https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/be86b342-9fb8-4302-befd-ce500462232e"
"UutisetTyöelämä
Jenni, 24, jätti räjäytetyn kaupungin, perusti maalle tatuointistudion ja rassaa navetassa amerikanrautoja
Tänään klo 6:22
Kaikki nuoret aikuiset eivät halua maalta kaupunkiin. Jenni Kallionpää muutti Tampereelta Valkeakosken Kärjenniemen kylään, omaan rauhaan."
Miksikähän tuosta pommituksesta ei ole uutisoitu missään lehdessa?
Late Lapista.
KUKA PIRU SEN TAMPEREEN NYT RÄJÄYTT?
14
<50
Vastaukset
- Latelle
Late.
Ei sun siellä böndellä kande funtsailla tot askaa ku et sä ees tsennaa tot flikkaa. Paa vaan porojes kimpas kute tähäki asti oot börjannu.- nimimerkkiunohtu
Late korkkaa nyt uuden pullon ja tarvittaessa ottaa vielä rauhottava lisäksi.
nimimerkkiunohtu kirjoitti:
Late korkkaa nyt uuden pullon ja tarvittaessa ottaa vielä rauhottava lisäksi.
Ostin Mustanparran mikstuuraa helevetin pahaan yskään ja korkkasin heti pullon, onkin perskeleen tujua ainetta, sillä luulisin lähtevän jopa keuhkotaudinkin! Suosittelen !
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Ostin Mustanparran mikstuuraa helevetin pahaan yskään ja korkkasin heti pullon, onkin perskeleen tujua ainetta, sillä luulisin lähtevän jopa keuhkotaudinkin! Suosittelen !
Late Lapista.Mistäs tuota mikstuuraa löysit?
Kairakettu kirjoitti:
Mistäs tuota mikstuuraa löysit?
Löysin sitä Alatornion apteekista, muissakin harvoissa ja valituissa apteekeissa sitä kuulemma on, ja jos ei ole tilaamalla saa ! Sitä ei muuten ole hyllyssä vaan sitä pitää kysyä henkilökummalta!
Late Lapista.
- 6523
Raitiotie Allianssi sen räjäytti, koko keskusta ja vähän sivummaltakin on hyvinkin kuin pommin jäljiltä, kannattaa tulla katsomaan jos ei muuten usko, muuta nähtävää täällä ei moneen vuoteen tule olemaankaan.
Siellä on kaivettu paikkoja nurin ja vanhoja rakennuksia ollaan purkamassa, melko räjähtäneen kuvan muutenkin sekavanoloisesta Tampereesta saa.
Ettehän vain ole vahingossakaan räjäyttänyt niitä 6o luvun mukavia tyttösiä? se olisi jo vähintäänkin sabotaashia !
Late Lapista.- almameedio
Late_Lapista1 kirjoitti:
Ettehän vain ole vahingossakaan räjäyttänyt niitä 6o luvun mukavia tyttösiä? se olisi jo vähintäänkin sabotaashia !
Late Lapista.Kyllä me taistolaiset tyttöset vielä olemme aktiivisia ainakin vappuna! Ruusuhuivit on kaivettu naftaliinista ja vappusimat on käynnissä. Pian taas pamahtaa!
Late_Lapista1 kirjoitti:
Late Lapista.En minä ainakaan ole mitään ollut Tampereella räjäyttelemässä, käynpähän vaan toisinaan siellä ihan muista syistä.
Kairakettu kirjoitti:
En minä ainakaan ole mitään ollut Tampereella räjäyttelemässä, käynpähän vaan toisinaan siellä ihan muista syistä.
Poikamiesten kannattaakin käydä Tampereella naisissa, ihan kivoja tyttöjä siellä oli ja tuskin ovat pihimmäksi tulleet!
Late Lapista.
- LinkinPaska
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/be86b342-9fb8-4302-befd-ce500462232e
Ei toiminut aloituksessa :(
Toimiiko se nyt? >:(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487