Norjassa on hurja myynti.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkoautokuumetta-norjan-malliin-teslan-model-3a-myyty-pelkastaan-maaliskuussa-yli-3-500-kappaletta/84fb3d34-d6e6-4faa-93ed-a1314e33cf89
Erinomaista!
Tesla 3 rikkoo myyntiennätyksiä!
9
130
Vastaukset
- 1-Markkinat
- OlikoJotainMielipidettä
Voi kauhua, kuinka tästä selviämme.
- 1-Markkinat
Tarkoittaa, että sähköautotot on täällä ja pysyvästi.
Tarkoittaa murrosta autokaupassa, huollossa ja varaosakaupassa ym.
Vanhanaikainen toiminta mullistuu,
Hitaat häviää.
Kustannukset minimoituu.
Valmistaja ja kuluttaja hyötyy. - iiuiu
Suomessa parhaiten myyty automalli myy VUODESSA n. 5500 kpl, malli vaihtelee vuosittain (Qashqai, Octavia jne.).
Norjassa Tesla myy melkein tuon saman KUUKAUDESSA.
Kertoo jotain.
Teslat kuuluvat teille. - 1-Markkinat
USA:ssa Tesla myy suoraan kuluttajalle. Välikädet jää pois.
Se on suunta ! - kääkätikääk
Sähköautot tulee vaikka kääkättäjät miten kääkättää. Sama juttu kuin kännyköiden, littutelkkujen ja led-lamppujen kanssa. Kääkätys on aina hirveää mutta kuolee pois.
- iy7sfa
Ja mitä tapahtuukaan kun Tesla 3:n halvin malli tulee, se "pieniakkuinen". Sen jälkeen Euroopassa ei muuta enää myydäkään.
Koskas se muuten tuleekaan?Veikkaan, että aikaisimmillaan loppukesästä pääsee tilailemaan. Ja hinta alk. siellä 43-45 k€ kieppeillä veroineen ja toimituksineen.
Takaveto, reilu 200 hv, 0-100 alle 6 s, tosielämän toimintasäde (kylmien ja lämpimien kelien keskiarvo) n. 350 km (WLTP arviolta 390 km). Lataa Superchargerilla (120 kW) 200 km lisää n. 20 minuutissa (0-10% varaustasosta ylöspäin). Superchargerit päivittymässä antamaan 145 kW kevään aikana, ennen kuin uudet v3 asennetaan. Niiden latausteho 250 kW ja huippunopeus n. x2.- iutut
Järkiperusteluita kirjoitti:
Veikkaan, että aikaisimmillaan loppukesästä pääsee tilailemaan. Ja hinta alk. siellä 43-45 k€ kieppeillä veroineen ja toimituksineen.
Takaveto, reilu 200 hv, 0-100 alle 6 s, tosielämän toimintasäde (kylmien ja lämpimien kelien keskiarvo) n. 350 km (WLTP arviolta 390 km). Lataa Superchargerilla (120 kW) 200 km lisää n. 20 minuutissa (0-10% varaustasosta ylöspäin). Superchargerit päivittymässä antamaan 145 kW kevään aikana, ennen kuin uudet v3 asennetaan. Niiden latausteho 250 kW ja huippunopeus n. x2.Hyvältä kuulostaa! Go Tesla Go!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498