Kiduttaisinko häntä iäisyyden tulessa ja mitä jumala tekisi minulle.
mitä minä tekisin jumalalla
3
154
Vastaukset
- jumala-on-vajaille
Jos en minä kiduttaisi jumalaa ikuisesti niin minä olisin jumalaa inhimillisempi.
Jos kaiken luonut on kiinnostunut apinan mielipiteistä niin pitäkää jumalanne. - 12____13
> mitä jumala tekisi minulle.
Jos olet vanhurskas, saat ikuisen elämän, jos olet epävanhurskas ja kaiken hyvän vihollinen, tuhoudut.
"Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Mat. 25:46
"Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
Room. 6:23- kuolemaanpäättyy
Miten tämä oikeamielisyys ilmenee ihmisellä, joka pitää jumalaa valheena.
Minä elän nyt, enkä halua elää ikuisesti. Sinulta voin sitten tulla muutaman sadan vuoden
kuluttua kyselemään, että haluatko vielä elää ikuisesti.
Miten tämä iankaikkinen rangaistus vaikuttaa hermostoosi, se mikä ei tapa vahvistaa.
Normaalit ihmiset ymmärtävät vanhana kuolemisen.
Teillä taitaa olla se suurempi kärsimys niin korkeamman kruunun saat etusijalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581