Kylmä Kosto (Cold Pursuit) o n itse asiassa uudelleenfilmatisointi aiemmasta elokuvasta, kuten itse asiassa myös on esimerkiksi Al Pacinon tähdittämä Insomnia -jota ei mainostettu uudelleenfilmatisointina.
Elokuvassa Liam Neeson palaa koviksen rooliin Nels Coxmanina, aura-auton kuljettajana, joka työkseen puhdistaa teitä lumesta Denverin ja Kehoen alueella. Elämä menee mukavasti. Hänellä on vaimo (Laura Dern) ja poika ja hänet itse asiassa valitaan vuoden kaupunkilaiseksi.
Sitten kuitenkin kaikki muuttuu, kun Nelsin poika murhataan. Hän ryhtyy jäljittämään ja eliminoimaan poikansa murhaajia.
Varsin viihdyttävä toimintapätkä, vaikka siinä onkin Takenin jälkimakua havaittavissa jossain määrin.
Yksittäisistä:
1. Liam Neeson ei tapa ketään näissä alkukohtauksissa
2. Laura Dern
3. Plussaa siitä, että Dernillä ei ole ällöttävää violettia friikkitukkaa kuten Last Jedissa
4. Miksi Nelsin pojan murhaajat yleensä vaivautuivat tuomaan tämän keskustaan ihmisten nähtäväksi tämän kuoltua? Olisihan hänet johonkin syrjäkujallekin voinut dumpata.
5. Nelsin pojan hautajaisissa on lumimyrsky, mutta kaikki ovat tietenkin paljain päin.
6. Nelsin poika leffassa on Liam Neesonin poika myös oikeassa elämässä.
7. Miten kukaan Nelsin Speedon seurassa nähnyt ei tiennyt jälkeenpäin välittää Vikingille tietoa tämän tapaamisesta Nelsin kanssa juuri ennen katoamistaan?
8. Nels ei ole oppinut dekkareista, että klassinen kämmenet suoraan kurkulle tyylin kuristus ei ole kuristuksena kovinkaan tehokas.
9. Me Kaksi ja Irenen makua kohtauksessa, jossa Speedo virkoaa ensimmäisen kuristuksen jälkeen.
10. Viking terveysfriikkinä gangsterina.
11. White Bullin jengi selkeätä rasismia intiaaneja kohtaan
12. White Bullin kovanaamat saivartelevat sanan "reservation" poliittiskorrektista sisällöstä hölmöhkön vastaanottovirkailijan kanssa.
13. Vastaanottovirkailija ei oikein hiffaa, että imartelu ei tee vaikutusta White Bulliin
14. Liam Neeson sattumoisin pelastaa Vikingin pojan hengen viemällä tämän ennen White Bullin kovanaamoja. Sopiva sattuma on sopiva.
15. Salamurhaaja, joka myy päämiehensä kohteelle voitosta tuskin pysyy kauan salamurhaajana.
16. Miksi Nels yleensä päätyy käyttämään salamurhaajaa? Hän onnistuisi listimään Vikingin yksinkin riittävällä valmistelulla
17. Tietenkin Viking tappaa juuri hovimestarinsa homorakastajan hyvitelläkseen White Bullia
18. White Bull itse asiassa ampuu sanansaattajaa
19. White Bullin jengi mieluummin riippuliitää kuin metsästää kilpailijoita.
20. Miksi White Bull vaivautuu listimään Vikingin pervokätyrin hotellihuoneessa, kun tavoite piti olla "poika pojasta" eikä "pervo pojasta"?
21. Poliisit itse asiassa eivät tunnista Vikingin poikaa, jonka Nels on sopivasti vienyt kaikkien nähtäville aurausreissullaan.
22. Viking selviää tarpeeksi kauan mutistakseen keskeneräisen viestin vaimolleen.
23. Outo riippuliito-kamikaze elokuvan lopussa.
Kylmä Kosto - Mitä pielessä? (Spoilereita)
BogBoomers
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838