Vähemmistöliitto: maahanmuuttoa on kehitettävä

työttömät

Tarvitsemme lisää työvoimaa. Näinkö on, miten sadat tuhannet suomalaiset työttömät, pitäiskö heidät työllistää ensin. Eikä työllisyys ole jo Suomessa olevien maahanmuuttajienkaan keskuudessa kovin korkealla. Miksi siis maahamme tulisi ottaa lisää maahanmuuttajia työvoimaksi?

19

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isopersemerjajaaggg

      Ainakin työvoimareserviä löytyy kun käytte itiksessää paikka on kuin Mogadisu kun nämä työllistyvät puhukaa työvoimapulasta tämän jälkeen, tätä samaa meillä on toki jauhettu viitisenkymmentä vuotta , robotit tulevat lisääntymään kokoajan meilläkin Euroopassa on viitisen sataa miljoonaa ihmistä jotka voivat muuttaa tänne milloin haluavat työnperässä,mikä on se ala jolle ei saada työvoimaa.

    • eliittiäkö

      Kun kumartaa maahanmuuttajille, pyllistää suomalaiselle työttömälle. Kun haluaa lisää ympäristö- eli tasaveroja, iskee se koviten juuri köyhiin. Rikkaat voivat jatkaa elämäntapaansa eli kuluttamista, köyhän tilenne sen sijaan muuttuu. Kenen asialla siis Vasemmistoliitto oikeastaan on? Pystyykö Li Andersson kumppaneineen samaistumaan köyhän elämään nykyisessä Suomessa.

    • adhflhfdsahsjdklfh

      Suomi tarvitsee ulkomaista työvoimaa, näin se vain on persut.

    • "Tarvitsemme lisää työvoimaa. "


      Väärin.


      HALOO!!!

      Maassa on yli 20% työttömyys.

      • impivaaraa.ei.ole

        Seuraava hallitus poistaa aktiivimallin leikkurin, joten mitä valittamista työttömällä suomalaisella on? Useilla aloilla on työvoimapula joten ilmeisesti työt eivät kelpaa suomalaisille työttömille. Tekijä pitää kuitenkin löytää, joten muut kuin persut ovat oikeassa, tarvitsemme ulkomaista työvoimaa.


      • impivaaraa.ei.ole kirjoitti:

        Seuraava hallitus poistaa aktiivimallin leikkurin, joten mitä valittamista työttömällä suomalaisella on? Useilla aloilla on työvoimapula joten ilmeisesti työt eivät kelpaa suomalaisille työttömille. Tekijä pitää kuitenkin löytää, joten muut kuin persut ovat oikeassa, tarvitsemme ulkomaista työvoimaa.

        Kirjoituksessasi ei ole mitään järkeä.
        Työperäsitä maahanmuuttoa ei todellakaan suitsita sillä, että tarjotaan paskaduuneja, jotka eivät kelpaa kantaväestölle.


    • Laiskoillevasureille

      Jotain on pahasti pielessä jos voi valita tekeekö töitä vai vetääkö lonkkaa, vihervasemmisto esittää kansalaispalkkaa eikö tämä ole j
      Loisimiseen kannustava tekiä olisi kansalaispalkkaa kannattava vihervasemmisto, pistetään laiskat vasurit töihin kaikki etuudet pois jollei työ maita, tuntuu jotenkin vastenmielinen ajatus että suomalaiset eivät tee paskaduunia ja mitä nämä ovatkin itse olen tehnyt tehnyt sitä työtä mitä on ollut saatavilla.

    • Ututututum

      Ilmasto kuumenee ja pakolaisia virtaa suomeen ja autot kielletään. Olemme kohta kuin afrikka ja tänne pitää heti siirtää leijonia ja norsuja,,,päästään kohta pyytämään norsuja ja sarvilla on hyvä hinta ja leijonajahdit ne vasta jänniä . Savipitoiset mast suomessa mahdollistaa myös savimajojen tekemisen ja asuminen halpenee....rakennustaitoisia afroja riittää...ja mustiai naisia saadaan ,niin eiköhän maahanmuuttokin alla kiinnostamaan myös suomi miehiä.

    • Chkjb

      Alkaa suomalaiset kohta ihastelemaan Putinia,joka ei anna populistisille komuille valtaa

    • happy5

      Ilmanmuuta työtä suomalaisille esim. yli 50000 akateemista työttömänä , ei koskaan tarvetta mamuille , maahanmuutto 0:llaksi.

    • Cxfghccx

      Komujen viimeinen toivo kun isä aurinkoinen sammui on kuunjumala allahin palvonta.

    • PSbook

      Tuo on paras maahanmuuttopuolue

      VÄHEMMISTÖLIITTO

      kaikki mamut yhteen puolueeseen

    • aito-egoisti-olen

      En ole rasisti, olen egoisti. En halua jakaa Suomea muualta tulleiden kanssa.

    • "Vähemmistöliitto: maahanmuuttoa on kehitettävä "

      alaspäin.

    • Jääkärkessu

      Historia toista itseään..kohta taistellaan itsenäisyytemme puolesta ja suomi puhdistetaan vieraan vallan opista ja kansalaisista. Vrt venäläiset sotilaat 1917 ja islam nyt.

      • raiskaajatsuomessa

        Tosin nyt ei tarvita jääkäriliikettä kun kansa yli puoluerajojen käsittää että turvallisuus on menny


    • siinätuokin

      itavalta tajus tämän menon ja kehittää, nyt vain maastalähtökeskuksia. Jatkuvat YT yrityksissä sillä automaatio vie työpaikkoja vauhdilla. Lähes 300000tuhatta työtöntä nytkin. Joku tollo päätti romuttaa ammattikoulutusta--tarkoituksellistako?? Hoitajakoulutusta olisi pitänyt lisätä ei kiristää. Työvoimaa on kohdennetaan se oikein ammattikoulutuksella. Turhanpäiväisiä dosentteja ja ekonoomeja ei tarvita lässyttämään.

    • sitäsaa

      Kortistot tyhjiksi ensin, ennekuin aletaan puhumaan työvoiman tarpeesta. Ja mitä halpatyövoimamarkkinoihin tulee, niin suomalaiset työttömät ovat ne itse luoneet, koska kaikki työ ei kelpaa. Ilman sitä ei olisi palkka-alea.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      132
      2058
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      310
      1980
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      121
      1866
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      87
      1787
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      37
      1659
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1375
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      92
      1096
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1095
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1042
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      968
    Aihe