Taivaan Isä pitää huolta

AamenkiitosJeesus

lapsistaan ja voimaa antaa päivään uuteen!

24

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirka

Hyvin piti huolta Juutalaisista 1938-1945.

• Niinsevaanonpi

Juutalaiset olivat "kääntäneet selkänsä" kansana Jumalalle.

• Nautintonsakullakin

Verenvuodatushan tuo on tämänkin palstan mieliaihe.

• Sinäkin.valitset.väärin

Ei kosto, vaan seuraus siitä, että he hylkäsivät Jumalan.

• Sinäpä.fantasioi
        Nautintonsakullakin kirjoitti:

Verenvuodatushan tuo on tämänkin palstan mieliaihe.

Taitaa siitä verellä meuhkaamisesta 99%:a olla yhden ja saman henkilön tuotantoa, ei mitenkään vakavasti otettavaa.

• Eikiitosjeesus

Raamatun mukaan taivaan isällä oli vain yksi, se 2000v sitten tapattamansa lapsi, eikä siitäkään ole pienintäkään varmuutta. Tapahtuma on jumalalle vähintään nolo mutta rikos on jokatapauksessa jo vanhentunut.

• Taivaan isä voisi keskittyä esimerkiksi vammaisina syntyneiden lasten korjaamiseen tai ylipäätään estämään tuollaisten vammojen syntymisen.

Valitettavasti olematonhan ei sellaiseen pysty.

• Kylläseonuskottava

"Valitettavasti olematonhan ei sellaiseen pysty."
        Ei siihen voi muuta järjellistä selitystä löytyä.

• AamenkiitosJeesus

ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

• aamiainenkiitos

Minun vertani ei hullut vuodata, se on varma se.

• AamenkiitosJeesus
        aamiainenkiitos kirjoitti:

Minun vertani ei hullut vuodata, se on varma se.

Ole pelotta! Jeesuksen veri on se, joka riittää ihmisten pelastamiseksi. Niiden, jotka uskovat Jeesukseen.

• AamenkiitosJeesus

"Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee."

• Anonyymi

"Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

• Hyvä biisi ..yksi suosikeistani.

• Anonyymi

Kyllä! Antaa turvallisuutta. Hengellinen uusklassikko.

• Anonyymi

"Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa."

• Anonyymi

Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

• Anonyymi

Aika köyhistä aineista valikoiden se on uskonne kasaan keitetty.
        Kannattaa miettiä asioita ihan itse.

• Anonyymi

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

• Anonyymi

Ari Lankassakin otti lapsiaan pois maan päältä kuljeskelemasta.

• Anonyymi

"Vihdoin hän ilmestyi myöskin niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla; ja hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseeksi."

• Anonyymi

"Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla."

• Anonyymi

"Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

• Anonyymi

"te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      224
      6908
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      102
      2250
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      91
      1527
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1401
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1329
    Aihe