Hyvä elämä ja myönteiset ihmiset näyttäytyy tässä.
Pari viimeistä päivää on ollut hyviä sinisille.
Vaalikentillä tullut paljon kiitosta eilisestä Sinisen puheenjohtajan arvopuheesta ja tentistä.
Nuoren Tiinan kyvyt politiikassa ja esiintyminen puoluepäivän aamu tv:ssä laajasti noteerattu ja kehuja sadellut roppakaupalla.
Sinisillä on senverran hyvä joukkue koossa, että kehtaa sanoa seisovansa heidän riveissään.
Helmiä sinisille.
laajennatietoa
2
56
Vastaukset
- sininenlanka
Äänestän sinisiä.
- Sinisin
Minä olen aina äänestäny Sinistä Tulevaisuutta. Tulevissa vaaleissa Siniset saa minulta kaksi ääntä. Kaikki siniset on luotettavia ja järkeviä. Uskon heitä sinisilmäisesti. Olen jopa opettanut lapsillenikin takin kääntämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764