Butler, rotusorto ja Suomi

Näinseasiaon

Eilen kun katselin tv:stä puhuttelevaa Butler -elokuvaa joka käsitteli Amerikan menneinä vuosikymmeninä vellonutta rotusortopolitiikkaa ja sen keskeisiä hahmoja, en voinut olla ajattelematta miten KAUKANA tämän päivän suomalainen vihervasemmistolainen "suvaitsevais-eliitti" onkaan OIKEASTA tasa-arvo ihanteesta koska se ei tiedä mitään OIKEASTA epätasa-arvosta, todellisista ongelmista ja syrjimisestä yms. Tämä pieni ja äänekäs vähemmistö on ruvennut kerjäämään sääliä ja pukeutuvat marttyyrinviittaan jo siitä jos suuri enemmistö ei suostu varauksetomasti ylistämään heidän outouksiaan. Sitten esiinnytään "uhreina" ja ollaan oikeita ammattiloukkaantujia.

Nämä Suomen sukupuoliöyhöttäjät ovat saaneet syntyä turvalliseen ja tasa-arvoiseen maahan joka on rakennettu menneitten sukupolvien verellä ja työllä sekä kristillisten arvojen pohjalta jolla Suomi on kovin uhrauksin rakennettu maailman onnellisimmaksi maaksi. Nämä kultalusikka (perseessä) syntyneet kaupunkilaisnulikat ratsastavat samoilla teemoilla joilla esim. kuuluisat kansalaisoikeustaistelijat Martin Luther King ja Nelson Mandela aikoinaan jopa marttyyriyteen asti taistelivat TODELLISIA sortorakenteita vastaan.

Nämä meidän vinkujat eivät ole suurimmaksi osaksi silloin vielä eläneetkään eikä heillä ole koskaan mitkään asiat olleet huonosti. Pride marssit ovat sen takia lähinnä oikean tasa-arvon rienaamista ja irvokkaita näytelmiä joissa ihmiset joilta ei puutu mitään, ratsastavat röyhkeästi vammaisten, värillisten ja etnisiin vähemmistöihin kuuluvien kokemilla vääryyksillä ja asettavat itsensä samalle viivalle tällaisten kanssa.

Irvokasta, röyhkeää. Suorastaan KUVOTTAVAA!

Pisteleekö?

12

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo-o, kkukutteluksi on mennyt 🤔

      • Siis, kiukutteluksi on mennyt 🤔 uhriudutaan heti jos oikut ei miellytä kaikkia.


      • Näinseasiaon
        usko.vainen kirjoitti:

        Siis, kiukutteluksi on mennyt 🤔 uhriudutaan heti jos oikut ei miellytä kaikkia.

        Katsoitko muuten ko. elokuvaa? En enää muista miltä kanavalta se tuli mutta kannattaa katsoa! Rotusorto on ollut aika rajua touhua. En ole oikein koskaan tajunnut miten kovaa se homma on ollut vaikka olen elänyt nuo ajat ja tietenkin uutisista kuullut ja nähnyt tapahtumia. Ehkä sekin että nuorempana ei ole oikein tajunnut asioita samalla tavalla. Elokuva oli kyllä pysäyttävä etenkin siksi että olen enempi mieltänyt että nuo asiat kuuluivat sinne syvän etelän 1800 -luvun puuvilla- ja sokeriruokopelloille. Käsittämättömän röyhkeää että nämä meidän viherinisijät ratsastaa tällaisilla asioilla ja pyrkii samastumaan heihin.


      • Näinseasiaon kirjoitti:

        Katsoitko muuten ko. elokuvaa? En enää muista miltä kanavalta se tuli mutta kannattaa katsoa! Rotusorto on ollut aika rajua touhua. En ole oikein koskaan tajunnut miten kovaa se homma on ollut vaikka olen elänyt nuo ajat ja tietenkin uutisista kuullut ja nähnyt tapahtumia. Ehkä sekin että nuorempana ei ole oikein tajunnut asioita samalla tavalla. Elokuva oli kyllä pysäyttävä etenkin siksi että olen enempi mieltänyt että nuo asiat kuuluivat sinne syvän etelän 1800 -luvun puuvilla- ja sokeriruokopelloille. Käsittämättömän röyhkeää että nämä meidän viherinisijät ratsastaa tällaisilla asioilla ja pyrkii samastumaan heihin.

        En katsonut mutta tätä Seta-sirkusta olen seurannut 🤓 Uhriutuminen on yksi Seta-ahendan kantava teema.


      • usko.vainen kirjoitti:

        En katsonut mutta tätä Seta-sirkusta olen seurannut 🤓 Uhriutuminen on yksi Seta-ahendan kantava teema.

        Että nih! Kyllä se on ihan hirveä tuo vihervasemmisto, kun ajaa tasa-arvoista Suomea!


      • Näinseasiaon
        usko.vainen kirjoitti:

        En katsonut mutta tätä Seta-sirkusta olen seurannut 🤓 Uhriutuminen on yksi Seta-ahendan kantava teema.

        Niinhän se näyttää olevan. Näistä itse tehdyistä "uhreista" on vaan näköjään tullut valtaenemmistön eli tavallisten ihmisten pahimpia kiusaajia ja silmille hyppijöitä. Täällä tätä roskasakkia kyllä riittää ja selittävät vieläpä olevansa "kansan enemmistö"... Varmaan he oikeasti niin luulevatkin koska heidän todellisuutensa rajoittuu tähän palstaan pääosin ainakin kun seuraa heidän vuorokautista ajankäyttöään. Istuvat täällä yökaudetkin...


      • Näinseasiaon
        Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Että nih! Kyllä se on ihan hirveä tuo vihervasemmisto, kun ajaa tasa-arvoista Suomea!

        uhriutujia näköjään riittää...


      • Näinseasiaon kirjoitti:

        Niinhän se näyttää olevan. Näistä itse tehdyistä "uhreista" on vaan näköjään tullut valtaenemmistön eli tavallisten ihmisten pahimpia kiusaajia ja silmille hyppijöitä. Täällä tätä roskasakkia kyllä riittää ja selittävät vieläpä olevansa "kansan enemmistö"... Varmaan he oikeasti niin luulevatkin koska heidän todellisuutensa rajoittuu tähän palstaan pääosin ainakin kun seuraa heidän vuorokautista ajankäyttöään. Istuvat täällä yökaudetkin...

        Joo 😂 sama kaava toistuu aina.


      • Mielensä.pahoittajaliike
        Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Että nih! Kyllä se on ihan hirveä tuo vihervasemmisto, kun ajaa tasa-arvoista Suomea!

        Kyllä minä nyt mieleni pahoitin tuosta, että demokratia ja sananvapaus kuuluukin kaikille, nih 😠


    • Kysyjäx

      Vai että ihan uhraudutaan. Mitäs tämä sitten on kun tällä palstalla jatkuvasti toitotetaan sitä kuinka uskovia tässä maassa koko ajan vainotaan kissojen ja koirien kanssa? Tälläkin palstalla itketään että kuinka täällä ei tehdä muuta kuin vainotaan oikein kunnolla ...:

      • Näinseasiaon

        Äläpä nyt uhriudu!


      • Kysyäx
        Näinseasiaon kirjoitti:

        Äläpä nyt uhriudu!

        Minä olen kodin ja yhteiskunnan uhri.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe