Kotitehtäviä naiselle

kilttituhma

Joku tällä palstalla oli joskus pyytänyt saada eroottisia tehtäviä suoritettavakseen etänä ja sit raportoi miten oli sujunut. Musta ajatus oli tosi kiihottava niin ajattelin mäkin kysyä, löytyiskö täältä mulle käskyttäjä tai useampi. Suoritan tehtävät jos pystyn ja kerron, miten meni. En kuitenkaan videoi tms mitään. Olen 28-v nainen, brunette, pitkätukkainen, ihan kohtalaisen kivan näköinen vaik en mikään huikea kaunotar. Olen parisuhteessa, mutta asutaan eri kaupungeissa. Leluja mulla on käytössä kauko-ohjattava vibraattori, imukuppidildo ja käsiraudat, ja sit tietty kaikki sellainen perus, mitä kotoa nyt sattuu löytymään. (Löylykauhaa ei löydy, joten vitsiniekan ei hyödytä heitellä sitä.)

32

1283

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

Kiva! Tokihan sinulle tehtäviä annetaan. Kuinka usein tapaat parisi ja matkustatko hänen luo vai tuleeko hän luoksesi? Onko hän mies vai nainen ja kuinka avoimesti hän suhtautuu seksiin? Siksi kysyn, että kuinka hänen voi olettaa suhtautuvan siihen, että olet jotenkin erityisesti valmistellut tai valmistautunut tulevaan tapaamiseenne. Odotuksen kutkuttava tunne tuntuu erittäin kiihottavalta.. Ja mikään ei ole sen ihanampi, kun tauon jälkeen tavata oma nainen kiimaa valuvana..

• kilttituhma

Nähdään viikonloppuisin. Hän tulee useimmiten tänne mut joskus mä meen hänen luo. Hän on mies ja suhtautuu seksiin tosi avoimesti.

• Syntisenkiihottavaa

Tässä eka tehtäväsi: dildo käsilaukkuun ja huomenna käyt vaatekaupoilla, etsit punaisen paidan mustat farkut, sovituskoppiin, puet sovitettavat vaatteet päällesi, farkut jätät niin, että mahdut työntämään dildon pilluusi, ilman surinaa. Työntelet dildolla vähintään 5 minuuttia niin, ettet kuitenkaan ehdi huipulle, otat kuvan peilistä kännykameralla dildo syvällä sisälläsi, palautat vaatteet hyllyyn ja laitat sopivasti rajatun kuvan rakkaallesi tekstin kera "sopiskohan nää vaatteet mulle?". Kuvaile fiiliksiä tänne, ennen sovitusta, sen aikana ja poistuttuasi kaupasta.

• Kikkeliskok

Tehtävä: Valmistautuminen tapaamiseen.
      Kun miehesi on seuraavan kerran tulossa luoksesi, valmistaudu tapaamiseen kunnolla, kuin olisit menossa treffeille. Sovi että tapaatte jossain muualla kuin kotiovellasi, esim. kaupan luona tms.. Laittaudu nätiksi. Käy suihkussa ja trimmaa karvat miestäsi miellyttävään pituuteen ja laita tukka ponnarille päälaelle. Meikkaa hyvin, ei överisti, mutta sellainen kivan seksikäs silmiä korostava meikkaus. Sipaise niskaasi hieman omaa tuoksuasi, mieluiten sitten juuri ennen tapaamishetkeä, jotta tuoksu ei pääse haihtumaan. Sitten se juttu. Valitse omasta mielestä seksikkäimmät alusvaatteesi ja pue ne päällesi. Sitten valitse säähän verrattuna vähän liian lämmin pitkä takki. Jätä pukematta välikerroksen vaatteet, eli pelkkä takki, pitkävartiset saappaat ja alusvaatteet riittää, mutta jos takki ei ole riittävän pitkä, niin joudut laittamaan housut. Siinä tapauksessa jätä pikkuhousut pois. Tavattuasi miehesi kerro, että olet hieman valmistautunut, mutta saat nähdä yllätyksen vasta kotona. Pitkitä vielä vähän odotusta, käykää yhdessä vielä kahvilla/teellä, muista kiehnätä miehesi lähellä, mutta pidä takki visusti kiinni ylös saakka.. ja kotiin saakka. Hauskoja leikkihetkiä!

• Kikkeliskok

Kilttituhma, onko viikonloppuna tiedossa parisuhdeaikaa?

• Syntisenkiihottavaa

Kilttituhma, aloitko heti tottelemattomaksi vai menikö pupu pöksyyn jo nyt? Jos tehtävä edelleen tekemättä, tottelemattomuuden vuoksi käytä sovituskopissa värinää ja sauvo orkkuusi saakkaa. Odotan toimintaa ja kommenttejasi maanantain aikana.

• kilttituhma

Tehtävä suoritettu. Yritin käydä perjantaina suorittamassa sen, mutta vaatekopissa johon menin oli kameravalvonta, niin en voinut, ja sit seuraavassa vaik sopivat vaatteet löytyi hyvin ja ei ollut valvontaa niin oli tosi paljastavat sovituskopin ovet, enkä uskaltanut. Sit lopulta tänään vaan kasasin itseni ja menin yhdessä liikkeessä sellaiseen koppiin, mis oli ovena verho. Vähän kyllä stressasi kun sitä ei sit tietty saanut lukkoon ja jännitti niin paljon, et kädet tärisi, kun pelkäsin, että joku huomaa ja vartija tulee tms. Tottelin sua ja laitoin värinän päälle, koska tosiaan aiemmin epäonnistuin tehtävässä. En oo ennen tehnyt mitään noin rohkeeta ja jännityksen takia kesti vähän aikaa, että pääsi tunnelmaan, mutta sit kun dildo oli vähän aikaa värissyt sisällä niin se et oli julkisella paikalla ja vois jäädä kiinni, alkoi olla tosi kiihottavaa. Mä kyllä fuskasin ihan vähän siinä kiimassa ja otin puolisolle kuvan sijaan muutaman sekunnin videon. Toivottavasti se on ok? Mun dildo pitää aika kovaa ääntä, ja siinä sovituskopin ulkopuolella ei ollut paljon liikennettä mut välillä jonkin verran kuitenkin. Sit kun aloin olla jo aika loppusuoralla, niin joku pysähtyi siihen aika lähelle joksikin aikaa, kun kuulin, että siinä sovituskopin edessä olevassa rekissä olleita henkareita kolisteltiin ja sit tulikin ihan hiljaista. Se viivytti orkkua jonkun verran ja en vähään aikaan uskaltanut liikkua yhtään enkä uskaltanut ees laittaa värinää pois ja se oli tosi hankalaa, kun yhtä aikaa oli laukeamaisillaan ja dildo värisee pimpissä mut sit samalla jännittää ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Sit kuulin, että se tyyppi käveli pois ja kun se välitön kiinni jäämisen pelko meni ohi niin keho varmaan rentoutu sen verran että tulikin tosi iso orkku. Kun olin valmis niin jätin vaan vaatteet koppiin, koska mua pelotti, et mitä jos se siinä ulkopuolella seisonut tyyppi olikin kuullut mut ja tajunnut, mitä tapahtuu, ja sit jäänyt katsomaan kuka sieltä kopista lähtee, niin halusin päästä nopeesti kaupasta ulos. Oli kyllä tosi jännittävää ja kiihottavaa.

• Syntisenkiihottavaa

Hyvä alku, huomenillalla saat uuden tehtävän. Kuvasit sopivan yksityiskohtaisesti tilanteen. Kerro vielä mitä mieskaverisi vastasi lähetettyäsi videon?

Koska olit hieman tuhma ja fuskasit kuvan otossa, suoritat maanantaina pienen välitehtävän: käyt ostamassa lähimarketista vain 4 ostosta: 1 kpl banaani, 1kpl hyllyn paksuin kesäkurpitsa, makukondomipaketti ja liukkaripullo. Kassalla tarkkaile myyjän reaktioita ja kerro miten myyjä reagoi ostoksiisi ja mitkä oli omat tuntemuksesi, huomasiko kukaan muu ostosvalikoimaasi ja miltä se sinusta tuntui..

• Syntisenkiihottavaa

Seuraava tehtäväsi liittyy ostettuihin tarvikkeisiin... Käytä yksi makukondomi näin; rullaa kondomi banaanin päälle, työnnä se pilluusi ja tee sillä panoliikkeitä 10 kertaa. Ota kuva banaanista kiimaisessa pillussasi, ime banaania makukondomin kanssa ja ota siitäkin kuva.. Arvaatkin jo seuraavan... Rullaa uusi kondomi kesäkurpitsalle, liukkaria pintaan ja pilluusi myös. Kurpitsaa pilluun, ensin kuva tästä hehkeästä hetkestä ja se jälkeen runkkaa kurpitsalla kunnes tulet.. Lähetä mieskaverillesi em. kuvat ja tekstiksi jotakuinkin, "onpa rietas olo näiden jälkeen" mutta itsellesi sopivin sanoin..

Koska jätit vaatteet sovituskoppiin, joudut tekemään mainitut temput pimeän aikaan, makarissa verhot auki ja valot päällä..

Kainen tehtyäsi, raportoi tänne miten meni ja fiilikset..

Tehtävät pitää olla tehtynä tiistain aikana tai tulee rangaistustehtävä..

• Syntisenkiihottavaa

Jokos Kilttituhma kävit kaupassa, eikö tehtävä miellyttänyt, aika kortilla vai viivytteletkö tahallasi, jotta saat hiukan lisähaasteita tehtävään?

• Kilttituhma

Kesti vastata kiireiden takia! Tehtävä suoritettu kyllä jo maanantaina. Kaupassa käymisen ajatus kyllä hävetti, kun jännitin kassaa. Siinä tavaroita koriin valitessa ei ollut nolo olo, mutta kassajonossa kyllä. Kassa oli sellainen ehkä nelikymppinen nainen. Ensin meni hihnalla kortsut ja sit banaani ja sit kesäkurpitsa ja sit liukkari. Siinä kesäkurpitsan kohdalla, mitä nyt kehtasin katsoa, kassaa taisi vähän alkaa hymyilyttää, ja sit liukkarin kohdalla ei enää oikein pitänyt pokka, ja sit kun mä näin sen, mua meinasi alkaa naurattaa ja häpeä itse asiassa vähän haihtui. Kassa hymyili leveästi ja toivotti oikein mukavaa iltaa, ja itse asiassa se oli aika kiihottavaa. En tiiä oliko katseessa flirttiä, mutta vähän siltä tuntui. Sen verran jopa, että kotiin päästyä piti vähän kosketella.

Toisen tehtävän suorittaminen oli tosi kivaa. Banaani oli aika paksu ja sellainen vähän käyrä, ja tuntui tosi hyvältä, ja liikkeiden laskeminen ja kuvien ottaminen oli kiihottavaa. Kuvista sain kumppanilta palkaksi oikein kivan runkkausvideon. Mut valitettavasti mun täytyy tunnustaa, etten saanut kesäkurpitsaa työnnettyä pilluun. Yritin kyllä, mut se oli liian iso tai mä liian tiukka. Tai sit en vain osannut... Hoitelin sit yrittämisen jälkeen itseni loppuun banaanilla. Suoritin tehtävän käskyn mukaan verhot auki ja valot päällä. Asun toisessa kerroksessa ja melkein vasta päätä on toinen talo, niin tuntui kyllä aika uskalletulta. Enemmän kuin se, näkeekö joku, stressasi itse asiassa se, että mä en näe, jos joku näkee. Olisin halunnut tietää, katsotaanko mua. Toisaalta jos olisin tiennyt, en kyllä varmaan olisi kehdannut tehdä mitä tein... Mut pikkuhiljaa kun aloin päästä vauhtiin niin tuli sellainen olo, että oon kuitenkin kotonani ja jos joku katsoo, niin katsokoon. Taisin vähän ajatella, että annetaan sit jotain katsottavaakin.

• Syntisenkiihottaaa
        Kilttituhma kirjoitti:

Kesti vastata kiireiden takia! Tehtävä suoritettu kyllä jo maanantaina. Kaupassa käymisen ajatus kyllä hävetti, kun jännitin kassaa. Siinä tavaroita koriin valitessa ei ollut nolo olo, mutta kassajonossa kyllä. Kassa oli sellainen ehkä nelikymppinen nainen. Ensin meni hihnalla kortsut ja sit banaani ja sit kesäkurpitsa ja sit liukkari. Siinä kesäkurpitsan kohdalla, mitä nyt kehtasin katsoa, kassaa taisi vähän alkaa hymyilyttää, ja sit liukkarin kohdalla ei enää oikein pitänyt pokka, ja sit kun mä näin sen, mua meinasi alkaa naurattaa ja häpeä itse asiassa vähän haihtui. Kassa hymyili leveästi ja toivotti oikein mukavaa iltaa, ja itse asiassa se oli aika kiihottavaa. En tiiä oliko katseessa flirttiä, mutta vähän siltä tuntui. Sen verran jopa, että kotiin päästyä piti vähän kosketella.

Toisen tehtävän suorittaminen oli tosi kivaa. Banaani oli aika paksu ja sellainen vähän käyrä, ja tuntui tosi hyvältä, ja liikkeiden laskeminen ja kuvien ottaminen oli kiihottavaa. Kuvista sain kumppanilta palkaksi oikein kivan runkkausvideon. Mut valitettavasti mun täytyy tunnustaa, etten saanut kesäkurpitsaa työnnettyä pilluun. Yritin kyllä, mut se oli liian iso tai mä liian tiukka. Tai sit en vain osannut... Hoitelin sit yrittämisen jälkeen itseni loppuun banaanilla. Suoritin tehtävän käskyn mukaan verhot auki ja valot päällä. Asun toisessa kerroksessa ja melkein vasta päätä on toinen talo, niin tuntui kyllä aika uskalletulta. Enemmän kuin se, näkeekö joku, stressasi itse asiassa se, että mä en näe, jos joku näkee. Olisin halunnut tietää, katsotaanko mua. Toisaalta jos olisin tiennyt, en kyllä varmaan olisi kehdannut tehdä mitä tein... Mut pikkuhiljaa kun aloin päästä vauhtiin niin tuli sellainen olo, että oon kuitenkin kotonani ja jos joku katsoo, niin katsokoon. Taisin vähän ajatella, että annetaan sit jotain katsottavaakin.

No olet sä kyllä kiltin tuhman tottelevainen, erittäin osuva nimimerkki sulla, jos oikeesti nämä teit! Olis kyllä piilokamerakamaa tuo sun kauppareissu ;) rohkeutesi ja nöyrtymisesi mun tehtäville saa mutkin jo kovaksi, lukiessani tekstiäsi.. Osaat myös kiihottavasti kuvailla tuntemuksiasi..

No mutta uusia nautintoja ja haasteita kohti.. Niitähän tänne tulit hakemaan, joten saamasi pitää.. Seuraava kauppareissusi suuntautuu lähimpään seksivälinekauppaan! Mukaan lähtee ostosta, sellainen perus anustappi (10cm pitkä ja n. 1,5-2 cm paksu) ja toinen on klitorispumppu (saa olla väriseväkin jos haluat investoida lisänautintoon, edullinen pelkkä imutoimintokin riittää)..

Sitten tärkeinpään, kotiinpäästyäsi on aika nautiskella.. Voitele peppuaukkosi ja tappi aiemmin ostamallasi liukarilla, sitten vaan tappia peppuun! Kun hieman totut tunteeseen, oma dildosi pilluun surisemaan ja klittapumppu imemään klitoristasi. Kun klitta herkistyy sopivasti, vaihda sormi klitale ja tee pyörittävvä liikettä.. Yritä kestää ainaakin vartti laukeamatta, lopulta anna mennä, älä sammuta dildon surinaa heti tullessasi, keskity antamaan pepun supistella tapin ympärillä ja pillun dildon ympärillä. Kuvaa tänne mahdollisimman tarkkaan tuntemuksiasi sessiosta..

Aikaa keskkviikkoiltaan saakka täyttää tämä tehtävä..

• Syntisenkiihottavaa

Määräaika meni, joten jos on vielä tekemättä, anaalitapin pitää olla pumpattava ja on myös sopivasti pumppua käytettävä.. Vai joko noinkin lupaavalla naisella meni pupu pöksyyn?

• Kilttituhma
        Syntisenkiihottavaa kirjoitti:

Määräaika meni, joten jos on vielä tekemättä, anaalitapin pitää olla pumpattava ja on myös sopivasti pumppua käytettävä.. Vai joko noinkin lupaavalla naisella meni pupu pöksyyn?

Tehtävä on vielä suorittamatta... :( mun pitää nyt valitettavasti pyytää siihen helpotusta. En nimittäin voi valitettavasti kuluttaa tehtäviin kauheasti rahaa, koska sitä menee kaupunkien välillä matkustamiseen niin paljon. Voisin ostaa joko pumpun tai tapin ja ehkä suorittaa korvaukseksi jonkun lisätehtävän? Kumpi olisi tärkeämpi? Itse ajattelisin, että ehkä tappi, koska pepussa ei ole koskaan ollut mitään ja klitoriksen stimuloimiseen sopii hyvin myös se mun kaukoohjattava vibra...? Anteeksi, että olen ollut tottelematon.

• Kikkeliskok
        Kilttituhma kirjoitti:

Tehtävä on vielä suorittamatta... :( mun pitää nyt valitettavasti pyytää siihen helpotusta. En nimittäin voi valitettavasti kuluttaa tehtäviin kauheasti rahaa, koska sitä menee kaupunkien välillä matkustamiseen niin paljon. Voisin ostaa joko pumpun tai tapin ja ehkä suorittaa korvaukseksi jonkun lisätehtävän? Kumpi olisi tärkeämpi? Itse ajattelisin, että ehkä tappi, koska pepussa ei ole koskaan ollut mitään ja klitoriksen stimuloimiseen sopii hyvin myös se mun kaukoohjattava vibra...? Anteeksi, että olen ollut tottelematon.

Asiallisen tapin saa alle kympillä, se varmasti riittää. Vai matkustat paljon kaupunkien välillä. Syntisenkiihottavaa keksii varmasti sinulle sopivan tehtävän matkaviihdykkeeksi..

• Kikkeliskok
        Kikkeliskok kirjoitti:

Asiallisen tapin saa alle kympillä, se varmasti riittää. Vai matkustat paljon kaupunkien välillä. Syntisenkiihottavaa keksii varmasti sinulle sopivan tehtävän matkaviihdykkeeksi..

Itseasiassa saatkin matkaviihteeseen liittyvän tehtävän samantien. Käy lainaamassa kirjastosta joku eroottisen kirjallisuuden klassikkotyyppinen kirja, sellainen, jonka vähänkin sivistyneemmät ihmiset tietävät eroottiseksi. Fifty Shades of Gray tms. Sitten seuraavalla matkalla alat lukemaan sitä siten, että joku tai jotkut kanssamatkustajat varmasti näkevät mistä kirjasta on kyse. Kun kirjassa tulee kohta, joka on sinusta erityisen mieluinen, niin eläydy tsrinaan ja vinkaise vaimeasti itseksesi, mutta kuitenkin niin, että kanssamatkustaja huomaa.

• Syntisenkiihottavaa
        Kilttituhma kirjoitti:

Anteeksipyyntö hyväksytty, ei toki ole tarkoitus rahojasi tuhlata turhan takia.

Eli joo se edullinen tappi riittää. Hankittuasi sen, kotona liukkaria peppuun ja liukastettu tappi paikoilleen. Imukuppidildo pilluun ja värisevällä klitalta orgasmiin saakka..

Hyvitys tottelemattomuudestasi: seuraavan kerran mieskaverisi kanssa yhtyessä, käytä tappia, asentona nainen vatsallaan, jalat harallaan, sun kädet kiinni käsiraudoilla sängynpäätyyn.

Raportoi tapin hankintakäynti, yhdistelmän kokeilu kotona ja hyvitystehtävä omien tuntemustesi osalta.

• Syntisenkiihottavaa
        Syntisenkiihottavaa kirjoitti:

Anteeksipyyntö hyväksytty, ei toki ole tarkoitus rahojasi tuhlata turhan takia.

Eli joo se edullinen tappi riittää. Hankittuasi sen, kotona liukkaria peppuun ja liukastettu tappi paikoilleen. Imukuppidildo pilluun ja värisevällä klitalta orgasmiin saakka..

Hyvitys tottelemattomuudestasi: seuraavan kerran mieskaverisi kanssa yhtyessä, käytä tappia, asentona nainen vatsallaan, jalat harallaan, sun kädet kiinni käsiraudoilla sängynpäätyyn.

Raportoi tapin hankintakäynti, yhdistelmän kokeilu kotona ja hyvitystehtävä omien tuntemustesi osalta.

Joko olet sen tapin hankkinut, entä kokeillut kotona. Ellet ole, tässä on määräaika, eli tämä osuus tehtävästä pitää olla suoritettu ja raportoitu viimeistään perjantaina tai tulee lisähaastetta. Pääsiäisen aikana pitää hoitaa hyvitystehtävä (jos siis tapaatte) ja raportoida sekin viimeistään ensi viikon tiistaina.

• Siiriliini

Moikka. Mä olen tämmöinen 20v sinkku opiskelijatyttö ja seurasin kans sitä edellistä keskustelua. Olen todella viattoman oloinen ja semmoinen kiltti luonnollisen blondi pieni tyttö. Kukaan tuskin uskoisi koskaan, että kuinka kiero mieleni aina toisinaan on.. Luin tätä teidän keskustelua äsken junassa ja huomasin ylös noustuani, että penkkiin oli ilmestynyt pieni märkä läntti... Hupsis.. Kosteusongelmia uhkaa olla vähän liiankin usein, mutta siitäkös mieleni innostuu entisestään... Ajattelin liittyä mukaan tekemään näitä tehtäviä, katsotaan mitä tästä tulee. Mulla ei ole mitään leluja, koska en ole koskaan kehdannut hankkia.

• Kikkeliskok

Hyvä! Sittenpä ensimmäinen tehtäväsi liittyykin lelun hankkimiseen. Jos kerran matkustat junalla, niin ilmeisesti et asu aivan syrjäkylillä. Niinpä ensimmäiseksi saat googlata sinua lähinnä olevan aikuisten leluja myyvän liikkeen ja mennä valitsemaan sieltä paikanpäältä itsellesi sopivan kokoinen ja hintainen dildo. Ja kun ujous vaivaa, niin lääkkeeksi siihen saat kysyä myyjältä apua. Kerto hänelle, että olet hankkimassa ensimmäistä leluasi ja pyydä häntä kertomaan eri mallien ominaisuuksista ja miten niitä kuuluu käyttää. Sitten raportoit tänne miltä sinusta tuntui siinä ennen kysymistä, opastuksen aikana ja kotiin kiiruhtaessasi.

• Siiriliini

Saisko tän suorittaa verkossa seikkaillen ja sieltä tilata? Tai no, sekin on vähän arveluttavaa jos joku päätyy tutkimaan mun selaushistoriaa ja löytää sieltä jotain tämmöisiä hakuja. Huh, mä pyydän, eikö verkkoseikkailu olisi jo riittävän kuumottavaa..?

• Tehtävä

Kiinnostaisiko siiriliiniä tehtävä tehtävästä? Olen m34 vuotias rakennus alalla oleva yrittäjä.. perhettäkin löytyy joten olisi kiva vähä saada jännitystä.. noh täs olis sulle tehtävä. seuraavan kerran kun kuljet julkisilla niin hierot itseäsi samalla kun luet vaikka näitä sivuja. Takin voit laittaa suojaksi mutta muuten oot vaa niin että sua ei haittaa jos joku näkee.. orgasmin voit suorittaa omissa oloissa vaikka vessassa.. raportoi tänne kuinka tilanne sujui.. jos on uskottava kertomus niin voit antaa mulle tehtävän jonka pyrin toiveesi mukaan toteuttaa.. ps. Ilm. jos kiinnostaa tämmöne ns.leikki..

• Kikkeliskok
        Siiriliini kirjoitti:

Saisko tän suorittaa verkossa seikkaillen ja sieltä tilata? Tai no, sekin on vähän arveluttavaa jos joku päätyy tutkimaan mun selaushistoriaa ja löytää sieltä jotain tämmöisiä hakuja. Huh, mä pyydän, eikö verkkoseikkailu olisi jo riittävän kuumottavaa..?

Tällaisilla sivuilla käydessä kuuluu käyttää tietokoneissa ja mobiililaitteissa selaimen incognito-tilaa, jolloin ei jää turhia jälkiä ulkopuolisille, kuten poikaystävälle tai muille saman laitteen käyttäjille. Verkkoseikkailu ei kuumota ollenkaan samaan tapaan kuin aito kohtaaminen myyjän ja saman liikkeen muiden asiakkaiden kanssa. Etkä sitäpaitsi voi tunnustella mikä olisi sopivan pehmeä tai kova, sopiva kokokin jää arvauksen varaan. Eli ei käy pelkkä verkkotilaus. Sen verran voit etukäteen tutkia eri liikeiden sivuja verkossa, että sinulle tulee jonkinlainen käsitys tarjonnasta ja hinnoista. Mutta viimeinen valinta täytyy tehdä niin, että sinulla on kaksi parasta ehdokasta käsissä, toinen toisessa kädessä ja toinen toisessa kädessä. Katsele niitä ja puntaroi valintaasi mietteliäänä ja hiljaa puhumatta mitään vähintään minuutin ajan. Muista ostaa liukuvoidetta myös.

• Syntisenkiihottavaa
        Siiriliini kirjoitti:

Hienoa jos ketjun lukeminen kastelee muitakin naisia!

Kikkeliskok antoikin Siiriliinille loistavan ekan tehtävän. Olen samaa mieltä, että ehdottomasti pitää käydä seksivälineliikkeessä hoitamassa hankinta, se on sopivan kuumottava juttu juurikin Siiriliinille.

Kun olet tehnyt ja raportoinut hankjntatehtävän, toista ja raportoi ensimmäinen kiltilletuhmalle antamani tehtävä, mutta ottamaasi valokuvaa ei tietenkään tarvitse lähettää kenellekään (ellet sitten omasta halustasi halua laittaa sitä johonkin nimettömään kuvanjakopalveluun ja lähettää linkkiä tänne).

• Siiriliini

Oh well... En ole ihan varma, että veikkasiko joku todella, etten olisi kiinnostavilla sivuilla seikkaillut, mutta voi kyllä, kyllä olen. Kunhan yritin vaan päästä eroon tehtävästä, koska se vaikutti samaan aikaan liian kiusalliselle ja liiankin kiihottavalle.

Terkuin: Valahdin kosteaksi jo tuosta ajatuksesta, että joskus päädyn liikkeeseen asioimaan... Nyt on pari päivää semmoista aikaa kuitenkin, että en reissulle pääse. Liukkaria kuitenkin omistan jo. =Jänistin jo. Julkisella paikalla en ole koskaan mitään kehdannut tehdä, kun mulla on tapana olla hiukkasen turhan äänekäs jo pienestäkin kiihotuksesta... Ja senkös uhka lisää kosteustasoja entisestään

• Syntisenkiihottavaa

Se on muuten todella kiihottaava miehenä nähdä nuori nainen seksivälineliikkeessä valikoimassa sopivaa nautinnonlähdettä. Eli takuulla tulet vaivihkaa huomatuksi, jos se yhtään lisää kiihottaa sua.

Annetaan siis ostolle hieman aikaa, muttei liikaa. Eli aikaa on sunnuntai-iltaan saakka hoitaa seksikauppareissu. Ellei siihen mennessä ole tehty ja raportoitu, tulee käynnille lisähaasteeksi hankkia myös anaalitappi..

Tulevia tehtäviäsi varten sun kannattaa harjoitella hoitamaan homma äänettömästi, ellet halua jäädä kiinni.

• Kikkeliskok
        Siiriliini kirjoitti:

Oh well... En ole ihan varma, että veikkasiko joku todella, etten olisi kiinnostavilla sivuilla seikkaillut, mutta voi kyllä, kyllä olen. Kunhan yritin vaan päästä eroon tehtävästä, koska se vaikutti samaan aikaan liian kiusalliselle ja liiankin kiihottavalle.

Terkuin: Valahdin kosteaksi jo tuosta ajatuksesta, että joskus päädyn liikkeeseen asioimaan... Nyt on pari päivää semmoista aikaa kuitenkin, että en reissulle pääse. Liukkaria kuitenkin omistan jo. =Jänistin jo. Julkisella paikalla en ole koskaan mitään kehdannut tehdä, kun mulla on tapana olla hiukkasen turhan äänekäs jo pienestäkin kiihotuksesta... Ja senkös uhka lisää kosteustasoja entisestään

Jäämme siis odottamaan hankintareissun toteutumista. Sitten seuraavaksi voit jo henkisesti alkaa valmistautumaan kesämekkokauteen. Voit alkajaisiksi muistella, että mihin olitkaan pakannut sen lyhyimmän kesämekkosi.. Ja peilin sekä aurinkolasit tarvitset myös..

• Syntisenkiihottavaa
        Siiriliini kirjoitti:

No niin Siiriliini, sunnuntai oli ja meni, joten tiedätkin, mitä pitää hommata lisäksi erotiikkaliikkeestä, taisit tahallasi viivytellä, että saisit anaalitapin oston lisähaasteeksi? Sen kanssa pääsetkin sitten kokeilemaan mielenkiintoisia juttuja. Toivottavasti et jänistänyt kokonaan, kuulosti sille että erotiikkaliikeasiointi kiihotti sinua kovastikin, voin kertoa että se ON TODELLA kiihottava kokemus ekakertalaiselle, pikkarisi on enemmän kuin kosteat sen jälkeen ja kotona availet pakkaukset testattavaksi kiireellä, syke korkealla, kädet täristen ja pillu valuvan märkänä? Ah sitä tunnetta, kun tekokalu ekaa kertaa värisevänä uppoaa kuumien ja liukkaiden häpyhuultesi väliin (niin tässä tulikin samalla seuraava erittäin miellyttävä tehtäväsi, eli hoida tekokalulla orgasmi itsellesi)..

• Syntisenkiihottavaa

Taisipa mennä Siiriliinillä pupu pöksyyn (eikä siis erotiikkaliikkeestä ostettu)? Toivottavasti olen väärässä?

• Lisätehtävä

Alkaa olla jo niin keväiset kelit että voisit avata minihame kauden poikkeamalla tiukassa lyhyessä hameessa ja korkkareissa ruuhka aikaan jossain marketissa ostamassa vain alahyllyjen edullisimpia tuotteita.

• Anonyymi

Kilttituhma täällä pitkästä aikaa. Tuli aika pitkä tauko ja viimeinen tehtävä jäi suorittamatta mutta nyt olisi taas tarve ja aikaa kotitehtäville, joita voisin suorittaa ja taas täällä raportoida. Tilanne on silleen muuttunut, et kumppania ei enää nyt ole, joten siihen liittyvät läksyt jää tekemättä, mutta olisiko jollain taas muuten kiinnostusta antaa mulle tehtäviä?

• Anonyymi

Moi kilttituhma! Miten olisi tehtävä tehtävästä? Itse olen tämmöinen peruskiltti sopivasti (härski) 35v perheenisä. Olisi mielenkiintoista toteuttaa jonkun muun toimesta tehtäviä. Ja olisi myös mukava niitä antaa. Kumpi aloittaa?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe