Paljon puhutaan pienestä Naton kannatuksesta........

JännääVai

Mutta todellisuudessahan kaikki on kiinni kysymyksen asettelusta, ''todenkertojasta'' riippuen kannatus on jotain 15-25% välillä.
No tuolla toisessa ketjussa kysyttiin ihan suoraan että kumman puolella ihmiset olisivat tositilanteessa, Naton vai Venäjän?
Siinä Naton kannatus oli 100% sillä yksikään ei halua eikä suostu olemaan Venäjän puolella, eivät edes nämä palkatut Venäjän palvojat jotka hekin ovat tositilanteessa ennemmin Naton puolta.

Eli kaikkihan on kiinni siitä kuinka asiaa kysytään.

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100vuotta

      Ihan uteliaisuudesta, kuinkahan asiaa pitäisi tiedustella että saataisiin edes yksi kannattaja Venäjällekin?

      • Se ei ole relevanttia tässä aiheessa. Tarvineeko selittää, miksi?


      • HarleyD
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Se ei ole relevanttia tässä aiheessa. Tarvineeko selittää, miksi?

        No selitä ihmeessä että kuinka kahden asian vertailussa kylmä tosiasia ei ole relevantti, siis jo ihan kilpailutuksen kannaltakin.


      • eur0kriittinen kirjoitti:

        Se ei ole relevanttia tässä aiheessa. Tarvineeko selittää, miksi?

        Älä poju käytä sivistyssanoja, joiden merkitystä et ymmärrä ... ;-)

        IMHO.


      • 44.Div kirjoitti:

        Älä poju käytä sivistyssanoja, joiden merkitystä et ymmärrä ... ;-)

        IMHO.

        Silti voisit havaita ko. sivistyssanan merkityksen liittyvän suoraan kommenttiin, johon vastasin, jos vain itse ymmärtäisit sivistyssanojen merkityksen. Avaa se flanellipaitasi ylänappi, niin alkaa verikin kiertää päässäsi.


      • HarleyD
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Silti voisit havaita ko. sivistyssanan merkityksen liittyvän suoraan kommenttiin, johon vastasin, jos vain itse ymmärtäisit sivistyssanojen merkityksen. Avaa se flanellipaitasi ylänappi, niin alkaa verikin kiertää päässäsi.

        Ehkä useampikin voisi sen havaita jos edes itse osaisit tuon järisyttävän havaintosi selittää, sillä valitettavasti sinun mielikuvitukseesi ei oikein pysty katsomaan.
        Tämä siis siinä tapauksessa että itse edes jotenkin ymmärrät sen ''relevantin'' merkityksen ja käyttötarkoituksen.


      • HarleyD kirjoitti:

        Ehkä useampikin voisi sen havaita jos edes itse osaisit tuon järisyttävän havaintosi selittää, sillä valitettavasti sinun mielikuvitukseesi ei oikein pysty katsomaan.
        Tämä siis siinä tapauksessa että itse edes jotenkin ymmärrät sen ''relevantin'' merkityksen ja käyttötarkoituksen.

        Vain sivistymättömät juntit ei ymmärrä sivistyssanan merkitystä ja käyttöyhteyksiä ja siksi joutuu kyselemään sitä. Ja vastauksesi osaan jo etukäteen arvata 99 % tarkkuudella.

        HeH...


      • eur0kriittinen kirjoitti:

        Vain sivistymättömät juntit ei ymmärrä sivistyssanan merkitystä ja käyttöyhteyksiä ja siksi joutuu kyselemään sitä. Ja vastauksesi osaan jo etukäteen arvata 99 % tarkkuudella.

        HeH...

        HEH ... ja näin meile kommentoi Hupsulan Ylipoistosta valmistunut aatelinen UIMAMAISTERI, suoraan Nitsasta (vai olikos se nyt nissan, tjsp.)

        TIRSK!.


      • HarleyD
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Vain sivistymättömät juntit ei ymmärrä sivistyssanan merkitystä ja käyttöyhteyksiä ja siksi joutuu kyselemään sitä. Ja vastauksesi osaan jo etukäteen arvata 99 % tarkkuudella.

        HeH...

        ''Ja vastauksesi osaan jo etukäteen arvata 99 % tarkkuudella''
        No se on hyvä, sinulta kun minkäänlaista järkevää vastausta saa edes 1% tarkkuudella.
        Ja se kysymyshän oli:
        No selitä ihmeessä että kuinka kahden asian vertailussa kylmä tosiasia ei ole relevantti, siis jo ihan kilpailutuksen kannaltakin?
        Tämä siis siinä tapauksessa että itse edes jotenkin ymmärrät sen ''relevantin'' merkityksen ja käyttötarkoituksen.


      • Se tunne kun maanisaggressiivinen 50 -vuotias 160-senttinen 100-kiloinen naistenhakkaaja kiljusieppo kehottaa muita käyttäytymään.

        HAHXD

        PS: montakos terroristia teitä on siinä stalinia palvovassa 44.divarissa? Ainakin sinä ja Piikkipiru. Muita?


      • 44.Div kirjoitti:

        HEH ... ja näin meile kommentoi Hupsulan Ylipoistosta valmistunut aatelinen UIMAMAISTERI, suoraan Nitsasta (vai olikos se nyt nissan, tjsp.)

        TIRSK!.

        Sulla on kummallisia mielikuvituskavereita.


      • eur0kriittinen kirjoitti:

        Sulla on kummallisia mielikuvituskavereita.

        Mielikuvituskavereita ... ?.
        Ehei hankisääski ... ko. trollauksen postannut taho on HVT.


      • Kävi? Taas? Vaikka mitään ei ole käynyt. Eikä taaskaan. Mistä sä revit noita tarinoita? Tähän ei ole kuin kaksi selitystä: 1. olet psykoottinen ja koet harhoja. 2. lykkäät pötyä, koska koet sen tärkeäksi osaksi NATO-debattia.


      • HarleyD kirjoitti:

        ''Ja vastauksesi osaan jo etukäteen arvata 99 % tarkkuudella''
        No se on hyvä, sinulta kun minkäänlaista järkevää vastausta saa edes 1% tarkkuudella.
        Ja se kysymyshän oli:
        No selitä ihmeessä että kuinka kahden asian vertailussa kylmä tosiasia ei ole relevantti, siis jo ihan kilpailutuksen kannaltakin?
        Tämä siis siinä tapauksessa että itse edes jotenkin ymmärrät sen ''relevantin'' merkityksen ja käyttötarkoituksen.

        Tä?


      • kyllsesiitä
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Tä?

        No voi sentään perjantai-ilta ja kotona kaikilta taju pois, no ehkä siellä joku lukutaitoinen toipuu huomisen aikana niin kyselet sitten apuja.
        Tai odotat maanantaihin ja turvaudut apukoulun opettajaan.


      • Juurihan kehuskelit itesäsi HVT:ksi, joka trollaa. Harvinaisen Vittumainen Trolli.


      • kyllsesiitä kirjoitti:

        No voi sentään perjantai-ilta ja kotona kaikilta taju pois, no ehkä siellä joku lukutaitoinen toipuu huomisen aikana niin kyselet sitten apuja.
        Tai odotat maanantaihin ja turvaudut apukoulun opettajaan.

        Mielikuvien lähteenä on usein oman elämänsä kokemukset. Ulosannistasi päätellen elämäsi on ollut melkoisen kurjaa.


      • Projektiota
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Mielikuvien lähteenä on usein oman elämänsä kokemukset. Ulosannistasi päätellen elämäsi on ollut melkoisen kurjaa.

        Kuten sinun kohdallasi olemme saaneet huomata.


      • Projektiota kirjoitti:

        Kuten sinun kohdallasi olemme saaneet huomata.

        Olet henkiseltä iältäsi about 9-vuotias. Vastauksesi: "no iteppäs oot viis!" Eiks niin?


      • Kuten.edellä
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Olet henkiseltä iältäsi about 9-vuotias. Vastauksesi: "no iteppäs oot viis!" Eiks niin?

        Todistit huomioni oikeaksi.


      • Kuten.edellä kirjoitti:

        Todistit huomioni oikeaksi.

        Miten?


      • Kyllsesiitä
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Mielikuvien lähteenä on usein oman elämänsä kokemukset. Ulosannistasi päätellen elämäsi on ollut melkoisen kurjaa.

        Niin tämä todellisuudessa eläminen voi olla joskus olla hurjaa tai jopa kurjaa, mutta yhtäkaikki elämää kuitenkin.
        Huomasin ettet vieläkään ole kyennyt vastaamaan sinulle esitettyyn kysymykseen, etkö oikein ymmärrä sitä?

        Mukava kuitenkin huomata että raskaista rajoituksistasi ja armottomasta todellisuudesta huolimatta sinäkin haluaisit olla älykäs, tai ainakin esittää sellaista.
        Ja muistathan että voit aina kysyä neuvoa ja pyytää apua liian vaikeiden sanojen, tai kysymysten kohdalla?


      • Kyllsesiitä kirjoitti:

        Niin tämä todellisuudessa eläminen voi olla joskus olla hurjaa tai jopa kurjaa, mutta yhtäkaikki elämää kuitenkin.
        Huomasin ettet vieläkään ole kyennyt vastaamaan sinulle esitettyyn kysymykseen, etkö oikein ymmärrä sitä?

        Mukava kuitenkin huomata että raskaista rajoituksistasi ja armottomasta todellisuudesta huolimatta sinäkin haluaisit olla älykäs, tai ainakin esittää sellaista.
        Ja muistathan että voit aina kysyä neuvoa ja pyytää apua liian vaikeiden sanojen, tai kysymysten kohdalla?

        Pystytkö vastaamaan kysymykseen, miten todistit huomiosi oikeaksi?


      • Kyllsesiitä
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Pystytkö vastaamaan kysymykseen, miten todistit huomiosi oikeaksi?

        Pystyn toki ja vastaankin, heti kunhan sinulta saadaan vastaus siihen aikaisempaan kysymykseen.
        Tiedät kai sanonnan, älä kerjää ryssänä ihmisiltä jos et itse pysty tarjoamaan yhtään mitään.
        Sitä paitsi kaikki muut varmasti ymmärsivät mitä sinulta kysyttiin, joten ei sinun puutteelliselle ymmärryksellesi voi antaa paljonkaan painoarvoa.

        Ihan uteliaisuudesta niin ne jatkuvat verbaaliset selkäsaunatko saivat sinut vaihtamaan nimimerkkiä, koetko että nyt kulkee paremmin?


      • Jos juop metaforaa voip tulla sokkeeks tai jopa kuolta. Yks akka juotti ukolle metaforaa 2015. Ukko kuol. Sit kuol kyl akkaki.


      • Kyllsesiitä kirjoitti:

        Pystyn toki ja vastaankin, heti kunhan sinulta saadaan vastaus siihen aikaisempaan kysymykseen.
        Tiedät kai sanonnan, älä kerjää ryssänä ihmisiltä jos et itse pysty tarjoamaan yhtään mitään.
        Sitä paitsi kaikki muut varmasti ymmärsivät mitä sinulta kysyttiin, joten ei sinun puutteelliselle ymmärryksellesi voi antaa paljonkaan painoarvoa.

        Ihan uteliaisuudesta niin ne jatkuvat verbaaliset selkäsaunatko saivat sinut vaihtamaan nimimerkkiä, koetko että nyt kulkee paremmin?

        Ok eli et pysty antamaan vastausta. 9-vuotiaan tasolla olevia kiukunpurkauksia onkin tyhmää lähteä selittelemään. Hyvä että siihen sulla ylettyy äly, niin et munaa itseäsi enempää.

        Mihin kysymykseen mun pitäisi vastata?


      • Kyllsesiitä
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Ok eli et pysty antamaan vastausta. 9-vuotiaan tasolla olevia kiukunpurkauksia onkin tyhmää lähteä selittelemään. Hyvä että siihen sulla ylettyy äly, niin et munaa itseäsi enempää.

        Mihin kysymykseen mun pitäisi vastata?

        Kertoisitko vielä kaikille että mistä sinä kiukkua löysit, siitäkö että selkeästi osoitin kuinka vähäisellä ymmärryksellä sinä yrität esittää ihan miestä?
        Vai onko tuonkin ''kiukku'' termin kanssa ymmärryskatkoja?
        Pienenä vinkkinä että jo normijärjellä varustettu lukija huomaa tämänkin ketjun kommenteista että kuka täällä munaa itseään, niin että päättele siitä.

        ''Mihin kysymykseen mun pitäisi vastata?''
        No kuten totesin:
        Ja muistathan että voit aina kysyä neuvoa ja pyytää apua liian vaikeiden sanojen, tai kysymysten kohdalla?

        ''No selitä ihmeessä että kuinka kahden asian vertailussa kylmä tosiasia ei ole relevantti, siis jo ihan kilpailutuksen kannaltakin?
        Tämä siis siinä tapauksessa että itse edes jotenkin ymmärrät sen ''relevantin'' merkityksen ja käyttötarkoituksen.''
        Kas siinä kysymys, vaikka tuskin osaat siihen vastata tälläkään kertaa...….


      • Kyllsesiitä kirjoitti:

        Kertoisitko vielä kaikille että mistä sinä kiukkua löysit, siitäkö että selkeästi osoitin kuinka vähäisellä ymmärryksellä sinä yrität esittää ihan miestä?
        Vai onko tuonkin ''kiukku'' termin kanssa ymmärryskatkoja?
        Pienenä vinkkinä että jo normijärjellä varustettu lukija huomaa tämänkin ketjun kommenteista että kuka täällä munaa itseään, niin että päättele siitä.

        ''Mihin kysymykseen mun pitäisi vastata?''
        No kuten totesin:
        Ja muistathan että voit aina kysyä neuvoa ja pyytää apua liian vaikeiden sanojen, tai kysymysten kohdalla?

        ''No selitä ihmeessä että kuinka kahden asian vertailussa kylmä tosiasia ei ole relevantti, siis jo ihan kilpailutuksen kannaltakin?
        Tämä siis siinä tapauksessa että itse edes jotenkin ymmärrät sen ''relevantin'' merkityksen ja käyttötarkoituksen.''
        Kas siinä kysymys, vaikka tuskin osaat siihen vastata tälläkään kertaa...….

        Kyllä kiukku näkyy kommentoijan reaktioista. Joskus se näkyy hieman heikommin, joskus taas kuin olisi rautalangasta väännetty "vittu että vituttaa, kun olen niin heikko pelle".

        Ei minulla ole ymmärryskatkoja. Ymmärrän hyvin teikäläisten mentaliteettia. Se on kuin surkea sirkus, jonka ainoa ohjelmanumero on kompastelevat pellet.

        Miten minä olen munannut itseäni täällä, ja keitä ovat nämä "jo normaalin järjen omaavat"? Ethän vaan itseäsi luettele siihen ryhmään? Omalla esimerkilläsi kerrot ihan suoraan, että olet sellainen heikko, tai maksimissaan keskiverto nasu, jolla ei ole mitään omia ajatuksia, joka yrittää päteä valtavirtavoimalla ja selkääntaputuksilla, sekä "säpäs olet! -kinaamisella. Minä olen keskustellut ihan samalla tasolla, kuin kuka tahansa normijärjen omaava ihminen. Ongelma on nimenomaan siinä kiukustumisessa ja harhaisessa kokemisessa minut "viholliseksi" ja "tiltuolennoksi". Teikäläisten kaavamainen zombifioitunut maailmankuva on psyykettä kuormittava ja se näkyy keskustelun tasossakin. Ja myös siinä, että lähdetään luomaan keinotekoista sometodellisuutta, joka sisustetaan "vain minulle sopivilla asioilla". Aivan kuten uskontofundikset. Päättelepä siitä.


      • normaalijärkinen

        "Omalla esimerkilläsi kerrot ihan suoraan, että olet sellainen heikko, tai maksimissaan keskiverto nasu, jolla ei ole mitään omia ajatuksia, joka yrittää päteä valtavirtavoimalla ja selkääntaputuksilla, sekä "säpäs olet! -kinaamisella. Minä olen keskustellut ihan samalla tasolla, kuin kuka tahansa normijärjen omaava ihminen. "

        Jokainen nyt näkee tuostakin, että olet itse juuri sitä mistä syytät muita. "Säpäs olet!" on juuri sinua itseäsi.


      • normaalijärkinen kirjoitti:

        "Omalla esimerkilläsi kerrot ihan suoraan, että olet sellainen heikko, tai maksimissaan keskiverto nasu, jolla ei ole mitään omia ajatuksia, joka yrittää päteä valtavirtavoimalla ja selkääntaputuksilla, sekä "säpäs olet! -kinaamisella. Minä olen keskustellut ihan samalla tasolla, kuin kuka tahansa normijärjen omaava ihminen. "

        Jokainen nyt näkee tuostakin, että olet itse juuri sitä mistä syytät muita. "Säpäs olet!" on juuri sinua itseäsi.

        Miksi yleistät? Kysehän on sinun mielipiteestäsi, joka on periaatteestakin minua vastaan, koska automaattileimasimesi tekee työnsä heti, kun ilmoitan, etten ole yhdentotuuden nasuliikkeen kannalla. Miten voit sellaisella motiivilla lähteä millään tavalla arvostelemaan ketään? Viimeinen virkkeesi on rautaisen ironinen töpeksintä ja suoraan omaan nilkkaasi. Iltateet roiskahti näppikselle kun luin sen XD


      • normaalijärkinen
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Miksi yleistät? Kysehän on sinun mielipiteestäsi, joka on periaatteestakin minua vastaan, koska automaattileimasimesi tekee työnsä heti, kun ilmoitan, etten ole yhdentotuuden nasuliikkeen kannalla. Miten voit sellaisella motiivilla lähteä millään tavalla arvostelemaan ketään? Viimeinen virkkeesi on rautaisen ironinen töpeksintä ja suoraan omaan nilkkaasi. Iltateet roiskahti näppikselle kun luin sen XD

        Sinulla on vilkas mielikuvitus ja keksit ajatuksia muille. Vastauksesi muuten osoittaa, että osuin aikaisemmin ihan oikeaan. Se on helppo huomata.


      • Kyllsesiitä
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Kyllä kiukku näkyy kommentoijan reaktioista. Joskus se näkyy hieman heikommin, joskus taas kuin olisi rautalangasta väännetty "vittu että vituttaa, kun olen niin heikko pelle".

        Ei minulla ole ymmärryskatkoja. Ymmärrän hyvin teikäläisten mentaliteettia. Se on kuin surkea sirkus, jonka ainoa ohjelmanumero on kompastelevat pellet.

        Miten minä olen munannut itseäni täällä, ja keitä ovat nämä "jo normaalin järjen omaavat"? Ethän vaan itseäsi luettele siihen ryhmään? Omalla esimerkilläsi kerrot ihan suoraan, että olet sellainen heikko, tai maksimissaan keskiverto nasu, jolla ei ole mitään omia ajatuksia, joka yrittää päteä valtavirtavoimalla ja selkääntaputuksilla, sekä "säpäs olet! -kinaamisella. Minä olen keskustellut ihan samalla tasolla, kuin kuka tahansa normijärjen omaava ihminen. Ongelma on nimenomaan siinä kiukustumisessa ja harhaisessa kokemisessa minut "viholliseksi" ja "tiltuolennoksi". Teikäläisten kaavamainen zombifioitunut maailmankuva on psyykettä kuormittava ja se näkyy keskustelun tasossakin. Ja myös siinä, että lähdetään luomaan keinotekoista sometodellisuutta, joka sisustetaan "vain minulle sopivilla asioilla". Aivan kuten uskontofundikset. Päättelepä siitä.

        Lässytys se vaan jatkuu...…..
        Heikot eväät ja vähäinen ymmärrys riittävät juuri ja juuri loputtoman huonoon selittelyyn, mutta itse asiaan eli kysymykseen ei löydy vastausta, syystä tai toisesta.
        Taas kerran tyhjä arpa.


      • normaalijärkinen kirjoitti:

        Sinulla on vilkas mielikuvitus ja keksit ajatuksia muille. Vastauksesi muuten osoittaa, että osuin aikaisemmin ihan oikeaan. Se on helppo huomata.

        Ko. kommenttisi on pelkkä spontaani kiukunpurkaus, ilman mitään järkiperusteita. Jos uskot, että kykenet tuollaisella surkeudella vedättämään minua, niin nenillesi vain saat.


      • Kyllsesiitä kirjoitti:

        Lässytys se vaan jatkuu...…..
        Heikot eväät ja vähäinen ymmärrys riittävät juuri ja juuri loputtoman huonoon selittelyyn, mutta itse asiaan eli kysymykseen ei löydy vastausta, syystä tai toisesta.
        Taas kerran tyhjä arpa.

        Toinen spontaani kiukunpurkaus vailla mitään perusteita. Tyhjiä sanoja, joiden ainoa motiivi on yrittää edes jollain tavalla saada minut ärsyyntymään. Sinä olet aivan liian vähä-älyinen kyetäksesi haastamaan minua. Kaikkein parhaiten se kuitenkin onnistuu sellaisella sisällöllä, joka perustuu johonkin todelliseen. Seuravaaksi aiot tietenkin puolustautua, että sinähän puhut todellisista asioista. Mutta koska sekin on tyhjä väittämä ilman mitään perusteluita, pysyt kuopassasi huutelemassa törkeyksiä. Kehittyy se paisekin. Mikset sinä?


      • normaalijärkinen
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Ko. kommenttisi on pelkkä spontaani kiukunpurkaus, ilman mitään järkiperusteita. Jos uskot, että kykenet tuollaisella surkeudella vedättämään minua, niin nenillesi vain saat.

        Kuvitelma kiukunpurkauksesta on vain omassa päässäsi, ja se kuvastaa hyvin alatyylistä ja raivoisaa kirjoitustyyliäsi.


      • Ei se totuus siitä miksikään muutu, vaikka kuinka hoet tuota eipäsjuupassinäpäs-mantraasi. Itse olet vastuussa omasta käytöksestäsi. Minä vain seuraan öyhkäämistäsi ja puen sen sanoiksi. Kirjoitat älyttömän sekavaa ja päämäärätöntä tekstiä, eikä ole kosketusta todellisuuteen, niin ei se ole haaste eikä mikään nähdä, että kyse on todellakin spontaanista kiukuttelusta, eikä mistään harkitusta sanojen valinnasta. Täällä Suomi24-vittulualustassa en pärjää teille keskitason räyhiksille? heh....


      • normaalijärkinen kirjoitti:

        Kuvitelma kiukunpurkauksesta on vain omassa päässäsi, ja se kuvastaa hyvin alatyylistä ja raivoisaa kirjoitustyyliäsi.

        ...vaikka kirjoitan ihan tyynesti ja suht neutraalisti. Mielenkiintoista :D Enkä minä kuvittele. Kyllä ne luonteenpiirteet ja mielentilat projisoituu niihin omiin kirjoituksiis. Ihan uteliasuudesta, miksi koet tärkeäksi keinotekoisen tilanteen luomisen kilpailuhengessä, jossa päätät, miten asiat on, millaisista asioista on kyse, mikä ja millainen "vihollisesi" on jne. ja samalla yrität luoda mielikuvaa, niin kuin edustaisit jotain minun yläpuolellani olevaa ryhmää? Tuollainen hölmöily näkyy oikeasti kauas. Tsemppiä seuraavaan eipäjuupasompassinäpäs-kommenttiisi :)


      • normaalijärkinen
        eur0kriittinen kirjoitti:

        ...vaikka kirjoitan ihan tyynesti ja suht neutraalisti. Mielenkiintoista :D Enkä minä kuvittele. Kyllä ne luonteenpiirteet ja mielentilat projisoituu niihin omiin kirjoituksiis. Ihan uteliasuudesta, miksi koet tärkeäksi keinotekoisen tilanteen luomisen kilpailuhengessä, jossa päätät, miten asiat on, millaisista asioista on kyse, mikä ja millainen "vihollisesi" on jne. ja samalla yrität luoda mielikuvaa, niin kuin edustaisit jotain minun yläpuolellani olevaa ryhmää? Tuollainen hölmöily näkyy oikeasti kauas. Tsemppiä seuraavaan eipäjuupasompassinäpäs-kommenttiisi :)

        Ehei, ei sinne päinkään.


      • normaalijärkinen kirjoitti:

        Ehei, ei sinne päinkään.

        Tietenkin sinne, eikä pelkästään päin. Miksi ensin selvästi annat omat mielentilasi ilmi ja sitten kiistät ne? Kummallista touhua.


      • normaalijärkinen
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Tietenkin sinne, eikä pelkästään päin. Miksi ensin selvästi annat omat mielentilasi ilmi ja sitten kiistät ne? Kummallista touhua.

        Missä muka? Alatyylinen herjaus on kylläkin sinun tavaramerkkisi.


      • normaalijärkinen kirjoitti:

        Missä muka? Alatyylinen herjaus on kylläkin sinun tavaramerkkisi.

        Alatyylinen? Herjaus? Tavaramerkki? Kummallisia sanoja käytät.


      • MolokT
        eur0kriittinen kirjoitti:

        Alatyylinen? Herjaus? Tavaramerkki? Kummallisia sanoja käytät.

        Yllättävän heikkoa näyttää sinulla olevan tuo sanojen ymmärtäminen, eikö ole apukoulussa opetettu?


      • Cyka Blyat ........


      • MolokT kirjoitti:

        Yllättävän heikkoa näyttää sinulla olevan tuo sanojen ymmärtäminen, eikö ole apukoulussa opetettu?

        jaa mtäh? ... ai mää vai? ööh öyh ööh... lol?


    • FuckM
      • Fuckrommeli

        Kumma juttu ettei edes valtakunnanvalehtelija uskaltanut ilmoittautua Venäjän puolustajaksi, vaikka on sentään kertonut rakentaneensa vlädimirrin kanssa kenkälaatikon kokoisia ydinvoimaloita ja kirjoittanut suomenlainkin uusiksi.

        Ei kai tuo bostikkirotta vaan pelkää todellisuutta?


    • KovaSana

      ''Eli kaikkihan on kiinni siitä kuinka asiaa kysytään''
      Niin ja varsinkin siitä missä tilanteessa ollaan, eli alkaako näyttämään siltä ettei naapuri mahdu omaan karsinaansa.

    • FuckMolokki

      On kysymys mistä ja minkä maan vaaleista tahansa, aina mielipiteisiin pyritään vaikuttamaan.
      Gallup on pelkkää mielienmuokkausta ja ne tulisi kieltää vähintäinkin 3kk ennen vaaleja, tämän tajuaa jopa nato-trolli.
      Suomessa mentiin niin pitkälle että esim. Paavo Väyrynen ei päässyt osallistumaan keskusteluihin ollenkaan. Samaten Halla-Ahon vaalitentti katosi Areenasta, joka palautettiin kovan painostuksen jälkeen....vaikuttamista vaaleihinko?

      • FuckM

        Niin ajattele jos loputon valehtelu kiellettäisiin kokonaan, et sinäkään pystyisi enää kirjoittamaan kommenttiakaan.
        Sen jälkeen sinun elämäsi sisältö olisikin tuubi bostikkia ja vessan peili, voi kun se olisikin ikävää.
        Heh heh heeeheeeheehheeee…...


      • Khffd
        FuckM kirjoitti:

        Niin ajattele jos loputon valehtelu kiellettäisiin kokonaan, et sinäkään pystyisi enää kirjoittamaan kommenttiakaan.
        Sen jälkeen sinun elämäsi sisältö olisikin tuubi bostikkia ja vessan peili, voi kun se olisikin ikävää.
        Heh heh heeeheeeheehheeee…...

        Bostikki ei enää riitä,pehmustettu yksiö niuvanniemellä on minimi....


      • Jarskila
        Khffd kirjoitti:

        Bostikki ei enää riitä,pehmustettu yksiö niuvanniemellä on minimi....

        Miksi tyytyä minimiin, kun tuollaiset kätyrit voisi hyvin taluttaa luontoon kuten sata vuotta sitten tehtiin, säästyisi se yksiökin bostikista nyt puhumattakaan.


    • freedom_and_democracy

      Kyllä Suomalaiset haluavat olla itsenäisiäsitoutumattomia ja hyvissä väleissä kaikkien naapureittensa kanssa. USA:n on turha tulla tänne riitaa kylvämään.

      Naton kannatus on nyt noin 15% mutta tulee siitä vielä laskemaan.

      • YleX

        ''Kyllä Suomalaiset haluavat olla itsenäisiäsitoutumattomia ja hyvissä väleissä kaikkien naapureittensa kanssa''
        Toki noin, mutta kyse olikin tositilanteesta ja siinä Naton kannatus oli 100% ja ryssän kannatus alta nollan.
        Sitä paitsi jostain kumman syystä ei ryssä ole koskaan osannut olla ihmisiksi yhdenkään naapurinsa kanssa, joten ei taida olla vika naapureissa.


    • Galluppi

      No ei se Naton todellinen kannatus niin pientä jos pelkästään presidentin kannatus nostaisi sen reilusti yli 60%.
      Tuo on tutkittu juttu.

    • Moro.vaan

      Yli 90% venäläisistä haluaisia asua NATO maassa.

      • ghjk

        Riippuu maasta. Yli 70 % venäläisistä piti puolueettomassa tutkimuksessa (muistaakseni Levada) usa:ta uhkana. Enemmän kuin mitään muuta maata. Suomen prosenttiluku oli 3 %.


      • RiippuuhanSe
        ghjk kirjoitti:

        Riippuu maasta. Yli 70 % venäläisistä piti puolueettomassa tutkimuksessa (muistaakseni Levada) usa:ta uhkana. Enemmän kuin mitään muuta maata. Suomen prosenttiluku oli 3 %.

        Koska Levada on tuon tutkimuksen tehnyt, ainakin tietääkseni viimeinen julkaistu tutkimus oli joulukuussa 2018 ja siinä kyseltiin venäläisten muuttohalukkuutta.
        Sen mukaan lähes 2/3 oli halukas muuttamaan muualle, lähinnä Eurooppaan ja USA:han.
        Nyt ei oikein korreloi tutkimukset keskenään ja Levada keskus on kuitenkin ''ainoa itälähde'' johon länsimaissa edes vähän luotetaan.


    • kummatapaus

      Somen NATO-debatissakin on juuri kyse tuosta jatkuvasta harhaanjohdattavasta muotoilusta, jossa annetaan vain juuri nuo kaksi vaihtoehtoa: NATO vai Venäjä? Kun olen itse vastannut tällaiseen manipulointiin tyyliin "ei kumpikaan", niin se ei kelpaa vastaukseksi, vaan tiltukitinällä taivuttelu alkaa heti. Siksi me natojäsenyyttä vastustavat olemme "tiltuja" niin kauan kunnes hyväksymme nasujen maailmankuvan siitäkin huolimatta, että emme arvosta Venäjää ollenkaan.

      • IsoKoostumus

        "olemme "tiltuja" niin kauan kunnes hyväksymme nasujen maailmankuvan siitäkin huolimatta, että emme arvosta Venäjää ollenkaan. "

        Et ehkä sinä, mutta kun osa teistä kaipaa jopa liittymistä Venäjään ja mielipiteet lähtee siitä lähtökohdasta! Lisäksi osa valehtelee härskisti asiansa eteen!


      • kummatapaus
        IsoKoostumus kirjoitti:

        "olemme "tiltuja" niin kauan kunnes hyväksymme nasujen maailmankuvan siitäkin huolimatta, että emme arvosta Venäjää ollenkaan. "

        Et ehkä sinä, mutta kun osa teistä kaipaa jopa liittymistä Venäjään ja mielipiteet lähtee siitä lähtökohdasta! Lisäksi osa valehtelee härskisti asiansa eteen!

        Vaikeeta uskoa, että kukaan oikeasti täällä olisi niin hullu, että haluaisi liittyä Venäjään ja nähdä kotimaansa rappeutuvan samalle likaiselle tasolle. Eiköhän tuo Venäjän "propagandan levittäminen" ole vain provoilua natofundiksille. Uskon kyllä, että natovastustajat tietää itsekin, että Venäjään liittyminen olisi kaikkien emämunausten isä ja äiti.


    • suhteellista

      Niin no kuinka pientä se nyt sitten on jos kannattajia on kuitenkin yli 1 000 000 tämän kokoisessa maassa? Taitaa olla aika suhteellista.
      Paljonkos niitä Venäjän kannattajia taas olikaan?

      • .... taitavat nämä palstan malenki politrukit mahtua yhdellä kertaa, panda-taksin peräloosteriin. ;-)

        IMHO.


      • JerePunkki
        44.Div kirjoitti:

        .... taitavat nämä palstan malenki politrukit mahtua yhdellä kertaa, panda-taksin peräloosteriin. ;-)

        IMHO.

        Olet muuten oikeassa, mutta sen verran jatkan ajatustasi että välittömästi kun on rommelit pakattu takapaksiin niin se ''panda-taksi upotetaan itä-meren syvimpään kohtaan.


    • JerePunkki

      Naton kannatusprosentteja katsellessa pitäisi myös ymmärtää se kuinka ne jakaantuvat, kannatus% on korkeimmillaan hyvin koulutettujen ja upseerien parissa, siis niiden jotka ymmärtävät mistä on kysymys.
      Sivistystason pudotessa putoaa myös Naton kannatus% kun taas nämä varsinaiset Naton vastustajat löytyvät pääosin tästä sosiaalihuollon tukiaisryhmästä, sillä he pelkäävät että Nato vie heidän bostikki-avustuksensa.
      Ja onhan rommeli liimahöyryissään tuon myöntänyt itsekin.

      • Powerismia

        No nyt osui niin naulankantaan että, sivistys on suuri tekijä kun määritetään ymmärrystä ja siitä totuudesta tämäkin palsta toimii hyvänä esimerkkinä.


      • kuneiriitä

        Kovimmat mielipiteet tulee yleensä niiltä jotka eivät edes tajua mikä se Nato on.


      • kummatapaus

        No niin... yritetään nyt kuitenkin pitää kommentointi jotenkin järkevällä ja vähemmän egoistisella tasolla. Tuollaisella tekstillä vajotaan kyllä yhtä matalalle tasolle kuin luomasi"tukiaisryhmä". Ja olisi mukava tuollaisen pläjäyksen mukana nähdä viralliset tilastotiedot. Pelkkänä provona pilaa vain keskustelukulttuuria siinä missä mikä tahansa "ryssän propaganda". Minä olen varsinainen natovastustaja ja olen ammattini opiskellut ja työelämässä, eikä arvoihini kuulu mitään venäläistä, joten en näe tuollaisen asenteen yleistämistä palstalle kuuluvana.


      • JerePunkki
        kummatapaus kirjoitti:

        No niin... yritetään nyt kuitenkin pitää kommentointi jotenkin järkevällä ja vähemmän egoistisella tasolla. Tuollaisella tekstillä vajotaan kyllä yhtä matalalle tasolle kuin luomasi"tukiaisryhmä". Ja olisi mukava tuollaisen pläjäyksen mukana nähdä viralliset tilastotiedot. Pelkkänä provona pilaa vain keskustelukulttuuria siinä missä mikä tahansa "ryssän propaganda". Minä olen varsinainen natovastustaja ja olen ammattini opiskellut ja työelämässä, eikä arvoihini kuulu mitään venäläistä, joten en näe tuollaisen asenteen yleistämistä palstalle kuuluvana.

        Itse asiassa sinähän olet täydellinen todiste siitä että minä olin oikeassa, siitä sinulle kiitos.


      • eieiei

        Ihan sama kuka vastustaa,kunhan vain vastustaa. Natottaja puolueen kokoomuksen kannatus tippuu jatkuvasti,se on tosi iloinen asia. Puolueessakkin jo myönnetään heidän kannatuksen alhaisuuden johtuvan nato liputuksesta. Suomalaiset eivät halua nato,se on kylmä totuus.


      • Rauski
        kummatapaus kirjoitti:

        No niin... yritetään nyt kuitenkin pitää kommentointi jotenkin järkevällä ja vähemmän egoistisella tasolla. Tuollaisella tekstillä vajotaan kyllä yhtä matalalle tasolle kuin luomasi"tukiaisryhmä". Ja olisi mukava tuollaisen pläjäyksen mukana nähdä viralliset tilastotiedot. Pelkkänä provona pilaa vain keskustelukulttuuria siinä missä mikä tahansa "ryssän propaganda". Minä olen varsinainen natovastustaja ja olen ammattini opiskellut ja työelämässä, eikä arvoihini kuulu mitään venäläistä, joten en näe tuollaisen asenteen yleistämistä palstalle kuuluvana.

        ''No niin... yritetään nyt kuitenkin pitää kommentointi jotenkin järkevällä ja vähemmän egoistisella tasolla''
        Yritetään nyt kuitenkin selvittää sivistyssanojen merkitys ennen niiden käyttöä, siten kun voi joskus välttää itsensä nolaamisen julkisesti.


    • Vain kansan petturi natsi kannattaa NATOa.

      • ihanvaanvinkkinä

        Historia tuostakin kertoo totuuden ja sen ketä ne maanpetturit on ennenkin kannattaneet, jo sata vuotta sitten asia oli täysin selvä ja toimenpiteet sen mukaisia.
        Ja historialla on tapana toistaa itseään.


      • Tseh musti ... nouda keppi, NOUDA!.

        TIRSK!.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      136
      2329
    2. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      2034
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      102
      1926
    4. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1595
    5. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      97
      1583
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      318
      1276
    7. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      99
      1260
    8. 330
      1155
    9. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      919
    10. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      60
      880
    Aihe