Mahtaako hän oikeasti yöpyä noiden kotona?
Yökylässä Maria Veitola
7
1430
Vastaukset
- Karia.seitola
Ei sitä varmaan kukaan oikeasti halua kotiinsa, on se vaan niin ärsyttävä akka.
- Anonyymi
Turhaan mollaatte Maria Veitolan ulkonäköä! Kaunis nainen hiuksineen kaikkineen.
Mutta. Ihmeen suppea sanavarasto hänellä kaikkien noiden työvuosien jälkeen on.
JEE, oikeesti, mä en kestä, tää on niin siitii… JEE!
Jos haluaa olla esillä ja toimia esiintyvänä henkilönä, niin eikö kannattaisi jo laajentaa suullista antiaan? - Anonyymi
Tänään 17.9.2020 Veitola yökyöpeli Maisa Torpan luona.
Torppa inisi ja väliin teinipissiksenä honotti puhuessaan.
Olen joskus jopa ihaillut häntä mutten enää.
Pisteet putosivat.
Maria Veitola sortui paskamaiseen höpöhöpö lässytykseen useine anteeksipyyntöineen.
Psykologin tehtävä hyvin ontuvaa Veitolalla.
Köyhät on toimittajan puheet.
Ei jatkoon! - Anonyymi
Minua oksetti pullataikinan tekeminen noilla kynsillä! Hiukset roikkuivat kasvoilla..varmaan maistuivat pullat! Epäsiisti leipoja!
- Anonyymi
oon kattonu ton katsomosta ja kyllä mua nauratti
- Anonyymi
MAISAA TOISAALTA KÄVI SÄÄLIKS
- Anonyymi
Käsikirjoitettu juttu,, ja taas Maria osasi pyöritellä silmiään epäuskottavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900