Onko neidolla sydänsuruja?
Vastaukset 10
- Jumu
Almaa harmittaa kun tyttöystävä motkottaa päivittäin Alman kymmenistä liikakiloista ja epäterveellisestä ruokavaliosta.
- Kilot.kunniaan
Onko niilla sadoilla tuhansilla Alman näköisillä suominaisilla myös sydänsuruja.
- YSL
On täällä myös meitä hoikkia ja itsestään huolta pitäviä naisia.
- dsjhtccij
Ei se aina syömisestä tai ryyppäämässä johdu. Voi olla terveyssyitä..
Esko Salmisen tytär lihoi aivoleikkauksen jälkeen seitsemän ? kiloa päivässä ja paino nousi 30-50kg. Lääkäritkään eivät ole osanneet auttaa eikä laihdutus ole onnistunut.
Ei tuo suoraan Almaaan liity, mutta kertoo sen että aina ei itse voi painoonsa vaikuttaa.- LääGary
Almalla ei ole selkärankaa painonsa hallitsemiseen. Pizza ja sidukka maistuu liian hyvin.
- SelkärankaaSeVaatii
Täällä onkin jo näköjään joku kerinnyt ilmoittamaan, että törkeä ylipaino aina itsestä johdu. Onkin vaikea arvata, että millainen tuon kommentin kirjoittajan painoindeksi on....NOT! :D
Jos ylipaino johtuu jollain yhdellä miljoonasta jostain muusta kuin oman selkärangan puutteesta, niin siitä on turha edes mainita. Itseään niskasta kiinni vaan ja elämäntavat kuntoon!- Jxhkygv
Todennäköisesti sinua laihempi ja älykkäämpi..
- origin.fitness._aki
Alma on Suomen kaunein nainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557