Lestadiolaisena en äänestäisi Tähtiliikettä!

VoiVäykkyMinkästeit

Kuuntelin Tähtiliikkeen vaalibiisin. Todella rasistinen ja ahdasmielinen biisi.
YouTube ehdotti myös muita Jössen biisejä. Lestatkin saavat kuulla kunniansa näissä rasistisissa kappaleissa. Tosi huonolle tuulelle tulin Jössen biisejä kuunnellessa, joten minä en voi hyvällä omalla tunnolla ääntäni antaa yhdellekään Tähtiliikkeen edustajalle. Kyllä, ääneni taitaa tänä vuonna mennä demareille.

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jösse.uus.irwin

      Jösse Järvenpäällä on hyviä biisejä.

      • GriepJuki

        Yrittää kovasti matkia Irwiniä. Liian samanlaisia biisejä ja kaikissa öyhöttää samalla tavalla.
        Itse en lestadiolaisena suosi Jössen biisejä. Kuuntelen mieluummin Juha tapiota, Hanna Ekolaa, Samuli Edelmannia, Sakari Kuosmasta, Cuulasta ja A-Menia.
        Jösset ja Irwinit myös eivät minun levylautasellani soi!

        Itse en äänestä Keskustaa, sillä se on unohtanut lapsiperheet ja maakunnat. Ääneni menee persuille.


    • LestaSipilä

      Mahtava juttu. En haluaisikaan mitään hihhuleita Tähtiliikkeeseen. Lestadiolaiset äänestäkööt jatkossakin Keskustaa.

      • GriepJuki

        Kuka on kertonut, että lestadiolaiset äänestäisivät vain Keskustaa?
        Kyllä meissä on myös muiden puolueiden äänestäjiä. Ja lestadiolaisia on ehdollakin myös muissa puolueissa, jopa Tähtiliikkeessä on vanhoillislestadiolainen ehdokas. Kannattaisi ottaa asioista vähän enemmän selvää, kun tulee tänne perusteettomia valheita latelemaan.

        Tällä hetkellä lestadiolaiset ovat olleet sangen tyytymättömiä Keskustan linjaan. Lestadiolaisina olemme valtavirtaa konservatiivisempia. Emme äänestä liberaaleja. Keskustakin on näitä nykyjä liian liberaali. Jopa liberaalimpi monin paikoin, mitä SDP.
        Vaikka me lestadiolaiset olemme konservatiiveja, meissä löytyy myös vihreiden kannattajia.
        Emme sekoita politiikkaa ja uskontoa keksenään. Itse en kuitenkaan halua lestadiolaisena äänestäsä Tähtiliikettä, koska se on aivan liian populistinen ja asioita yleistävä puolue.
        Eikä Paavo Väyrysen änkyröivällä meiningillä saada mitään aikaseksi. Politiikka ei ole sooloilua, vaan siellä on pakko voida tehdä myös kompromisseja. Väykästä ei ole sellaiseen.

        Keskusta on valumassa kovaa kyytiä lestadiolaiseliitin puolueeksi Kokoomuksen ohella. Huomatkaa, ettei kaikki lestadiolaiset ole eliittiä. Meissä on myös duunareita, maatilallisia, taiteilijoita jne. Elitismi ei ole lestadiolaisuudessa kirosana, mutta jos itse et kuulu eliittiin, niin silloin on typerää äänestää puolueita, jotka ajavat eliitin asioita! Siksi Persut! Ääneni menee heille!


    • Musikantti-Antti

      Jössse on Ö-luokan muusikko, joka tavoittelee näkkileipää rasisteja nuolemalla.

    • Pieti

      On myös sanottu että Sipilän pankki-, ja pörssiporhoja suosivan politiikan takia
      petetyiksi itsensä tunteneet lestat nyt joukkoäänestäisivät Tähtiliikettä !

      • Pohhui

        Enpä oikein usko, että lestadiolaisia kiinnostaisi äänestää Venäjä-mielistä puoluetta. Vanhat kommunistit äänestävät Tähtiliikettä.


    • hiihtäjä47

      Se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa,eli tekeekö lestat muuta kuin lapsia ja saavat kovia lapsilisiä,että tekevätkö lestadiolaiset ollenkaan tavallisia töitä?

    • päättäjät-vaihtoon-nyt

      Älkää ainakaan keskustaa äänestäkö. Paras vaihtoehto on Perussuomalaiset. Katsokaa heidän vaalivideo niin tiedätte, MIKSI Perussuomalaiset on ainoa oikea vaihtoehto. Sipilän keskusta huonoin vaihtoehto.

      Juha Sipilä on tullut tunnetuksi pääministerinä siitä, että on kaikessa asettanut omat ja sukulaistensa bisnesedut kaiken muu edelle. Jälleen yksi Sipilän sukulainen on saanut talousrikossyytteet. Sipilän vaimon veli Miika Juntunen on syytettynä törkeästä kirjanpitorikoksesta sekä veropetoksesta.

      Juha Sipilä on itse tunnettu veronkiertäjä. Hän on varmaan konsultoinut Juntusta veroasioissa...

    • näin.ennustan

      Tuleva hallitus:
      Sdp, kok, vihr, rkp, vas, kd ja 7 tähteä
      Ulos hallituksesta jäävät:
      Kesk, ps ja Nyt liike

      • hiihtäjä47

        Kokoomus jää oppositioon


      • velkakellofi
        hiihtäjä47 kirjoitti:

        Kokoomus jää oppositioon

        Toivotaan niin. JOS kokoomus jatkaa hallituksessa, valtion velka kasvaa.
        http://www.velkakello.fi


    • Biisit on siionissa synniksi saarnattu.

    • maantapasipilöidä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe