Eilen kun katselin tv:stä puhuttelevaa Butler -elokuvaa joka käsitteli Amerikan menneinä vuosikymmeninä vellonutta rotusortopolitiikkaa ja sen keskeisiä hahmoja, en voinut olla ajattelematta miten KAUKANA tämän päivän suomalainen vihervasemmistolainen "suvaitsevais-eliitti" onkaan OIKEASTA tasa-arvo ihanteesta koska se ei tiedä mitään OIKEASTA epätasa-arvosta, todellisista ongelmista ja syrjimisestä yms. Tämä pieni ja äänekäs vähemmistö on ruvennut kerjäämään sääliä ja pukeutuvat marttyyrinviittaan jo siitä jos suuri enemmistö ei suostu varauksetomasti ylistämään heidän outouksiaan. Sitten esiinnytään "uhreina" ja ollaan oikeita ammattiloukkaantujia.
Nämä Suomen sukupuoliöyhöttäjät ovat saaneet syntyä turvalliseen ja tasa-arvoiseen maahan joka on rakennettu menneitten sukupolvien verellä ja työllä sekä kristillisten arvojen pohjalta jolla Suomi on kovin uhrauksin rakennettu maailman onnellisimmaksi maaksi. Nämä kultalusikka (perseessä) syntyneet kaupunkilaisnulikat ratsastavat samoilla teemoilla joilla esim. kuuluisat kansalaisoikeustaistelijat Martin Luther King ja Nelson Mandela aikoinaan jopa marttyyriyteen asti taistelivat TODELLISIA sortorakenteita vastaan.
Nämä meidän vinkujat eivät ole suurimmaksi osaksi silloin vielä eläneetkään eikä heillä ole koskaan mitkään asiat olleet huonosti. Pride marssit ovat sen takia lähinnä oikean tasa-arvon rienaamista ja irvokkaita näytelmiä joissa ihmiset joilta ei puutu mitään, ratsastavat röyhkeästi vammaisten, värillisten ja etnisiin vähemmistöihin kuuluvien kokemilla vääryyksillä ja asettavat itsensä samalle viivalle tällaisten kanssa.
Irvokasta, röyhkeää. Suorastaan KUVOTTAVAA!
Pisteleekö?
Butler, rotusorto ja Suomi
12
60
Vastaukset
Joo-o, kkukutteluksi on mennyt 🤔
- Näinseasiaon
usko.vainen kirjoitti:
Siis, kiukutteluksi on mennyt 🤔 uhriudutaan heti jos oikut ei miellytä kaikkia.
Katsoitko muuten ko. elokuvaa? En enää muista miltä kanavalta se tuli mutta kannattaa katsoa! Rotusorto on ollut aika rajua touhua. En ole oikein koskaan tajunnut miten kovaa se homma on ollut vaikka olen elänyt nuo ajat ja tietenkin uutisista kuullut ja nähnyt tapahtumia. Ehkä sekin että nuorempana ei ole oikein tajunnut asioita samalla tavalla. Elokuva oli kyllä pysäyttävä etenkin siksi että olen enempi mieltänyt että nuo asiat kuuluivat sinne syvän etelän 1800 -luvun puuvilla- ja sokeriruokopelloille. Käsittämättömän röyhkeää että nämä meidän viherinisijät ratsastaa tällaisilla asioilla ja pyrkii samastumaan heihin.
Näinseasiaon kirjoitti:
Katsoitko muuten ko. elokuvaa? En enää muista miltä kanavalta se tuli mutta kannattaa katsoa! Rotusorto on ollut aika rajua touhua. En ole oikein koskaan tajunnut miten kovaa se homma on ollut vaikka olen elänyt nuo ajat ja tietenkin uutisista kuullut ja nähnyt tapahtumia. Ehkä sekin että nuorempana ei ole oikein tajunnut asioita samalla tavalla. Elokuva oli kyllä pysäyttävä etenkin siksi että olen enempi mieltänyt että nuo asiat kuuluivat sinne syvän etelän 1800 -luvun puuvilla- ja sokeriruokopelloille. Käsittämättömän röyhkeää että nämä meidän viherinisijät ratsastaa tällaisilla asioilla ja pyrkii samastumaan heihin.
En katsonut mutta tätä Seta-sirkusta olen seurannut 🤓 Uhriutuminen on yksi Seta-ahendan kantava teema.
usko.vainen kirjoitti:
En katsonut mutta tätä Seta-sirkusta olen seurannut 🤓 Uhriutuminen on yksi Seta-ahendan kantava teema.
Että nih! Kyllä se on ihan hirveä tuo vihervasemmisto, kun ajaa tasa-arvoista Suomea!
- Näinseasiaon
usko.vainen kirjoitti:
Niinhän se näyttää olevan. Näistä itse tehdyistä "uhreista" on vaan näköjään tullut valtaenemmistön eli tavallisten ihmisten pahimpia kiusaajia ja silmille hyppijöitä. Täällä tätä roskasakkia kyllä riittää ja selittävät vieläpä olevansa "kansan enemmistö"... Varmaan he oikeasti niin luulevatkin koska heidän todellisuutensa rajoittuu tähän palstaan pääosin ainakin kun seuraa heidän vuorokautista ajankäyttöään. Istuvat täällä yökaudetkin...
- Näinseasiaon
Daavidinpasuuna kirjoitti:
Että nih! Kyllä se on ihan hirveä tuo vihervasemmisto, kun ajaa tasa-arvoista Suomea!
uhriutujia näköjään riittää...
Näinseasiaon kirjoitti:
Niinhän se näyttää olevan. Näistä itse tehdyistä "uhreista" on vaan näköjään tullut valtaenemmistön eli tavallisten ihmisten pahimpia kiusaajia ja silmille hyppijöitä. Täällä tätä roskasakkia kyllä riittää ja selittävät vieläpä olevansa "kansan enemmistö"... Varmaan he oikeasti niin luulevatkin koska heidän todellisuutensa rajoittuu tähän palstaan pääosin ainakin kun seuraa heidän vuorokautista ajankäyttöään. Istuvat täällä yökaudetkin...
Joo 😂 sama kaava toistuu aina.
- Mielensä.pahoittajaliike
Daavidinpasuuna kirjoitti:
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin tuosta, että demokratia ja sananvapaus kuuluukin kaikille, nih 😠
- Kysyjäx
Vai että ihan uhraudutaan. Mitäs tämä sitten on kun tällä palstalla jatkuvasti toitotetaan sitä kuinka uskovia tässä maassa koko ajan vainotaan kissojen ja koirien kanssa? Tälläkin palstalla itketään että kuinka täällä ei tehdä muuta kuin vainotaan oikein kunnolla ...:
- Näinseasiaon
Äläpä nyt uhriudu!
- Kysyäx
Näinseasiaon kirjoitti:
Äläpä nyt uhriudu!
Minä olen kodin ja yhteiskunnan uhri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti31336987Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s895895Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294924Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584122Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213407Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1053393Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta632808Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512332En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122084Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4731835