkanmaalla heidän tietämättömyytensä on täysin ylivoimaista.Sinähän se vastasit, ettet osaa sanoa!
- kd-debiilit
En osaa sanoa, ei loukkaa ketään, sillä se on vajaamielisen kristityn puhetta se.
- serious
"En osaa sanoa" on neutraali kannanotto kyseiseen asiaan, ei sama kuin "en tiedä".
- ettäsilleesti
Suurin osa poliitikoista tietää vasta, kun asiantuntijat ovat heille asioista kirjoittaneet, ja piirtäneet tarkkaan erilaisten päätösten seuraukset.
- Suvaitse.vainen
Entä jos tulee KD:n jytky. Kaikki edellytykset on, moni ihminen on miettinyt kd:n äänestämistä, vaikka ei koekkaan kristillisiä asioita niin läheisiksi. Kd:lla on erittäin järkevä ohjelma joka sopii kaikille.
Odotatko siis ihmettä? Sellaista ihmettä joka tapahtui kertomuksen mukaan yli 2000 v. sitten, tosin siitä ei ole mitään historialista dokumenttia.
- KD-
KD-jytky tulee...!!!
Jos äänestää krisua, menee ääni hukkaan. Puhetta riittää ja Raamattu toimii vipuvartena, mutta kuten esim. entinen kristillisten kansanedustaja totesi, että nussittuna nukkuisit sikeämmin, kun tuki avioliiton ulkopuolista panoaan.
Kristillisten Sari Tanus on myös malliesimerkki Raamatun Sanan tuhoamisesta epäkristillisessä suhteessaan eronneena. Sitten tuo kristillisdemokraattisten naisjärjestön puheenjohtaja, joka tuuletteli kainaloitaan eduskuntatalon rappusilla toisten natsien kanssa. Ilmeisesti KD:lla on käytännössä kaksijakoinen suhtautuminen juutalaiskysymykseen, mikä heidän mukaansa jäi toisessa maailmansodassa ratkaisematt. On siis helpompi vastata "en tiedä" kuin paljastaa todelliset karvansa.Persuilla on 3 helluntailaista kansanedustajaa.
Yksi nukkuu nussittuna paremmin, toinen tykkää naisten käsilaukuista ja kolmas kirkkohopeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973