Asuttu reilu 5 vuotta Orivedellä, jehovat hypänneet vähän väliä ovella. Ei ole kuin 2-3 viikkoa kun viimeksi kävivät, nyt taas. Ei ole väliä onko arki vai viikonloppu, aina joku ramppaa ovella pelastamassa syntisiä. Aina on käännytetty samantien ovelta pois, välillä nätimmin, välillä töykeämmin. Ja sitten taas kohta ne on ovella uudestaan lehtistensä kanssa! Alkaa tuntua jo kotirauhan rikkomiselta, ketkään muutkaan käy ovella jatkuvalla syötöllä tyrkyttämässä mitään. Raivostuttavaa! Ei viitsis jehovien takia ottaa ovikelloakaan pois!
Jehovat oven takana
15
174
Vastaukset
- eräseppä
Suosittelen kuuntelemaan jehovista varoittavan opetuksen, sillä kyseessä on yksi hyvin ovela ja vaarallisen houkutteleva paholaisen rakaentama ekysytys, mihin haksattanut on todella ansassa ja ennenkaikkea matkalla ikuiseen kadotukseen, ellei Jumalan suuri armo ilmesty, tosin on kaikki ihmiset ilman Jeesusta muutenkin, muta näillä on kiero oppi vielä lisäksi, missä lähes kaikki opetetaan väärin voitettavana.
http://ristintie.com/files/Kokkonen-Olavi-Jehovat-Raamatun-valossa-1984-Lahti.mp3 - häkkiheilahti
onneks nekin joutuu syksystä lähtien lusimaan, jolleivät mene harmaisiin, kansalaiset on tasa-arvosia lakien edessä
- TuntematonPotilas
Ei enää ole mitään harmaita. Nykyään pukeudutaan kurkkusalaattiin. Eikä totaalikieltäyjätkään enää joudu linnaan.
- häkkiheilahti
TuntematonPotilas kirjoitti:
Ei enää ole mitään harmaita. Nykyään pukeudutaan kurkkusalaattiin. Eikä totaalikieltäyjätkään enää joudu linnaan.
nyt on siirtymä aika, syksyllä taas kaikki totaalit linnaan
- Ei_näy_enää
Meillä kansssa aikansa hyppäsivät. Hermostuin eräänä päivänä ja ilmoitin, että tulkaa kerta vielä niin ilmoitn poliisille jatkuvasta kotirauhan häirinnästä. Meni kerrasta perille: ei ole näkynyt ketään varmaankaan kymmeneen vuoteen. Pääsin näköjään heidän "mustalle" listalle:-D
- atheististheking
Jehovat tulevat uudelleen niihin osoitteisiin, joissa edes jonkin verran suostutaan vaihtamaan mielipiteitä.
Vanhat todistajat sanoivat ennen asiansa, ja juttelivat sitten ihan muita mukavia.... Minäkin rupesin käännyttämään pois, kun nuori polvi kuvittelee, että pystyvät vanhoillisen perheen käännyttämään, ja tuputtavat uskoaan väkisin.
- Kokemustaon
Pyytäkää sisälle ja ehdottakaa heti, että nyt rukoillaan yhdessä. Eivät kuulemma suostu rukoilemaan vääräuskoisten kanssa. Ja jos suostuu, niin rukoilette Jehovan seurakunnan lopettamista ja liittymisestä evlut seurakuntaan. Eivät tule enää.
Itse kerran aloitin käännyttämisen ja sain olla rauhassa sen jälkeen. Lisäksi olen muuttanut sen jälkeen monta kertaa ja edelleen karttavat, koska heillä on tiedot potentiaalisista kohteista. - Anonyymi
Jehoja kävi oven takana, mutta tapauksella ei ollut yhtään todistajaa
- Anonyymi
Joskus kauan sitten jehovat tyrkytti jotain lehteä tai kirjaa jonka lukemalla kuulemma selviää helpommin ongelmistaan. Sattui serkkuni olemaan meillä, ja se kysyi että riittääkö jos luen pari sivua. onko pirtti tyhjä. Se taisi olla viimeinen kerta kun meillä kävivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kauan sitten jehovat tyrkytti jotain lehteä tai kirjaa jonka lukemalla kuulemma selviää helpommin ongelmistaan. Sattui serkkuni olemaan meillä, ja se kysyi että riittääkö jos luen pari sivua. onko pirtti tyhjä. Se taisi olla viimeinen kerta kun meillä kävivät.
He huomasivat että pohjasakkaa. Mitä sitä ääliöille alkaa keskusteleen........
- Anonyymi
Kävelin kadun varrella seisoskelevien jehovien ohi. Edelläni kulki joku koiranulkoiluttaja. Kuulin kun jehovanainen sanoi sille toiselle: "Katso nyt, koirakin kiertää meidät".
- Anonyymi
Minä menen avaamaan oven alasti ..kotonani kun olen..Rouvat ovat jähmetyneet kun varustuseni alkaa ???????????😉
Tulisivat vieläkin😂
- Anonyymi
Itse olen saanut ne pois huutamalla ja painottamalla sitä että koti on ihmisen pyhä paikka johon ei tulla tarjoamaan uskontoa eikö teillä ole mitään kunnioitusta toisia kohtaan. Huutaminen sen takia että se korostaa viestin perillemenoa.
- Anonyymi
No sitten ne laittaa hurmos cd-levyjään postilaatikkoihin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926