Jehovat oven takana

Kiehuu

Asuttu reilu 5 vuotta Orivedellä, jehovat hypänneet vähän väliä ovella. Ei ole kuin 2-3 viikkoa kun viimeksi kävivät, nyt taas. Ei ole väliä onko arki vai viikonloppu, aina joku ramppaa ovella pelastamassa syntisiä. Aina on käännytetty samantien ovelta pois, välillä nätimmin, välillä töykeämmin. Ja sitten taas kohta ne on ovella uudestaan lehtistensä kanssa! Alkaa tuntua jo kotirauhan rikkomiselta, ketkään muutkaan käy ovella jatkuvalla syötöllä tyrkyttämässä mitään. Raivostuttavaa! Ei viitsis jehovien takia ottaa ovikelloakaan pois!

15

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräseppä

Suosittelen kuuntelemaan jehovista varoittavan opetuksen, sillä kyseessä on yksi hyvin ovela ja vaarallisen houkutteleva paholaisen rakaentama ekysytys, mihin haksattanut on todella ansassa ja ennenkaikkea matkalla ikuiseen kadotukseen, ellei Jumalan suuri armo ilmesty, tosin on kaikki ihmiset ilman Jeesusta muutenkin, muta näillä on kiero oppi vielä lisäksi, missä lähes kaikki opetetaan väärin voitettavana.

http://ristintie.com/files/Kokkonen-Olavi-Jehovat-Raamatun-valossa-1984-Lahti.mp3

• häkkiheilahti

onneks nekin joutuu syksystä lähtien lusimaan, jolleivät mene harmaisiin, kansalaiset on tasa-arvosia lakien edessä

• TuntematonPotilas

Ei enää ole mitään harmaita. Nykyään pukeudutaan kurkkusalaattiin. Eikä totaalikieltäyjätkään enää joudu linnaan.

• häkkiheilahti
        TuntematonPotilas kirjoitti:

Ei enää ole mitään harmaita. Nykyään pukeudutaan kurkkusalaattiin. Eikä totaalikieltäyjätkään enää joudu linnaan.

nyt on siirtymä aika, syksyllä taas kaikki totaalit linnaan

• Ei_näy_enää

Meillä kansssa aikansa hyppäsivät. Hermostuin eräänä päivänä ja ilmoitin, että tulkaa kerta vielä niin ilmoitn poliisille jatkuvasta kotirauhan häirinnästä. Meni kerrasta perille: ei ole näkynyt ketään varmaankaan kymmeneen vuoteen. Pääsin näköjään heidän "mustalle" listalle:-D

• atheististheking

Jehovat tulevat uudelleen niihin osoitteisiin, joissa edes jonkin verran suostutaan vaihtamaan mielipiteitä.

• Vanhat todistajat sanoivat ennen asiansa, ja juttelivat sitten ihan muita mukavia.... Minäkin rupesin käännyttämään pois, kun nuori polvi kuvittelee, että pystyvät vanhoillisen perheen käännyttämään, ja tuputtavat uskoaan väkisin.

• Kokemustaon

Pyytäkää sisälle ja ehdottakaa heti, että nyt rukoillaan yhdessä. Eivät kuulemma suostu rukoilemaan vääräuskoisten kanssa. Ja jos suostuu, niin rukoilette Jehovan seurakunnan lopettamista ja liittymisestä evlut seurakuntaan. Eivät tule enää.

Itse kerran aloitin käännyttämisen ja sain olla rauhassa sen jälkeen. Lisäksi olen muuttanut sen jälkeen monta kertaa ja edelleen karttavat, koska heillä on tiedot potentiaalisista kohteista.

• Anonyymi

Jehoja kävi oven takana, mutta tapauksella ei ollut yhtään todistajaa

• Anonyymi

Joskus kauan sitten jehovat tyrkytti jotain lehteä tai kirjaa jonka lukemalla kuulemma selviää helpommin ongelmistaan. Sattui serkkuni olemaan meillä, ja se kysyi että riittääkö jos luen pari sivua. onko pirtti tyhjä. Se taisi olla viimeinen kerta kun meillä kävivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kauan sitten jehovat tyrkytti jotain lehteä tai kirjaa jonka lukemalla kuulemma selviää helpommin ongelmistaan. Sattui serkkuni olemaan meillä, ja se kysyi että riittääkö jos luen pari sivua. onko pirtti tyhjä. Se taisi olla viimeinen kerta kun meillä kävivät.

He huomasivat että pohjasakkaa. Mitä sitä ääliöille alkaa keskusteleen........

• Anonyymi

Kävelin kadun varrella seisoskelevien jehovien ohi. Edelläni kulki joku koiranulkoiluttaja. Kuulin kun jehovanainen sanoi sille toiselle: "Katso nyt, koirakin kiertää meidät".

• Anonyymi

Minä menen avaamaan oven alasti ..kotonani kun olen..Rouvat ovat jähmetyneet kun varustuseni alkaa ???????????😉
        Tulisivat vieläkin😂

• Anonyymi

Itse olen saanut ne pois huutamalla ja painottamalla sitä että koti on ihmisen pyhä paikka johon ei tulla tarjoamaan uskontoa eikö teillä ole mitään kunnioitusta toisia kohtaan. Huutaminen sen takia että se korostaa viestin perillemenoa.

• Anonyymi

No sitten ne laittaa hurmos cd-levyjään postilaatikkoihin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7420
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5578
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3122
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1433
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1077
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe