On erinomaisen hienoa,

AnselmiToiwiainen

että Raamatussa on niin yksinkertaisen selkeästi evankeliumeissa kerrottu Jeesuksesta ja mitä hän teki.

Mutta, vaikka Jeesuksesta olisi kerrottu vain kaikki hänen tekemät ihmeensä ja
kaikki parantamiset ja
kaikki puheensa,
mutta EI OLISI KERROTTU hänen menostaan Golgatan ristille Getsemanen kautta, emme tietäisi siitä TÄRKEIMMÄSTÄ TEOSTA, jonka Jeesus teki, kun hän sovitti syntimme ja kuoli meidän takia, jotta me voisimme pelastua.
Siksi Teuvo on vain uskonnollinen harhaanjohtaja, sillä vain Jeesuksen veressä ihminen voi uskon kautta kelvata pyhälle Jumalalle.

135

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      Kiitos Jeesukselle hänen sanomattoman valtavasta pelastuksestaan!

      • haittejeesuksen

        Miksi raamatussa sanotaan ihmisten uskoneen, että haitte hänet haudasta.


      • Höpönpöpön
        haittejeesuksen kirjoitti:

        Miksi raamatussa sanotaan ihmisten uskoneen, että haitte hänet haudasta.

        Kannattas lukea itse sitä Raamattua.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Höpönpöpön kirjoitti:

        Kannattas lukea itse sitä Raamattua.

        Niinpä! Ei jäisi asiat luulojen varaan!


      • Kunhansatuilevat
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

        Niinpä! Ei jäisi asiat luulojen varaan!

        Sanoohan sen järkikin, ettei kuukaan haudasta karkaa.


      • Noinikkäästeen
        Kunhansatuilevat kirjoitti:

        Sanoohan sen järkikin, ettei kuukaan haudasta karkaa.

        Niin, ehkäpä ei sentään kuu ( 🌖) karkaa, mutta Jeesus nousi kuolleista, koska kuolema ei voinut Jeesusta pitää.


      • Siltitesatuilette

        No, kännipäissään sattuu pieniä virheitä, sattuuhan niitä teille "jeesuksen omillekin," jopa selvinpäin.


      • Noinikkäästeen
        Siltitesatuilette kirjoitti:

        No, kännipäissään sattuu pieniä virheitä, sattuuhan niitä teille "jeesuksen omillekin," jopa selvinpäin.

        Joo, kaikki tekee virheitä.


      • Siinä onkin todentteolla kiitoksen aihetta,koko kokorsitikunnalle jota uskovat Jeesuksen sovinto työhön.


      • Kiittäväinen
        paju4 kirjoitti:

        Siinä onkin todentteolla kiitoksen aihetta,koko kokorsitikunnalle jota uskovat Jeesuksen sovinto työhön.

        Kiitämme sydämestämme Jeesusta!


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Siinä onkin todentteolla kiitoksen aihetta,koko kokorsitikunnalle jota uskovat Jeesuksen sovinto työhön.

        "Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."


      • Anonyymi
        Kunhansatuilevat kirjoitti:

        Sanoohan sen järkikin, ettei kuukaan haudasta karkaa.

        Joo, ei varmaankaan kuu haudasta karkaakaan.😁


      • Anonyymi

        Valtavaa on vain höyryäminen turhan ketteettoman lupauksen vuoksi.
        Mutta kunnia hänelle: Harvan konsultin löysät puheet soppansa tienaamiseksi kantaa 2000 vuotta.


    • Niinsevaanonpi

      Lukutaito ja hiven ymmärrystä. Sen verran tarvitaan, jotta käsittäisi sen, mitä Jeesus teki puolestamme.

      • Siitäpä on taas poistettu muka uskovaisen törkyviesti.


      • Noinikkäästeen

        Ehkäpä se on sellaista valikoivaa ymmärrystä. 😆Ateilla ainakin.


      • Niinpäniinpäniinpäniinpä
        Noinikkäästeen kirjoitti:

        Ehkäpä se on sellaista valikoivaa ymmärrystä. 😆Ateilla ainakin.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        O-li-ver kirjoitti:

        Siitäpä on taas poistettu muka uskovaisen törkyviesti.

        Niin missä?


    • Niinsevaanonpi

      On se kumma, kun Teuvon mielestä kaikki hänen vastustajansa ovat devoitteja. Melkoista vainoharhaisuutta!

    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

    • Noinikkäästeen

      Joillekin Jeesus on vain esikuva ja jotkut pitävät enkelinä. Silloin ei ihminen voi pelastua.

    • AamenkiitosJeesus

      Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

      • Anonyymi

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”


    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä."

      • Anonyymi

        Suosittelisin kuitenkin vappujuomaksi jotain kuohuviiniä,
        sen "kyykkyviinin"sijaan.


    • AamenkiitosJeesus

      "mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä."

    • AamenkiitosJeesus

      Pelastus on ihana asia!

      • Apuatositarpeeseen

        Miksei, jos on vaikka jäihin vajonnut. Uskikset vaan tahtoo olla alituiseen avun tarpeessa.


      • AamenkiitosJeesus

        "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"


      • Anonyymi
        Apuatositarpeeseen kirjoitti:

        Miksei, jos on vaikka jäihin vajonnut. Uskikset vaan tahtoo olla alituiseen avun tarpeessa.

        Sentähden sano heille: Tämä on kansa, joka ei kuullut Herran, Jumalansa, ääntä eikä ottanut kuritusta varteen. Kadonnut on totuus ja hävinnyt heidän suustansa.”


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"

        Aamen! Jeesus rakastaa!


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on."

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä."

      • Roskatpoekkee

        On se hyvä, että palstalla tehdään kevätsiivousta!


      • Sitähänminnäi
        Roskatpoekkee kirjoitti:

        On se hyvä, että palstalla tehdään kevätsiivousta!

        Niinpä, siinä poistetussa viestissä, joku "jeesuksen morsian" mourusi,
        venttaillen ylkänsä tulemista.


      • SinunDevoit

        Tämä on parhainta vihaa:

        "Poistakaa perkele palstalta."


      • Anonyymi
        Sitähänminnäi kirjoitti:

        Niinpä, siinä poistetussa viestissä, joku "jeesuksen morsian" mourusi,
        venttaillen ylkänsä tulemista.

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Kunnia Jumalalle!


    • Eikiitosjeesus

      Sen verran selkeästi on kerrottu että vain herkkäuskoisimmat höpsöt ottaa satutunnin todesta.

      Miettikääpä, neitseestä sikiäminen, jumalan poika, temppumaakari, ruumiin ylös ryöstäminen - eihään tuota usko Erkkikään.

      • AamenkiitosJeesus

        Pimeys ei voi käsittää.


      • Eikiitosjeesus
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Pimeys ei voi käsittää.

        Jos jumalallasi olisi asiallista asiaa, se epäilemättä käyttäisi nykyaikaista selkeää kieltä nykyaikaisissa medioissa. Ei jättäisi tiedonvälitystä toistaitoisille juoksupojille kuten sinulle ja jeesukselle.
        Raamattu on olemassa vain yksinkertaisten jymäyttämiseksi. Hyvin näkyy sen yhä tekevän.


      • Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Jos jumalallasi olisi asiallista asiaa, se epäilemättä käyttäisi nykyaikaista selkeää kieltä nykyaikaisissa medioissa. Ei jättäisi tiedonvälitystä toistaitoisille juoksupojille kuten sinulle ja jeesukselle.
        Raamattu on olemassa vain yksinkertaisten jymäyttämiseksi. Hyvin näkyy sen yhä tekevän.

        Jumala on jo käyttyänyt asiansa esille tuolon,kaksituhatta vuotta sitten,tämä aika on pahasti myöhässä.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Jumala on jo käyttyänyt asiansa esille tuolon,kaksituhatta vuotta sitten,tämä aika on pahasti myöhässä.

        "Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa."

        Ihmis lapaset ei etsi siipien suojaa he pakenevat, Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. Matt. 23:37


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Pimeys ei voi käsittää.

        Niinpä! Jotkut eivät millään voi käsittää, että Jumala on äärettömän paljon mahtavampi kuin me mitättömät ihmiset, jotka luulemme jotain itsestämme. Kun Jumala tekee ihmeitä, ne ovat hänelle aivan luonnollisia ja tavallisia tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Jotkut eivät millään voi käsittää, että Jumala on äärettömän paljon mahtavampi kuin me mitättömät ihmiset, jotka luulemme jotain itsestämme. Kun Jumala tekee ihmeitä, ne ovat hänelle aivan luonnollisia ja tavallisia tekoja.

        Tämä perspektiivi tulisi jokaisen nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä perspektiivi tulisi jokaisen nähdä.

        Ihmiset on niin sokeita.


    • Aamenaamenaamen

      Raikas sanoma!

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä olet minun turvapaikkani, vahva torni vihollista vastaan."

      • Anonyymi

        Jeesus on turvapaikka! Aamen!


      • Anonyymi

        Totta. Tornista ei ole ollut apua sitten katapultin keksimisen jälkeen.


    • AamenkiitosJeesus

      "ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa."

      • Anonyymi

        "Päivällä Herra säätää armonsa, ja yöllä minä hänelle veisaan ja rukoilen elämäni Jumalaa."


    • AamenkiitosJeesus

      Kiitos Jeesukselle sanomattoman suuresta pelastuksesta!

      • Eikiitosjeesus

        Eipä kiittämistä. Ole hyvä vaan.


      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        Jeesuksen armo pysyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen armo pysyy!

        Armoa herra sinä, sadistinen köyhäin ja vaivaisten kiusaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen armo pysyy!

        Kiitos Jumalalle armostaan!


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."

      • Anonyymi

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."


      • Anonyymi

        "Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."


      • Anonyymi

        Perkele ei pysty kukistamaan Jeesuksen seurakuntaa.


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

      • Anonyymi

        "Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti."


      • Anonyymi

        Voitto on varma ja Jeesuksen sovitusverellä sinetöity!


    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;"

    • AamenkiitosJeesus

      "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta rauhaan päästyään he jälleen tekivät sitä, mikä on pahaa sinun edessäsi. Silloin sinä jätit heidät heidän vihollistensa käsiin, niin että nämä vallitsivat heitä. Mutta kun he jälleen huusivat sinua, kuulit sinä taivaasta ja pelastit heidät laupeudessasi monta kertaa."

      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."


      • Anonyymi

        Tällaisia me ihmiset olemme!


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita."

      • Anonyymi

        Vuan eipä tuolle ruojalle ole mitään tuomiovaltaa myönnettykään. Eikä sovi sellainen virka luonnevikaiselle. Eli pysy poissa vaan.
        Ei kiitos Jeesus.


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan."

    • Niinpäniinpäniinpäniinpä

      Evankeliumi on selkeä.

      • Anonyymi

        Kristus on Vapahtaja.


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"

    • Seuraamiseenhan sen Jeesus kehoitti ja jättämään kaiken muun ! :D
      On teillä menot

    • Aamenaamenaamen

      Kiitos Jeesus!!!

    • Siitäminäkiitän

      On erinomaista, että on ihmisiä, jotka pitävät Jeesuksen ristin työtä Golgatalla esillä, jotta pimeässä kulkijat voivat siihen tarttua.

      • Anonyymi

        ..kuin vaeltaja juoksuhiekkaan.


    • AamenkiitosJeesus

      Niin Jeesus sanoi heille: "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne. Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee."

    • Jeesusarmahtaa

      "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

    • Jeesusarmahtaa

      Silloin ihmiset sanovat: "Totisesti, vanhurskaalla on hedelmä; totisesti, on Jumala, joka tuomitsee maan päällä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

    • AamenkiitosJeesus

      "minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

      • Anonyymi

        Pitkään tuo on petiä petanna eikä tuosta taida valmista tulla.
        Taitaa Jesse olla veljensä pirun kanssa korttia pelaamassa kun ei homma edisty.


    • Anonyymi

      "Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin."

    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

      • Anonyymi

        Ruumiin ryöstö. Ei niin tavatonta julkkisten suhteen. Vrt. toinen vastaava esiintyjä, tämä Charlie Chaplin.
        Tulipahan hyvä stoori kerrottavaksi.


    • Anonyymi

      Lopussa on kaunis happy end!

      "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

    • Anonyymi

      "Mutta ylösnousemisensa jälkeen hän varhain aamulla viikon ensimmäisenä päivänä ilmestyi ensiksi Maria Magdaleenalle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän riivaajaa."

    • Anonyymi

      "Vihdoin hän ilmestyi myöskin niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla; ja hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseeksi."

    • Anonyymi

      "niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta."

      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


    • Anonyymi

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

      • Anonyymi

        Eli elekkeepä pitäkö kiirettä sen saarnaamisenno kanssa. Mitäpä sitä maailmanloppua kiirehtimmään, ehtiihän tuota. Rasittavaa kuunneltavaa on suarnoominen jo muutennii. Eiköhän katota peli loppuun ilman häiriöitä.

        Jumala ei kyllä selevästikkää hallihe tuota tiedotus tointa ollenkaan kun ensin laitto lapsen assiille ja nyt luottaa teihin aputonttuihin.


    • Anonyymi

      "Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu."

    • Anonyymi

      "Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi."

    • Anonyymi

      "Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."

    • Anonyymi

      "Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas."

    • Anonyymi

      "Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on."

    • Anonyymi

      Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."

    • Anonyymi

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

    • Anonyymi

      "Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen."

    • Anonyymi

      Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."

    • Anonyymi

      Selkeä ero on Jumalan tahdolla kuin Jeesuksen tahdolla, riippuu uskooko Jumalaan vaiko Jeesukseen, tämäkin ilmenee raamatusta aika selkeästi kun lukee heidän erimielisyytensä asioista.

      Uskotko siis Isä Jumalaan, Jeesuksen isään, vain poikaan Jeesukseen?

      • Anonyymi

        Jeesus: "Minä ja Isä olemme yhtä."


    • Anonyymi

      "Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus."

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

    • Anonyymi

      "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."

      • Anonyymi

        Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."


    • Anonyymi

      Jeesuksen sovitustyö on erittäin vastaanotettavissa.

    • Anonyymi

      HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
      Parempi kuolla nauruun kuin naruun!

    • Anonyymi

      Näin. Kaikki ilman puolueita ja lahkolaisuuttakin.

    • Anonyymi

      YLISTYS JEESUKSELLE KRISTUKSELLE HÄNEN SOVITUSKUOLEMASTAAN!

    • Anonyymi

      On erinomaisen typerää uskoa raamatun tarinoihin. Mihin vertaisarviointiin perustuisi käsitys että raamatun kirjoitukset olisivat jotenkin erityisen oikeassa ja muita kirjoitelmia arvokkaampia. Enimmäkseen raamattu on sekavaa ja ristiriitaista jargonia. Useat kohdat on todistettu selvästi vääriksi, miksi siis uskoa muutakaan. Raamattu kuvaa vain aikalaistensa suppeaa ja mytologista maailmankuvaa, ei mitään muuta.

    • Anonyymi

      Jumala voisi viimein toimittaa asiansa yksiselitteisen lyhyesti ja ytimekkäästi, kaikille kielille valmiiksi käännettynä - mikäli sillä jotain asiaa meille on. Loppuisi vääntö asiasta viimein.
      Taitaa vaan pilalla uskovaisen kustannuksella tuolla ikiaikaisella opuksella.

    • Anonyymi

      Jeesus ajoi riivaajan sikalaumaan. Olkoon se ohjenuoramme mielenterveys potilaita hoitaessamme.
      Lääkkeet joutavat Kankkulan kaivoon ja terapeutit kortistoon.

    • Anonyymi

      Hänen vereytyneen ristinsä ja kallonsa kautta saamme olla ijäisesti kiitolisia Herralle! Aamen!

    • Anonyymi

      Pehmyttä tavaraa!

    • Anonyymi

      On erinomaisen hienoa että valtaossa väestöstä osaa erottaa kansansadut totuudesta eikä hassahda joutaviin lupauksiin. Mikä on liian hyvää olleksen totta, ei ole totta. Fiksuille riittää tämä yksi elämä. Paras hyväksyä se, jatkoaikaa ei pelata.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1565
    2. 43
      944
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      911
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      787
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe