Tässä ja nyt ilmoitan , tämä ei ole ryhmä vaan aate , Jeesuksen seuraaminen , maailmasta erottautuminen sekä rauhan hyväksyminen.
Minulla ei ole mitään muuta kuin rakkaus , tämän maailman ilot myönnän kaikkinensa vain illuusioksi , verhoksi Ihmisen ja Jumalan välissä.
Tuon tiedostaminen auttaa meitä ymmärtämään heikkoutemme , sen että emme aina kykene olemaan päättäjiä kehossamme....
Olemme syntisiä ja jokainen hetki vailla valoa ja Totuutta.
Rakkaus on tasapuolista ilman siteitä taikka velvollisuuksia...Armo on uskomaton asia.
Sinä olet kutsuttu , vaan jääpi nähtäväksi jäätkö oven ulkopuolelle....mutta onneksi on armo.
Terveisin. Johannes
Herran liivijengin synty
Valvomisentärkeys
2
75
Vastaukset
- Vainhetkionolemassa
Pyrimme seuraamaan Jeesusta yksilöinä , lukien raamattua henkilökohtaisena viestinä.
Pyrimme olemaan tuomitsematta muita ja samalla nähden kokonaisuuden tilan muokaten omaa tietämme siihen suuntaan mikä Elämän kirjaan on kirjoitettu.
Ei ole sattumaa että luet tätä , mieti ja koettele , siitähän luottamus antautumiseen löytyy.
Terveisin. Johannes- Sanojenymmärtäminen
Anteeksi, muokaten on väärä ilmaisu , kenties kääntyen on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339