Mitä puolutta minun tulisi äänestää?
Kannatan ruuan ja muitten asioiden lisäverottamisen, jotta Rinteen lupaamat 3miljardin lisäkulut tulis maksettua. Kannatan myös lisäverojen lisäveroja, jotta Rinteen suunnittelemien toimien aiheuttamien työpaikkojen menetysten kustannukset tulis hoidettua.
Kannatan myös SOTEa jota Rinne on 4vuotta vastustanut, mutta aikoo silti sen toteuttaa seuraavan 4vuoden kuluessa.
Mielipiteeni ovat usein naurettavia ja vaihtelee päivittäin.
Mielestäni alkoholisoitunut ja katkokävelyä harrastava pääministeri olis ihan OK Suomelle.
Ketä minun kannattais äänestää?
A24 Olen himoverottaja.
3
<50
Vastaukset
- Äänestä-itseäs
Antti itseään täällä mainostaa, salanimellä.
- Hävittäjiä-0-parasOnOlla
Eniten lisäveroja tahtovat Sininatsit 50mrd satoihin vekselihävittäjiin, toiseksi eniten rikosjärjestö Sekoomus, hurrirasisti ja jeesushihhulit.
Sekoomuskapiaiset suojatyövirassaan ryyppää jo nyt 3 mrd joka vuosi.
Antti haluaa jokaiselle 15.000 € lisäveron entisten päälle 30 mrd hävittäjien ikivelan orjuuttamaksi.
Vain Vasemmistoliiton viisaimmat ehdokkaat kieltää hyödyttömiin hävittäjiin tuhlauksen kokonaan, kuten
Mustajärvi, Yrttiaho jne.
- SDPSDPSDPSDPSDPSDPSDPSDP
Jos lisäkuluilla tarkoitetaan alati suurentuvia sosiaalimenoja, ulkomaille syydettävää kehitysapua ja lisääntyvän maahanmuuton kustannuksia niin minä olen valmis vieläkin maltillisimpiin palkkaratkaisuihin jos mahdollista. Tietenkin sillä ehdolla että myös alkoholin, tupakan, polttoaineen ja autoverotusta pitää kiristää. Asumistuen määrää voitaisi nostaa, että vuoran ottajat voisivat korottaa vuokra-asumisen hintoja ettei työn teosta tulisi liian kannattavaa.
Laiton hyökkäys Afganistaniin on maksanut Suomelle tähän menessä n. miljardi euroa. USA joka aloitti hyökkäyksen Afganistaniin aikoo vetäytyä. Suomen tulee vetäytyä Afganistanista vasta viimeisenä, jos silloinkaan. Suomen pitää törsätä Afganistanin hyökkäykseen vielä ainakin toinen miljardi ennen kuin annetaan periksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878