NASA: intian posauttama satelliitti vaarantaa

SKRÄTSCH

kansainvälisen avaruusaseman (ISS) turvallisuuden , koska niitä kappaleita jäi kiertämään lähelle avaruuteen.,,
Siellä nyt lentelee puukkoja puntareita ja muita virvokkeita.,....?

23

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flatearth.reality

      Höpönlöpön pöppö. ISS on NASAn aivopesua mitään sateliitteja ja muitakaan avaruusraketteja ei ole kuin satukirjoissa ja hollywood elokuvissa.

      • flatearth.reality2

        Kyä näin on. GPSskin toimii mustalla magialla ja googlemaps satellittikuvat taloistamma ovat vain taitelijan näkemyksiä.


      • neljäseinää

        Ufojako ne yötaivaalla kiitävät valopisteet on. Ei tarvis näiden pöllöjen kun katsoa yötaivaalle.


      • ball.earth.fantasy
        neljäseinää kirjoitti:

        Ufojako ne yötaivaalla kiitävät valopisteet on. Ei tarvis näiden pöllöjen kun katsoa yötaivaalle.

        Eivät ole todellisuudessa lähelläkään avaruudessa. Kyllä lentokoneitakin yötaivaalla lentää. Ei mitään sen ihmeellisempää.


    • Ei siinä ei minua haittaa vaikka litteämaa hullut haittaa, mutta älkää vaan lisääntykö. Kortonkia muistatte käyttää tai vielä parempi vasektomia niin saatte ihan rauhassa hihhuloida.

      • Litteämaa hullut hihhuloi piti kyllä kirjoittaa. Ilmeisesti alitajuinen raivoni heitä kohtaan pyrki esiin lauseessa.


      • Ladamiäs kirjoitti:

        Litteämaa hullut hihhuloi piti kyllä kirjoittaa. Ilmeisesti alitajuinen raivoni heitä kohtaan pyrki esiin lauseessa.

        Suuri valtaosa lättäpäistä ilmeisestikin on lättäpäitä vain saadakseen huomiota ja lukeneiston ärsyyntymään esittämästään pohjattoman typeryyden ilmentymästä.

        Joten rennoin rantein vaan. ; )


      • ball.fantasy

        NASAn aivopesu tuottanut tulosta. Onneksi osa osaa ajatella itse ja havainnoida omilla silmillään asiat eikä vain toistaa kuin papukaija valheita maa"pallosta" joita aivopestyn mitkään omat havinnot eivät edes tue.


      • Yksi sana... kaukoputki. Tämä tuntuu olevan teille hyvin vieras esine. Putkella näkee kuin laivat katoavat horisontin taakse ja putkella näkee jopa hui kauhistuttavan mahdottoman luonnonlakeja rikkovan avaruusasemankin. Huomion hakua tai ei niin en ymmärrä, että ei vaivauduta kaukoputkeen mulkaisemaan ja öyhötetään pitkin internettiä valheita.


      • flatearth.reality
        Ladamiäs kirjoitti:

        Yksi sana... kaukoputki. Tämä tuntuu olevan teille hyvin vieras esine. Putkella näkee kuin laivat katoavat horisontin taakse ja putkella näkee jopa hui kauhistuttavan mahdottoman luonnonlakeja rikkovan avaruusasemankin. Huomion hakua tai ei niin en ymmärrä, että ei vaivauduta kaukoputkeen mulkaisemaan ja öyhötetään pitkin internettiä valheita.

        "avaruusasema" on NASAn feikki kyhäelmä jota ylläpidetään valheilla ja aivopesulla.

        Kyse on perspektiivistä jota aivopestyt eivät käsitä.

        https://youtu.be/W0Gx1vD1CRE


      • uskon.kun.näen

        Huolimatta siitä, että maa on litteä, kyhäelmän salaliitossa on mukana vahvasti organisoivalla ja psykoteknologisella tasolla myös NL, jonka varaan koko salaliitto on rakennettu. Siellä ei paskottas, kustas tai juotais ilman NL:ssä kehitettyä psykovaikutteista teknologiaa.

        Zarya: ensimmänen aseman venäläistekoinen komponentti, jonka USA rahoitti, joten omistaa sen
        Zvezda: Venäläinen asuinkortteli, jonka Venäjä omistaa (avaruudessa?)
        Pirs: ilmalukko, telakointi, Venäläinen
        Poisk: varakappale edelliselle, Venäläinen
        Rassvet: varasto, telakointi, edelleen venäläisomisteinen

        Jo edellinen Wikitieto todistaa sen, että maa on litteä.
        Vain venäläisellä Pavlovin teknologialla voidaan rakentaa 'pyöreää maata' kiertävä 'avaruusalus'.


      • maa.on.pyöreä
        uskon.kun.näen kirjoitti:

        Huolimatta siitä, että maa on litteä, kyhäelmän salaliitossa on mukana vahvasti organisoivalla ja psykoteknologisella tasolla myös NL, jonka varaan koko salaliitto on rakennettu. Siellä ei paskottas, kustas tai juotais ilman NL:ssä kehitettyä psykovaikutteista teknologiaa.

        Zarya: ensimmänen aseman venäläistekoinen komponentti, jonka USA rahoitti, joten omistaa sen
        Zvezda: Venäläinen asuinkortteli, jonka Venäjä omistaa (avaruudessa?)
        Pirs: ilmalukko, telakointi, Venäläinen
        Poisk: varakappale edelliselle, Venäläinen
        Rassvet: varasto, telakointi, edelleen venäläisomisteinen

        Jo edellinen Wikitieto todistaa sen, että maa on litteä.
        Vain venäläisellä Pavlovin teknologialla voidaan rakentaa 'pyöreää maata' kiertävä 'avaruusalus'.

        Pavlovin inkvisitionkaltaisilla metodeilla litteä maakin saadaan pyöreäksi,.
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? Ei. Lasi vettä.
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? Ei. Lasi vettä.
        ...
        Kuukauden kuluttua lapsi uskoo: Maa on pyöreä.


      • hohhoijaaahaa
        Kollimaattori kirjoitti:

        Suuri valtaosa lättäpäistä ilmeisestikin on lättäpäitä vain saadakseen huomiota ja lukeneiston ärsyyntymään esittämästään pohjattoman typeryyden ilmentymästä.

        Joten rennoin rantein vaan. ; )

        Ihanko lukeneisto? Vastikään muiden kehittämillä aakkosilla lukemaan oppineet jurttametsäläiset kuvittelevat ilmeisesti olevansa sivistyksen ja tieteitten ruumiillistumia.


      • Ljhggggggg
        flatearth.reality kirjoitti:

        "avaruusasema" on NASAn feikki kyhäelmä jota ylläpidetään valheilla ja aivopesulla.

        Kyse on perspektiivistä jota aivopestyt eivät käsitä.

        https://youtu.be/W0Gx1vD1CRE

        Nasan marsmatka kuvattiin Kanadassa. Nettoavat aika hyvin noilla avaruussatelliittisaduillaan.


      • jokurikasjaviisasasialle

        Flath earth societyn puheenjohtaja pitäisi lähettää kiertoradalle ja takaisin niin vähentyisi tämäkin aivokuollut touhu. Toki hommaan pitäisi sisällyttää avaruuskävely ettei luule olevansa simulaattorissa.


      • state.police.terror
        jokurikasjaviisasasialle kirjoitti:

        Flath earth societyn puheenjohtaja pitäisi lähettää kiertoradalle ja takaisin niin vähentyisi tämäkin aivokuollut touhu. Toki hommaan pitäisi sisällyttää avaruuskävely ettei luule olevansa simulaattorissa.

        Jo vuodesta 1184 inkvisitio pakotti vääräuskoisia elämään yhden totuuden mukaan. Olemme palanneet tuohon yhden totuuden aikakauteen - eri kontekstissa tosin. Inkvisitio voi hyvin 2010-luvullakin.

        Sen vuoksi: Maa on litteä jälleen.


      • FutisOnMyösLitteä
        maa.on.pyöreä kirjoitti:

        Pavlovin inkvisitionkaltaisilla metodeilla litteä maakin saadaan pyöreäksi,.
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? Ei. Lasi vettä.
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? On. Sähköisku,
        Onko maa litteä? Ei. Lasi vettä.
        ...
        Kuukauden kuluttua lapsi uskoo: Maa on pyöreä.

        Niin.

        Tai toinen vaihtoehto on säästää viikkorahojaan 10 vuotta ja ostaa lentolippu!
        Niin voi sitten lentokoneen ikkunasta kattella et kuinka kivasti se litteän maan taivaanranta kaareutuukaan! :)

        Mut siihen mennessä kannattaa toki napsia niitä mielenterveyslääkkeitä.


      • LitteäMaalainen
        jokurikasjaviisasasialle kirjoitti:

        Flath earth societyn puheenjohtaja pitäisi lähettää kiertoradalle ja takaisin niin vähentyisi tämäkin aivokuollut touhu. Toki hommaan pitäisi sisällyttää avaruuskävely ettei luule olevansa simulaattorissa.

        ... avaruuskävely ILMAN avaruuspukua! Meinaan mitäs sitä suotta tollasille mielenterveysongelmaisille meno-paluulippua kustantamaan!


    • Ratkaisu_ongelmaan

      No kun maat ja meret on jo paskottu täyteen niin avaruuteen mahtuu
      vielä romua.
      Pitää vaan ampua satelliitit korkeammalle missä on vielä tilaa mutta
      ei niin ylös että ne kolisee kuuhun.

      • jotainnähnyt

        Kahdenkymmenen vuoden kuluttua käsitettä 'Kuu' ei ole olemassa.
        Ei myöskään käsitettä 'Maa'.


    • Tsingtao

      On se vaa mukavaa että muutkin ku ryssä ja jenkki pyörivät siellä taivaalla :)

    • ISS-havaintoo
      • Satellittiit kiitävät huimaa vauhtia taivaan halki pieninä valopisteinä. Saa lentokoneissa olla jotain turbiineja vahvempaa. Pelottaako teitä katsoa yöllä taivaalle?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe