Tesla 3 rikkoo myyntiennätyksiä!

1-Markkinat

9

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-Markkinat
    • OlikoJotainMielipidettä

      Voi kauhua, kuinka tästä selviämme.

    • 1-Markkinat

      Tarkoittaa, että sähköautotot on täällä ja pysyvästi.
      Tarkoittaa murrosta autokaupassa, huollossa ja varaosakaupassa ym.

      Vanhanaikainen toiminta mullistuu,
      Hitaat häviää.

      Kustannukset minimoituu.

      Valmistaja ja kuluttaja hyötyy.

    • iiuiu

      Suomessa parhaiten myyty automalli myy VUODESSA n. 5500 kpl, malli vaihtelee vuosittain (Qashqai, Octavia jne.).

      Norjassa Tesla myy melkein tuon saman KUUKAUDESSA.

      Kertoo jotain.

      Teslat kuuluvat teille.

    • 1-Markkinat

      USA:ssa Tesla myy suoraan kuluttajalle. Välikädet jää pois.
      Se on suunta !

    • kääkätikääk

      Sähköautot tulee vaikka kääkättäjät miten kääkättää. Sama juttu kuin kännyköiden, littutelkkujen ja led-lamppujen kanssa. Kääkätys on aina hirveää mutta kuolee pois.

    • iy7sfa

      Ja mitä tapahtuukaan kun Tesla 3:n halvin malli tulee, se "pieniakkuinen". Sen jälkeen Euroopassa ei muuta enää myydäkään.

      Koskas se muuten tuleekaan?

      • Veikkaan, että aikaisimmillaan loppukesästä pääsee tilailemaan. Ja hinta alk. siellä 43-45 k€ kieppeillä veroineen ja toimituksineen.

        Takaveto, reilu 200 hv, 0-100 alle 6 s, tosielämän toimintasäde (kylmien ja lämpimien kelien keskiarvo) n. 350 km (WLTP arviolta 390 km). Lataa Superchargerilla (120 kW) 200 km lisää n. 20 minuutissa (0-10% varaustasosta ylöspäin). Superchargerit päivittymässä antamaan 145 kW kevään aikana, ennen kuin uudet v3 asennetaan. Niiden latausteho 250 kW ja huippunopeus n. x2.


      • iutut
        Järkiperusteluita kirjoitti:

        Veikkaan, että aikaisimmillaan loppukesästä pääsee tilailemaan. Ja hinta alk. siellä 43-45 k€ kieppeillä veroineen ja toimituksineen.

        Takaveto, reilu 200 hv, 0-100 alle 6 s, tosielämän toimintasäde (kylmien ja lämpimien kelien keskiarvo) n. 350 km (WLTP arviolta 390 km). Lataa Superchargerilla (120 kW) 200 km lisää n. 20 minuutissa (0-10% varaustasosta ylöspäin). Superchargerit päivittymässä antamaan 145 kW kevään aikana, ennen kuin uudet v3 asennetaan. Niiden latausteho 250 kW ja huippunopeus n. x2.

        Hyvältä kuulostaa! Go Tesla Go!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe