Tämä koulukiusaaja jatkaa vaalitemppujaan. Valtuustoaloitteen jälkeen keksi käydä suttaamassa mainoksensa 9-tien varrella ja nyt jakaa fb:ssa kuvia sutatuista mainoksista. Kaikin tavoin haetaan huomiota.
Etkö häpeä Kymäläinen?
Sami Kymäläinen sotkenut omat vaalimainoksensa
9
188
Vastaukset
- tussikynä
Kieltämättä sama tuli mieleen.
- epätoivonen
huomiota täytyy saada keinolla tai toisella, kun ei taidot riitä eikä onnistu
- MendelenEnkeli
Kieltämättä kävi eilen mielessä, että miltähän ko. tyyppi näyttäisi, jos kävisi piirtämässä natsiviikset vaalimainokseen. Mutta koska olen lainkuuliainen kansalainen, jätin idean vain ajatuksen tasollle.
- Moraali-ja-arvopohja
Hämmästelen näitä porukoita, ottamatta mitenkään kantaa puolueisiin. Orivesiläisten keskusteluryhmässä syytetään kiljuen mutta ilman mitään varmuutta eri ryhmiä Perussuomalaisten vaalimainoksien tuhrimisesta. Vaalimainosten sotkeminen onkin sekä typerää että laitonta. Mutta heti sen jälkeen laitetaan SDP:n puheenjohtajasta valemainos puolueen oikealla logolla varustettuna samaan ryhmään. Se ei ole mikään ongelma. Valtuuston puheenjohtaja ja kaupunginhallituksen jäsen peukuttavat avoimesti valemainokselle. Ja tämä siis on okei. Ihmettelen vaan, mistä näiden ihmisten moraali ja arvopohja kumpuavat.
- ristonmustalammas
Loputtomasta alemmuudentunteesta ja kyvyttömyydestä täyttää Isän asettamia odotuksia. Loputtomasta pelosta, että muilla menee paremmin ja on kivampaa. Niin muuten onkin.
- EHS
Niin mitä tulee tähän koulukiusaamisasiaan niin turhaa ulinaa. Kymäläinen kuulemma itse on sitä mieltä että lasten pitää kestää sentään tavallista elämää ja kolhuja ja jos joku uhriutuu jos koulussa vähän joku sanoo pahasti tai tönii tai muuta semmosta lasten tavallista touhua, niin heti koetaan että kiusataan. Vaikka tommosia idioottimaisia juoruja liikkuukin tästä hyvästä ehdokkaasta ja kuulemma on moni joutunut Kymän ja hänen porukan niin sanotun kiusaamisen kohteeksiniin minä kannatan häntä, kyllä näitä uhriutujia aina piisaa.
- ESjonne
Yks kiusaa kakaroita, toinen koiria.
- Kiusattu
Pitää kestää se, että Kymäläinen pesi koulukaverin tukan vessanpötössä?
- Hfigfkygh
Kestää katsos jatkossakin samanlaista kohtelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185