Tällä sivustolla ei liikaa näkynyt
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/eduskuntavaalit-2019-ehdokkaat-kristillisdemokraatit/ss-BBNMNFM#image=15
Koska KD ottaa listoilleen edes yhden yön timpan?
7
328
Vastaukset 7
Eikä tälläkään liställa ole liikaa vörin täyteisyyttä.
Vain kalman kalpeita vahanukkeja.
https://vaalit.kd.fi/2019/- Anonyymi00005
Sama sillä, kunhan tuollaiset politiikan tekoon liittymättömät asiat ei vaikuta ehdokkaaksi pääsyyn, eikä KD:lla ole tietenkään siinä mitään rajoituksia, eikä hyväksytä syrjintää tuollaisen perusteella.
- pk-seutu
Rkp samalla linjalla
Eipä näkynyt tummia RKP:n laareissakaan.
Liberaali puolue?- Anonyymi
Moktar gubta?
- Anonyymi00004
Kummallista ihon väriin keskittymistä.
Ihon väreihin ei pitäisi keskittyä millään tavalla.
Ehdokkaiksi ei ole sattunut vain hakeutumaan sopivia ihmisiä tietyistä etnisistä taustoista tai listoille ei mahdu enempää.
Kuntavaaleissa on enemmän ehdokkaita, eikä kaikkia tiedä/muista, mutta kyllä on ollut KD:n ja esim. PS:nkin listalla myös tummemman ihonsävyn omaavia ehdokkaita.. mutta jo puhuminen tästä tuntuu oudolta siinä mielessä, kun asialla ei pitäisi olla merkitystä suuntaan tai toiseen, muuten kuin ettei jokin etninen tausta estä ehdokkaaksi pääsyä ja sellaista rajoitusta ei ole minkään eduskuntapuolueen kohdalla.
- Anonyymi00006
Eri etnisen taustan omaavat ovat tervetulleita ehdokkaiksi, kun täyttävät muuten ehdot. Tuollainen nimittely politiikan tekoon suoraan liittymättömän ulkoisen ominaisuuden perusteella ei ole kuitenkaan sopivaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649