Ketä äänestää??

Sirpa64

Ketä kannattais äänestää vaaleissa? Kuka kauhajokisten puolia pitää??

20

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luppakorvavaan

      Ei lantista ainakaan kannata äänestää.

      • KeskitetäänPSäänet

        Mäenpään Juha on kunnon etelä-pohjalaanen! Nro 14


      • LöhöäväEhdokas

        Todella kaukana rehellisestä pohjalaisesta. Rehelliset pohjailaiset tekee töitä ja rakentaa Suomea. Ei löhöä ja revi.


      • KeskitetäänPSäänet kirjoitti:

        Mäenpään Juha on kunnon etelä-pohjalaanen! Nro 14

        Meiltä menee äänet myös Mäenpään Juhalle, reilu pohjalaanen on.


    • päätös_tehty

      Äänestän Eliisaa, perussuomalaisten ehdokas.

    • Hfx61

      Äänestä 91-101 väliltä. Saatat löytää johtotähden.

    • Pariskunnan_mielipide

      Se mitä äänestätte on teidän ongelmanne, meiltä ne äänet menee Jutta Urpilaiselle joka pitää koko maakunnan puolta.

      • Cityl

        Joko ostit rantatontin ?
        Löytyikö velkaeurojen lainoittama kohde.(SDP muistetaan Kreikan lainnoista)
        Maakuntamalli on tulossa/Sotea myöten,maakuntien puolta pitää.


    • enketää

      Äänestäisin Topia jos olisi ehdokkaana,raudanluja pisnesmies,saataisiin vähän kauhajoen asioita parempaan malliin..

    • Kk54wfhkh

      Joo Topi Lyyski olis hyvä, mutta ei ole ehdokas.

    • äijöö

      Onko Mietaa ehrokkaana?

    • maharotontaeiookkaan

      Perussuomalaisia äänestävät vain henkisesti ja fyysisesti sairaat verorahoin elätettävät vätykset, elätit, ja tuottamattomat riippakivet. Siispä äänestetään Kokoomus vaalivoittoon ja Petteri Orposta Suomelle seuraava preidentti! Tai vaihtoehtoisesti äänestetään Keskusta enemmistöön, Juha Sipilä presidentiksi ja Petteri Orpo pääministeriksi. Siinä on nimittäin sellainen tehotiimi, notta oksat pois! Suomi saadaan näin maailmanluokan nousukiittoon esimerkillisen edelläkäyvällä johtajuudella!

      • Itsepuolustusvaalit

        Yritykset ja koulutetut naiset ovat siirtyneet persujen tukijoukkoihin, jos yhtään vilkaiset uusimaan ehdokaslistaa - ei taida olla vätystä ja tukikuningasta.
        Ovat alkaneet ymmärtämään että seuraavan laman (jossa jo olemme, mutta emme sitä vain tiedosta) aikaan joutuvat maksumiehiksi ja -naisiksi. Itsepuolustus on täysin sallittua silloin jos oma tulevaisuus kyseessä kun vastakohtana se että Suomi ottaa muiden maiden saasteet itselleen ja toimii maailman sosiaalitoimistona.
        Äänestäkää Suomi takaisin.


    • kuukerinnellivaan

      ÄÄni kepulle on ääni mamuulle ja taantumukselle.

    • Kaikki puolueet pitäisi lakkauttaa!!!

    • Keskitetty

      Rumia vallesmanneja ei taida pohjanmaalla enää ollakkaan 😁😂🤣😃😄😅😆

      • EeroPresidentiksi

        Ei, ne on nyt etelässä - valta ja ihmiset ovat siirtynyt sinne.

        "kauhavan vallesmanni" aka Eero Tillanen on eräs osoitus elävästä vallesmannista, hänen tuotoksiin ja vaalikojuhaastatteluihin voit tutustua kun googlaat: eero tillanen vk
        mm. liberaalipuolueen ehdokkaan kanssa käyty keskustelu geenimuunnellun ruuan vaikutuksista ja kultaisen riisin kasvatus voisi kiinnostaa myös tukijusseja - tutustumisen arvoista.


    • uunoeemeli

      ei ainakaa hautala

    • Eskossa

      On aloitekykyy ja virtaa

    • Apsinpaari

      Kauhajoelta on menoss kokoomuksen Mäen Tommille ainakin vesamatin äänet.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe