Äänestin ennakkoon

Huomauttelija-567

perussuomalaisia, onnittelen itseäni myös syntymäpäivän johdosta.

23

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä-sitten

      Noin 90 prosenttia suomalaisista eivät äänestä persuja.

      • Älä-unta-näe

        Mutta jos 10% äänestää, se on paljon.
        Mutta veikkaan, että 20% äänestää - se on kannatuslukukin demareiden 18% vastaan.


      • tulevaisuusontulossa

        Arvioin että noin 45% äänestää ennakkona PerusSuomalaisia ja varsinaisessa äänestyksessä tulee 28% lisää.
        Näin PS puolueen äänet ovat 73%.
        Loput jää "pienpuolueille".


    • No onnittelen aloittajaa olet äänestänyt Turvallista Suomea Takaisin hyvä ! Että silleen.

      • lumpeenkukka4

        ota iisisti ystävä kallis


    • hiihtäjä47

      Minäkin äänestin vaasalaista yrittäjää tähtipuolueesta

      • Minä äänestin tamperelaista yrittäjää vasemmistoliitosta.


    • EiOleRakettitiedettä

      Sekoomus ja kepu on rutto ja kolera, sopii vain kermaperseille, joilla kalliit lääkkeet.

      Vihreet on edellisten perseennuolija, levittää vihermätää.

      Vassarit on ok, jos mamutus ja ilmastopöljyys olisi poisluetut.

      Persut jää käteen, Suomen pelastus ja Keltaliivit 👩‍🚒👨‍🚒🇫🇮

      • fgdwe

        Persut ja sinipersut ovat molemmat olleet kepu Sipilän hallituksessa ennätysmamuttamassa eli noin 35 000 paperitonta ulkomaalaista Suomeen kesällä 2015.


      • Kgff
        fgdwe kirjoitti:

        Persut ja sinipersut ovat molemmat olleet kepu Sipilän hallituksessa ennätysmamuttamassa eli noin 35 000 paperitonta ulkomaalaista Suomeen kesällä 2015.

        Halla-ahon persut eivät olleet tekemässä matuinvaasiota,vaan Soinin persut ,siinä on iso ero


    • Helpottunut

      Minäkin äänestin perussuomalaista naista.
      Sitten menin vaalikahveille ja nautin, ettei enää tarvitse välittää propagandasta ja aivopesusta.
      Tehkääpä perässä :)

      • Jännittävää

        Join kahvit ja lähdin sitten äänestämään perussuomalaista naista.


      • PS-tuleva-pääpuolue

        Sama täällä, PS voimistuu.


    • Äänestäspittää

      Hyvä niinki . pääasia et et ei Kokoomus sais vaalivoittoo ja sitä ei kyl oike PS äänetämisel estetä. Sdp :ll riittää rahkeet nousta vaalivoittoo ja se o se jok tulis varmistaa jot tämä eriarvostumine loppus.

      Perusturva pitäs saada kuntos ihmisil menee kaik alta ku työttömys on mitä on ,eik perusturva ol riittävä. Ihmiste talous ei oota 4 vuotta ,tuo ois satava hetimite kuntos. Antti o luvannu aktiivimalli puka jka se on ensmäine askel toho suuntas, jot viimesiasest leiväst ei leikattas ,kun ei se ol nykysel alkunkas riittävä eres leikkamattomanas.

      https://ihmisoikeusliitto.fi/euroopan-neuvostolta-kritiikkia-suomen-perusturvan-liian-alhaisesta-tasosta/

    • Persutkärkeen

      Onneksi olkoon aloittajalle, minäkim ääänestän persuja.

      • Huomauttelija-567

        Mäkäräittä kirjoititko jan koiken lippuuN? Pleptpe sinmä taita vah


    • Hienosti-meni

      Kiitos samoin. Meitä oli neljä. Äänestimme perussuomalaista ehdokasta joka on jo kaupunginvaltuustossakin, parempi mahdollisuus saada ääniä ja mennä eduskuntaan. Ehkä saada mukaan muitakin?
      Jo tämän päivän upea sää antoi ymmärtää, että perussuomalaisillakin tulee menemään hyvin.

    • Huomauttelija-567

      Kirjoitin onnetoivotukseni itselleni äänestyslippuun.

    • Kjgfd

      Halla-aho on näiden vaalien äänikuningas siis ylivoimaisesti

      • On-se-jännä-päivä-14.4

        Siniset ei saa kuin murto-osan niistä äänistä, mitä Halla-aho kerää yksin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe