Ketä äänestää??

Sirpa64

Ketä kannattais äänestää vaaleissa? Kuka kauhajokisten puolia pitää??

20

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luppakorvavaan

      Ei lantista ainakaan kannata äänestää.

      • KeskitetäänPSäänet

        Mäenpään Juha on kunnon etelä-pohjalaanen! Nro 14


      • LöhöäväEhdokas

        Todella kaukana rehellisestä pohjalaisesta. Rehelliset pohjailaiset tekee töitä ja rakentaa Suomea. Ei löhöä ja revi.


      • KeskitetäänPSäänet kirjoitti:

        Mäenpään Juha on kunnon etelä-pohjalaanen! Nro 14

        Meiltä menee äänet myös Mäenpään Juhalle, reilu pohjalaanen on.


    • päätös_tehty

      Äänestän Eliisaa, perussuomalaisten ehdokas.

    • Hfx61

      Äänestä 91-101 väliltä. Saatat löytää johtotähden.

    • Pariskunnan_mielipide

      Se mitä äänestätte on teidän ongelmanne, meiltä ne äänet menee Jutta Urpilaiselle joka pitää koko maakunnan puolta.

      • Cityl

        Joko ostit rantatontin ?
        Löytyikö velkaeurojen lainoittama kohde.(SDP muistetaan Kreikan lainnoista)
        Maakuntamalli on tulossa/Sotea myöten,maakuntien puolta pitää.


    • enketää

      Äänestäisin Topia jos olisi ehdokkaana,raudanluja pisnesmies,saataisiin vähän kauhajoen asioita parempaan malliin..

    • Kk54wfhkh

      Joo Topi Lyyski olis hyvä, mutta ei ole ehdokas.

    • äijöö

      Onko Mietaa ehrokkaana?

    • maharotontaeiookkaan

      Perussuomalaisia äänestävät vain henkisesti ja fyysisesti sairaat verorahoin elätettävät vätykset, elätit, ja tuottamattomat riippakivet. Siispä äänestetään Kokoomus vaalivoittoon ja Petteri Orposta Suomelle seuraava preidentti! Tai vaihtoehtoisesti äänestetään Keskusta enemmistöön, Juha Sipilä presidentiksi ja Petteri Orpo pääministeriksi. Siinä on nimittäin sellainen tehotiimi, notta oksat pois! Suomi saadaan näin maailmanluokan nousukiittoon esimerkillisen edelläkäyvällä johtajuudella!

      • Itsepuolustusvaalit

        Yritykset ja koulutetut naiset ovat siirtyneet persujen tukijoukkoihin, jos yhtään vilkaiset uusimaan ehdokaslistaa - ei taida olla vätystä ja tukikuningasta.
        Ovat alkaneet ymmärtämään että seuraavan laman (jossa jo olemme, mutta emme sitä vain tiedosta) aikaan joutuvat maksumiehiksi ja -naisiksi. Itsepuolustus on täysin sallittua silloin jos oma tulevaisuus kyseessä kun vastakohtana se että Suomi ottaa muiden maiden saasteet itselleen ja toimii maailman sosiaalitoimistona.
        Äänestäkää Suomi takaisin.


    • kuukerinnellivaan

      ÄÄni kepulle on ääni mamuulle ja taantumukselle.

    • Kaikki puolueet pitäisi lakkauttaa!!!

    • Keskitetty

      Rumia vallesmanneja ei taida pohjanmaalla enää ollakkaan 😁😂🤣😃😄😅😆

      • EeroPresidentiksi

        Ei, ne on nyt etelässä - valta ja ihmiset ovat siirtynyt sinne.

        "kauhavan vallesmanni" aka Eero Tillanen on eräs osoitus elävästä vallesmannista, hänen tuotoksiin ja vaalikojuhaastatteluihin voit tutustua kun googlaat: eero tillanen vk
        mm. liberaalipuolueen ehdokkaan kanssa käyty keskustelu geenimuunnellun ruuan vaikutuksista ja kultaisen riisin kasvatus voisi kiinnostaa myös tukijusseja - tutustumisen arvoista.


    • uunoeemeli

      ei ainakaa hautala

    • Eskossa

      On aloitekykyy ja virtaa

    • Apsinpaari

      Kauhajoelta on menoss kokoomuksen Mäen Tommille ainakin vesamatin äänet.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe