Oli ihanaa, vuodet olen odottanut. Sattui vähäb niin piti lopettaa, mutta ihan hemmetin kiihottavaa. Tahtoisin lisää :D
Muija24v
Menetin peppuneitsyyden viime yönä ;_;
9
210
Vastaukset
- Muija24
Toivottavasti mun mies haluu lisää, suoraansanottuna olis ihana saada munaa pyllyyn vaikka koko ilta. Anaalitapitkin kiinnostaisi.
- Muija24
No ompa kiva, ylläpito poistaa kaiken. Eikö osata asiallisesti keskustella?
Kiva! Onneksi olkoon (joku varmaan kuitenkin pahoittelisi menetyksen johdosta).
Reilusti liukkaria ja hyvä lämmittely ensi kerralla, niin ei satu enää. Meillä pepustellaan molemmin puolin, nykyisin tosin minä annan miehelle useammin kyydit kuin toisin päin.- Ndkddk
Minkälainen ihminen leikkii naista?
- Muija24
Miten naisen leikkiminen liittyy tähän nyt ollenkaan? Eikö jotkut osaa hyväksyä että naisetkin tykkää peppupanosta ja ite ainakin vähän pervo niin tykkään siitä vielä kertoa täällä nimettömänä :P
- Liukkaritkehiin
Meillä emäntä ei halunut aluksi peppuseksiä, kun muutaman kerran kuukaudessa, mutta nyt nauttii siintä niin paljon, että haluaa melkein joka kerta, kun harrastamme seksiä.
- Liukkaritkehiin
Hoh hoijaa. Ei ole mun ongelma, ettei kukaan anna sulle
Ihanaa, kiva juttu.
Itsekkin muista eka kerran kuin eilisen.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.853525Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,753125SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2122210Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302121- 41900
- 95888
- 52796
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16750