Etsitty raiskaajamaahanmuuttaja saatu kiinni

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haloo, missä haittaisänmaallisten kommentit!

Kerrankin kun olisi herkullinen uutinen maahanmuuttajasta tarjolla, ei kelpaa. Miksi? Siksikö, että maahanmuuttaja sattuu olemaan kavereita?

• Luotikalloon

Ei kerkeä kaikkia kommentoimaan, tapauksia niin paljon, mutta kiitos informaatiosta.

• nyt.ahistaa

Punikilla tuntuu menevän lujaa.

• RottaTaasPihalla

Ohhoh! Rotta löysi ihan YHDEN suomalaisen raiskaajan ja pitää siitä tietysti kovaa meteliä? Säälittävää... ;-)

• Yksittäistapaus mainittu. Hyvä.

• infacto

Eikai kukaan puolustele suomalaisia raiskaajia tai muita rikollisia hokemalla että kyllä ruotsalaiset, tanskalaiset ym. länsimaalaisetkin raiskaavat.
      Rikollisia on paheksuttava kansalaisuudesta riippumatta, mutta yksikään valtio maailmassa ei tarvitse ulkomailta tulevia rikollisia.
      Pedofiilipappeja on suojeltu katolisissa kirkoissa vuosikymmeniä, pelkästään kirkon maineen näkökulmasta, uhrien kustannuksella.

• Oikein. Suomalaisperäinen maahanmuutto on saatava kiriin. Suomalaiset ovat yliedustettuina rikostilastoissa (ks. vaikka Ruotsi 60-luvulla).

• huomioitua
        TheRat kirjoitti:

Oikein. Suomalaisperäinen maahanmuutto on saatava kiriin. Suomalaiset ovat yliedustettuina rikostilastoissa (ks. vaikka Ruotsi 60-luvulla).

Sulla alkaa olemaan karvahatun oireita kirjoituksissasi.

• Karkuri

Mutta Tanskassa 2013-2015 raiskaillut turvapaikanhakija kerkesi asumaan Suomessa pitkään kunnes jäi täällä kiinni kahdesta raiskauksesta.
      Häntä ei saatu karkotetuksi EU:n alueelta, vaikka miehellä oli kontollaan jo useita vakavia rikoksia.
      Oli tullut Suomeen "pakolaisena" ja hakenut turvapaikkaa täältä.

• Siinäpä toinen kiinnisaatu raiskaajamamu. Tosin tästä on ilmeisesti täällä jo omakin ketjunsa.

• tsemppiheipatpersuille

Raiskaajat jäävät kiinni. Niin kuin putkoset konsanaan.

• Vanha.muistaa

"Rikollisia on paheksuttava kansalaisuudesta riippumatta...!"
      Alkakaapa paheksumaan. Minä olen jo selkeästi ilmaissut kantani, että kaikki rikollisuus on yhtä tuomittavaa, olipa tekijä sitten Jussi, Sebastian tai Mohammed.

"...yksikään valtio maailmassa ei tarvitse ulkomailta tulevia rikollisia. "
      Ei me tarvita näitä kotimaisia hyppypotkijoitakaan, muista sekin.

• Kunhan kaikkia koskevat samat säännöt, niin peli on reilua. Jos haluatte ulkomaiset raiskaajat lähettää Afrikkaan, niin siitä vaan. Kotimaiset kanssa toki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8318
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4911
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3162
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2859
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      50
      2791
    Aihe