Eilen kun katselin tv:stä puhuttelevaa Butler -elokuvaa joka käsitteli Amerikan menneinä vuosikymmeninä vellonutta rotusortopolitiikkaa ja sen keskeisiä hahmoja, en voinut olla ajattelematta miten KAUKANA tämän päivän suomalainen vihervasemmistolainen "suvaitsevais-eliitti" onkaan OIKEASTA tasa-arvo ihanteesta koska se ei tiedä mitään OIKEASTA epätasa-arvosta, todellisista ongelmista ja syrjimisestä yms. Tämä pieni ja äänekäs vähemmistö on ruvennut kerjäämään sääliä ja pukeutuvat marttyyrinviittaan jo siitä jos suuri enemmistö ei suostu varauksetomasti ylistämään heidän outouksiaan. Sitten esiinnytään "uhreina" ja ollaan oikeita ammattiloukkaantujia.
Nämä Suomen sukupuoliöyhöttäjät ovat saaneet syntyä turvalliseen ja tasa-arvoiseen maahan joka on rakennettu menneitten sukupolvien verellä ja työllä sekä kristillisten arvojen pohjalta jolla Suomi on kovin uhrauksin rakennettu maailman onnellisimmaksi maaksi. Nämä kultalusikka (perseessä) syntyneet kaupunkilaisnulikat ratsastavat samoilla teemoilla joilla esim. kuuluisat kansalaisoikeustaistelijat Martin Luther King ja Nelson Mandela aikoinaan jopa marttyyriyteen asti taistelivat TODELLISIA sortorakenteita vastaan.
Nämä meidän vinkujat eivät ole suurimmaksi osaksi silloin vielä eläneetkään eikä heillä ole koskaan mitkään asiat olleet huonosti. Pride marssit ovat sen takia lähinnä oikean tasa-arvon rienaamista ja irvokkaita näytelmiä joissa ihmiset joilta ei puutu mitään, ratsastavat röyhkeästi vammaisten, värillisten ja etnisiin vähemmistöihin kuuluvien kokemilla vääryyksillä ja asettavat itsensä samalle viivalle tällaisten kanssa.
Irvokasta, röyhkeää. Suorastaan KUVOTTAVAA!
Pisteleekö?
Butler, rotusorto ja Suomi
12
90
Vastaukset
Joo-o, kkukutteluksi on mennyt 🤔
- Näinseasiaon
usko.vainen kirjoitti:
Siis, kiukutteluksi on mennyt 🤔 uhriudutaan heti jos oikut ei miellytä kaikkia.
Katsoitko muuten ko. elokuvaa? En enää muista miltä kanavalta se tuli mutta kannattaa katsoa! Rotusorto on ollut aika rajua touhua. En ole oikein koskaan tajunnut miten kovaa se homma on ollut vaikka olen elänyt nuo ajat ja tietenkin uutisista kuullut ja nähnyt tapahtumia. Ehkä sekin että nuorempana ei ole oikein tajunnut asioita samalla tavalla. Elokuva oli kyllä pysäyttävä etenkin siksi että olen enempi mieltänyt että nuo asiat kuuluivat sinne syvän etelän 1800 -luvun puuvilla- ja sokeriruokopelloille. Käsittämättömän röyhkeää että nämä meidän viherinisijät ratsastaa tällaisilla asioilla ja pyrkii samastumaan heihin.
Näinseasiaon kirjoitti:
Katsoitko muuten ko. elokuvaa? En enää muista miltä kanavalta se tuli mutta kannattaa katsoa! Rotusorto on ollut aika rajua touhua. En ole oikein koskaan tajunnut miten kovaa se homma on ollut vaikka olen elänyt nuo ajat ja tietenkin uutisista kuullut ja nähnyt tapahtumia. Ehkä sekin että nuorempana ei ole oikein tajunnut asioita samalla tavalla. Elokuva oli kyllä pysäyttävä etenkin siksi että olen enempi mieltänyt että nuo asiat kuuluivat sinne syvän etelän 1800 -luvun puuvilla- ja sokeriruokopelloille. Käsittämättömän röyhkeää että nämä meidän viherinisijät ratsastaa tällaisilla asioilla ja pyrkii samastumaan heihin.
En katsonut mutta tätä Seta-sirkusta olen seurannut 🤓 Uhriutuminen on yksi Seta-ahendan kantava teema.
usko.vainen kirjoitti:
En katsonut mutta tätä Seta-sirkusta olen seurannut 🤓 Uhriutuminen on yksi Seta-ahendan kantava teema.
Että nih! Kyllä se on ihan hirveä tuo vihervasemmisto, kun ajaa tasa-arvoista Suomea!
- Näinseasiaon
usko.vainen kirjoitti:
En katsonut mutta tätä Seta-sirkusta olen seurannut 🤓 Uhriutuminen on yksi Seta-ahendan kantava teema.
Niinhän se näyttää olevan. Näistä itse tehdyistä "uhreista" on vaan näköjään tullut valtaenemmistön eli tavallisten ihmisten pahimpia kiusaajia ja silmille hyppijöitä. Täällä tätä roskasakkia kyllä riittää ja selittävät vieläpä olevansa "kansan enemmistö"... Varmaan he oikeasti niin luulevatkin koska heidän todellisuutensa rajoittuu tähän palstaan pääosin ainakin kun seuraa heidän vuorokautista ajankäyttöään. Istuvat täällä yökaudetkin...
- Näinseasiaon
Daavidinpasuuna kirjoitti:
Että nih! Kyllä se on ihan hirveä tuo vihervasemmisto, kun ajaa tasa-arvoista Suomea!
uhriutujia näköjään riittää...
Näinseasiaon kirjoitti:
Niinhän se näyttää olevan. Näistä itse tehdyistä "uhreista" on vaan näköjään tullut valtaenemmistön eli tavallisten ihmisten pahimpia kiusaajia ja silmille hyppijöitä. Täällä tätä roskasakkia kyllä riittää ja selittävät vieläpä olevansa "kansan enemmistö"... Varmaan he oikeasti niin luulevatkin koska heidän todellisuutensa rajoittuu tähän palstaan pääosin ainakin kun seuraa heidän vuorokautista ajankäyttöään. Istuvat täällä yökaudetkin...
Joo 😂 sama kaava toistuu aina.
- Mielensä.pahoittajaliike
Daavidinpasuuna kirjoitti:
Että nih! Kyllä se on ihan hirveä tuo vihervasemmisto, kun ajaa tasa-arvoista Suomea!
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin tuosta, että demokratia ja sananvapaus kuuluukin kaikille, nih 😠
- Kysyjäx
Vai että ihan uhraudutaan. Mitäs tämä sitten on kun tällä palstalla jatkuvasti toitotetaan sitä kuinka uskovia tässä maassa koko ajan vainotaan kissojen ja koirien kanssa? Tälläkin palstalla itketään että kuinka täällä ei tehdä muuta kuin vainotaan oikein kunnolla ...:
- Näinseasiaon
Äläpä nyt uhriudu!
- Kysyäx
Näinseasiaon kirjoitti:
Äläpä nyt uhriudu!
Minä olen kodin ja yhteiskunnan uhri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683