Kas niin ukot, aletaan puhua urastani valtion petturina, venäjän kätyrinä, isänmaan vastaisena ihmisenä ja kaikesta sellaisesta. Käsitellään asia mikäli täällä on sivistyneitä ihmisiä - kuten tiedän täällä olevan - käsittelemään asioita objektiivisesti, vaikkakaan en vaadi enkä tietenkään voi pyytää ketään vastaamaan omantuntonsa ja vakaumuksensa mukaisesti.
Avaisiko joku rohkea sieltä takapulpetista taas puheenvuoron, kiitos.
Minä, Valtion petturi
17
263
Vastaukset
- huikeee
Se on kuin veteen piirretty kirkkovene.
No mikä helvetti nyt tuli?
Luulisi asianomaisilla olevan jotakin, vai tuliko äkillinen äänijänteen tulehdus kirkumisen jälkeen?- Tgjkgfff
Tää huikea natsi kokee olevansa kaiken arvostelun yläpuolella,mutta niinhän ne kaikki
- KökköMikäKökkö
Kun avaus kuuluu, että keskustellaanpa nyt MINUSTA niin vain hullu lähtee mukaan!
Ilmoita nyt taas asianajajallesi ja haasta kaikki oikeuteen!
- FuckMolokki
Oletko ikinä saanut palstalta asiaillista vastausta yhteenkään kysymykseen?
Enemmistö herjaa työkseen ja siinä ohessa valehtelevat kaikki loput juttunsa.
Näin se valitettavasti palstalla menee ja siksi minä en enää viitsi näiden, selvästi jälkeenjääneiden kanssa kinata joka ainoasta asiasta. Sanon vain mielipiteeni ja se on siinä....tiedät varmasti mitä tarkoitan.- Sposs
Näin puhuu kenkälaatikkoydinvoimala spesialisti ... mikä nielee kritiikittä kremlin suoltaman paskan ,siis korostan kritiikittä ja levittää sitä totena
- krui
Vai ei tule asiallisia vastauksia? Mistäköhän johtuu, jospa peiliin katsominen auttaa.
Ja se ettet "viitsi kinata jokaainoasta asiasta" johtuu vain ja ainoastaan ettet pysty puolustamaan niitä valheita joista olet niin monet kerrat jäänyt kiinni.
- JohanEBäckman
On hienoa että meitä kansanvaltaisia,demokraattisia ja rauhantahtoisia ihmisiä toimii Suomessa ja myös kansainvälisesti Ukrainassa, Johan Bäckman, Jon Hellevig jne.Me muodostamme Suomen kansanvaltaisen demokraattisen ja isänmaallisen rintaman jonka tavoitteena on isänmaallinen tehtävä irroittaa Suomi USA: ja Naton sotilaallisesta vasallisuudesta.Eläköön Suomen kansavaltainen rintama!
- MeitäOnMoneksi
Komu kiekaisee kuin henkensä hädässä ja luetteli samalla kaikki kaksi kannattajaansa!
- FuckRussia
Pääsette USA:n ja EU:n pakotelistalle seuraavaksi.
Omaisuus jäihin ja matkustuskielto päälle. Menolippu Siperiaan. - FuckRussia
Venäjä on RIKOLLISVALTIO joka miehittää laittomasti ja vastoin kansainvälisiä sopimuksia osia Ukrainaa.
Tätä laitonta toimintaa tukevat henkilöt ovat OSASYYLLISIÄ tähän rikolliseen toimintaan ja joutuvat kyllä vastaamaan tekosistaan - ennemmin tai myöhemmin. - FuckMolokki
Nämä tyypit ovat sekaantuneet sotarikoksiin ja rangaistukset tulevat olemaan sen mukaiset
- Jgfjj
Onkohan noista entisistä sosiaalipummeista kukaan tehnyt oikeita töitä? Ei ainakaan putkonen
- FuckMolokki
Entä itse, oletko täyttä työpäivää tehnyt koskaan...'Jgfjj'....epäilen vahvasti?
Krimi kuuluu Venäjälle, sinne on erillinen siltakin valmistunut ja sanottakoon että tuleva Ukrainan leikkivaali ei muuta asetelmia miksikään...sanon tämän tiedoksi ennakkoon. - Fuck..Molo
"Krimi kuuluu Venäjälle, sinne on erillinen siltakin valmistunut"
Krimi ei koskaan enää tule kuulumaan Venäjälle eikä siinä auta sillat. Krimistä tuli Venäjälle valtaisa taloudellinen taakka, joka romauttaa ajan kanssa myös kaappaajan.
Ei Venäjän frikkivaalit muuta siinä asiassa mitään vaikkaa Putteli korvattaisiin toisella ääliöllä!
Sanon tämän tiedoksi ennakkoon.
- FuckFuckMolokjaTraktori
" urastani valtion petturina", Suomen näkövinkkelistä olet petturi, mutta oman isänmaasi Venäjän silmissä varmaan kopeekkasi tienaat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514